En nu dus weerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ach dat zegt niks. Het gebeurt best vaak dat teams instorten na een hoge klassering 2 jaar eerder. Duitsland in 2004, Frankrijk in 2002, Spanje in 2014, etc.
lastiger dan ver komen op een WK?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nu dus weer
Maar Oranje op een EK is al jaren kansloos. Is toch wat lastiger dan ver komen op een WK.
Kijk naar de cijfers; het is voor Oranje gewoon waar. Hoe het komt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lastiger dan ver komen op een WK?
leg deze flamboyante uitspraak eens uit
Alleen 2012 was een drama. Daarvoor eigenlijk altijd minstens de kwartfinale gehaald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nu dus weer
Maar Oranje op een EK is al jaren kansloos. Is toch wat lastiger dan ver komen op een WK.
Mwoah. 2000 en 2004 halve finales, 2008 en 2012 kwartfinale en 1e ronde (wat wel echt uniek was).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En nu dus weer
Dan is het de 7e overwinning van Kazachstan sinds 2002quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het wel teleurstellend vinden of zo, als dit de eindstand wordt. Van die wedstrijd.
Ligeon, Veltman, Castaignos, Rekik. Jaja Duitsland is gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Als Danny Blind het overneemt zijn onze sterspelers bejaard. Maar gelukkig staat er een gouden generatie klaar om het over te nemen
Watquote:
Hij speelt dan ook niet meequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef badschaap het volgende:
hiddink hoort in een bejaardentehuis, niet op een voetbalveld
WK heeft meer zwakkere teams. Al klopt dat nu niet meer, want het EK krijgt nu ook veel zwakke teams.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk naar de cijfers; het is voor Oranje gewoon waar. Hoe het komt weet ik ook niet.
Das het ergste. 10-15 jaar geleden kwamen spelers als Robben, Van Persie, Vd Vaart en Sneijder op. Je kon toen al zien dat dat hele groten gingen worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Als Danny Blind het overneemt zijn onze sterspelers bejaard. Maar gelukkig staat er een gouden generatie klaar om het over te nemen
Dan ben je een grote.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
huntelaar scoort 1/1 bij schalke 04 en is aanvoerder, die man moet je gewoon meteen opstellen
Het is leuk voor die mensen, dat begrijp ik allemaal wel. Maar je zit toch als oranje supporter te kijken, uiteindelijk. Tenminste ik wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan is het de 7e overwinning van Kazachstan sinds 2002
Corner die ingekopt werd door slecht verdedigen en sindsdien staan de Kazachen met tien man in de zestien en komt Oranje er totaal niet doorheen.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
KazachstanAls dat een Nederlaag gaat worden dan neem ik de rest van mijn FOK!leven een UI van Gesink
Manu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Das het ergste. 10-15 jaar geleden kwamen spelers als Robben, Van Persie, Vd Vaart en Sneijder op. Je kon toen al zien dat dat hele groten gingen worden.
Noem nu eens spelers die vergelijkbaar zijn? Ik zie ze niet.
Zeker in een wedstrijd waar je weet dat je 80% balbezit hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
huntelaar scoort 1/1 bij schalke 04 en is aanvoerder, die man moet je gewoon meteen opstellen
Guus uitlachen, genot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is leuk voor die mensen, dat begrijp ik allemaal wel. Maar je zit toch als oranje supporter te kijken, uiteindelijk. Tenminste ik wel.
1 schot sowieso.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef TAV74 het volgende:
wat zijn de statistieken? 10% balbezit of zo en 1 schot op doel voor Kazachtan?
En dan op het eindtoernooi weer janken dat we geen groepshoofd zijn omdat we geen punten pakken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Guus uitlachen, genot.
Hup Kazachstan.
Omdat Europese landen nou eenmaal sterker zijn dan niet-Europese landen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lastiger dan ver komen op een WK?
leg deze flamboyante uitspraak eens uit
Haha gaat hij vrijwillig die UI nemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Als Nederland dit nog wint neem ik voor een jaar lang een Vinokourov UI.
Wow.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Als Nederland dit nog wint neem ik voor een jaar lang een Vinokourov UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |