Over de methode kun je twisten, maar het is niet zo dat een volk met het beginnen van een oorlog meteen al haar aanspraken op een grondgebied verspeeld. Dan zou Duitsland nu ook niet meer bestaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet want ze hadden WEL mogen opkomen voor meer land, maar NIET in strijd/oorlog/agressie mogen gaan met Israël
Omdat de discussie, 66 jaar na de stichting van Israël, helaas nog steeds actueel is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
Waarom discussiëren we hier nog over? Eindeloze discussie die alleen commotie veroorzaakt.
Maar begrijp dan dat je op een forum vol zolderkamer autisten geen discussie op niveau kan voeren beste man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Omdat de discussie, 66 jaar na de stichting van Israël, helaas nog steeds actueel is.
Dan moet Israël haar politie inzetten, en niet haar leger, dat is namelijk verboden volgens de internationale verdragen die, ik meen, ook Israël ondertekend heeft.quote:
Valt mee, hoor. Op KLB wordt er vaak op een redelijk niveau gediscussieerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar begrijp dan dat je op een forum vol zolderkamer autisten geen discussie op niveau kan voeren beste man.
Wat is precies verboden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet Israël haar politie inzetten, en niet haar leger, dat is namelijk verboden volgens de internationale verdragen die, ik meen, ook Israël ondertekend heeft.
je hebt gelijk en ik vind het belachelijk dat op de basisschool kreeg je altijd van die oorlogsboekjes over dat Israël speciaal voor de joden is terwijl we meer achter zit en het nooit gemogen hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Omdat de discussie, 66 jaar na de stichting van Israël, helaas nog steeds actueel is.
Geen nederzettingen toestaan in de Westelijke Jordaanoever en Gaza en deze gebieden volledig onafhankelijk maken als de Staat Palestina.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:36 schreef mapima het volgende:
[..]
je hebt gelijk en ik vind het belachelijk dat op de basisschool kreeg je altijd van die oorlogsboekjes over dat Israël speciaal voor de joden is terwijl we meer achter zit en het nooit gemogen had
Maar wat wil je er nu aan doen de meeste mensen van toen zijn nu dood en mensen die er nu wonen kan je niet wegsturen
Gaat helaas waarschijnlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Geen nederzettingen toestaan in de Westelijke Jordaanoever en Gaza en deze gebieden volledig onafhankelijk maken als de Staat Palestina.
Jawel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat helaas waarschijnlijk nooit gebeuren.
Zou mooi zijn.quote:
Vernietigd is misschien ook weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:43 schreef SadPanda het volgende:
Terechte klacht, ik hoop dat dat land zo snel mogelijk wordt vernietigd.![]()
![]()
Ik heb ook ooit iets gelezen over Suriname, maar dat moet ik even verifiëren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:44 schreef Nastico het volgende:
Wat ik zeg.
Ze hebben de Joodse Autonome Oblast aangeboden gekregen.
Madagaskar was ook een optie geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit iets gelezen over Suriname, maar dat moet ik even verifiëren.
Lekker etnisch zuiveren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef Nastico het volgende:
Als heel Israel zich even naar een Oblast in het Russische Verre Oosten verplaatst is iedereen weer tevreden.
Wel nee, het is gestolen land en moet dus helemaal worden teruggeven en niet voor maar een deel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vernietigd is misschien ook weer een beetje overdreven.
Het mooiste zou zijn als men gewoon op een normale manier samen kan leven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wel nee, het is gestolen land en moet dus helemaal worden teruggeven en niet voor maar een deel.
Wanneer gaan we de VS vernietigen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wel nee, het is gestolen land en moet dus helemaal worden teruggeven en niet voor maar een deel.
Zijn jouw woorden.quote:
Hoe is het om 80 jaar in het verleden te leven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef Nastico het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden.
Hopelijk kun je het ook in de juiste context zien.
Namelijk dat ze naar de oblast gaan die ze aangeboden hebben gekregen.
Nee ik ook niet. Gare kutwereld, dat iedereen gewoon eens normaal doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Vraag kan jij het beste beantwoorden met je opmerking over etnische zuivering van Joden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hoe is het om 80 jaar in het verleden te leven?
lobiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:51 schreef hoink581 het volgende:
Alleen maar achterlijke mongooltjes on dit topic nu.
Buiten deadprez.
Meeste mensen kunnen geen respect opbrengen voor elkaar. Dus ja dan gaat het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Gare kutwereld, dat iedereen gewoon eens normaal doet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Meeste mensen kunnen geen respect opbrengen voor elkaar. Dus ja dan gaat het ook moeilijk.
Vind dat zo raar dat mensen ruzie maken om geloof bijvoorbeeld. Jij bent Jood? Nou leuk dat jij het goed kan vinden in het Jodendom ik voel me goed als moslim/agnost of whatever dus ik respecteer het geloof of ongeloof dat jij kiest. Maar goed.. iedereen wilt zijn eigen shit doordrammen en opdringen.
Wat een vergelijking weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de VS vernietigen?
Leger inzetten tegen eigen bevolking en de veiligheid van de bevolking in bezet gebied niet waarborgen. Die veiligheid dient overigens over gewaakt te worden door een politiemacht.quote:
Mijn recept was ook ontopicquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
geen idee waarom deze verwijderd werd, is gewoon ontopic. daarom plaats ik hem dus gewoon nog een keer, want yolo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |