Hoe is het om 80 jaar in het verleden te leven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef Nastico het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden.
Hopelijk kun je het ook in de juiste context zien.
Namelijk dat ze naar de oblast gaan die ze aangeboden hebben gekregen.
Nee ik ook niet. Gare kutwereld, dat iedereen gewoon eens normaal doet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Vraag kan jij het beste beantwoorden met je opmerking over etnische zuivering van Joden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hoe is het om 80 jaar in het verleden te leven?
lobiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:51 schreef hoink581 het volgende:
Alleen maar achterlijke mongooltjes on dit topic nu.
Buiten deadprez.
Meeste mensen kunnen geen respect opbrengen voor elkaar. Dus ja dan gaat het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Gare kutwereld, dat iedereen gewoon eens normaal doet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Meeste mensen kunnen geen respect opbrengen voor elkaar. Dus ja dan gaat het ook moeilijk.
Vind dat zo raar dat mensen ruzie maken om geloof bijvoorbeeld. Jij bent Jood? Nou leuk dat jij het goed kan vinden in het Jodendom ik voel me goed als moslim/agnost of whatever dus ik respecteer het geloof of ongeloof dat jij kiest. Maar goed.. iedereen wilt zijn eigen shit doordrammen en opdringen.
Wat een vergelijking weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we de VS vernietigen?
Leger inzetten tegen eigen bevolking en de veiligheid van de bevolking in bezet gebied niet waarborgen. Die veiligheid dient overigens over gewaakt te worden door een politiemacht.quote:
Mijn recept was ook ontopicquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
geen idee waarom deze verwijderd werd, is gewoon ontopic. daarom plaats ik hem dus gewoon nog een keer, want yolo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |