Zijn ze niet al een paar keer flink over de rooie geweest dan, ins'allahquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:15 schreef pijltjegooien het volgende:
Israël moet gewoon eens goed boos worden en Gaza in Carthago 2.0 veranderen.
Ondanks dat dit natuurlijk een Godwinnetje is riekt dit toch wel heel erg naar een plan waarin Madagascar als oord werd genoemd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Vraag kan jij het beste beantwoorden met je opmerking over etnische zuivering van Joden.
De Joodse Autonome Oblast lijkt me een constructieve oplossing voor Joden die een eigen staat willen uit angst voor antisemitisme in andere staten.
Die wilde ik ook al posten eerder. Deze afbeelding zegt genoeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
Nog even over dat UN plan heh, GmpH:
[ afbeelding ]
Net zo constructief als toentertijd de Palestijnen onder Brits bestuur te laten leven. Eigenlijk precies hetzelfde, alleen is de Sovjet-Unie wat meer van de bemoeienis en van hun beleid door te drukken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Vraag kan jij het beste beantwoorden met je opmerking over etnische zuivering van Joden.
De Joodse Autonome Oblast lijkt me een constructieve oplossing voor Joden die een eigen staat willen uit angst voor antisemitisme in andere staten.
Ja, dat is nogal vervelend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef Copthorne het volgende:
Overigens wel moe van mensen die het woord Jodenhaat in de mond nemen.
Kritiek op Israël =/= Jodenhaat.
Heb je het over de West-Bank en Gaza? Zo ja, dan valt de meeste bevolking onder de PA.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leger inzetten tegen eigen bevolking en de veiligheid van de bevolking in bezet gebied niet waarborgen. Die veiligheid dient overigens over gewaakt te worden door een politiemacht.
Hele andere tijd en de indianen worden nu gewoon goed behandeld. Het is ook een pruts argument, hunnie doen het ook!1quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Vertel eens waarom ie niet opgaat?
Doet daar verder niks aan af. Het leger inzetten als douane is overigens ook uiterst onorthodox.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Heb je het over de West-Bank en Gaza? Zo ja, dan valt de meeste bevolking onder de PA.
Inderdaad, het voelt nu een beetje flauw aan of zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Ik vond het topic leuker voordat driekwart van de posts weggehaald werd.
Schuld van ts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Ik vond het topic leuker voordat driekwart van de posts weggehaald werd.
Het gaat je om gestolen land, toch? Daarom wil je Israël van de kaart zien. Hoe in godsnaam is de VS dan volgens dezelfde redenering geen gestolen land? En als je denkt dat de VS vergeven kan worden omdat ze indianen nu gelijk behandelen heb je geen poot om op te staan m.b.t. Israel, want Palestijnen worden daar (in Israel) eveneens gelijk behandeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hele andere tijd en de indianen worden nu gewoon goed behandeld.
Het is geen argument tegen vernietiging van Israël, maar een argument voor het aantonen van jouw hypocrisie.quote:Het is ook een pruts argument, hunnie doen het ook!1
Palestijnen worden in Israël gelijkwaardig behandeld? No way! Die mensen zijn tweederangs burgers, zelfs in de Palestijnse gebieden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef jamesdeen het volgende:
Het gaat je om gestolen land, toch? Daarom wil je Israël van de kaart zien. Hoe in godsnaam is de VS dan volgens dezelfde redenering geen gestolen land? En als je denkt dat de VS vergeven kan worden om ze indianen nu gelijk behandelen heb je geen poot om op te staan m.b.t. Israel, want Palestijnen worden daar (in Israel) eveneens gelijk behandeld.
Kan je uitleggen waarom niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doet daar verder niks aan af.
Dat komt door het verhoogde risico en de dreiging dat gepaard gaat met dat werk.quote:Het leger inzetten als douane is overigens ook uiterst onorthodox.
Aan een no way heb ik niet zoveel, aan een leuke bron wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Palestijnen worden in Israël gelijkwaardig behandeld? No way! Die mensen zijn tweederangs burgers,
Dat is geen Israël hé..quote:zelfs in de Palestijnse gebieden.
ja weet niet je hebt ook al zo'n gekke zionist in je UIquote:
Was een goed recept.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:30 schreef Copthorne het volgende:
Van mij mag er ook meer vuurwerk zijn, maar als mensen het gaan hebben over het weer en over koken om je topic te frustreren, dan is de lol er wel snel af. Helemaal als er hele recepten worden gekopieerd.
Dat is papa Zionist. De führer der Zionisten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet niet je hebt ook al zo'n gekke zionist in je UI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |