Ik ben even in de war. Je hebt het over Moslim statistieken en je post iets over Marokkaanse jongeren. Waar hebben we het nou precies over?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef GhpH het volgende:
[..]Je weet zelf ook dat daar geen statistieken van zijn. Maar over die moslims zijn er wel beduidende statistieken. Heb jij daar zelf statistieken van? Of probeer je mij te betichten zonder enige bijdrage. Dat maakt jouw argumenten al compleet obsoleet. Maar iig werden er dingen verzonnen en in de joden hun schoenen geschoven, die ze totaal niet hadden gedaan. Terwijl hier een duidelijke statistiek is: http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.html
De Luis als avatar hebben en dan huilen om onzin...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:59 schreef Copthorne het volgende:
Misschien een controversieel onderwerp, maar hoe kan een land dat een bondgenoot is van Israël zichzelf bestempelen als eerlijk, democratisch etc.?
Laten we eerlijk zijn: Israël is een land dat door Groot-Brittannië is gestolen van de Palestijnen en waar de joodse bevolking Israël mocht stichten, omdat er in een duizenden jaren oud boek staat dat dat grondgebied het beloofde land is (zo wordt de passage uit het boek althans geïnterpreteerd).
Oké, de Palestijnen zijn weggestopt in twee weinig vruchtbare gebiedjes: de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever. Niet helemaal eerlijk, maar we moeten het er maar mee doen, zul je denken. Gaan de Israëliërs in de Palestijnse gebieden nederzettingen bouwen (evenals op de op Syrië veroverde Golanhoogten en op het inmiddels aan Egypte teruggegeven schiereiland Sinaï). Vind je het gek dat de hele Arabische wereld een hekel heeft aan Israël en haar huidige grootste bondgenoot, de VS?
Klacht: Israël en haar bondgenoten, die met twee maten meten.
Yahoo answers link, niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
En hier is de reden voor Jodenhaat. Ze deden dus niets specifiek fout in 1900-1945. Het was gewoon het supremacy-gevoel van Hitler dat hiervoor zorgde: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006042526836
Alsdus het manneke dat het compleet gefundeerd vond om anderen van nazisme te betichten omdat zijn ongefundeerde en blinde voorliefde voor Israel niet werd goedgekeurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:16 schreef GhpH het volgende:
[..]Je weet zelf ook dat daar geen statistieken van zijn. Maar over die moslims zijn er wel beduidende statistieken. Heb jij daar zelf statistieken van? Of probeer je mij te betichten zonder enige bijdrage. Dat maakt jouw argumenten al compleet obsoleet. Maar iig werden er dingen verzonnen en in de joden hun schoenen geschoven, die ze totaal niet hadden gedaan. Terwijl hier een duidelijke statistiek is: http://mens-en-samenlevin(...)kaanse-jongeren.html
Mijn rechter bal schoot terug de buikholte inquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Yahoo Answers als bron? WAT VOOR WERELD LEVEN WE IN
Marokkaanse jongeren zijn moslims, en statistieken die op hen betrekking hebben zeggen derhalve iets over de gehele moslimpopulatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben even in de war. Je hebt het over Moslim statistieken en je post iets over Marokkaanse jongeren. Waar hebben we het nou precies over?
Ja eerst ging het over Palestijnen, toen over de asielzoekers in Nederland. Weet ik verdorie wat jullie willen? Ik probeer hier wel de statistieken allemaal bijeen te krijgen ipv alleen kritiek te leveren op de bron en zelf niets doen. Maar zo ben je altijd al geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben even in de war. Je hebt het over Moslim statistieken en je post iets over Marokkaanse jongeren. Waar hebben we het nou precies over?
http://forward.com/articl(...)rpes-after-metzitza/quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren zijn moslims, en statistieken die op hen betrekking hebben zeggen derhalve iets over de gehele moslimpopulatie.
Mijn anus verkrampte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn rechter bal schoot terug de buikholte in![]()
.
Niet gelezen? Daar staan gedetailleerde answers ipv het normale 'lel hitlur hæted ze jews roflzz' yahoo niveau wat je aantreft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Yahoo answers link, niet geklikt.
Niet relevante bronnen om je punten te ondersteunen zijn even waardevol als geen bronnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja eerst ging het over Palestijnen, toen over de asielzoekers in Nederland. Weet ik verdorie wat jullie willen? Ik probeer hier wel de statistieken allemaal bijeen te krijgen ipv alleen kritiek te leveren op de bron en zelf niets doen. Maar zo ben je altijd al geweest.
Je probeerde een punt te maken maar dat lukt je niet zo heel goed geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja eerst ging het over Palestijnen, toen over de asielzoekers in Nederland. Weet ik verdorie wat jullie willen? Ik probeer hier wel de statistieken allemaal bijeen te krijgen ipv alleen kritiek te leveren op de bron en zelf niets doen. Maar zo ben je altijd al geweest.
Kom dan ook met concrete en haalbare doelstellingen ipv je hersens te laten ruften op het toetsenbord. Ik kom met de nodige statistiek. Het puzzelwerk laat ik aan jou anders, het is niet dat je verder nog een druk bestaan hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je probeerde een punt te maken maar dat lukt je niet zo heel goed geloof ik.
Wat. De neuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://forward.com/articl(...)rpes-after-metzitza/
Rabbijnen zijn joods, dit bericht heeft betrekking op hen, alle joden zuigen baby dick?
Men, die gasten zijn erger dan ik dacht.
Dat komt voornamelijk omdat ik geen beweringen doe die ik niet hard kan maken. Ik wil wel ingaan op je bewijs voor asielzoekers die kinderen baren om hier te mogen blijven die je onderbouwd met criminaliteitsgegevens over Marokkanen in Nederland: ik vind de onderbouwing wat ver gezocht. Bovendien vraag ik me bij al dat soort statistieken altijd af of de variabele 'Autochtoon' bepalend is in het verhaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet gelezen? Daar staan gedetailleerde answers ipv het normale 'lel hitlur hæted ze jews roflzz' yahoo niveau wat je aantreft.
Daarbij kan ik die zien als ontwijken van bewijs en ben je dus totaal niet discussiewaardig. Refererend naar m'n vorig statement: Je komt weer met niks.
Dus jouw bronnen zijn anonieme mensen op het internet waar geen verdere achtergrond van bekend is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet gelezen? Daar staan gedetailleerde answers ipv het normale 'lel hitlur hæted ze jews roflzz' yahoo niveau wat je aantreft.
Daarbij kan ik die zien als ontwijken van bewijs en ben je dus totaal niet discussiewaardig. Refererend naar m'n vorig statement: Je komt weer met niks.
Ik wil graag een statistische onderbouwing van de volgende uitspraak:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom dan ook met concrete en haalbare doelstellingen ipv je hersens te laten ruften op het toetsenbord.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef GhpH het volgende:
Ik zeg ook niet dat ALLE asielzoekers slecht zijn en joden goed zijn. Maar de percentages liggen toch net even anders.
Hij zal zelf ook wel eens een onderzoek gedaan hebben met criminele allochtonen die maltbier dronken in het studenten café aan de tap.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jouw bronnen zijn anonieme mensen op het internet waar geen verdere achtergrond van bekend is?
Wat een bijdrage.
Jij bent even anoniem en bronloos. Je bent zelfs minder bronloos, 1 iemand citeerde stukken uit Mein Kampf, een boek dat door Hitler zelf geschreven is. Maar da's niet genoeg voor Hoink, want Hoink leest toch niet wat daar staat en kijkt alleen waar de link vandaan komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus jouw bronnen zijn anonieme mensen op het internet waar geen verdere achtergrond van bekend is?
Wat een bijdrage.
Minder bronloosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij bent even anoniem en bronloos. Je bent zelfs minder bronloos, 1 iemand citeerde stukken uit Mein Kampf, een boek dat door Hitler zelf geschreven is. Maar da's niet genoeg voor Hoink, want Hoink leest toch niet wat daar staat en kijkt alleen waar de link vandaan komt.
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij bent even anoniem en bronloos. Je bent zelfs minder bronloos, 1 iemand citeerde stukken uit Mein Kampf, een boek dat door Hitler zelf geschreven is. Maar da's niet genoeg voor Hoink, want Hoink leest toch niet wat daar staat en kijkt alleen waar de link vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |