Of misschien komt het door het feit dat moslims de joden gewoon dood willen hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal ze het wel zelf naar gemaakt hebben, denk je niet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alle Christenen willen Moslims doden. Waarom vallen Nederland, Frankrijk, het VK, de VS e.d. anders IS aan?
Gaza wordt binnen gevallen zodra de Israëliërs de kans zien, alle joden willen Moslims dood hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of misschien komt het door het feit dat moslims de joden gewoon dood willen hebben.
De koran staat vol met aanzet tot jodenhaat
Als reactie op eerdere aanvallen van Gaza jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaza wordt binnen gevallen zodra de Israëliërs de kans zien, alle joden willen Moslims dood hebben.
Ach kom GhpH, ga je nu serieus beweren dat alle asielzoekers criminelen zijn en dat er geen enkele slechte jood was? Beide groepen zijn gewoon mensen. De ene even onschuldig als de ander.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ware het niet deze vergelijking volledig kut is want de joden deden niets fout in de jaren '30 - '40.
Maar ja, oogkleppen zijn leuk.
Als reactie op eerdere bezetting vanuit Israël jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als reactie op eerdere aanvallen van Gaza ja
Ze zijn gewoon weer netjes vertrokken trouwens, ze hadden ook de hele boel gelijk leeg kunnen vegen
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als reactie op eerdere aanvallen van Gaza ja
Ze zijn gewoon weer netjes vertrokken trouwens, ze hadden ook de hele boel gelijk leeg kunnen vegen
Al die Joden op stepjes in Rotterdam was een ding toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach kom GhpH, ga je nu serieus beweren dat alle asielzoekers criminelen zijn en dat er geen enkele slechte jood was? Beide groepen zijn gewoon mensen. De ene even onschuldig als de ander.
Maar oogkleppen zijn leuk.
rond de 300 000 kwamen aan voor en tijdens de genocide.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Massale migratie is pas tot stand gekomen na de genocide.
Het punt is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
rond de 300 000 kwamen aan voor en tijdens de genocide.
Ik zeg ook niet dat ALLE asielzoekers slecht zijn en joden goed zijn. Maar de percentages liggen toch net even anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach kom GhpH, ga je nu serieus beweren dat alle asielzoekers criminelen zijn en dat er geen enkele slechte jood was? Beide groepen zijn gewoon mensen. De ene even onschuldig als de ander.
Maar oogkleppen zijn leuk.
Interesse in de percentages van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ALLE asielzoekers slecht zijn en joden goed zijn. Maar de percentages liggen toch net even anders.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)n/nieuws/default.htmquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interesse in de percentages van mijn kant.
Voornamelijk interesse over de mate van goed- of slechtheid van joden in 1900-1945.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)n/nieuws/default.htm
Om maar een luttel voorbeeld te geven. Als je zelf even gaat zoeken zul je veel meer vinden.
geen idee man, jij haakte met je opmerking in op mijn reactie. ik zie alleen niet wat je probeerde te betwisten. want er was wel massale integratie en er zijn ongelooflijk veel joden geredquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk interesse over de mate van goed- of slechtheid van joden in 1900-1945.
Nee, het westen valt IS aan om andere moslims te beschermen, in samenwerking met andere moslims en op verzoek van andere moslimsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jouw bewering klopt, dan de mijne ook.
Ik denk ook niet dat er ooit een oplossing komt, dit gaat door tot één van beide partijen dood is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als reactie op eerdere bezetting vanuit Israël ja.
Zie je trouwens de gelijkenissen tussen deze discussie en het conflict al daar? Er ontstaat geen waarheid en we hebben nog steeds een schurft hekel aan elkaar.
En hier is de reden voor Jodenhaat. Ze deden dus niets specifiek fout in 1900-1945. Het was gewoon het supremacy-gevoel van Hitler dat hiervoor zorgde: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006042526836quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk interesse over de mate van goed- of slechtheid van joden in 1900-1945.
300.000 geëmigreerde joden in die regio voor 1940 is toch totaal niet relevant? Post WO2 was Europa niet onveilig voor joden. Er zijn ook onwijs veel joden naar Amerika gevlucht. Het hele bestaan van Israël is niet gefundeerd op het redden van joden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen idee man, jij haakte met je opmerking in op mijn reactie. ik zie alleen niet wat je probeerde te betwisten. want er was wel massale integratie en er zijn ongelooflijk veel joden gered
Yahoo Answers als bron? WAT VOOR WERELD LEVEN WE INquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
En hier is de reden voor Jodenhaat. Ze deden dus niets specifiek fout in 1900-1945. Het was gewoon het supremacy-gevoel van Hitler dat hiervoor zorgde: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006042526836
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |