Bron?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als moslims de joden niet dood willen hebben waarom vallen Egypte, Syrie, Jordanie, Palestina en Irak dan allemaal tegelijk Israel aan?
sorry, maar dan begrijp je gewoon niet waar je over praat. joden willen opsluiten in een of andere sovjet enclavequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:45 schreef Nastico het volgende:
[..]
Gelieve een inhoudelijke reactie te geven.
Oftewel, Palestina heeft voor hen een leefbaar genoeg gebied afgekeurd. Dan moeten ze niet zeiken. Ik neem aan dat de VN geen lingo heeft gespeeld en zomaar getallen uit de bak hebben gevist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tot 1920 hoorde het gebied bij het Ottomaanse Rijk. Daarna werd het een mandaatgebied (mandaatstekst werd vastgesteld in 1922) dat door de Volkenbond werd toevertrouwd aan het Verenigd Koninkrijk. Transjordanië werd in 1923 van het mandaatgebied gesplitst en dit land werd in 1946 onafhankelijk.
Volgens een VN-resolutie van 1947 zou het resterende mandaatgebied Palestina worden opgedeeld in een Joods deel van 56,4% en een Arabisch deel van 42,9%. De Arabieren verwierpen dit voorstel, omdat de Joodse bevolking slechts 10% van het land bezat en 30% van de bevolking uitmaakte. Uiteindelijk werd in 1948 toch de staat Israël gesticht.
Israël had misschien vredig kunnen bestaan als de Joodse bevolking niet zo'n groot deel van het gebied zou hebben gekregen.
Nee, opsluiten op een zootje zand ergens in het Midden Oosten is zo'n fantastisch idee gebleken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
sorry, maar dan begrijp je gewoon niet waar je over praat. joden willen opsluiten in een of andere sovjet enclave
Sinds wanneer heb jij een Noorse vlag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, Palestina heeft voor hen een leefbaar genoeg gebied afgekeurd. Dan moeten ze niet zeiken. Ik neem aan dat de VN geen lingo heeft gespeeld en zomaar getallen uit de bak hebben gevist.
Noorwegen is het nieuwe Zweden. Was eens aan verandering toe ^.^ Wil mijn lieve buren ook eens erkenning gunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Noorse vlag?
Vind je dit zelf ook niet vrij triest klinken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 100 jaar geleden, maar 2000 jaar geleden.
Een episode in 1948 gedreven door politiek zie jij als een unaniem idee over de joden van Moslims?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Arab%E2%80%93Israeli_War
Lijkt me heerlijk om een Godwinnetje te plaatsen en dan vervolgens denken dat je je eigen mening verder niet hoeft te onderbouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:45 schreef GhpH het volgende:
Dus omdat ik een andere mening heb is die inferieur? Ja mein Führer Hoinkler.
WEEt JE WIE DAT OOK DEEDquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om een Godwinnetje te plaatsen en dan vervolgens denken dat je je eigen mening verder niet hoeft te onderbouwen.
één van de redenen jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een episode in 1948 gedreven door politiek zie jij als een unaniem idee over de joden van Moslims?
Godwinquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om een Godwinnetje te plaatsen en dan vervolgens denken dat je je eigen mening verder niet hoeft te onderbouwen.
Zal ze het wel zelf naar gemaakt hebben, denk je niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van de redenen ja
Waarom kunnen ze niet gewoon in vrede samenleven? Omdat Israel haar wapens niet kan neerleggen zonder aangevallen te worden
Godverkanker manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat ik het alleen over pownedmoslims hebDenken dat ik het alleen over Nederlandse moslims heb
Als moslims de joden niet dood willen hebben waarom vallen Egypte, Syrie, Jordanie, Palestina en Irak dan allemaal tegelijk Israel aan?
Breek me er de bek niet over open. Als je met hem in discussie ging mocht je enkel nog in AUS posten.quote:
Het willen deporteren van mensen adh van hun afkomst (niet Westerse asielzoekers) is anders ook een tikkeltje nazi-achtig.quote:
Ha! AUS was niets meer dan een voorportaal naar een enkeltje permanente ban.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:57 schreef voederbietel het volgende:
Breek me er de bek niet over open. Als je met hem in discussie ging mocht je enkel nog in AUS posten.
Eerst ging je UI er af en dan ging je account de spreekwoordelijke oven in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ha! AUS was niets meer dan een voorportaal naar een enkeltje permanente ban.
best wel, is een redding voor ongelooflijk veel joden geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, opsluiten op een zootje zand ergens in het Midden Oosten is zo'n fantastisch idee gebleken.
Ware het niet deze vergelijking volledig kut is want de joden deden niets fout in de jaren '30 - '40.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het willen deporteren van mensen adh van hun afkomst (niet Westerse asielzoekers) is anders ook een tikkeltje nazi-achtig.
Moslims hebben geen politieke en economische belangen Guus, enkel religieuze.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alle Christenen willen Moslims doden. Waarom vallen Nederland, Frankrijk, het VK, de VS e.d. anders IS aan?
Massale migratie is pas tot stand gekomen na de genocide.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
best wel, is een redding voor ongelooflijk veel joden geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |