In de perceptie van een nationalistische Turk gaat dat er niet in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Turken een ras zijn
Verder heb ik niets tegen individuele turken hoor. Vang genoeg couchsurfers uit Turkije op. Maar dat betekent niet dat ik het als geheel ook maar allemaal fantastisch moet vinden. De feiten spreken voor zich
Uiteraard. Daarom is het te hopen voor Turkije dat die lui niet met elkaar gaan clashen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het Turkse leger zal nu ook wel wat verdeeld zijn. Er zitten volgens mij ook Koerden in het leger, IS fanboys en seculiere types.
Nee niet echt, Koerden wel, maar voor de rest zijn ze nog steeds allemaal seculiere typen, hoge officiers natuurlijk, en dat geldt. Als het Turkse leger verdeeld zou raken zal Turkije niet meer te redden zijn. Ondanks alle anti-leger propaganda sinds de komst van AKP is het leger nog steeds het meest vertrouwde orgaan onder de bevolking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het Turkse leger zal nu ook wel wat verdeeld zijn. Er zitten volgens mij ook Koerden in het leger, IS fanboys en seculiere types.
Ik denk ook dat er schermutselingen zullen zijn tussen Turken enerzijds en salafisten enerzijds en salafisten/Islamisten anderzijds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Turkije is een land dat veel meer armoede, gefrustreerde jongeren en scheidingen in de samenleving kent dan Noord-West Europa. De chaos in Griekenland is toch ook nog niet overgeslagen naar hier? Hoogstens zal chaos in Turkije tot schermutselingen tussen Koerden enerzijds en Turken/Salafisten anderzijds leiden. Wat misschien best nasty kan zijn maar niet het hele land in een burgeroorlog stort, daarvoor geeft de autochtone bevolking van Noord-West Europa te weinig een fuck om die vete.
Met zo'n kijk op de wereld bestaat er geen ras meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat Turken een ras zijn
Verder heb ik niets tegen individuele turken hoor. Vang genoeg couchsurfers uit Turkije op. Maar dat betekent niet dat ik het als geheel ook maar allemaal fantastisch moet vinden. De feiten spreken voor zich
Nee, je hebt duidelijk niet door wat hij bedoelt. Ga maar de definitie van racisme opzoeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Met zo'n kijk op de wereld bestaat er geen ras meerDus ook geen racist, nice.
Oke Mehmetquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Inderdaad, rollback-politiek van de VS om Turkije uit de invloedssfeer van het communisme en Rusland te onttrekken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:29 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Daarvoor moet er nog veel bloed vergieten. In de jaren '70 zijn er duizenden jongeren omgekomen voordat Amerika de toestemming gaf voor een coup. En ja, zonder Amerika's toestemming kan niemand een coup plegen in Turkije.
Turken zijn, hoewel sommigen dat graag anders zien, geen ras. Ze hebben dan ook geen eigenschappen die hen verheven maken boven volken als Koerden of Slaven. Derhalve is de opmerking van Dven niet racistisch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen enkel volk is een ras.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Turken zijn, hoewel sommigen dat graag anders zien, geen ras. Ze hebben dan ook geen eigenschappen die hen verheven maken boven volken als Koerden of Slaven. Derhalve is de opmerking van Dven niet racistisch.
turkse stuiptrekkingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom betrek je het gelijk op de Koerden
Omdat racisme niemand vreemd is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom betrek je het gelijk op de Koerden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat racisme niemand vreemd is.
Koerdische nationalisme is irrelevant in een topic over een Koerdische opstand?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je plaatst gelijk 2 comments waar je Koerden noemt terwijl dat helemaal niet relevant is
Nee dat bestaat niet, Koerden zijn gemaakt naar Gods evenbeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:18 schreef De_Guidance het volgende:
En Koerdisch nationalisme ook bestaat. Of niet dan?
Dat hele oorspronkelijke bewoners en Ariër gedoe is natuurlijk ook wel redelijk racistischquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef primakov het volgende:
[..]
Nee dat bestaat niet, Koerden zijn gemaakt naar Gods evenbeeld.
Nee, maar wel in de discussie waar jij op reageerde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Koerdische nationalisme is irrelevant in een topic over een Koerdische opstand?
In deze wel, Koerdisch nationalisme is niet de oorzaak van de opstand. Je poging tot het betrekken van Koerdisch nationalisme in dit topic teneinde een balans oid aan te brengen tegenover de anti Turks-nationalistische geluiden hier is gewoon irrelevant. Beetje jij-bakken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Koerdische nationalisme is irrelevant in een topic over een Koerdische opstand?
Ariër gedoe? En stop aub met jezelf nog meer belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat hele oorspronkelijke bewoners en Ariër gedoe is natuurlijk ook wel redelijk racistisch
Welke discussie reageerde ik op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel in de discussie waar jij op reageerde.
Niveau "ja, maar hun ...!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |