Dat is wat jokkie insinueert.quote:
Een foto uit Gaziantep, waar 4 personen(volgens TRT 3) zijn gedood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:41 schreef Nintex het volgende:
Heel Turkije klapt uit elkaar, Turkse nationalisten eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Troll je ja? ik zie je hoogstens vaak denigrerend doen naar andere mensen, of valt dat ook onder trollen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Al troll ik graag om het trollen. Niet omdat ik er oprecht in geloof.
Mijn denigrerende woorden zijn wel oprecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Troll je ja? ik zie je hoogstens vaak denigrerend doen naar andere mensen, of valt dat ook onder trollen?
Wees gewoon voorbereid. Niet alles wat je nu hebt is vanzelfsprekend. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Volg het nieuws en besef dat de wereld in rap tempo verandert.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus om een Turkse aangelegenheid moet de Nederlander zijn rantsoenen inslaan en een wapen grijpen?
Nou, dan kan ik hier op 200 km van Turkije en 15% Turkse inwoners maar beter direct mezelf inbunkeren.
Achterlijk volk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een foto uit Gaziantep, waar 4 personen(volgens TRT 3) zijn gedood.
[ afbeelding ]
Turkse nationalisten in Adana. Zeer nationalistische stad met een Koerdische minderheid, lijkt me een tijdbom. Ook Mersin is zo'n stad.
Je bent echt zo ja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn denigrerende woorden zijn wel oprecht.
Oke. Zo terug, even een AK-47 en 5 mueslirepen kopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wees gewoon voorbereid. Niet alles wat je nu hebt is vanzelfsprekend. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Volg het nieuws en besef dat de wereld in rap tempo verandert.
Turkije is een land dat veel meer armoede, gefrustreerde jongeren en scheidingen in de samenleving kent dan Noord-West Europa. De chaos in Griekenland is toch ook nog niet overgeslagen naar hier? Hoogstens zal chaos in Turkije tot schermutselingen tussen Koerden enerzijds en Turken/Salafisten anderzijds leiden. Wat misschien best nasty kan zijn maar niet het hele land in een burgeroorlog stort, daarvoor geeft de autochtone bevolking van Noord-West Europa te weinig een fuck om die vete.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja eerlijk is eerlijk dat hij natuurlijk best een punt heeft. De situatie in Turkije is behoorlijk instabiel en het is een NAVO land.
Je zou sowieso een wapen in huis moeten hebben, gewoon omdat het vet is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Zo terug, even een AK-47 en 5 mueslirepen kopen.
Tegen een stel losgeslagen op FOK wel ja. In het echte leven zou ik ze heel hard ontwijken.quote:
Ik vind het ook ver gezocht hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Turkije is een land dat veel meer armoede, gefrustreerde jongeren en scheidingen in de samenleving kent dan Noord-West Europa. De chaos in Griekenland is toch ook nog niet overgeslagen naar hier? Hoogstens zal chaos in Turkije tot schermutselingen tussen Koerden enerzijds en Turken/Salafisten anderzijds leiden. Wat misschien best nasty kan zijn maar niet het hele land in een burgeroorlog stort, daarvoor geeft de autochtone bevolking van Noord-West Europa te weinig een fuck om die vete.
Arrogant elitair mannetje ja?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen een stel losgeslagen op FOK wel ja. In het echte leven zou ik ze heel hard ontwijken.
Leuke grap. Maar goed, doe maar niets. Lach alles en iedereen uit die wel de behoefte voelt om anderen te waarschuwen en zichzelf voor te bereiden op tijden die hopelijk nooit komen gaan. We zitten hier in Europa wel met een smeltkroes aan volkeren die op het moment nogal heet geblakerd zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Zo terug, even een AK-47 en 5 mueslirepen kopen.
Zo dichtbij Turkije zal ik er met mijn P-30 niet mee toekomen. Vandaar dat ik even een AK47 gehaald hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zou sowieso een wapen in huis moeten hebben, gewoon omdat het vet is.
Alsof die paar procent een heel land omver kunnen werpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leuke grap. Maar goed, doe maar niets. Lach alles en iedereen uit die wel de behoefte voelt om anderen te waarschuwen en zichzelf voor te bereiden op tijden die hopelijk nooit komen gaan. We zitten hier in Europa wel met een smeltkroes aan volkeren die op het moment nogal heet geblakerd zijn.
Ik heb de keukenmessen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo dichtbij Turkije zal ik er met mijn P-30 niet mee toekomen. Vandaar dat ik even een AK47 gehaald heb
Kan je beter een Dragunov kopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo dichtbij Turkije zal ik er met mijn P-30 niet mee toekomen. Vandaar dat ik even een AK47 gehaald heb
Hahahhaa1!!1!!!%!1quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Behoorlijk. Wat voor onrust was er in Nederland ten tijde van de balkanoorlog? Hell, zelfs hier in Bulgarije maakte niemand zich toen druk terwijl er in het buurland massamoorden plaatsvonden. Het ene land is simpelweg het andere niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het ook ver gezocht hoor.
Ik help het je hopen. Ik neem iig het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alsof die paar procent een heel land omver kunnen werpenBovendien zijn ze in Nederland en andere landen niet allemaal dermate gefrustreerd dat ze daar ook allemaal zin in hebben.
De straten hier zijn nogal nauw. Dat gaat niet werken. Alhoewel ik me natuurlijk ook in het fort kan verschansen. Mochten die Turken ons belegeren dan gaan ze niet zo ver komen als bijna 700 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je beter een Dragunov kopen
Jij neemt het zekere voor het onzekere ja? wat heb je zoal in huis dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Ik neem iig het zekere voor het onzekere.
Heb jij een brandverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |