Precies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Ja, zoals ijs delenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Opties zat. Doet me eraan denken dat ik ook weer eens een abonnement af moet sluiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
@yats en El_Thijs: filmpje op de bank. Even kijken wat er is op netflix
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoorquote:
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder bestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef STING het volgende:
Ik ga zo denk ik eens heel gek doen en een avondje lezen. #livingontheedge
Nee dank je.quote:
Wat is er mis met mein kampf? Dat boek ga je echt niet voor je plezier lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
Shadow of a Dark Queenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoor
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggenquote:
IJs is altijd goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Was iets tussen Roy en Yv...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Vertel, vertelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
Gisteren? SC...Wat is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Blader maar terug...quote:
Wie is er dan nog zonder liefde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Twi en Myr, Royco en Yvie... Samzz en unknown lover, Feer en Hep, Tijn en vriendin, Kaneel en kapsalon. Wat een liefde in dit topic.
Vergeet mij en mijn bolle rooie kater niet hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Twi en Myr, Royco en Yvie... Samzz en unknown lover, Feer en Hep, Tijn en vriendin, Kaneel en kapsalon. Wat een liefde in dit topic.
Geen tijd voorquote:
Liefde is belangrijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is er dan nog zonder liefde?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Bah, niet weer die romantiek crap hoor.
* aeque steekt hand opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is er dan nog zonder liefde?
weer? altijd wel eigenlijk.quote:
Jij bent een kattenvrouwtje in spe?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Art en Straw ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Het is wel de relatie sc, en daar schijnt liefde bij te horenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
weer? altijd wel eigenlijk.
Maar nu is het wel heel erg al die topics achter elkaar,
ik zit hier gewoon niet goed denk ik.
Juist, alleen ijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Nee, geen katten. Ik ga voor de geraniumsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een kattenvrouwtje in spe?
Awhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet mij en mijn bolle rooie kater niet he
Eindelijk zeg, ik hou het al dagen op.quote:
Gewoon een touw bij de bouwmarkt halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef yats het volgende:
Bestaan er ook starterskits voor kattenmannen?
Ik discrimineer niet op lichamelijke beperkingen. En ik ben zelfs bereid zijn vreemdgaan door de vingers te zien.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een touw bij de bouwmarkt halen.
Maar daar kan je niet mee knuffelenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen katten. Ik ga voor de geraniums
Het is een heel lief beest als ik je mag gelovenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet op lichamelijke beperkingen. En ik ben zelfs bereid zijn vreemdgaan door de vingers te zien.
Nou ja zeg...En bedankt he...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat hij zichzelf moet ophangen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is een ontluikende liefde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Don't jump to conclusions young lady
Dat is hij ook, dat kan iedereen die hem gezien heeft bevestigen. En toch...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is een heel lief beest als ik je mag geloven
Nee, hij niet persoonlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat hij zichzelf moet ophangen?
Je hebt een vent met kinderen geregeld?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Ik mag mijn hond meenemen naar mijn vriend, die nog thuis woont. Een van de eerste dingen die ik me af vroeg: "Ik ben benieuwd hoe de kinderen (broertjes en zusje) hem gaan vinden". Dit is zo niet mij. Ik hou helemaal niet van kinderen.
Tja...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij niet persoonlijk.
Maar als je het over crazycatlady-starterkits gaat hebben voor mannen.. dan gaat er echt iets NIET goed.
Dat zou ik ook zeggen. Nu ga ik een TR maken voor bedreiging.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij niet persoonlijk.
Maar als je het over crazycatlady-starterkits gaat hebben voor mannen.. dan gaat er echt iets NIET goed.
Ik heb helemaal niks met katten, maar sommige... Sommige katten zijn heel lief, niet irritant en niet schijtbenauwd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is hij ook, dat kan iedereen die hem gezien heeft bevestigen. En toch...
En hoe jong zijn ze?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
Ik mag mijn hond meenemen naar mijn vriend, die nog thuis woont. Een van de eerste dingen die ik me af vroeg: "Ik ben benieuwd hoe de kinderen (broertjes en zusje) hem gaan vinden". Dit is zo niet mij. Ik hou helemaal niet van kinderen.
Staat tussen haakjes, broertjes en zusje. Lezen pls.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt een vent met kinderen geregeld?
Twee is mijn maximumquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
Sowieso niet teveel katten adopteren. Dan krijg je te maken met ziektes, lagen stront waar je doorheen moet banjeren, nooit meer bezoek ontvangen en misschien zelf moeten verhuizen omdat er geen plek meer is voor jezelf.
Ok.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat tussen haakjes, broertjes en zusje. Lezen pls.
Hoi Zusterquote:
'sup bro?quote:
Beter dan Wright die net zo goed met het songfestival mee kan doen en dan wint puur om zijn kleding en gekke kleurtjes.quote:
Whut?quote:
I 'm aLIVE!!!!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoi Zuster
En wat was Fok weer dood zeg
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Beter dan Wright die net zo goed met het songfestival mee kan doen en dan wint puur om zijn kleding en gekke kleurtjes.
Hoe is het met Engeltje?quote:
Ik heb buikgriep, geen gala voor mijquote:
Theequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
Westmalle Dubbel of Tripel, keuzes, keuzes...
Ai, vervelende combinatie...Zonde voor de vlinders ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb buikgriep, geen gala voor mijPlus ik ben verliefd. Dus vlinders en wespen in mijn buik
Eerst dubbel en daarna een tripelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
Westmalle Dubbel of Tripel, keuzes, keuzes...
Ik vind hem net iets té, wel een goede darter overigens.quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb buikgriep, geen gala voor mijPlus ik ben verliefd. Dus vlinders en wespen in mijn buik
Dus...quote:
Kijk Tijn, aan jou heb ik meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst dubbel en daarna een tripel
alles is mogelijk aan de andere kant van het universumquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Levende Engels.... klinkt erg onrealistisch.
Jij voelde je laatst toch ook niet lekker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zie een verband. Liefde maakt ziek.
geweldig combi.... maar verliefd is goodquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel beetje boel jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, vervelende combinatie...Zonde voor de vlinders ook.
Er heerst echt iets ofzo...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
Jij ook al?
Gaan jullie eens weg met al die liefde.
Niet de beste combi nee. Brohug.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij lacht altijdquote:
no.... ik doe ook wel eens huilielieeeequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet de beste combi nee. Brohug.
[..]
Jij lacht altijd
Ja, kwam dus door al die romantiek hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij voelde je laatst toch ook niet lekker?
Hinderlijk...Mijn portie mogen ze aan een ander geven. Maar ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooonnnnoes..... onrealistische liefdessickness![]()
![]()
Uh-huh....ik hoop maar dat het wederzijds isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geweldig combi.... maar verliefd is good
Daarom zijn sommige mensen nooit ziekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zie een verband. Liefde maakt ziek.
Awwww...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
no.... ik doe ook wel eens huilielieeee
Niet echt. Zijn niet zo gek veel foto's van haar lijkt het.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen fullbody pic?
Zij is leuk/mooi ja
kan nog altijd he... incubatietijd and suchquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, kwam dus door al die romantiek hoor.
En ik maar denken dat het een virus was.
Zolang je er niet in gaat staanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Godver, laat ik mijn enige speciaalbier bierglas op de grond stuiteren...
Scherven brengen geluk toch?
Ja maar dat kan alleen als je er zelf last van hebt. Niet via dit digitale kanaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen Fax als controle persoon nemen,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zijn sommige mensen nooit ziek
je mag dat van mij ook hebben....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Hinderlijk...Mijn portie mogen ze aan een ander geven. Maar ja...
Als het geen spiegelglas wel ja, anders 7 jaar ongelukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Dude....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Laten jullie nou afgelopen weekend gemeet hebben...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen Fax als controle persoon nemen,
maar volgens mij voelde hij zich van de week ook niet helemaal okay...
Dus dan zou het niet kloppen.
Was je met theeglas niet gebeurt hoor, die kunnen daar tegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
Ze weet het nog niet ... dus? nou moessssquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uh-huh....ik hoop maar dat het wederzijds is
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
De drank zat er nog niet in gelukkig.quote:
Ook niet allemaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je met theeglas niet gebeurt hoor, die kunnen daar tegen.
Just saying
seksueel juist nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is een besmettelijke ziekte en nog seksueel over draagbaar ook
Liever niet, ik wil er juist vanafquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je mag dat van mij ook hebben....
Goed idee, Faxie, faxie? Pssstquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
als controle persoon lijkt mij dat niet een correcte afspiegeling van Fok!squote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, de klik is er zeker. Ze vind me zeker leuk, zoveel weet ik wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze weet het nog niet ... dus? nou moessss
Oh wacht dat is het gevolg van het een. My badquote:
Meestal een logisch gevolg. Ziek van de liefde, dus eruit seksen.quote:
Ah tof manquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, de klik is er zeker. Ze vind me zeker leuk, zoveel weet ik wel.
Noem eens iemand anders dan die zegt dat hij/zij het aan liefde ontbreekt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als controle persoon lijkt mij dat niet een correcte afspiegeling van Fok!s
how do you know?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, de klik is er zeker. Ze vind me zeker leuk, zoveel weet ik wel.
klopt niet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal een logisch gevolg. Ziek van de liefde, dus eruit seksen.
De helft van dit topic?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noem eens iemand anders dan die zegt dat hij/zij het aan liefde ontbreekt?
We kunnen niet iemand als controle persoon nemen die dat wel heeft natuurlijk.
Geen oplossing?quote:
En wat is liefde nu precies eigenlijk? Dat moeten we eerst vaststellen voordat we kunnen vaststellen wie er zonder liefde is en nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* aeque steekt hand weer opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen ja, maar eigenlijk zijn ze gewoon allemaal zo smooth als dat jij bentquote:
nou... ik denk dat we een gemiddelde van de fok! populatie moeten hebben...wie daar in past... geen idee...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ask Fas. Zij is wijs en weet dit soort dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is liefde nu precies eigenlijk? Dat moeten we eerst vaststellen voordat we kunnen vaststellen wie er zonder liefde is en niet
Alweer? Je bent net geweest.quote:
Thanks, nu de rest nog, to woo her till she meltsquote:
Omdat ze het letterlijk zei tegen mequote:
Ik ben niet smoothquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen ja, maar eigenlijk zijn ze gewoon allemaal zo smooth als dat jij bent
Niks aan de hand dus!!
Trying...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... no cure... deal with itttttttttttttttttttt!![]()
![]()
Ik zeg al niets meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet smooth
Pas maar op, anders ga ik je weer schattig noemen
In b4 JustTalkLove..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar nu voor een nummer 2.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ask Fas. Zij is wijs en weet dit soort dingen
[..]
Alweer? Je bent net geweest.
Yv is toch ook gewoon schattig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet smooth
Hoezo, Yvie is hartstikke schattig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet smooth
Kat in het bakkie!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, nu de rest nog, to woo her till she melts![]()
[..]
Omdat ze het letterlijk zei tegen me
Ik ben daar niet aan gewend
Geen liefde hebben?quote:
Get outta my head!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar nu voor een nummer 2.
[..]
Yv is toch ook gewoon schattig.
Oh, ken hem/haar niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
In b4 JustTalkLove..
Die roept dit al de hele tijd. Met zijn "Liefde is besmettelijk":')
Ik weet echt niet wat liefde isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ask Fas. Zij is wijs en weet dit soort dingen
quote:
Dat scheelt weer gedoe... nou hop man... ze heeft je een baksteen als hint gegeven (ik bedoel als ze het zo zei dan is dat niet al te subtiel)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, nu de rest nog, to woo her till she melts![]()
[..]
Omdat ze het letterlijk zei tegen me
Ik ben daar niet aan gewend
Wat ben jij vriendelijk vanavond, je lijkt rhubarbje welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat scheelt weer gedoe... nou hop man... ze heeft je een baksteen als hint gegeven (ik bedoel als ze het zo zei dan is dat niet al te subtiel)
Jij bent tenminste nog lief, Thijs en aeque daarin tegen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]Dat komt niet vaak voor, dat ik een vrouw zo snel stil krijg
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ken hem/haar niet.
Klink als een wijs persoon.
En kijk zijn PoHi nog maar eens naquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:11 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik dit niet als een "ziekte" benoemen. Niet, waarIk spreek overigens ook van verliefdheid (niet liefde of vriendschap). Dat zijn twee totaal verschillende zaken.
Overigens, dat "verliefdheid" een ziekte is, hoef je niet zover te zoeken. De meeste mensen die verliefd zijn, slapen niet goed meer, eten niet goed meer, zitten heel de tijd aan de ander te denken, etc. Kortom ze voelen zich veelal niet COMPLEET meer (na de besmetting via de ander). Verliefdheid toont alvast vele kenmerken, die andere "zieken" ook hebben.
[..]
Volledig mee akkoord (niets aan toe te voegen).
[..]
"Chaos" en "Orde" zijn (opnieuw) keuze van ZIJN. Een chaotisch iemand kan ordelijk worden. En omgekeerd. Maar evengoed ook niet. Van wat hangt dit af ? Enerzijds is het mogelijk dat bepaalde genetische tekortkomingen je belemmeren daarin meer naar het "centrum" te kunnen gaan. Anderzijds kan eigen WEERSTAND voorkomen, dat je zelf niet bereid bent om die positie (in het leven) te kiezen. Of iemand al dan niet een WEERSTAND in zichzelf laat varen, is aan die persoon om uit te maken (een ander heeft daarover niet te oordelen).
Concreet:
(1) Als een chaoot een chaoot wilt blijven (dat is zijn weerstand en keuze), zijn "persoonlijkheid" (zeg maar). Die weerstand, dien je dan als WERKELIJKHEID te ervaren. Veel valt daar verder dan niet over te vertellen. Behalve dat zijn gedrag met een ordelijk iemand hoogstwaarschijnlijk zal kunnen botsen. Het zijn immers daarin tegenpolen van elkaar. Een ordelijk iemand, houdt zijn huis (zowel psychisch als letterlijk) graag in orde. Een chaoot niet. Die ervaart dergelijke orde eerder als leegte, etc. En wenst dit niet. Hij wil chaos voelen, binnen chaos vertoeven. En dat kan botsen. Dan krijg je discussies zoals: Waarom plaats jij niet onmiddellijk je gedronken tasje thee in de vaatwas. Waarop de ander zeggen kan. En waarom moet dat (die orde) direct ? Waarom kan dat niet even wachten. Waarom mag er niet een beetje chaos in onze woonruimte ontstaan. Aanwezig zijn. Daar vertoeven. Begrijp je ?
(2) Als een chaoot open staat voor verandering. Bereidt is zijn eigen weerstand (keuze, persoonlijkheid) daarin wat te veranderen. Dan kan je dichter naar elkaar toegroeien. Helemaal ordelijk wordt hij misschien niet, maar je komt alvast dichter naar je centrum (alsook de ander) toe.
Of liefde/romantiek een ziekte is of ziek maakt althans.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
..k... ik ben kwijt wat we wilde onderbouwen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk vanavond, je lijkt rhubarbje wel
True love is a force of nature which sweeps away everything you thought you knew about yourselfquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat liefde ishoe zou dat moeten voelen? Geen idee
Dat hij al aan de beurt was geweest, dat we al een slachtoffer hadden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
..k... ik ben kwijt wat we wilde onderbouwen
Wijs of gestoord, soms ligt het dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
En kijk zijn PoHi nog maar eens na
Maar... maar... maar... ik meen het hoor... Je bent zo schattig... als je stil bentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog lief, Thijs en aeque daarin tegen...
Stomme schattig
Nou, je hebt ineens dezelfde manier van postenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
direct bedoel je... dat ben ik vaker... en maltaman knows me
dan heb je lui nodig die liefde romantiek hebben en lui die daar echt niks mee hebben... onmogelijk uit te zoeken... niemand is liefdeloos/ romantiekloos en niet iedereen wordt er ziek van of gek in zijn bovenkamer natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Of liefde/romantiek een ziekte is of ziek maakt althans.
Ik ben te liefquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog lief, Thijs en aeque daarin tegen...
Stomme schattig
Je vergeet het stukje dat het de werkelijkheid 180 graden draait.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True love is a force of nature which sweeps away everything you thought you knew about yourself
o slachtoffer....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij al aan de beurt was geweest, dat we al een slachtoffer hadden?
O jawel hoor, ik ben liefdeloos/romantiekloos en er zijn er genoeg hier die dat wel hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan heb je lui nodig die liefde romantiek hebben en lui die daar echt niks mee hebben... onmogelijk uit te zoeken... niemand is liefdeloos/ romantiekloos en niet iedereen wordt er ziek van of gek in zijn bovenkamer natuurlijk
Ik ben al gek genoeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan heb je lui nodig die liefde romantiek hebben en lui die daar echt niks mee hebben... onmogelijk uit te zoeken... niemand is liefdeloos/ romantiekloos en niet iedereen wordt er ziek van of gek in zijn bovenkamer natuurlijk
I disagree with you... ik post gewoon zoals ik post.. altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je hebt ineens dezelfde manier van posten
Not this time, you pessimistquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje dat het de werkelijkheid 180 graden draait.
Ik denk dat ik dit ooit zal ervaren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True love is a force of nature which sweeps away everything you thought you knew about yourself
Dat heb ik nu echt nog nooit over mezelf gehoord. En dat het dan van jou komt, wat schattigquote:
Haha ik bedoelde het niet negatief.quote:
Dat weet ik. Working on it, dearquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat scheelt weer gedoe... nou hop man... ze heeft je een baksteen als hint gegeven (ik bedoel als ze het zo zei dan is dat niet al te subtiel)
We hadden op Appelpop al ondervonden dat iedereen die daar was, heel schattig is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nu echt nog nooit over mezelf gehoord. En dat het dan van jou komt, wat schattig
Ja slachtoffer voor de liefde, of slachtoffer van de liefde. Take your pickquote:
Geen gemiddelde.... of doorsnede van de fok! populatie.... ik betwijfel of het onderzoek zo voldoet aan de methoden en technieken van onderzoekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
O jawel hoor, ik ben liefdeloos/romantiekloos en er zijn er genoeg hier die dat wel hebben.
Ow ja, dat is waar ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
We hadden op Appelpop al ondervonden dat iedereen die daar was, heel schattig is.
Dan ben ik niet helder meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I disagree with you... ik post gewoon zoals ik post.. altijdja
Schattige yatsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik nu echt nog nooit over mezelf gehoord. En dat het dan van jou komt, wat schattig
Work your magixc maltamanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Working on it, dear
Leugensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
We hadden op Appelpop al ondervonden dat iedereen die daar was, heel schattig is.
Ja, sorry. Ben een beetje raar nu, en mijn maag werkt niet meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het niet negatief.
Truequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de algehele fok-populatie maar om de mensen binnen dit topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen gemiddelde.... of doorsnede van de fok! populatie.... ik betwijfel of het onderzoek zo voldoet aan de methoden en technieken van onderzoek
okay ik ga weer ff muziekjes luisteren... ben een beetje in de contramine
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Work your magixc maltaman
SUIT UP
Nee ook jij Roy, je keuze om alleen naar huis te gaan was super schattig.quote:
Dus dan reageer je dat maar af op mij? Onschuldige ik die geen vlieg kwaad doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ben een beetje raar nu, en mijn maag werkt niet mee
Ja, die opoffering om de bus te nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ook jij Roy, je keuze om alleen naar huis te gaan was super schattig.
Barb, jij gaat haar in stijl het hof maken. Lukt je wel bro!quote:
Dat was gewoon noodzakelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ook jij Roy, je keuze om alleen naar huis te gaan was super schattig.
Ik reageer het af op vrijwel iedereen atmquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan reageer je dat maar af op mij? Onschuldige ik die geen vlieg kwaad doet.
Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb, jij gaat haar in stijl het hof maken. Lukt je wel bro!
je bedoelt heldhaftig?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die opoffering om de bus te nemen.
Super cute!
Komt wel goed joh, ze reist binnenkort af naar Malta toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reageer het af op vrijwel iedereen atm
[..]
Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Maar serieus, dit is niet een of andere meid die ik wel leuk vind of zo. Dit is meer.and I have no idea what is happening
Yeah het werkt meer....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu pak ik nog een biertje, proost.
Teken dat je volwassen wordtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Maar serieus, dit is niet een of andere meid die ik wel leuk vind of zo. Dit is meer.and I have no idea what is happening
okay... vooruit jij bent het... en nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de algehele fok-populatie maar om de mensen binnen dit topic.
Low blow broquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, ze reist binnenkort af naar Malta toch?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
Je gedraagt je wel he, anders moet ik je weer naar huis dragen enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeah het werkt meer....
maar geen bier hiero... zaterdagdan wel
Geen idee, is jullie onderzoek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okay... vooruit jij bent het... en nu?
Must. Not. Jump. Off. Cliff. Now.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor je het weet lig je op zondag in de tuin terwijl je vrouw de BBQ bijhoudt en de kinderen met de hond spelen
En dan komt de buurvrouw met haar kroost nog even langs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Must. Not. Jump. Off. Cliff. Now.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan komt de buurvrouw met haar kroost nog even langs.
waaat.... hier gaat iets foutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor je het weet lig je op zondag in de tuin terwijl je vrouw de BBQ bijhoudt en de kinderen met de hond spelen
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog één dag en dat is het weeeeeekend! En zaterdag heb ik een date.
Sorry kerel, daar gaat je vrijgezellen leven!quote:
gewoon de goot ... bankjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel he, anders moet ik je weer naar huis dragen enzo
Veel plezierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet inderdaad weer even overgeven....quote:
Ik heb een levendige fantasiequote:
Zo erg van streek?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer even overgeven....
We zijn wel met weinig mensen trouwens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet he, ik zorg er gewoon netjes voor dat je veilig thuis komt dan.
Old times....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:55 schreef Godshand het volgende:
Jongens jullie gaan te hard. Geen wonder dat FOK! er steeds uitklapt
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee date....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer even overgeven....
A real gentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet he, ik zorg er gewoon netjes voor dat je veilig thuis komt dan.
Ja... real die hards... ga je ook mee naar Dracula... de vroege film?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
We zijn wel met weinig mensen trouwens.
Ja dat welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
We zijn wel met weinig mensen trouwens.
Zouden jullie daar heen gaan dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... real die hards... ga je ook mee naar Dracula... de vroege film?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee date....
Hertje pleaz tell
Multiquote.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je breekt mijn rijtje afik had er bijna 6
Ik geloof ook wel in iets van God hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Twee weken geleden ging ik naar een huisfeest, en daar was hij ook. Vanuit een dronken actie van mij aan de praat geraakt, nummers uitgewisseld, gezoend.
Sindsdien appen, en hij komt zaterdag naar Utrecht.
Ik hoop nu alleen heeeeel hard dat hiuj in iets van een God gelooft, anders heb ik ruzie met mijn vriendinnen, hahaha.
Sorry engeltjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je breekt mijn rijtje afik had er bijna 6
dat heb je nog niet gevraagdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Twee weken geleden ging ik naar een huisfeest, en daar was hij ook. Vanuit een dronken actie van mij aan de praat geraakt, nummers uitgewisseld, gezoend.
Ik hoop nu alleen heeeeel hard dat hiuj in iets van een God gelooft, anders heb ik ruzie met mijn vriendinnen, hahaha.
Schijt aan wat je vriendinnen denkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schijt aan wat je vriendinnen denken
Hardop ook echt he.quote:
Waarom wel dan? Als het een leuke knul is maakt het toch niet uit of die vriendinnen er wat van vinden?quote:
Nah, vind ik niet echt een onderwerp voor op de app... Is iets te makkelijk om elkaar verkeerd te begrijpen via dat medium.quote:
Mwah, ze hebben een vrij sterk punt dan hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schijt aan wat je vriendinnen denken
Ja maar dat vinden ze omdat ik heel hard heb geroepen dat ik alleen nog maar christelijke jongens ging daten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom wel dan? Als het een leuke knul is maakt het toch niet uit of die vriendinnen er wat van vinden?
True, maar jij bent veilig hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
durf ik niet..... badass martial arts and so on
Ben je zelf ook gelovig? If so, consider my remark a bit invalid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet echt een onderwerp voor op de app... Is iets te makkelijk om elkaar verkeerd te begrijpen via dat medium.
[..]
Mwah, ze hebben een vrij sterk punt dan hoor.
Ow op die fietsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze omdat ik heel hard heb geroepen dat ik alleen nog maar christelijke jongens ging daten.
Maar hij woont midden in de bible belt, dus ik heb goede hoop.
Ik toch ook wel zaterdag?quote:
Ik misdraag me altijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of je moet je misdragen natuurlijk.
Chicks before dicks.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom wel dan? Als het een leuke knul is maakt het toch niet uit of die vriendinnen er wat van vinden?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je zelf ook gelovig? If so, consider my remark a bit invalid.
Ja dat dus, haha. Ik ben zelf gelovig, mijn ex was dat niet, dat was soms best heul lastig.quote:
Ik snap het.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus, haha. Ik ben zelf gelovig, mijn ex was dat niet, dat was soms best heul lastig.
Ah, de vrouwelijke bro's before hoes dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Raar/zinloos interview met Barney en v Gerwen tegelijkertijd.
Die Amerikanen kunnen ook niks.
[..]
Chicks before dicks.
En als zij hem helemaal niets vinden hebben ze daar vast wel een goede reden voor.
Zag je die neppe achtergrond ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chicks before dicks.
En als zij hem helemaal niets vinden hebben ze daar vast wel een goede reden voor.
Gelukkig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook op een positieve manier natuurlijk.
Bro's b4 ho'squote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chicks before dicks.
Ghost is ghost dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Spreekt voor zich, wil nu ook wel vragen wie jij bent maar ik verwacht hetzelfde antwoord
Dat zei ik ook al.quote:
Zat er wel aan te denken ja. Mocht dit 'm niet worden dan is er altijd nog next timequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ghost is ghost dus...
kom je zaterdag ook bieren?
Maar misschien is dit nou net juist die niet te missen editie.. dat kan je de volgende keer niet meer inhalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken ja. Mocht dit 'm niet worden dan is er altijd nog next time
This is the special meet indeed ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken ja. Mocht dit 'm niet worden dan is er altijd nog next time
kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar misschien is dit nou net juist die niet te missen editie.. dat kan je de volgende keer niet meer inhalen.
Haha wie zegt dat dat de volgende keer niet zo is dan, niks staat vastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar misschien is dit nou net juist die niet te missen editie.. dat kan je de volgende keer niet meer inhalen.
Nu vind ik het eng worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
This is the special meet indeed ...
[..]
klopt
Meld je ook even aan danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat je momenteel alle bloopers etc. van maze runner aan het kijken bentquote:
we maken t epic.... alhoewel...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat dat de volgende keer niet zo is dan, niks staat vast
Lekkere meets zijn er ook.quote:
Ja, sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een levendige fantasie
[..]
Zo erg van streek?
Klopt. Die film moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat je momenteel alle bloopers etc. van maze runner aan het kijken bent
gewoon mijn 2 cents
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef Gh0stface het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 oktober 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
This is the special meet indeed ...
[..]
Of you and the guys, I see
ik ga zo mee...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt. Die film moet ik nog kijken.
Ik kan me nog afmelden toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hou wel van mannen ja.... what do you bring to the table ... *wink wink wink nudge nudge*
Komt wel goed, even uitziekenquote:
A 100% man I'll bring.. 'bout you?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hou wel van mannen ja.... what do you bring to the table ... *wink wink wink nudge nudge*
Je woont helaas te ver wegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook wel eens naar zo'n meet-dinges....
Ik voel me al beter, en daarnaast, er komt toch niks meer uitquote:
ik bracht de meet naar je toe... maar roep eens als je weer in NL ben of dm pm what ever....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook wel eens naar zo'n meet-dinges....
100% womanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:48 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
A 100% man I'll bring.. 'bout you?
Last time I saw, confirmed.quote:
Wat er niet in zit hoeft er ook niet uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me al beter, en daarnaast, er komt toch niks meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |