Precies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Ja, zoals ijs delenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Opties zat. Doet me eraan denken dat ik ook weer eens een abonnement af moet sluiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
@yats en El_Thijs: filmpje op de bank. Even kijken wat er is op netflix
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoorquote:
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder bestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef STING het volgende:
Ik ga zo denk ik eens heel gek doen en een avondje lezen. #livingontheedge
Nee dank je.quote:
Wat is er mis met mein kampf? Dat boek ga je echt niet voor je plezier lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
Shadow of a Dark Queenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoor
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggenquote:
IJs is altijd goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Was iets tussen Roy en Yv...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Vertel, vertelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
Gisteren? SC...Wat is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Blader maar terug...quote:
Wie is er dan nog zonder liefde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Twi en Myr, Royco en Yvie... Samzz en unknown lover, Feer en Hep, Tijn en vriendin, Kaneel en kapsalon. Wat een liefde in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |