Precies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Ja, zoals ijs delenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Soms moet je ook dingen doen zonder er iets voor terug te willen.
Opties zat. Doet me eraan denken dat ik ook weer eens een abonnement af moet sluiten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
@yats en El_Thijs: filmpje op de bank. Even kijken wat er is op netflix
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoorquote:
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder bestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef STING het volgende:
Ik ga zo denk ik eens heel gek doen en een avondje lezen. #livingontheedge
Nee dank je.quote:
Wat is er mis met mein kampf? Dat boek ga je echt niet voor je plezier lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
Shadow of a Dark Queenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het Mein Kampf niet is, vind ik het verder best
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daarop tegen? Ik wil wel delen hoor
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggenquote:
IJs is altijd goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Was iets tussen Roy en Yv...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs in huis, dus ik kan het veilig zeggen
Vertel, vertelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
Gisteren? SC...Wat is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was iets tussen Roy en Yv...
Heb je gisteren zitten slapen op de SC hier???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Blader maar terug...quote:
Wie is er dan nog zonder liefde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Twi en Myr, Royco en Yvie... Samzz en unknown lover, Feer en Hep, Tijn en vriendin, Kaneel en kapsalon. Wat een liefde in dit topic.
Vergeet mij en mijn bolle rooie kater niet hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Twi en Myr, Royco en Yvie... Samzz en unknown lover, Feer en Hep, Tijn en vriendin, Kaneel en kapsalon. Wat een liefde in dit topic.
Geen tijd voorquote:
Liefde is belangrijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is er dan nog zonder liefde?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Bah, niet weer die romantiek crap hoor.
* aeque steekt hand opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is er dan nog zonder liefde?
weer? altijd wel eigenlijk.quote:
Jij bent een kattenvrouwtje in spe?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Art en Straw ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Het is wel de relatie sc, en daar schijnt liefde bij te horenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
weer? altijd wel eigenlijk.
Maar nu is het wel heel erg al die topics achter elkaar,
ik zit hier gewoon niet goed denk ik.
Juist, alleen ijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Nee, geen katten. Ik ga voor de geraniumsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een kattenvrouwtje in spe?
Awhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet mij en mijn bolle rooie kater niet he
Eindelijk zeg, ik hou het al dagen op.quote:
Gewoon een touw bij de bouwmarkt halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef yats het volgende:
Bestaan er ook starterskits voor kattenmannen?
Ik discrimineer niet op lichamelijke beperkingen. En ik ben zelfs bereid zijn vreemdgaan door de vingers te zien.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een touw bij de bouwmarkt halen.
Maar daar kan je niet mee knuffelenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen katten. Ik ga voor de geraniums
Het is een heel lief beest als ik je mag gelovenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet op lichamelijke beperkingen. En ik ben zelfs bereid zijn vreemdgaan door de vingers te zien.
Nou ja zeg...En bedankt he...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat hij zichzelf moet ophangen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |