Danny rot opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tering site ligt er laatste tijd alleen maar uit
eerste jaar bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
Marcel val eens dood. Wordt tijd dat hij gaat doorstoten. Is zijn 1e toernooi![]()
Ik hoop nog altijd dat Jenkins een TV toernooi wint. Zolang hij er in zit ben ik voor hem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jenkins v Bunting zou een mooie kwartfinale pot zijn, boeit me dan echt niet wie er wint.
ik ben fervent buntingaanhanger.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat Jenkins een TV toernooi wint. Zolang hij er in zit ben ik voor hem.
Wacht ik ook al jaren op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat Jenkins een TV toernooi wint. Zolang hij er in zit ben ik voor hem.
Hij gooit ver boven zijn niveau.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
schijtburnett met je lelijke kutstijl
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:15 schreef polderturk het volgende:
YESSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!
Bunting is door !!!!!
Tegen Whitlock was hij ook niks, maar Withlock was echtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op het wk ook. Gelukkig was de kantoorklerk hem te slim af.
Whitlock is nooit best op dit toernooi.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Whitlock was hij ook niks, maar Withlock was echtNu gooit hij wel goed
Pipe wordt onderschatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock is nooit best op dit toernooi.
vorig jaar QF, jaar daarvoor eruit tegen pipe
Burnett gun ik wel een toernooi. legende voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Jenkins kan niet en Burnet is daarom niet boos
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Burnett gun ik wel een toernooi. legende voor mij
Picsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Sky Sports heeft een nieuw dartshoertje als verslaggever.
Als je WK bent, mag je een speciaal geluidseffectje. Phil heeft dan altijd zo'n bliksem geluidje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom heeft Van Gerwen eerst altijd 5 seconden Pink Floyd voor Seven nations army?
ah, thanksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je WK bent, mag je een speciaal geluidseffectje. Phil heeft dan altijd zo'n bliksem geluidje.
Nu welquote:
Gilding?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nieuwe UI, wie herkent hem?
Eerst Fok! maar eens up blijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
Zal eens tijd worden dat Winstanley een tv toernooi wint bij de PDC.
Stel je eens voor dat de nummer 30 op de FIFA ranking het de nummer 1 lastig zou maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques, enorme mongool.
Winstanley staat nu 30e op de wereldranglijst en kan het Van Gerwen moeilijk maken. En daar zitten dus dan nog 29 mensen tussen die nóg beter zijn.
We zijn niet geestelijk gehandicapt.
28 mensen tussen, en dat zei die ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques, enorme mongool.
Winstanley staat nu 30e op de wereldranglijst en kan het Van Gerwen moeilijk maken. En daar zitten dus dan nog 29 mensen tussen die nóg beter zijn.
Dean is laatste weken wel beter dan daarvoor. Als 'ie deze vorm twee jaar zou hebben, zou hij zeker top 16 staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques, enorme mongool.
Toch winnen ze van Chisnall en Newton.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Sportex het volgende:
Baggerpot denk ik, allebei slecht. Barney wint wel
Newton daar wint Stijn ook van. Al is het alleen maar om zijn uitstraling.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch winnen ze van Chisnall en Newton.
Tegen Chisnall gooide Barney ook gewoon goed uiteindelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch winnen ze van Chisnall en Newton.
Van Barneveld is nu definitief topdarter afquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die King komt in de kwartfinale door 2 keer de makkelijkste tegenstander te treffen.
Ik wacht op het moment dat hij stopt. Hopelijk op het WK weer meteen naar huis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld is nu definitief topdarter af
Lekker terug naar de bdoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat hij stopt. Hopelijk op het WK weer meteen naar huis.
Was gehacktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Mars88 het volgende:
Wachten op het moment dat mensen Barney op Twitter weer uit de tent gaan lokken en hij dan reageert
Wat was het vorige ook alweer? Iets met 'kanker op' ofzo toch?
Zijn flights zijn niet goed afgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft hij per ongeluk pijlen voor grote zalen meegenomen misschien??
Echt he. Ik heb die hele Van Barneveld nooit echt interessant gevonden. Kijk naar een Michael van Gerwen dat is toch veel leuker om die te zien darten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef Zorro het volgende:
Als je Barneveld ziet dan denk je toch ook "wat fijn dat je van je hobby je beroep kan maken" he.
hem wel ja . maar mardle en bristow nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hem gun ik het. Die dikzak leeft nog in de waan dat hij een topper is.
Konden we ze maar van plek laten ruilenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hem wel ja . maar mardle en bristow niet
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Konden we ze maar van plek laten ruilen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Manley die Lewis van het podium praate.
Mardle was de bazigste met al die opblaasdingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IS THIS THE WAY TO AMERILO
Geweldig altijd. Dat publiek wat ging fluiten
febo hooligans. Leve de frituurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
FEBO ARMY FEBO ARMY FEBO ARMY FEBO ARMY FEBO ARMY FEBO ARMY
Triest, Van Barneveld gooit de Nederlandse dartreputatie te grabbelquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hij gaat zo onderhands gooien denk.
okquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Hij is dan ook de enige Nederlander in het toernooiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Goebbelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor altijd. Even een mental coach inschakelen, flights aanpassen en hij komt sterker terug dan ooit.quote:
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit was wel dramatisch slecht zeg. Na 2 legs denk je dat het een makkelijke avond wordt, Daarna is het echt het slechtste darts dat ik in jaren van 'm gezien heb (en dat zegt al best veel bij Barney) Dan denk je in de 3e set dat het misschien nog wat gaat worden, om vervolgens geen dubbel meer te kunnen vinden.
Bij die 5 legs die hij gisteren goed speelde ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Barney is een speler met zijn ups en downs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:44:16Really sorry about yesterday #barneyarmy. My back still hurts, couldn't focus or concentrate after the 1st set. Good luck @m_king66 ! reageer retweet
twitter:phil279 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:45:17@Raybar180 @m_king66 I thought you had EBOLA reageer retweet
Echt complete bullshit wat jij en Ajacied422 hier verkondigen. Burnett deed tegen Whitlock weinig fout, het was gewoon heel consistent. Ook gisteren gooide hij zeer netjes. En op t wk schakelde Burnett in de eerste ronde Winstanley uit (je weet wel, die gast die gisteren bijna Van Gerwen van t bord peurde) en vervolgens Hamilton, om tegen een sterke White met 3-1 voor te komen. Burnett is allesbehalve een koekenbakker alleen godvergeten inconsistent. Alles hangt bij die jongen samen met vertrouwen, als hij geloof in zijn eigen kunnen heeft, dan kan ie zomaar van alles en iedereen winnen, is het niets met t zelfvertrouwen, dan lijkt zn stijl ook ineens een stuk lelijker. Ik geniet er van, zo'n legende die dan weer es ver komt in een tv toernooi. En vergeet niet, Burnett is een jaar of 4 terug uit de dartsdood opgestaan. Hij had last van dartititis, had geen geld meer om het circuit af te gaan, is compleet uit de rankings verdwenen en heeft zichzelf omhoog geknokt. Prachtig tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Whitlock was hij ook niks, maar Withlock was echtNu gooit hij wel goed
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:44:16Really sorry about yesterday #barneyarmy. My back still hurts, couldn't focus or concentrate after the 1st set. Good luck @m_king66 ! reageer retweet
twitter:phil279 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:45:17@Raybar180 @m_king66 I thought you had EBOLA reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
![]()
En dan de godganse dag met die visdikke walvis opgescheept zitten zeker. Dat is ook de reden dat 'ie het tot nu toe gerekt heeft denk ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney moet gewoon lekker stoppen. Is beter voor iedereen.
Even serieus, die Barney presteert al tijden niet meer voor de ranking op TV. Hier en daar een uitschieter maar het grossiert in ellende.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Sportex het volgende:
[..]
En dan de godganse dag met die visdikke walvis opgescheept zitten zeker. Dat is ook de reden dat 'ie het tot nu toe gerekt heeft denk ik.
zucht...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Toch vind ik Marcel wel een baas.
Komt over als een idioot, maar wel een sympathieke idioot die zichtbaar van het spelletje geniet.
Je weet toch dat hier alleen de top 3 darters goed zijn. De rest zijn allemaal prutsers volgens de kenners hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Echt complete bullshit wat jij en Ajacied422 hier verkondigen. Burnett deed tegen Whitlock weinig fout, het was gewoon heel consistent. Ook gisteren gooide hij zeer netjes. En op t wk schakelde Burnett in de eerste ronde Winstanley uit (je weet wel, die gast die gisteren bijna Van Gerwen van t bord peurde) en vervolgens Hamilton, om tegen een sterke White met 3-1 voor te komen. Burnett is allesbehalve een koekenbakker alleen godvergeten inconsistent. Alles hangt bij die jongen samen met vertrouwen, als hij geloof in zijn eigen kunnen heeft, dan kan ie zomaar van alles en iedereen winnen, is het niets met t zelfvertrouwen, dan lijkt zn stijl ook ineens een stuk lelijker. Ik geniet er van, zo'n legende die dan weer es ver komt in een tv toernooi. En vergeet niet, Burnett is een jaar of 4 terug uit de dartsdood opgestaan. Hij had last van dartititis, had geen geld meer om het circuit af te gaan, is compleet uit de rankings verdwenen en heeft zichzelf omhoog geknokt. Prachtig toch
Dat heb je dan verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet toch dat hier alleen de top 3 darters goed zijn. De rest zijn allemaal prutsers volgens de kenners hier.
Dus hij wint 3 grote toernooien in 2 jaar tijd en moet dus maar stoppen? Want een nonsens. Als consequent winnen een vereiste is kan ongeveer alles vanaf plek 4 wel stoppen. Van Barneveld is geen topper meer, maar wel een gevaarlijke outsider die in een goede periode iedereen van het bord kan smijten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, die Barney presteert al tijden niet meer voor de ranking op TV. Hier en daar een uitschieter maar het grossiert in ellende.
Dan presteert hij wel weer leuk op de Premier League, het WK voor landen en de GSoD
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen.
Van Barneveld is psychische niet in orde, dus ongeschikt .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus hij wint 3 grote toernooien in 2 jaar tijd en moet dus maar stoppen? Want een nonsens. Als consequent winnen een vereiste is kan ongeveer alles vanaf plek 4 wel stoppen. Van Barneveld is geen topper meer, maar wel een gevaarlijke outsider die in een goede periode iedereen van het bord kan smijten.
Iedereen die dart is psychisch niet in orde, dus dat is geen criterium.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Barneveld is psychische niet in orde, dus ongeschikt .
Drie grote toernooien? Hans, het gaat erom dat hij presteert op de toernooien waar het niet om gaat. Verbaast het jou dan dat hij nu 14e staat in de virtuele seeding voor het WK?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus hij wint 3 grote toernooien in 2 jaar tijd en moet dus maar stoppen? Want een nonsens. Als consequent winnen een vereiste is kan ongeveer alles vanaf plek 4 wel stoppen. Van Barneveld is geen topper meer, maar wel een gevaarlijke outsider die in een goede periode iedereen van het bord kan smijten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | 1 Michael van Gerwen Holland 758,600 2 Phil Taylor England 680,350 3 Adrian Lewis England 347,400 4 Peter Wright Scotland 279,650 5 Simon Whitlock Australia 253,950 6 Gary Anderson Scotland 240,550 7 James Wade England 237,950 8 Dave Chisnall England 207,400 9 Robert Thornton Scotland 191,650 10 Andy Hamilton England 186,850 11 Brendan Dolan Northern Ireland 181,300 12 Mervyn King England 174,600 13 Wes Newton England 170,500 14 Raymond van Barneveld Holland 169,650 15 Justin Pipe England 164,200 16 Ian White England 158,500 17 Kim Huybrechts Belgium 141,600 18 Jamie Caven England 139,100 19 Terry Jenkins England 139,000 20 Kevin Painter England 137,050 21 Steve Beaton England 130,150 22 Michael Smith England 124,350 23 Ronnie Baxter England 101,650 |
So what? Zo lang hij nog wildcards krijgt en regelmatig op dat soort toernooien goed presteert maakt het toch geen flikker uit. Waarom zou hij moeten stoppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie grote toernooien? Hans, het gaat erom dat hij presteert op de toernooien waar het niet om gaat. Verbaast het jou dan dat hij nu 14e staat in de virtuele seeding voor het WK?
[ code verwijderd ]
Er zijn weinig rankingtoernooien meer voor het komende WK. Het ziet er gewoon naar uit dat hij rond de plek 16 blijft hangen. Dan krijgt hij het gewoon al zwaar om goed te presteren op het WK.
Hij gaat zoals het er nu naar uitziet niet eens de Player Championships finals halen.
Het EK, de player championships worden heel belangrijk voor 'm.
Ja, leuk dat hij dan presteert op de ongerankte toernooien
Ik weet niet hoor, maar met de winst in de PL en de GSOD kan hij thuis een heel behoorlijke boterham kopen. Het telt dan wel niet mee voor de ranking, maar in the end darten professioneel spelers natuurlijk ook vooral om een inkomen te verwerven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie grote toernooien? Hans, het gaat erom dat hij presteert op de toernooien waar het niet om gaat. Verbaast het jou dan dat hij nu 14e staat in de virtuele seeding voor het WK?
[ code verwijderd ]
Er zijn weinig rankingtoernooien meer voor het komende WK. Het ziet er gewoon naar uit dat hij rond de plek 16 blijft hangen. Dan krijgt hij het gewoon al zwaar om goed te presteren op het WK.
Hij gaat zoals het er nu naar uitziet niet eens de Player Championships finals halen.
Niet iedereen per ce maar voor de rest moet ik je helaas gelijk geven hierinquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn naam. De ooit zo grote Raymond van Barneveld. Veel is er niet meer van over. Gaat Mardle en Manley achterna.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
So what? Zo lang hij nog wildcards krijgt en regelmatig op dat soort toernooien goed presteert maakt het toch geen flikker uit. Waarom zou hij moeten stoppen.
Als het meer gaat kosten dan het oplevert zal hij OF vanzelf stoppen OF beter moeten gaan presteren.
Hahaha ow DAT is het, je hebt het beste met hem voor dat hij z'n naam niet ten grabbel gooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn naam. De ooit zo grote Raymond van Barneveld. Veel is er niet meer van over. Gaat Mardle en Manley achterna.
Zolang je de PL nog kunt winnen en daarmee 100.000 pond kunt verdienen, gaat geen hond er over denken te stoppen. En terecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn naam. De ooit zo grote Raymond van Barneveld. Veel is er niet meer van over. Gaat Mardle en Manley achterna.
Nee ik geniet er juist van. Ik kijk nu al uit naar het volgende toernooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha ow DAT is het, je hebt het beste met hem voor dat hij z'n naam niet ten grabbel gooit
Hij is gewoon geestelijk niet stabiel , geen enkele regelmaat ook in zijn leven . Bij de BDO had die ook een paar kutjaren .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kan Van Barneveld dan niet de drijfveer hebben die een Taylor of Van Gerwen wel heeft om ieder toernooi er te willen staan? Ik weet best dat hij heel goed kan darten, maar als je een beetje vertrouwen wil tanken, moet je niet constant in de weer zijn met je materiaal. Het is net een opgeblazen ballon zonder knoop erin. Op het begin is alles superduper en bij de eerste tegenslag gaat hij alweer voor de andere darts.
Dachten jullie soms dat Phil Taylor constant met andere darts gooit? Of Van Gerwen? Die hebben ook gewoon dezelfde pijl alleen doet Taylor er alleen wat kleine en lichte aanpassingen aan.
Een Lewis, Wade zie je toch ook nooit met andere pijlen gooien? Die blijven gewoon constant presteren op de TV-toernooien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Zoals ik ook al zei psychische niet in orde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is gewoon geestelijk niet stabiel , geen enkele regelmaat ook in zijn leven . Bij de BDO had die ook een paar kutjaren .
Ja Taylor wisselt jaarlijks van darts. Dat zijn ze contractueel verplicht. Sponsors als Unicorn en Winmau betalen grof geld om darters binnen hun stal te halen. In samenwerking met de spelers ontwerpen ze eigen dartlijnen specifiek voor die spelers (zodat fans met de Taylor of Lewisdarts kunnen gooien). Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kan Van Barneveld dan niet de drijfveer hebben die een Taylor of Van Gerwen wel heeft om ieder toernooi er te willen staan? Ik weet best dat hij heel goed kan darten, maar als je een beetje vertrouwen wil tanken, moet je niet constant in de weer zijn met je materiaal. Het is net een opgeblazen ballon zonder knoop erin. Op het begin is alles superduper en bij de eerste tegenslag gaat hij alweer voor de andere darts.
Dachten jullie soms dat Phil Taylor constant met andere darts gooit? Of Van Gerwen? Die hebben ook gewoon dezelfde pijl alleen doet Taylor er alleen wat kleine en lichte aanpassingen aan.
Een Lewis, Wade zie je toch ook nooit met andere pijlen gooien? Die blijven gewoon constant presteren op de TV-toernooien.
Moest gisteren ook helemaal niet spelen . Je zag ook wel dat King kwaad wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei psychische niet in orde.
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat 'ie al huilen als er een meisje achter een muurtje staat en hem laat schrikken.
En hier geef je het verschil aan tussen Taylor en Raymond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.
Taylor wisselt niet jaarlijks van darts. Die doet gewoon lichte aanpassingen. Zijn Target-darts zijn ook gewoon iets meer aangepast dan zijn laatste jaar bij Unicorn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Taylor wisselt jaarlijks van darts. Dat zijn ze contractueel verplicht. Sponsors als Unicorn en Winmau betalen grof geld om darters binnen hun stal te halen. In samenwerking met de spelers ontwerpen ze eigen dartlijnen specifiek voor die spelers (zodat fans met de Taylor of Lewisdarts kunnen gooien). Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.
Hij heeft zijn periodes ja, net als een wijfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.
Taylor ging gewoon terug naar zijn oude darts, zoals Ray ook geregeld heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hier geef je het verschil aan tussen Taylor en Raymond.
Het overgaan op een kortere shaft, andervormige flights, ander materiaal waaruit de barrel. Dat wordt gezien als het wisselen van darts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor wisselt niet jaarlijks van darts. Die doet gewoon lichte aanpassingen. Zijn Target-darts zijn ook gewoon iets meer aangepast dan zijn laatste jaar bij Unicorn.
Weet je wat het verschil is? Taylor wisselt van darts tijdens een nietszeggend toernooi waarvan hij van te voren toch al weet dat hij bij de eerste 4 eindigt. Barney is meid die 24/7 van darts wisselt. Er is geen speler ter wereld die ook maar in de buurt van hem komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Taylor ging gewoon terug naar zijn oude darts, zoals Ray ook geregeld heeft gedaan.
Maar jij leest enorm selectief, je pikt er alleen uit wat jij wilt lezen en al datgene wat je ongelijk bewijst, negeer je. Ik kan je niet echt serieus nemen als poster als ik zie wat je allemaal plaatst hier.
Niet iedereen is hetzelfde. Hij twijfelt gewoon heel erg aan alles en denkt constant het antwoord ergens in te vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hé. Ook 'maar' 1x bij de PDC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn periodes ja, net als een wijf
Ik misken het talent van Barney niet. Ik vind zijn mentaliteit gewoon niks. Iedere keer maar andere darts omdat het niet loopt. Hij creëert gewoon geen standvastigheid. Die darts waar hij mee gooide bijvoorbeeld op het WK 2009 met die potjes tegen Stephenson, Newton, Baxter, Klaasen en Wade en ook een 100+ gemiddelde in de kansloze finale tegen Taylor. Dat zijn gewoon de darts waarmee Barney had moeten blijven gooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.
Daarom zal hij dus altijd dit gezeik blijven houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde. Hij twijfelt gewoon heel erg aan alles en denkt constant het antwoord ergens in te vinden.
Dat is Wade ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei psychische niet in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |