Zolang je de PL nog kunt winnen en daarmee 100.000 pond kunt verdienen, gaat geen hond er over denken te stoppen. En terecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn naam. De ooit zo grote Raymond van Barneveld. Veel is er niet meer van over. Gaat Mardle en Manley achterna.
Nee ik geniet er juist van. Ik kijk nu al uit naar het volgende toernooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha ow DAT is het, je hebt het beste met hem voor dat hij z'n naam niet ten grabbel gooit
Hij is gewoon geestelijk niet stabiel , geen enkele regelmaat ook in zijn leven . Bij de BDO had die ook een paar kutjaren .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kan Van Barneveld dan niet de drijfveer hebben die een Taylor of Van Gerwen wel heeft om ieder toernooi er te willen staan? Ik weet best dat hij heel goed kan darten, maar als je een beetje vertrouwen wil tanken, moet je niet constant in de weer zijn met je materiaal. Het is net een opgeblazen ballon zonder knoop erin. Op het begin is alles superduper en bij de eerste tegenslag gaat hij alweer voor de andere darts.
Dachten jullie soms dat Phil Taylor constant met andere darts gooit? Of Van Gerwen? Die hebben ook gewoon dezelfde pijl alleen doet Taylor er alleen wat kleine en lichte aanpassingen aan.
Een Lewis, Wade zie je toch ook nooit met andere pijlen gooien? Die blijven gewoon constant presteren op de TV-toernooien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie grote toernooien? Hans, het gaat erom dat hij presteert op de toernooien waar het niet om gaat. Verbaast het jou dan dat hij nu 14e staat in de virtuele seeding voor het WK?
[ code verwijderd ]
Er zijn weinig rankingtoernooien meer voor het komende WK. Het ziet er gewoon naar uit dat hij rond de plek 16 blijft hangen. Dan krijgt hij het gewoon al zwaar om goed te presteren op het WK.
Hij gaat zoals het er nu naar uitziet niet eens de Player Championships finals halen.
Het EK, de player championships worden heel belangrijk voor 'm.
Ja, leuk dat hij dan presteert op de ongerankte toernooien
Zoals ik ook al zei psychische niet in orde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is gewoon geestelijk niet stabiel , geen enkele regelmaat ook in zijn leven . Bij de BDO had die ook een paar kutjaren .
Ja Taylor wisselt jaarlijks van darts. Dat zijn ze contractueel verplicht. Sponsors als Unicorn en Winmau betalen grof geld om darters binnen hun stal te halen. In samenwerking met de spelers ontwerpen ze eigen dartlijnen specifiek voor die spelers (zodat fans met de Taylor of Lewisdarts kunnen gooien). Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kan Van Barneveld dan niet de drijfveer hebben die een Taylor of Van Gerwen wel heeft om ieder toernooi er te willen staan? Ik weet best dat hij heel goed kan darten, maar als je een beetje vertrouwen wil tanken, moet je niet constant in de weer zijn met je materiaal. Het is net een opgeblazen ballon zonder knoop erin. Op het begin is alles superduper en bij de eerste tegenslag gaat hij alweer voor de andere darts.
Dachten jullie soms dat Phil Taylor constant met andere darts gooit? Of Van Gerwen? Die hebben ook gewoon dezelfde pijl alleen doet Taylor er alleen wat kleine en lichte aanpassingen aan.
Een Lewis, Wade zie je toch ook nooit met andere pijlen gooien? Die blijven gewoon constant presteren op de TV-toernooien.
Moest gisteren ook helemaal niet spelen . Je zag ook wel dat King kwaad wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoals ik ook al zei psychische niet in orde.
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat 'ie al huilen als er een meisje achter een muurtje staat en hem laat schrikken.
En hier geef je het verschil aan tussen Taylor en Raymond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.
Taylor wisselt niet jaarlijks van darts. Die doet gewoon lichte aanpassingen. Zijn Target-darts zijn ook gewoon iets meer aangepast dan zijn laatste jaar bij Unicorn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Taylor wisselt jaarlijks van darts. Dat zijn ze contractueel verplicht. Sponsors als Unicorn en Winmau betalen grof geld om darters binnen hun stal te halen. In samenwerking met de spelers ontwerpen ze eigen dartlijnen specifiek voor die spelers (zodat fans met de Taylor of Lewisdarts kunnen gooien). Phil Taylor had dit jaar een dip in de Premier League en dat kwam omdat hij met nieuwe darts moest gooien waaraan hij niet gewend was.
Hij heeft zijn periodes ja, net als een wijfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.
Taylor ging gewoon terug naar zijn oude darts, zoals Ray ook geregeld heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hier geef je het verschil aan tussen Taylor en Raymond.
Het overgaan op een kortere shaft, andervormige flights, ander materiaal waaruit de barrel. Dat wordt gezien als het wisselen van darts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor wisselt niet jaarlijks van darts. Die doet gewoon lichte aanpassingen. Zijn Target-darts zijn ook gewoon iets meer aangepast dan zijn laatste jaar bij Unicorn.
Weet je wat het verschil is? Taylor wisselt van darts tijdens een nietszeggend toernooi waarvan hij van te voren toch al weet dat hij bij de eerste 4 eindigt. Barney is meid die 24/7 van darts wisselt. Er is geen speler ter wereld die ook maar in de buurt van hem komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Taylor ging gewoon terug naar zijn oude darts, zoals Ray ook geregeld heeft gedaan.
Maar jij leest enorm selectief, je pikt er alleen uit wat jij wilt lezen en al datgene wat je ongelijk bewijst, negeer je. Ik kan je niet echt serieus nemen als poster als ik zie wat je allemaal plaatst hier.
Niet iedereen is hetzelfde. Hij twijfelt gewoon heel erg aan alles en denkt constant het antwoord ergens in te vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hé. Ook 'maar' 1x bij de PDC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn periodes ja, net als een wijf
Ik misken het talent van Barney niet. Ik vind zijn mentaliteit gewoon niks. Iedere keer maar andere darts omdat het niet loopt. Hij creëert gewoon geen standvastigheid. Die darts waar hij mee gooide bijvoorbeeld op het WK 2009 met die potjes tegen Stephenson, Newton, Baxter, Klaasen en Wade en ook een 100+ gemiddelde in de kansloze finale tegen Taylor. Dat zijn gewoon de darts waarmee Barney had moeten blijven gooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Van Barneveld 5 keer wereldkampioen darts werd, de Winmau world masters won, de UK Open, Las Vegas Desert Classic, GSOD, PL: allen grote tv toernooien.
Daarom zal hij dus altijd dit gezeik blijven houden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde. Hij twijfelt gewoon heel erg aan alles en denkt constant het antwoord ergens in te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |