okquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Hij is dan ook de enige Nederlander in het toernooiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Goebbelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor altijd. Even een mental coach inschakelen, flights aanpassen en hij komt sterker terug dan ooit.quote:
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit was wel dramatisch slecht zeg. Na 2 legs denk je dat het een makkelijke avond wordt, Daarna is het echt het slechtste darts dat ik in jaren van 'm gezien heb (en dat zegt al best veel bij Barney) Dan denk je in de 3e set dat het misschien nog wat gaat worden, om vervolgens geen dubbel meer te kunnen vinden.
Bij die 5 legs die hij gisteren goed speelde ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Barney is een speler met zijn ups en downs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:44:16Really sorry about yesterday #barneyarmy. My back still hurts, couldn't focus or concentrate after the 1st set. Good luck @m_king66 ! reageer retweet
twitter:phil279 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 12:45:17@Raybar180 @m_king66 I thought you had EBOLA reageer retweet
Echt complete bullshit wat jij en Ajacied422 hier verkondigen. Burnett deed tegen Whitlock weinig fout, het was gewoon heel consistent. Ook gisteren gooide hij zeer netjes. En op t wk schakelde Burnett in de eerste ronde Winstanley uit (je weet wel, die gast die gisteren bijna Van Gerwen van t bord peurde) en vervolgens Hamilton, om tegen een sterke White met 3-1 voor te komen. Burnett is allesbehalve een koekenbakker alleen godvergeten inconsistent. Alles hangt bij die jongen samen met vertrouwen, als hij geloof in zijn eigen kunnen heeft, dan kan ie zomaar van alles en iedereen winnen, is het niets met t zelfvertrouwen, dan lijkt zn stijl ook ineens een stuk lelijker. Ik geniet er van, zo'n legende die dan weer es ver komt in een tv toernooi. En vergeet niet, Burnett is een jaar of 4 terug uit de dartsdood opgestaan. Hij had last van dartititis, had geen geld meer om het circuit af te gaan, is compleet uit de rankings verdwenen en heeft zichzelf omhoog geknokt. Prachtig tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Whitlock was hij ook niks, maar Withlock was echtNu gooit hij wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |