quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hij gaat zo onderhands gooien denk.
okquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Hij is dan ook de enige Nederlander in het toernooiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
M'n laatste support voor barney is wel weg nu, go MVG, de enige Nederlander die ik nog aanmoedig
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Goebbelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je voor een Nederlander moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor altijd. Even een mental coach inschakelen, flights aanpassen en hij komt sterker terug dan ooit.quote:
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit was wel dramatisch slecht zeg. Na 2 legs denk je dat het een makkelijke avond wordt, Daarna is het echt het slechtste darts dat ik in jaren van 'm gezien heb (en dat zegt al best veel bij Barney) Dan denk je in de 3e set dat het misschien nog wat gaat worden, om vervolgens geen dubbel meer te kunnen vinden.
Bij die 5 legs die hij gisteren goed speelde ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Barney is een speler met zijn ups en downs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
In de premier league scoorde hij juist heel goed op de dubbels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |