Toch winnen ze van Chisnall en Newton.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef Sportex het volgende:
Baggerpot denk ik, allebei slecht. Barney wint wel
Newton daar wint Stijn ook van. Al is het alleen maar om zijn uitstraling.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch winnen ze van Chisnall en Newton.
Tegen Chisnall gooide Barney ook gewoon goed uiteindelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch winnen ze van Chisnall en Newton.
Van Barneveld is nu definitief topdarter afquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die King komt in de kwartfinale door 2 keer de makkelijkste tegenstander te treffen.
Ik wacht op het moment dat hij stopt. Hopelijk op het WK weer meteen naar huis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld is nu definitief topdarter af
Lekker terug naar de bdoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat hij stopt. Hopelijk op het WK weer meteen naar huis.
Was gehacktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Mars88 het volgende:
Wachten op het moment dat mensen Barney op Twitter weer uit de tent gaan lokken en hij dan reageert
Wat was het vorige ook alweer? Iets met 'kanker op' ofzo toch?
Zijn flights zijn niet goed afgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft hij per ongeluk pijlen voor grote zalen meegenomen misschien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |