Regel is 1 minuut wachten toch? Dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Bayswater het volgende:
A fijn weer iemand die de fokregels niet kent.
Een topic sluiten dus openen is GEEN fokregel. Dat is iets dat fokkers onder elkaar hebben verzonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:08 schreef Bayswater het volgende:
Ach de laatste reactie voor de laatste post in het vorige topic was 6 minuten daarvoor geweest. Zo'n stormlooptopic was het niet, en de TT wijzigen kost even wat "creatieve tijd". Lullige is dan als je wat bedacht heeft iemand al op die copyknop heeft gedrukt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een topic sluiten dus openen is GEEN fokregel. Dat is iets dat fokkers onder elkaar hebben verzonnen
Daarbij had je na anderhalve minuut nog geen nieuwe geopend dus sja
Niet echt neequote:
Gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Postbus100 het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezienalleen in theorie bedacht.
No shit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
7e ronde hoeft niet meer gespeeld te worden, ze heeft al dik gewonnen
Jawel, want al t geld dat zij niet wint gaat terug naar Maxquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
7e ronde hoeft niet meer gespeeld te worden, ze heeft al dik gewonnen
Het jaartal werd niet bij de vraag vermeld natuurlijk.quote:
Ja, maar wie weet dat nou nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het jaartal werd niet bij de vraag vermeld natuurlijk.
Twee tientjes op de toog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Opa is aan het versieren geslagen
Voor de waard.quote:
topkoks zijn toch allemaal mannenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef Monolith het volgende:
Zul je net zien. Shoot-out tegen een vrouw en dan krijg je een vraag over koken.
Deze man was echter technisch schrijver.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
topkoks zijn toch allemaal mannen
quote:
Groep 5 vraag.quote:
Dit.quote:
net als gisterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
Mevrouw heeft al gewonnen, pijnlijk
Harlingen hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow sorry zat te fappen op dat pittig kapsel....
Per seconde wijzerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef Cassius het volgende:
Seizoenseind dus ... wat komt er voor in de plaats?
ik ook, maar ik krijg de vinger er niet achter waarom ik ze zo vreselijk irritant vind.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt drie waardeloze figuren.
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha wat een baas. En die andere vent trapt er vol in.
http://www.welingelichtek(...)met-het-mes-op-tafelquote:De quiz Met het Mes op Tafel wordt vanaf 9 februari tijdelijk gepresenteerd door nieuwslezer Herman van der Zandt. De vaste presentator Joost Prinsen kan door familieomstandigheden het huidige seizoen niet afmaken. Dat heeft Omroep MAX woensdag laten weten.
Van der Zandt zal presenteren tot en met 5 maart. Hij deed zelf in 1998 als student mee aan de bluf- en kennisquiz en kwam toen in de finale terecht. Met het Mes op Tafel wordt iedere maandag tot en met donderdag uitgezonden op NPO2.
Ik weet niet of ik dat wel aan kan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)met-het-mes-op-tafel
Dan moet je wel weten dat dat zo is hè?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
Waarom vervang je een vraag die je goed hebt?
Dacht dat ze dat wel te zien kregen net als wij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten dat dat zo is hè?
Nee, dat is juist het leuke er aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat wel te zien kregen net als wij.
Denk eens een minuutje na over die veronderstelling. Zou dat logisch zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat wel te zien kregen net als wij.
Het is toch 46?quote:
ooooooh pasen en hemelvaartquote:Op maandag 2 februari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
40-dagentijd is de lijdenstijd.
ik kan het weten
Zou Herman ook kunnen zingen?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt Herman de Schermman? Niet dat Prinsen slecht is, dat niet hoor.
Waar dacht je aan bij 46?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ooooooh pasen en hemelvaart
Ik ben debiel
carnaval - pasenquote:
Met veel gevoel gezongen jahquote:
Hij is geloof ik fan van jaren '80 trashmetal, dus wie weet neemt hij zijn gitaar mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Herman ook kunnen zingen?
Misschien moet ie een band beginnen met Emile Roemer.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is geloof ik van van jaren '80 trashmetal, dus wie weet neemt hij zijn gitaar mee.
Deze was ook wel gemakkelijk.quote:
Dat was wel ernstig ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:05 schreef ddx het volgende:
niet weten hoeveel provincies nederland heeft
Ze hadden anders met z'n 3en maar 4/12 goed.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze was ook wel gemakkelijk.
Dit blijft toch de leukste uitvoering.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:20 schreef thabit het volgende:
Dat duurde weer kort, maar gelukkig hebben we straks op BBC 2 University Challenge en Only Connect. Vooral die laatste is een aanrader voor wie zich eens flink dom wil voelen.
Denk dat pakweg 30% van mijn vrienden die ook niet had geweten.quote:
Zo van 'mag ik het al zeggen?'quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg eerder het idee dat hij zat te slapen dan dat hij werkelijk na aan het denken was
Precies. Zou jammer zijn als hij eruit gaat, hij is duidelijk de beste.quote:
Hij was in totaal goede antwoorden het beste maar liet zich 1x eruit bluffen en had pech met de shootoutsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:08 schreef ddx het volgende:
Tja moet je er maar meer dan 1 goed hebben ?
Copycats.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
In Salzburg en Keulen heb ik anders ook zo'n brug met slotjes gezien.
Die uploader heeft het niet online staan. Kan het zo snel niet ergens anders vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:20 schreef ddx het volgende:
Haha leuk ja, iemand toevallig linkje naar deel 2 van die aflevering ?
Net ook voorstukje gezien op npo2, lieten ze ook wat stukjes zijn van toen Hetman zelf meedeed.
Ah dat had ik idd gemist.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/artikel(...)met-het-mes-op-tafel
Behalve zingenquote:
Waar is je FoBo.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
jammer, hij blijft nog even het beeld vervuilen...
Richard maar dat wist ik. Rob is kleiner en heeft ander haar.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het Rob of Richar oh laat maar, HermAN!
Bij allebei.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
Wat zit dat jasje ook beroerd om de schouders
Ja, dat dacht ik ook te zien, zij ging twee keer mee, maar telt de computer niet automatisch?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Grote fout net, zijnet 50 euro teveel in
Ze mochten er 1 naast zittenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Books1 het volgende:
Zag nou niemand dat die vrouw door was. Ze had zeven talen van Frans Timmersmans staan en die van Tilborg 5 en toch gingen ze beide met vier goede antwoorden door.
ja, maar ze mochten er 1 naast zitten en het antwoord was 6quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Books1 het volgende:
Zag nou niemand dat die vrouw door was. Ze had zeven talen van Frans Timmersmans staan en die van Tilborg 5 en toch gingen ze beide met vier goede antwoorden door.
Het antwoord was 6 en je mocht er eentje naast zitten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:12 schreef Books1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |