Zwarte Piet welkom in de supermarktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks blijven er geen winkels meer over voor de Zwarte Pieten brigade.
Blijf nou eens van tradities af, de kerstman hoort blank te zijn!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:31 schreef .Exe het volgende:
WTF!
Dan maar een zwarte kerst
[ afbeelding ]
Ik citeer:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat doen ze nou juist niet. Ik hoop echt dat je zit te trollen nu. Want anders zit je qua niveau twee veterstrikdiploma's onder Bluesdude. Lees nou gewoon even goed jongen...
Nogmaals, misschien zitten GS en ik simpelweg niet op een lijn en is het een redactionele traditie om iets te schrijven en eigenlijk gewoon iets heel anders te bedoelen, maar anders wordt hierboven toch echt gewoon letterlijk de link gelegd tussen de ZP-boycot en de financiële situatie van de Hema.quote:Tel daarbij op dat de HEMA tegenwoordig miljoenen verliest en we kunnen maar één conclusie trekken: de boycot van de HEMA omdat ze zwarte piet uit de schappen haalden is een enorm succes. HEMA als cultureel Hollands icoon totaal gesloopt omdat een ander cultureel Hollands icoon gered moest worden.
Bronnetje
Iedereen met 2 hersencellen weet dat de link die GS daar legt natuurlijk niet klopt. Maakt het niet minder leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Nogmaals, misschien zitten GS en ik simpelweg niet op een lijn en is het een redactionele traditie om iets te schrijven en eigenlijk gewoon iets heel anders te bedoelen, maar anders wordt hierboven toch echt gewoon letterlijk de link gelegd tussen de ZP-boycot en de financiële situatie van de Hema.
Hoe kan dat nou. Het is volgens jou toch een superbetrouwbare bron? Maar nu even niet? Omdat het niet in je straatje past?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen met 2 hersencellen weet dat de link die GS daar legt natuurlijk niet klopt. Maakt het niet minder leuk natuurlijk.
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Het is volgens jou toch een superbetrouwbare bron?
Je weet nu wel wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ohhhh vieze ninja editor ben je, boefje.
Zie dit topic en het vervolg. En uw retoriek en mijn kritiek op de door u aangehaalde bron. En uw reactie daarop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vraag nog steeds een onderbouwing van je stropop.
Wat is deze?! Mijn garp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ahold kan wel faillissement aanvragen nu
Echt niet. Waht en ik gaan er zo boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
Dus omdat ik een keer GS als bron waarin ze een link naar een ander stuk aanhalen is het mijn mening dat ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie dit topic en het vervolg. En uw retoriek en mijn kritiek op de door u aangehaalde bron. En uw reactie daarop.
NWS / 'Anti-islamklimaat leidt tot geweld tegen moskeeën'
Het is satire. Er staat immers ook:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Nogmaals, misschien zitten GS en ik simpelweg niet op een lijn en is het een redactionele traditie om iets te schrijven en eigenlijk gewoon iets heel anders te bedoelen, maar anders wordt hierboven toch echt gewoon letterlijk de link gelegd tussen de ZP-boycot en de financiële situatie van de Hema.
Dit stukje van dezelfde schrijver zette destijds Gario op het verkeerde spoor.quote:Chronologisch klopt het vast niet helemaal en gemakshalve vergeten we hoofddoeksympathiserende #YoupBoycot van eerder even, want het moet wel allemaal kloppen met ons onderbuikgevoel, natuurlijk.
Dat vreesde ik al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:36 schreef Iblardi het volgende:
het moet wel allemaal kloppen met ons onderbuikgevoel, natuurlijk.
Vreemd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:36 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Het is satire. Er staat immers ook:
[..]
Dit stukje van dezelfde schrijver zette destijds Gario op het verkeerde spoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedereen met 2 hersencellen weet dat de link die GS daar legt natuurlijk niet klopt. Maakt het niet minder leuk natuurlijk.
Nee, maar ik zou voorlopig even geen aandelen AH kopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:37 schreef De_Guidance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |