Er staat toch er is geen andere god dan allah ofzo ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:50 schreef desiredbard het volgende:
Nee het is niet mijn geloofsbeleidenis. wel mijn overtuiging . Maar ieder fantasie vriendje kan op de stippeltjes gezet worden.
Artikel 51 heeft helaas geen eigen vlag
Ggggrgrrristenen met een hoofdletter G.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er staat toch er is geen andere god dan allah ofzo ?
Wat is artikel 51 ?
En dit is jouw overtuiging ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ggggrgrrristenen met een hoofdletter G.
Snijden je keel niet door maar knuppelen je dood met een statenbijbel als ze ongezien de kans hebben.
Al die vermissinging.... Grefo's ...en ze zinken de lijken af in Giethoorn
Commersie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook stom wat er omtrent zwarte piet allemaal gebeurd. Maar die kneusjes die nu massaal roepen, ban hema, ban albert heijn zijn echt in en in triest!
Zal wel komen omdat er geen HEMA's zijn in het dorp en ze Albert Heijn te duur vinden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook stom wat er omtrent zwarte piet allemaal gebeurd. Maar die kneusjes die nu massaal roepen, ban hema, ban albert heijn zijn echt in en in triest!
Gniffel vooral een eind raak. GS legt nota bene letterlijk de link tussen de tegenvallende bedrijfsresultaten van de Hema en de ZP-boycot.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus echt niet. Dit stukje ging allereerst niet over Zwarte Piet maar over de slechte resultaten van de Hema. En die zijn maar voor een heel klein deel te wijten aan de rebranding. Het gaat daar al jaren beroerd. En - na de nieuwe Hema gezien te hebben - ik ga er vanuit mijn retailervaring even een educated guess tegenaan gooien - wordt het de komende vijf jaar eerder slechter dan beter.
Een onzinnig stuk is het sowieso niet, ik moest toch aardig gniffelen toen jij - iemand van wie je zou verwachten dat 'ie het begrijpend lezen toch wel onder de knie zou hebben - het stukkie meermaals gebruikte om een punt te makenNog mooier is dat Quid nota bene de excuuslinkspoot bij GS is
Jij bent dan ook niet de doelgroep Koos.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gniffel vooral een eind raak. GS legt nota bene letterlijk de link tussen de tegenvallende bedrijfsresultaten van de Hema en de ZP-boycot.
Maar goed, misschien snap ik de GS-humor gewoon niet zo goed. Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.
Hoe weet dat IS aanbelt? En dat het niet e.o.a. Jehova's getuige is?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou met IS voor de deur moet je toch sneller Arabisch gaan leren
Een deurspion biedt de oplossing.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe weet dat IS aanbelt? En dat het niet e.o.a. Jehova's getuige is?
Omdat ze Allah Snackbar roepen terwijl ze aanbellen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe weet dat IS aanbelt? En dat het niet e.o.a. Jehova's getuige is?
Maar dan nog. Dan belt er een hipster met hippe baard en nog hippere kleding aan, maar voor hetzelfde geld is het een IS-strijder. Ik haal die 2 tegenwoordig niet meer uit elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een deurspion biedt de oplossing.
Dat doen ze pas als ze de knop op hun bomgordel indrukken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ze Allah Snackbar roepen terwijl ze aanbellen natuurlijk.
Of hij bezorgd gewoon een pizza. Had er gister nog een aan de deurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dan nog. Dan belt er een hipster met hippe baard en nog hippere kleding aan, maar voor hetzelfde geld is het een IS-strijder. Ik haal die 2 tegenwoordig niet meer uit elkaar.
Gehaaide jongens, die IS-strijders.
Nou ja, precies. Zit je dan in je schuilkelder honger te lijden voor niks.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of hij bezorgd gewoon een pizza. Had er gister nog een aan de deur
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar helaasch wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er dan nog mensen die Wilders serieus nemen? Heus?
Ik ben in ieder geval zojuist begonnen met een cursus Arabisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, precies. Zit je dan in je schuilkelder honger te lijden voor niks.
Goed zo. Om je vijand te verslaan moet je 'm wel kennen was het toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zojuist begonnen met een cursus Arabisch.
Jeps. If you can't beat them , join them..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed zo. Om je vijand te verslaan moet je 'm wel kennen was het toch?
Een tokkie-euro is net zo veel waard als een Gutmensch euro. Ik denk niet dat dit verstandig beleid is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef DroogDok het volgende:
Dus tokkie-vrij winkelen bij HEMA en AH. Kunnen niet meer winkels ZP in de ban doen?
Idd.quote:
NWS / VVD wil Kwaku festival inperken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
een politieke kwestie zou ik het niet willen noemen
politici houden zich er verstandig genoeg min of meer buiten
Wilders en een stel burgemeesters hebben zich er wel over uitgesproken, bijv. Misschien wel een ideologische kwestie danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
een politieke kwestie zou ik het niet willen noemen
politici houden zich er verstandig genoeg min of meer buiten
dit heeft natuurlijk niets te maken met wat ik zeiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NWS / VVD wil Kwaku festival inperken.
Dat doen ze nou juist niet. Ik hoop echt dat je zit te trollen nu. Want anders zit je qua niveau twee veterstrikdiploma's onder Bluesdude. Lees nou gewoon even goed jongen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gniffel vooral een eind raak. GS legt nota bene letterlijk de link tussen de tegenvallende bedrijfsresultaten van de Hema en de ZP-boycot.
Dat zal het zijn, ja. Maar ik begrijp opeens een stuk beter waarom jij degene bent op de redactie die de altijd spannende raadsvergaderingen mag verslaan; copy + paste lukt nog net...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, misschien snap ik de GS-humor gewoon niet zo goed. Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.
Tuurlijk wel, de VVD mengt zich in de feestdagen discussie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
dit heeft natuurlijk niets te maken met wat ik zei
kwakkie is geen feestdagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de VVD mengt zich in de feestdagen discussie.
hoe moet ik het nu weer als een steek zien?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goed, als jij het niet als een steek wilt zien moet je zelf weten
Die vind ik quote-waardig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een tokkie-euro is net zo veel waard als een Gutmensch euro.
Doe eens niet mij persoonlijk aanvallen . Dat doe je vaker.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat doen ze nou juist niet. Ik hoop echt dat je zit te trollen nu. Want anders zit je qua niveau twee veterstrikdiploma's onder Bluesdude. Lees nou gewoon even goed jongen...
...
*proest*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe eens niet mij persoonlijk aanvallen . Dat doe je vaker.
Probeer mij eens met een zinnig argument aan te vallen. Inhoudelijk dus.. Discussiebevorderend
Die 4% die genoemd wordt als minderheid pro-aanpassing is nu dus 4x zo groot tot 17%quote:Er is weinig steun voor aanpassingen aan Zwarte Piet. Een overgrote meerderheid (83%) vindt dat het uiterlijk niet moet worden aangepast. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder 27.000 leden van het Opiniepanel.
Nu lieg je alweer.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die 4% die genoemd wordt als minderheid pro-aanpassing is nu dus 4x zo groot tot 17%
http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
http://www.eenvandaag.nl/(...)_vanwege_zwarte_pietquote:Albert Heijn heeft vanmiddag gereageerd op de ophef die ontstond over een foto van een display waarop kinderen zonder schmink in Zwarte Pietverkleedpakjes te zien was. Veel woedende mensen verbonden er de conclusie aan dat AH Zwarte Piet in de ban had gedaan en riepen op tot een boycot van de supermarkt.
De Facebook pagina van de winkelketen werd overstelpt met boze reacties en klanten die aankondigden nooit meer een stap over de drempel te doen, inclusief foto's van doorgeknipte bonuskaarten. Maar ook mensen die verheugd op de boycot reageerden door te stellen dat er nu voortaan minder lange rijen 'leeghoofden' en 'racisten' in de winkel zouden zijn.
jaja..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:15 schreef IntensiveGary het volgende:
Nou, nu spreek ik je aan op je cijfers, die je zoals gebruikelijk weer niet weet te lezen, en dan reageer je niet. Moet ik je toch weer gaan pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |