quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
Ik zeg inkorten die handel.
Wij geen Zwarte Piet, zij geen Kwaku festival.
Wij wel Zwarte Piet, zij ook (korter) Kwaku festival.
Lekker racistisch zo, dat wij/zij denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
Correct, en het festival waarvan men blijkbaar zeer op tradities is gesteld. Ironisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat dat festival dat niet in handen van blanken mocht vallen?
Wat een puin mindstate.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker racistisch zo, dat wij/zij denken.
Totaal niet vergelijkbaar trouwens, die twee dingen. Doet het pijn dom te zijn?
Meer vergelijkbaar dan je denkt timmy.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker racistisch zo, dat wij/zij denken.
Totaal niet vergelijkbaar trouwens, die twee dingen. Doet het pijn dom te zijn?
Eventjes lachen dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct, en het festival waarvan men blijkbaar zeer op tradities is gesteld. Ironisch.
Wij wel Zwarte Piet, zij wel Kwaku. En gezellig bij elkaars feest op bezoek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:59 schreef Fylax het volgende:
Is het geen geintje? Ik vind het nergens terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vrij dom van de VVD om zich hier in te gaan mengen. Als je feestdagen een politiek iets wilt maken moet je zo doorgaan
Geen idee, op verschillende sites lees ik dat de VVD wilt dat het festival in 10 dagen achter elkaar gaat worden ipv verspreid over 5 weekenden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is het geen geintje? Ik vind het nergens terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |