abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145361824
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die laatste vrouw is in ieder geval een racist.
Een hele vieze ook nog. Die was echt fout geweest in de oorlog.
pi_145362040
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ies koeltoer, blanke man moet wegblijven !
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een soort blanke Quincy bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145362069
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat jij een soort blanke Quincy bent.
Dat was dan ook de bedoeling van mijn posts. Missie geslaagd.
pi_145362203
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat was dan ook de bedoeling van mijn posts. Missie geslaagd.
Het is geen troll, denk ik. Volgens mij zit er een flinke kern van waarheid in dat verontwaardigde slachtoffergedrag van je.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145362269
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Benoemen"..... staat dat ook niet op de ZP-bingokaart?
Wat voor prijzen zijn er te winnen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_145362431
quote:
15s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is geen troll, denk ik. Volgens mij zit er een flinke kern van waarheid in dat verontwaardigde slachtoffergedrag van je.
Het is fok Koos, denk ff na.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:36:32 #57
242879 Onnoman
The On And Only
pi_145362521
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_145362535
AH bind al in :)

Reactie op berichtgeving over Albert Heijn en Zwarte Piet
Albert Heijn is er voor iedereen. Voor de vele klanten die het Sinterklaasfeest op de gebruikelijke wijze willen vieren, hebben we producten met Zwarte Piet daarop. Maar u ziet ook producten waarop hij niet staat. Aan de klant de keuze. Er is dus zeker geen sprake van een besluit om Zwarte Piet in de ban te doen.
Er zijn nu veel berichten in de media over Sinterklaas en Albert Heijn. Deze komen voort uit een foto van een display die nu al in de winkel staat. Daarin worden verkleedpakjes voor kinderen getoond, met kinderen zonder schmink. U vindt echter ook nu al producten in onze winkels waarop Zwarte Piet wél staat.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_145362581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef maryen65 het volgende:
Albert Heijn is er voor iedereen. Voor de vele klanten die het Sinterklaasfeest op de gebruikelijke wijze willen vieren, hebben we producten met Zwarte Piet daarop. Maar u ziet ook producten waarop hij niet staat. Aan de klant de keuze. Er is dus zeker geen sprake van een besluit om Zwarte Piet in de ban te doen.
Er zijn nu veel berichten in de media over Sinterklaas en Albert Heijn. Deze komen voort uit een foto van een display die nu al in de winkel staat. Daarin worden verkleedpakjes voor kinderen getoond, met kinderen zonder schmink. U vindt echter ook nu al producten in onze winkels waarop Zwarte Piet wél staat.
Van inbinden is geen sprake.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:40:17 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_145362668
Da's idd wat ze de hele dag al zeggen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:43:39 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145362778
Dat kansloze geroep om boycotten slaat ook nergens op, winkels zijn uiteraard gewoon commercieel en ze proberen zoveel mogelijk klanten tevreden te houden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145362884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef maryen65 het volgende:
Er is werkelijk waar niets veranderd dus :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145363040
Zou het de "gekwetsten" helpen als we sprookje van SInterklaas iets uitbreiden en er aan toe voogen dat de Sint en de Pieten een normale arbeidsrelatie hebben (normale baas - knecht / loonslaaf). Dat de Pieten ver boven CAO verdienen en heel veel vakantiedagen hebben. Of neemt dat de gevoelde pijn niet weg?
pi_145363386

:')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:19:38 #65
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_145363889
Ik denk dat het domme communicatie-gleufdier van de AH nu wenst dat ze haar woorden wat zorgvuldiger gekozen had. :')
pi_145364473
Hahaha, eigen schuld, dikke bult!
Nu wordt het Kwaku festival ook aangepakt!

pi_145364487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik denk dat het domme communicatie-gleufdier van de AH nu wenst dat ze haar woorden wat zorgvuldiger gekozen had. :')
Over wie heb je het? Volgens mij was er in dat artikel van Distrifood een man aan het woord.

Verder blijf ik vinden wat ik gisteren al zei: consumenten kunnen hun macht laten gelden in deze discussie.
pi_145364496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hahaha, eigen schuld, dikke bult!
Nu wordt het Kwaku festival ook aangepakt!
[ afbeelding ]
Ow vertel! Daar heb ik nog niets over gelezen. c_/
pi_145364549
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow vertel! Daar heb ik nog niets over gelezen. c_/
Hier!

Of Hier
pi_145365194
Hallo Aldi....

Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 15:14:54 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_145365267
Binnenkort worden Zwarte Piet lekkernijen onder de toonbank verkocht bij duistere sigarenwinkeltjes en zulks.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145365338
quote:
Albert Heijn De Block, met vier filialen in onder meer Maassluis, Maasland en Krimpen aan den IJssel, trekt zich niets aan van de landelijke AH-richtlijnen wat betreft Zwarte Piet. De winkels zullen vanaf november weer in Sinterklaassferen worden gehesen, inclusief Zwarte Pieten. Dat meldde de ondernemer op zijn Facebookpagina.

“Het is een belachelijke discussie”, aldus een medewerker van de winkel. “Wij staan dan ook niet achter de beslissing van Albert Heijn.” Omdat het een franchise winkel betreft hebben ze iets meer ruimte om hun winkel in te vullen. “Wij bouwen gewoon onze stoomboot op in de winkel met de Zwarte Pieten erbij. De roep van een handjevol mensen tegen Zwarte Piet is doorgeslagen.” Volgens hem staat het hele personeel van de winkels achter de beslissing. “Wij hebben er weer zin in.”
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnji!rjIWDLtKaRVm/
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145365370

[ Bericht 100% gewijzigd door WhateverWhatever op 09-10-2014 15:21:29 ]
pi_145365379
quote:
Albert Heijn: Zwarte Piet blijft
ZAANDAM -

Albert Heijn ontkent dat Zwarte Piet in de ban wordt gedaan. De grootgrutter blijft producten verkopen met de beeltenis van de knecht.

In een bericht op de site van Albert Heijn staat te lezen: ,,Voor de vele klanten die het Sinterklaasfeest op de gebruikelijke wijze willen vieren, hebben we producten met Zwarte Piet daarop. Maar u ziet ook producten waarop hij niet staat. Aan de klant de keuze. Er is dus zeker geen sprake van een besluit om Zwarte Piet in de ban te doen."
Commotie

Albert Heijn ontkent niet dat er displays in supermarktvestigingen staan waarop kinderen zonder schmink in Zwarte Pietverkleedpakjes staan, maar: ,,U vindt echter ook nu al producten in onze winkels waarop Zwarte Piet wél staat."

Albert Heijn reageert op de commotie die is ontstaan na berichtgeving van het Algemeen Dagblad. Daarin werd overigens niet gezegd dat Zwarte Piet helemaal zou verdwijnen. Desondanks werd door voorstanders van Pieterbaas wel opgeroepen tot een boycot van Albert Heijn.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_Piet_blijft__.html

Dat van de Jumbo kan ik niet op de site vinden. Lijkt me een troll.
pi_145365412
Beter gooit AH de prijzen omlaag.

Dank u zwart Pietertje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')