Volgens mij zit het je echt dwars ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat ook het verkankeratyfu is aan al dit gekanker.. is dat ik nu in een stadium ben beland dat ik het gevoel krijg raar aangekeken te worden als ik de woorden zwarte piet in de mond neem..
ik zie dan de gelaadsuitdrukking van bepaalde knuppels op half 6 staan..
landverraders zijn het
misschien moet je me even troostenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het je echt dwars ?
Nja enige wat ik tegen je kan zeggen dat ik denk dat je er te zwaar aan tilt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
misschien moet je me even troosten
nee, zet je vrouwlijkheid maar meer in het spelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja enige wat ik tegen je kan zeggen dat ik denk dat je er te zwaar aan tilt.
Weet niet of dat troostend werkt ?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat ook het verkankeratyfu is aan al dit gekanker.. is dat ik nu in een stadium ben beland dat ik het gevoel krijg raar aangekeken te worden als ik de woorden zwarte piet in de mond neem..
ik zie dan de gelaadsuitdrukking van bepaalde knuppels op half 6 staan..
landverraders zijn het
Nah liever niet ....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee, zet je vrouwlijkheid maar meer in het spel
Hij gaat nog wel, maar niet tijdens de feestdagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat voor zinnigs kan je op zon reactie zeggen dan ? Het zijn tyfus flikkers, hij gaat er niet meer heen en hij zal ze krijgen ?
Nah prima hoor al die boycots. Des te sneller heb ik mijn boodschappen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel, maar niet tijdens de feestdagen.
Dat zal ze leren.
Overigens boycot ik de AH al meer dan 10 jaar, maar dat heeft vooral te maken met hoe ze hun winkels in hebben gedeeld. Ze laten me te veel lopen en ik ben lui....en het ergert me mateloos dat ik altijd rechtsom naar de kassa moet lopen. Daar raak ik gedesoriënteerd van.
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ach, allemaal grote bek, ik ga zelf ook gewoon naar de supermarkt die het dichstbij is, dan blijven die mensen ook gewoon allemaal doen.
quote:Ed BolderAlbert Heijn
5 min. ·
Wat hoor ik nou ?
Gaan jullie zwarte piet afschaffen ?
Zeker op aandringen van dat buitenlands zeurende getijssem
Je moest je schamen
Wij gaan de AH boycotten
Rij wel iets verder naar de Jumbo
Dom volk dat je er bent
dichstbijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ach, allemaal grote bek, ik ga zelf ook gewoon naar de supermarkt die het dichstbij is, dan blijven die mensen ook gewoon allemaal doen.
Goed gespot jochie, een foutjequote:
Dus dan mag zwarte piet ook gewoon blijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:
Ik weet niet of hij hier al voorbij gekomen is maar deze vond ik geniaal:
http://www.powned.tv/over(...)ola_komt_er_aan.html
Bedankt knulquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed gespot jochie, een foutje.
Pas 10 keer, maar dat geeft niet, want alles in deze reeks is al 10 keer langsgekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind die laatste vrouw met de Zwarte Piet vraag wel grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas 10 keer, maar dat geeft niet, want alles in deze reeks is al 10 keer langsgekomen.
Ja, hij sloot af met te vragen of dat deze redenatie ook voor ZP geldt, het antwoord was nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 04:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb het nog niet gekeken maar vraagt de deze razende reporter die mensen ook wat ze van zwarte piet vinden?
zoja dan ga ik het misschien kijken, zo nee dan zie ik de relevantie niet echt hier
Die laatste vrouw is in ieder geval een racist.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste vrouw met de Zwarte Piet vraag wel grappig
Hoezo 10x? Gisteravond voor het eerst uitgezonden en benoemd in het vorige deel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas 10 keer, maar dat geeft niet, want alles in deze reeks is al 10 keer langsgekomen.
"Benoemen"..... staat dat ook niet op de ZP-bingokaart?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo 10x? Gisteravond voor het eerst uitgezonden en benoemd in het vorige deel.
Hmmmm.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dus dan mag zwarte piet ook gewoon blijven![]()
Ies koeltoer, blanke man moet wegblijven !quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |