Daar heb je zeker een punt vriend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet het niet. Wanneer ik ooit de wereld verover heb ik wel geleerd in Australië te moeten beginnen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef McNulty het volgende:
Tjek mah ahms and veinz bish
[ afbeelding ]
ze zijn vegan tochquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zonder grappen, die beesten zijn ripped wtf, moet eens om hun schema's vragen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeder Eend is ook lief schattig en zorgzaam. Dat betekent nog niet dat ik m'n pik erin wil rammen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Is iemand anders je chick zien aandouwen niet een leuk leven ook??
Wat een rotopmerkingquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo dom.... Weiss mag meerdere chicks aandouwen zonder issues te krijgen en jij denkt gelijk aan cuckold.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Verwen je Weiss wel eens samen met een vriendin?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zo dom.... Weiss mag meerdere chicks aandouwen zonder issues te krijgen en jij denkt gelijk aan cuckold.Leen jij zelf graag je vriendin uit aan de buurtneger of zo?
Australië mogen ze houden is toch een teringeind wegquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet het niet. Wanneer ik ooit de wereld verover heb ik wel geleerd in Australië te moeten beginnen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Fok dat. Je dumpt je zaad maar in een andere kut, mond of anus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:37 schreef Awesome_ het volgende:
kweenie man, uiteindelijk is het volledig uitschakelen van claimy, needy, onzekere, bezitterige emoties ook wel weer alpha as fuck natuurlijk. Ben biased in deze kwestie.
Hoeveel andere lays heb jij binnen jullie relatie gehad? En hoeveel Weissman? Volgensmij is het echt zoiets kroms als:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zo dom.... Weiss mag meerdere chicks aandouwen zonder issues te krijgen en jij denkt gelijk aan cuckold.Leen jij zelf graag je vriendin uit aan de buurtneger of zo?
Het zou ook niks voor mij zijn of zo, maar kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Fok dat. Je dumpt je zaad maar in een andere kut, mond of anus.
Keeping track is nu juist beta as fuck. Het is geen wedstrijdje. Daarom is het ook niks voor 99% van de bevolking.quote:[..]
Hoeveel andere lays heb jij binnen jullie relatie gehad? En hoeveel Weissman? Volgensmij is het echt:
28- MsMessy 4-Weissman
Jaloezie en het afkeuren dat iemand een nummertje op je meid maakt zijn wel twee verschillende werelden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Jaloezie is wel fucking beta. Just saying.
Dit. Als je op je kleine pikkie getrapt bent omdat 'ZE GVD MISGIEN WEL VEEL BETER GENEUKT WORD DOOR TYRONE BEN SOWW ONCKR' dan moet je ook niet aan die shit beginnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat dus. Van die bezitterige sukkels die je komen vertellen dat je hun vriendin niet mag versieren of continu pontificaal tussen jou en z'n chick komen staan en je boos aankijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Doelde meer op jouw kleine pikkie die hier iedere keer weer over begint zodra MsMessy of Weissman posten hier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jaloezie en het afkeuren dat iemand een nummertje op je meid maakt zijn wel twee verschillende werelden.
Als je zo'n relatie hebt moet je ook niet gaan zeiken achteraf idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Als je op je kleine pikkie getrapt bent omdat 'ZE GVD MISGIEN WEL VEEL BETER GENEUKT WORD DOOR TYRONE BEN SOWW ONCKR' dan moet je ook niet aan die shit beginnen.
Ook ja. Vooral laten zien dat je je chick niet vertrouwt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Van die bezitterige sukkels die je komen vertellen dat je hun vriendin niet mag versieren of continu pontificaal tussen jou en z'n chick komen staan en je boos aankijken
Maak je maar geen zorgen om mijn lul en laat je vriendin ook maar ballen door iemand anders als je dat ook prettig vindt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doelde meer op jouw kleine pikkie die hier iedere keer weer over begint zodra MsMessy of Weissman posten hier.
Jaloers gedrag is teken van je eigen onzekerheid. Maakt niet uit in welke gradatie. Als je die afspraken maakt moet je niet achteraf gaan janken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jaloezie en het afkeuren dat iemand een nummertje op je meid maakt zijn wel twee verschillende werelden.
En wat als dat nou omgekeerd is? Is het dan nog een issue, zie je dan nog zoveel problemen? Aannames door eigen projectie is dumb as fuck.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:19 schreef McNulty het volgende:
Hoeveel andere lays heb jij binnen jullie relatie gehad? En hoeveel Weissman? Volgens mij is het echt zoiets kroms als:
28- MsMessy 4-Weissman
Dit, en dit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Als je zo'n relatie hebt moet je ook niet gaan zeiken achteraf idd.
Voor mij niet weggelegd though. Ben zelf zo'n trouwe hond als fuck.
Naja, wel logisch. Tis best onorthodox en dus interessant. Tel daar een handjevol beta's bij op en je bent binnen de kortste keer weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef Weissman het volgende:
Vind het sowieso grappig dat elke discussie die men met mij aangaat hier op fok binnen de kortste keren over mijn relatie of vriendin gaat
Zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
oh ik d8 alleen maar turkse yoghurt bij jou hahah
Als je er niet in gelijk mate van profiteert zie ik het nut er niet van sorry. En voor wie speel je nou devils advocate? Kan je wel lekker veilig vanuit je ivoren toren openminded meefilosiferen over dit onderwerp, maar zelf zou je het ook niet goedvinden als iemand jouw vriendin balt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zie McNulty al helemaal zitten met zijn turflijstje. Kokend van woede een plan van aanpak schrijven om de score weer recht te trekken. Soww beta.
soms neem ik wel eens griekse yoghurt meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
oh ik d8 alleen maar turkse yoghurt bij jou hahah
ik heb geen vriendinquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik zag het ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:42 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kan_hard_remmen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |