Weiss die heb ik ook gehadquote:
Maar niet volledige versie wat je nu laat zien, abbonement -> 15,50 Onbeperkt?quote:
Ik had vooruit betaald en laat 'm aflopen. Daarna kijk ik wel verder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar niet volledige versie wat je nu laat zien, abbonement -> 15,50 Onbeperkt?
Vraag me af hoe ik mijnbestaande abbo om ka zetten.
Geld terugvragen en naar fitnesscentrum noordquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had vooruit betaald en laat 'm aflopen. Daarna kijk ik wel verder.
Zit aan de andere kant van de stad. Vind het belangrijk dat een gym dichtbij is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Geld terugvragen en naar fitnesscentrum noord
Verhuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zit aan de andere kant van de stad. Vind het belangrijk dat een gym dichtbij is.
geen idee wat zoiets nog waard isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja hoeveel wil je ervoor en waar woon je
Tis gewoon een nare pisvlek jammer dattie de penalty nog binnen schootquote:
Zou een dagje trainen wel laten schieten voor haar ja/10quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Redefining sloots gonna sloot
lmao
zou geven
Working on both.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Verhuizen
Of een chickie in de buurt zoeken.
ze mag mijn lul wel eens verzorgen met die kontquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
Redefining sloots gonna sloot
lmao
zou geven
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit© Liever te laat dan nooit. Bij welke ep en seizoen ben je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik volg nu jou serie zuipschuit
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef McNulty het volgende:
Tjek mah ahms and veinz bish
[ afbeelding ]
dankj sgatjquote:
quote:
Skippy aint natty bruhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies gewoon op je rug gaan liggen en haar om je piemel laten twerken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ze mag mijn lul wel eens verzorgen met die kont
lol, ze krijgt ook alweer veel geld waarvoor?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies gewoon op je rug gaan liggen en haar om je piemel laten twerken.
Jik bent nui wel vruchtbaaerquote:
Zijn je imtech aandelen gezakt?quote:
Zo ja, was te verwachten natuurlijk.quote:
Haha, ziet er wel dope uit!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:50 schreef THEFXR het volgende:
wedden dat Yuri, deze gaat halen
http://www.aldi.nl/aldi_d(...)l_48_5_943_9516.html
sletquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ziet er wel dope uit!
Dat feel trouwens wanneer je ergens anders slaapt, wakker wordt en in de eerste paar seconden denkt "Waar de fuck ben ik?!"
Verkapte kijk mij chicks hosselen en een leuk leven hebben postquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat feel trouwens wanneer je ergens anders slaapt, wakker wordt en in de eerste paar seconden denkt "Waar de fuck ben ik?!"
Is iemand anders je chick zien aandouwen niet een leuk leven ook??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij chicks hosselen en een leuk leven hebben post
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Is iemand anders je chick zien aandouwen niet een leuk leven ook??
Vooral na een goeie avond hoerensnoeren taxirijden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn dat is kak man. En dan uit het raam klimmen met je brakke bakkus. Kwam die vader net met de hond thuis van het uitlaten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik schrik altijd een beetje in die paar seconden. Las laatst dat het te maken heeft met dat je brein nog niet 'opgestart' is oid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij chicks hosselen en een leuk leven hebben post
Classic Henk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Vooral na een goeie avond hoerensnoeren taxirijden.
En dat je vervolgens naast je kijkt en dat ze net iets minder aantrekkelijk is dan een paar uur geleden
Achja fuck it, af en toe moet je maar de taak van maatschappelijk werker op je nemen om de wereld een mooier plekje te maken.
Schaken vriend. Heeft een betere carry-over naar andere aspecten in het leven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
Lol hij was gewoon een avondje risken bij een maat joh
Daar heb je zeker een punt vriend.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet het niet. Wanneer ik ooit de wereld verover heb ik wel geleerd in Australië te moeten beginnen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:26 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn vegan tochquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zonder grappen, die beesten zijn ripped wtf, moet eens om hun schema's vragen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeder Eend is ook lief schattig en zorgzaam. Dat betekent nog niet dat ik m'n pik erin wil rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |