qftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Voor vrouwen is het iig nooit goed hier.
Stelletje vrouwenhaters.
ja nu is het niet leuk meer natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef sp3c het volgende:
opzij uurtje weer?
das volgens mij ff geleden, ik laat het voorlopig toe
Kijk hem even snel de stand opgezocht hebbenquote:
mwa die hangen een beetjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grotere zijn er niet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje!
Deze hangen wat minder
[ afbeelding ]
Pffff opschepper.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef sp3c het volgende:
gewoon de buitenste pakken en de middelste swaffelen
echte pieten kunnen dat wel
Nou ja als je deels bent kom je dus misschien wel op de helftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:
wat ik zeg toch niet dat ik het kan
ik ben maar deels piet natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf klaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
nee dit is klaar
het topic heet niet BALLEN
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je deels bent kom je dus misschien wel op de helft
Er zijn ook mannen met drie ballen trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Zou ze goed slapen denk je?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat mooi zeg, ben helemaal jaloers nu.
Misschien heeft ze wel OSAS, zoals Tem.quote:
Zouden die tetten ademstilstand veroorzaken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel OSAS, zoals Tem.
Moet haast wel, met 25 kilo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zouden die tetten ademstilstand veroorzaken?
Ik snap hier echt niks van....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikaans model Chelsea Charms.
Cupmaat 153XXX
Tetten wegen samen ruim 25 kilo.
Zit je weer tof te doen met je medische woordenboek?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel OSAS, zoals Tem.
Dat snappen wij wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah die vallen in het niets bij die van die vrouw...
Lijkt me juist positief. Vallen ze ook in het niets vergeleken met die van Jack Nicholson?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah die vallen in het niets bij die van die vrouw...
Ook zonder woordenboek ben ik tof.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer tof te doen met je medische woordenboek?
Hmmm nee, maar ze hangen niet zo gelukkig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me juist positief. Vallen ze ook in het niets vergeleken met die van Jack Nicholson?
Toch bijzonder dat het menselijk lichaam in staat is tot zo iets.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze gebruikt ze als dienblad.
Mannen hebben daar een buik voor.
[ afbeelding ]
Gingen jullie nou morgen naar DWDD?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook zonder woordenboek ben ik tof.
Nee, pas 31 oktober, media-uitzendingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gingen jullie nou morgen naar DWDD?
Voel me daar niet zo gemakkelijk bij Tem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef Tem het volgende:
Doe maar gewoon pics van je tetjes, Yasmin.
Reacties zullen alleen maar positief zijn, dat geef ik je op een briefje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voel me daar niet zo gemakkelijk bij Tem.
Oh ... dan ga ik er een maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Reacties zullen alleen maar positief zijn, dat geef ik je op een briefje.
Mag hier allemaal. Een bonte verzameling paradijsvogels op teh Fokz.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voel me daar niet zo gemakkelijk bij Tem.
Oke.... wel spannend hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Mag hier allemaal. Een bonte verzameling paradijsvogels op teh Fokz.
Wat was pijnlijker, de tattoo of de piercing?quote:
Die tattoo. Die piercing is gewoon snel gepiept.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat was pijnlijker, de tattoo of de piercing?
Nee, internet klapte eruit waardoor ik dacht dat het een dode link was.quote:
Oh... hmmm ik vroeg nog of het mocht?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, internet klapte eruit waardoor ik dacht dat het een dode link was.
Maar tepels mogen niet in NWS.
En nu pics van de rest van je tattoos.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... hmmm ik vroeg nog of het mocht?
Maar oke. Excuus dan.
Vind dit wel genoeg eigenlijk. Sowieso zijn die beloofde positieve reacties ook niet gekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu pics van de rest van je tattoos.
Dit is er alvast een.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef Tem het volgende:
Vond ze wel mooi. Al die shit er om en doorheen hoeft niet zo. Maar prima.
Piercings doen daarna toch ook altijd nog pijn? Of is dat bij tepels anders?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die tattoo. Die piercing is gewoon snel gepiept.
Nee piercings blijven niet pijn doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Piercings doen daarna toch ook altijd nog pijn? Of is dat bij tepels anders?
Wel mooie borsten hoor, als het echt de jouwe zijn ben ik jaloers.
Hm, dacht dat het bij tepels juist nog lang pijn deed.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee piercings blijven niet pijn doen.
Nee hoor ... Nergens last van.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dacht dat het bij tepels juist nog lang pijn deed.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor ... Nergens last van.
Heb ze ook niet
Nah zou mijn tieten zo verpestenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben maar lijkt me echt te pijnlijk.
Ja alsof ik hier mijn tieten ga posten ?:Pquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef Tem het volgende:
Yasmijne houdt ons gewoon voor het lapjen.
Heeft Corrie ook gedaan. Niemand had er om gevraagd, maar toch. Ik vond het wel een service.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja alsof ik hier mijn tieten ga posten ?:P
Ik ben geen Corrie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft Corrie ook gedaan. Niemand had er om gevraagd, maar toch. Ik vond het wel een service.
Pfoe, die lijkt me ook niet fijn nee.. Ik heb er twee, die deden allebei wel pijn, maar tepels zou ik niet durven (schijnen ook niet goed te genezen).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb deze piercing gehad. Die deed echt gruwelijk pijn om te zetten, denk je tepels nog erger.
[ afbeelding ]
Iets door je wenkbrauw zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe, die lijkt me ook niet fijn nee.. Ik heb er twee, die deden allebei wel pijn, maar tepels zou ik niet durven (schijnen ook niet goed te genezen).
Wat voor piercings heb jij ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nu een litteken onder je lip, yasmin?
Hoezo dat? En nee, je hebt toch een foto van me gezien?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets door je wenkbrauw zeker?
Die heb ik niet opgeslagen, had ik wel moeten doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo dat? En nee, je hebt toch een foto van me gezien?
Okee, maar niet zo opvallend dus? Geen spijt van gehad?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor piercings heb jij ?
Nja iniminie. Boven op mijn lip loopt een subtiel sneetje en aan de onderkant van mijn lip zit een gaatje.
Ik was het niet eens, had jullie gewoon gefopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik niet opgeslagen, had ik wel moeten doen.
Nee valt nauwelijks op. Absoluut geen spijt. Hij is er uit omdat ik met werk er em elke keer in en uit moest halen. Werd beetje irritant. Maar soms mis ik hem nogquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar niet zo opvallend dus? Geen spijt van gehad?
Ik heb helix en navel, al is die laatste inmiddels ook dichtgegroeid.
Staan gewoon op googlequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Potverdikkeme!!!!! Heb ik tetten met tepels gemist.!!!
Ik stuur je wel een PM van Yasmin.rar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Potverdikkeme!!!!! Heb ik tetten met tepels gemist.!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM van Yasmin.rar.
Kan ik makkelijk zeggen nu de PM toch kaputt is. Morgen is hij het weer vergeten en ik zou natuurlijk nooit de pics die je me in vertrouwen hebt gestuurd aan derden doorgeven. Dat is onfatsoenlijk.quote:
Ja horeca. Dat wist ik van te voren maar toch gedaan en jaren lang door gesukkeld met in uit. De laatste jaren zat die er ook gewoon los in.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk zeggen nu de PM toch kaputt is. Morgen is hij het weer vergeten en ik zou natuurlijk nooit de pics die je me in vertrouwen hebt gestuurd aan derden doorgeven. Dat is onfatsoenlijk.
Maar uh....jij mocht dus geen piercings in op je werk? Beetje dictatoriale baas lijkt me dat.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM van Yasmin.rar.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil em eigenlijk ook wel. Kan je hem naar mij doorsturen
Tem heeft OSAS, dus die hallucineert af en toe door chronische slaapgebrek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Door Tem's opmerking was ik toch overtuigd
Daar ben ik al voor geopereerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tem heeft OSAS, dus die hallucineert af en toe door chronische slaapgebrek.
C-PAPje aan SInt vragen en wat slaapillen naar binnen gooien en je slaapt weer als een blok!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ben ik al voor geopereerd.
Slaapgebrek heeft meer met die twee kleine rakkers te maken.
C-pap heb ik nu niet meer nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
C-PAPje aan SInt vragen en wat slaapillen naar binnen gooien en je slaapt weer als een blok!
Heb je dit uit de Njovelin.pdf?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
C-PAPje aan SInt vragen en wat slaapillen naar binnen gooien en je slaapt weer als een blok!
Niks mis mee (mits ze een klein mooi neusje heeft).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vrindin heeft een inimini neuspiercing.
2 keer in de week volg ik bijles bij Njos.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dit uit de Njovelin.pdf?
Op de machine wachten kan anders behoorlijk opwindend zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Had ik mezelf eindelijk zo ver gekregen om naar de wasserette te gaan, waren alle machines bezet. Daar ga ik niet op wachten natuurlijk.
Dat durf ik niet in het openbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de machine wachten kan anders behoorlijk opwindend zijn.
YOLO enzo....of wchten dat je 40 bent en alles gaat doen wat je vroeger niet durfde en dan op sites als thisisholland ofzo belanden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat durf ik niet in het openbaar
Jup, heeft ze.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis mee (mits ze een klein mooi neusje heeft).
Je hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
YOLO enzo....of wchten dat je 40 bent en alles gaat doen wat je vroeger niet durfde en dan op sites als thisisholland ofzo belanden.
Omdat ik dat lekker kan afzeiken in dat topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dat elke dag zo trouw ?
Nog steeds bezig met de was ?:Pquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nog op mijn was te wachten, daarna ook op naar DWDD.
Ohhh dus je vindt er eigenlijk niet zoveel aan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik dat lekker kan afzeiken in dat topic.
Het is haast een dagtaakquote:
Nee Spangas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
Corrie kijkt zeker naar het jeugdjournaal. Daarna brugklas?
Het is heel slecht geworden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohhh dus je vindt er eigenlijk niet zoveel aan ?
Ik vind het een constante herhaling. En erger me dood aan die intro van hem.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is heel slecht geworden.
Vroeger was het nog wel iets.
Als je zo oud bent als ik word je weer kinds he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ook zo'n kinderserie.
Bejaarde hipster.
[ afbeelding ]
Dan ga je ook weer kwijlen en moet je een luier aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als ik word je weer kinds he?
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet doe.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je ook weer kwijlen en moet je een luier aan.
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als ik word je weer kinds he?
Hoe oud ben je dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet doe.
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo oud dat ik dat niet meer zegDenk aan omaatjes.
Pffffquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg niks, moet Annie23 maar naar de volgende meet komen in 2016.
Dan ben je wel jong van geest !quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is echt waar. Specularium kan het bevestigen die heeft me gezien.
Kom je welles buiten ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Op FOK! is niets wat het lijkt tenslotte
Dus sommige dingen zijn wel echt op fok ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat moet ik buiten.
Dat weet je dus niet. Misschien zeg ik wel dat ik nooit buiten kom maar is dat helemaal niet waar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus sommige zijn wel echt op fok ?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook mannen die zich voordoen als vrouw.
Wat doe je bij Arena dan ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alleen om naar de AH te gaan en naar de Amsterdam Arena.
[ afbeelding ]
Oh..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet ik he. Corrie.
Dan gaat ze gratish voetbal kijken.
Uh die CL tickets waren verre van gratis man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef anonymoussie het volgende:
Dan gaat ze gratish voetbal kijken.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh die CL tickets waren verre van gratis man.
Ook een keertje ja, dat was voor de Johan Cruijffschaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik dacht je gratish kaartjes had gewonnen.
Ja zie je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook een keertje ja, dat was voor de Johan Cruijffschaal.
Dat is kut.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik mag niet naar buiten van mijn begeleider.
Noooooquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
Straks zijn ze allemaal even weg trouwens:
FB / Straks even downtijd
Hoe laat zie ik niet zo snel staan, maar een paar minuten blijkbaar.quote:
Loopt die serie nog steeds?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat zie ik niet zo snel staan, maar een paar minuten blijkbaar.
Nou ja ik ga toch ER kijken.
Toen ik die afkorting voor het eerst zag dacht ik ook dat het daarover gingquote:
Niet naar goeie tijdenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe laat zie ik niet zo snel staan, maar een paar minuten blijkbaar.
Nou ja ik ga toch ER kijken.
Valt nog mee. Das ook zo'n kinderserie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]Dat heb ik echt nog nooit gekeken. Verschrikkelijk.
Doe een dansje en maak een selfie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef sp3c het volgende:
ik kan mijn wereld niet afstemmen op zometeen een paar minuutjes
Ow. Bij mij deed ie alvast een beetje raar.quote:
Je zei net een paar minuten ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Troost je misschien duurt het wel een paar uur. Kunnen jullie eindelijk wat nuttigs doen.
Verkeerd topic?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
als ik bij mijn vrienden en/of familie die zwarte piet discussie aan probeer te zwengelen zeggen ze
nee ik vroeg me gewoon af wat ik kon doen ipv fok!kenquote:
Er worden geen 100 miljoen topics over volgeluld inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
als ik bij mijn vrienden en/of familie die zwarte piet discussie aan probeer te zwengelen zeggen ze
probeer het op tweakers. Is Piet al geupgrade? Of moet hij een nieuwe videokaart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik vroeg me gewoon af wat ik kon doen ipv fok!ken
dit dus niet want dat kan alleen op fok! of bij geenstijl
Oow ok. Diep hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik vroeg me gewoon af wat ik kon doen ipv fok!ken
dit dus niet want dat kan alleen op fok! of bij geenstijl
nu moet ik toegeven dat Syrie en/of Israel ook geen geliefd gespreksonderwerp zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Er worden geen 100 miljoen topics over volgeluld inderdaad.
that's what she saidquote:
Meer een typ voor gebarentaal?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk praat ik natuurlijk nooit met iemand want dat is eng.
Daar heb je ook een ander persoon voor nodig hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer een typ voor gebarentaal?
[ afbeelding ]
Kingstownquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je ook een ander persoon voor nodig he
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer een typ voor gebarentaal?
[ afbeelding ]
quote:
Hij komt wel naar jou toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek, die woont ergens in Drenthe of zo. Ik durf Amsterdam niet uit hoor.
Niks mis met krullen.quote:
The horrorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We merken het wel. Opeens BAM niks meer.
Kingstown is ook geen mens. Hij is een oeroude vampier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee andere mensen zijn eng, zeg ik toch.
ja dat stelt me helemaal gerust.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kingstown is ook geen mens. Hij is een oeroude vampier.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn vanavond echt rare mensen online hier trouwens.
Dit bijvoorbeeldquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:33 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Je hebt ook donkergekleurde mensen met heldere gedachten, maar je hebt ook blanke mensen met donkere gedachten en deze mensen zijn helaas racisten.
Ja moeten ze eerst dit lezen. Maar okequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
Moet je niet hier gaan quoten, dan komt al die ellende deze kant op.
Of hij ziet het natuurlijk... kutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja moeten ze eerst dit lezen. Maar oke
Oh ik dacht dat je de mensen in deze SC bedoeldequote:
Gahahaha nee bedoelde niet hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de mensen in deze SC bedoelde
Die quote is wel vaag ja.
Spannend dit welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Bij mij zit Fok wel raar te doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn vanavond echt rare mensen online hier trouwens.
Kom je ook naar de meet in 2016?quote:
Nein, die blijft nog even down.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Misschien doet de FOK! shop het daarna weer.
Kan ik eindelijk mijn t-shirt bestellen.
Wat is er allemaal in die shop ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nein, die blijft nog even down.
Misschien, als Arjan mij komt ophalen met de brommobiel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet in 2016?
Abo's, notes, pics van Corrie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal in die shop ?
Arjan post hier niet echt meer geloof ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien, als Arjan mij komt ophalen met de brommobiel.
Nu dus even niet voorlopig. Is offline.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja dat note systeem. Kan je ergens zien hoeveel je er hebt ?
Dat zien we tegen die tijd wel (hihi)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Arjan post hier niet echt meer geloof ik
Als ik tzt een rijbewijs heb kan ik je misschien wel ophalen (haha).
Ik dacht ik geef het linkje alvast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. offline. Moet Danny nog maken maar de FP gaat voor.
Aha.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef het linkje alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |