Zijn er meer dan genoeg die vele goede albums hebben hoor, ook de laatste jaren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je jezelf een serieuze hiphop luisteraar mag noemen, maar luister het wel redelijk veel
Als hij niet het niet zo vaak over zichelf heeft in z'n muziek, zou ik het wel meer waarderen. Als persoon interesseert hij mij totaal niet. Maar qua productie vond ik bijv. MBDTF wel vrij briljant. Hij was toen de 'concurrentie' een stapje voor
Maar consequent is hij zeker niet, Yeesus viel wat tegen en 808s kon ik niets mee. Maar goed, de meeste rap-helden komen niet verder dan een geweldig debuut helaas
ja klopt ook wel, dat vooral zo'n jaren '90 fenomeenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn er meer dan genoeg die vele goede albums hebben hoor, ook de laatste jaren.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo typisch deze Norragelijst. Stuk voor stuk artiesten die ik waardeer, maar waar ik niet meer wat weet van hun nu precies het beste wasDaarom missen ze bij mij ook.
Ja je hebt er natuurlijk wel een aantal hele prominente tussen zitten. Nas als bekend voorbeeld (vind persoonlijk dat hij 2 hele sterke heeft, Illmatic en Stillmatic, maar algemene opinie is alleen Illmatic), Mobb Deep, Snoop Dogg, Dr. Dre etc. Over het algemeen valt het wel mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt ook wel, dat vooral zo'n jaren '90 fenomeen
Altijd leuk om te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:07 schreef AgeEll het volgende:
Ranja dank je voor het organiseren. Heb mij weer vermaakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijna alle jaren bij de albums goed, alleen je nummer 1 niet
Ow. ff veranderenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doen
Maar dat Arctic Monkeys album heet toch gewoon AM?
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en Wu-tang Forever komt uit '97 (als we toch aan het nitpicken zijn)
Lief is het juiste woordquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Sfeermaker het volgende:
Lights met the listening is ook opmerkelijk. Lief Albumpje
Dan moeten er dit weekend nog 10 lijstjes bijkomen.... lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef chansadres het volgende:
Topic 3 halen we wel. Ik hoop op net zoveel lijstjes als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |