Thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Geïnteresseerden die kleding/schoenen/whatever willen doneren aan de Koerden/Yezidis in Iraq; Stichting Parwin. Betrouwbaar.
Ha, tof.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Hezbollah Nasheed - Ya Nasrallah ( Nice Hizbullah song new ) يا وعد الله يا نصر الله
Hezbollah heeft wel vette liedjes. Doet niet onder voor Hans Zimmer. Ik luister al een paar dagen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Hezbollah Nasheed - Ya Nasrallah ( Nice Hizbullah song new ) يا وعد الله يا نصر الله
Hezbollah heeft wel vette liedjes. Doet niet onder voor Hans Zimmer. Ik luister al een paar dagen.
Roffa?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag bij Bazar gegeten. Was best lekker, zou nog een keer wat eten daar 8/10.
Jij ook.quote:
Lekker omslachtig, waarom helemaal daar als er op de A.Cuyp ook een staat.quote:
Ow ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je? Woon je nog in NL met je man?
[..]
Lekker omslachtig, waarom helemaal daar als er op de A.Cuyp ook een staat.
Ben jij daar wel eens geweest (Bazar)?quote:
Jaren terug naar Bazaar in Amsterdam en paar maanden terug naar Rotterdam. Leuke stad vind ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens geweest (Bazar)?
Ik ben trouwens maar één keer in Rotterdam geweest, en toen wist ik niet hoe snel ik daar weg moest. Hebben daar een uurtje gelopen en zijn toen naar Den Haag geweest.
Goed.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je? Woon je nog in NL met je man?
Ah, shit dat was het. Ik wilde nog data invullen, maar vergat het steeds.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga de meet helaas annuleren wegens onvoldoende belangstelling en afwezigheid van sommigen om bepaalde redenen. Dit was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik heb geprobeerd zoiets te organiseren.
Als de twee personen die hebben gereageerd nog zin hebben, kunnen we met een kleiner groepje alsnog meeten, maar een massameet wordt het helaas niet meer.
Moeilijk hè een meet organiseren?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga de meet helaas annuleren wegens onvoldoende belangstelling en afwezigheid van sommigen om bepaalde redenen. Dit was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik heb geprobeerd zoiets te organiseren.
Als de twee personen die hebben gereageerd nog zin hebben, kunnen we met een kleiner groepje alsnog meeten, maar een massameet wordt het helaas niet meer.
En daarom heeft Allah Zijn gezant als genade naar het gehele mensheid gestuurdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Hoe is dit probleem op te lossen?
De jeugd van tegenwoordig...
Zij mag van geluk spreken dat haar vriend geen stereotype Marokkaan/Turk is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En daarom heeft Allah Zijn gezant als genade naar het gehele mensheid gestuurd
Hou je aan de regels en dan heb je nooit meer dat shit
Iets met pot en ketel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:39 schreef sylvesterrr het volgende:
klinkerbotsing, ooit gehoord van de edit-knop?Zoveel posts achterelkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |