quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De strijkplank kan niet meer zelfstandig staan.
Die strijkplank heeft toch lang dienst gedaan: ik heb 'm 2,5 jaar geleden van m'n moeder gekregen, en zij had 'm volgens mij ook al enkele jaren in gebruik.
Ja, er zijn wat dingetjes uitgevallen. Nadat het een en ander is afgebroken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar zo'n ding hoort jaren mee te gaan, is er niet een dingetje uitgevallen ofzo?
Hahaha, watttt heb je ermee gedaan!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat dingetjes uitgevallen. Nadat het een en ander is afgebroken...
Erop paardje gereden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat dingetjes uitgevallen. Nadat het een en ander is afgebroken...
Dat je uberhaupt een strijkplank hebt. Ik heb er geenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De strijkplank kan niet meer zelfstandig staan.
Die strijkplank heeft toch lang dienst gedaan: ik heb 'm 2,5 jaar geleden van m'n moeder gekregen, en zij had 'm volgens mij ook al enkele jaren in gebruik.
Ik heb ooit geprobeerd een kledingstuk te strijken op een andere ondergrond... Het was niet echt een succes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een strijkplank hebt. Ik heb er geen
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben vandaag 4 jaar op fok geregistreerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij dit moest mijn moeder elk halfjaar een nieuwe strijkplank kopen.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Zo lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje.
Ik wist niet dat ik na vier jaar nog steeds op FOK! zou rondhangen.![]()
Tijdens het opnieuw indelen van m'n kast ben ik nog FOK! t-shirts tegengekomen... Eén ervan ter ere van 5 jaar FOK! (als in: FOK! bestond toen 5 jaar)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo lang!Jeetje.
Ik wist niet dat ik na vier jaar nog steeds op FOK! zou rondhangen.
Haha, wat geinig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijdens het opnieuw indelen van m'n kast ben ik nog FOK! t-shirts tegengekomen... Eén ervan ter ere van 5 jaar FOK! (als in: FOK! bestond toen 5 jaar)
Besteld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, wat geinig.Hoe kreeg je die dan?
Haha, jeetje. Grappig dat je al zo lang hier rondzwerft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Besteld.
Trouwens, ik heb wat oude berichten over mij opgezocht. Damn...
Sylvesterrr wordt Coördinator FP-moderatie
FOK!fossiel en FOK!allochtoon in FOK!radio
Heet jij Pelin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, jeetje. Grappig dat je al zo lang hier rondzwerft.
Trouwens waar zijn alle enters in de quotes heengegaan?Het ziet er zo anders uit zo. Kanniewennenaandit.
Hoe weet hij mijn naam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Pelin is een hele mooie Iraakse naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |