Haha, wat geinig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijdens het opnieuw indelen van m'n kast ben ik nog FOK! t-shirts tegengekomen... Eén ervan ter ere van 5 jaar FOK! (als in: FOK! bestond toen 5 jaar)
Besteld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, wat geinig.Hoe kreeg je die dan?
Haha, jeetje. Grappig dat je al zo lang hier rondzwerft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Besteld.
Trouwens, ik heb wat oude berichten over mij opgezocht. Damn...
Sylvesterrr wordt Coördinator FP-moderatie
FOK!fossiel en FOK!allochtoon in FOK!radio
Heet jij Pelin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, jeetje. Grappig dat je al zo lang hier rondzwerft.
Trouwens waar zijn alle enters in de quotes heengegaan?Het ziet er zo anders uit zo. Kanniewennenaandit.
Hoe weet hij mijn naam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg. Pelin is een hele mooie Iraakse naam.
Wat zeg je stomme Irakese mensen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb spullen gekocht voor die stomme Irakese mensen.
Als zij zich daar vermaken met kleurboeken etc komen ze niet hierheen was mijn redenatie.
EIGEN BELANG EERST
Nep Koerd gespot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg je stomme Irakese mensen?
Bentelo, middle of nowhere...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Geïnteresseerden die kleding/schoenen/whatever willen doneren aan de Koerden/Yezidis in Iraq; Stichting Parwin. Betrouwbaar.
oh. suggesties?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mot je minder knoflook en andere shit tot je nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |