Ik weet zeker dat dit niet het geval gaat zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:47 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik wil alleen geen ruzie omdat ik hoop en denk dat hij gaat bijdraaien. Het is nog best vers.
Dat is het hele verhaal in het kort, haha. Alleen het probleem is hier dat ik het heus geen groot probleem vindt dat hij seks heeft gehad in de tussentijd, dus ik klaag er niet over. Maar hij vindt het wel een groot probleem als het op mij aankomt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, gelijk maar even wat je niet wilt horen: Maak het uit. Dit gaat helemaal nergens over. Meneer maakte het de vorige keer uit, is vervolgens met diverse dames in bed gedoken, houdt contact met één (voor zover jij weet), maar zeikt wel elke keer over die paar keer van jou?
Grow a backbone!
Vertel hem recht in zijn gezicht dat hij een eikel is en dat je hij als pot net zo zwart is als de kachel die hij dat verwijt, dat je wel beter kunt krijgen, pak je koffers en vertrek.
Er is geen andere oplossing.
Ik heb het hem niet gevraagd, maar als ik hem vraag om geen contact te hebben met haar dan verbreekt hij het contact, denk ik. Maar ik vind het niet zó erg eigenlijk en ik vind dat hij zulke dingen zelf moet beslissen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Ook het verbieden van contact zoeken met bepaalde mensen blijf ik een heel eng trekje vinden. Al helemaal aangezien dit voor hem kennelijk niet geldt.
Waarom heb je er dan geen moeite mee dat hij jouw wel dit soort regeltjes oplegt? Ben ik dan benieuwd naar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:05 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd, maar als ik hem vraag om geen contact te hebben met haar dan verbreekt hij het contact, denk ik. Maar ik vind het niet zó erg eigenlijk en ik vind dat hij zulke dingen zelf moet beslissen.
Dat heb ik ergens wel, nou ja ik vind het vooral krom, maar ik hoef zelf ook geen contact dus vandaar dat ik er geen probleem van maak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan geen moeite mee dat hij jouw wel dit soort regeltjes oplegt? Ben ik dan benieuwd naar.
Veel plezier met je bijzonder ongelijkwaardige relatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens wel, nou ja ik vind het vooral krom, maar ik hoef zelf ook geen contact dus vandaar dat ik er geen probleem van maak.
Dan moet je niet om advies vragen. De enige manier om dit op te lossen is door een vriend te zoeken die je wel gelijkwaardig behandelt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat is het hele verhaal in het kort, haha. Alleen het probleem is hier dat ik het heus geen groot probleem vindt dat hij seks heeft gehad in de tussentijd, dus ik klaag er niet over. Maar hij vindt het wel een groot probleem als het op mij aankomt.
Ik wil het dus liever niet niet uitmaken op dit moment, want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen omdat het nog niet zo lang geleden is. Misschien is het ook wel normaal om er even van te balen.
Maar ja, mijn vraag is wat hier op dit moment tegen te doen is omdat het onze relatie minder leuk maakt.
Het gaat hem echt niet lukken om hier overheen te komen...quote:
Eens. Zoals de waard is. Hypocriet en niet te vertrouwen. Kans is groot dat hij dat andere meisje nog neukt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, gelijk maar even wat je niet wilt horen: Maak het uit. Dit gaat helemaal nergens over. Meneer maakte het de vorige keer uit, is vervolgens met diverse dames in bed gedoken, houdt contact met één (voor zover jij weet), maar zeikt wel elke keer over die paar keer van jou?
Grow a backbone!
Vertel hem recht in zijn gezicht dat hij een eikel is en dat je hij als pot net zo zwart is als de kachel die hij dat verwijt, dat je wel beter kunt krijgen, pak je koffers en vertrek.
Er is geen andere oplossing.
Mensen veranderen niet over zulke fundamentele dingen, aangezien het blijkbaar zo diep zit dat hij er dagelijks over zeurt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen
Nouja, een topic over mijn relatie. Maar toen hadden we nog geen relatie en maanden daarvoor had hij de relatie verbroken. Alleen hadden we voorzichtig weer contact, gingen we afspreken en kort daarna kregen we weer een relatie en dat is nu zo'n 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha, dit kan bijna niet echt zijn. Meid kom op zeg. Dit is toch totaal niet gelijkwaardig? Ik snap wel dat hij het niet prettig vind dat jij andere jongens hebt gehad, maar hij heeft zelf ook andere meiden gehad.
Vervolgens mag jij geen contact hebben met die gasten (Wat je zelf ook niet wil, maar daar gáát het helemaal niet om) maar hij mag wel contact onderhouden met een van van die meiden, maar tegelijkertijd zeurt hij hier elke dag tegen jou over?
Wat is er mis met je? Je vriend is helemaal niet lekker in zn bovenkamer. Je moet 'm even vertellen dat ie lekker de pleuris kan krijgen.
Maar even los daarvan, je schrijft dat je 2 maanden geleden een topic hebt geopend over je relatie. Ik neem dan even aan dat die relatie 2 maanden geleden nog bestond. Nu zijn jullie alweer samen, dus jullie zijn minder dan 2 maanden uit elkaar geweest en in die 2 maanden hebben zowel jij als hij met verschillende andere mensen seks gehad.
Ehh...dit gaat in mijn ogen zowiezo helemaal nergens over.Beeindig je 'relatie' want los van of het ergens over gaat, je vriend is niet goed bij zn hoofd.
Ik weet echt zeker dat hij geen seks meer met haar heeft of dat hij graag een relatie met haar wil, want dat is juist andersom. En ik vertrouw hem wel echt, want ik weet hoe hij is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eens. Zoals de waard is. Hypocriet en niet te vertrouwen. Kans is groot dat hij dat andere meisje nog neukt.
Zoek gewoon een leuke andere vent. Leer van deze relatie zodat je hier de volgende keer niet meer intrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |