abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145421905
Hoi!

Twee maanden geleden heb ik een topic geopend over mijn relatie en daar heb ik goede adviezen gekregen. Mijn vriend maakte het uit omdat hij mij niet meer leuk vond, hij vond mij voornamelijk saai, ik ging op vakantie met vriendinnen en ik leerde verschillende jongens kennen. Ook buiten de vakantie om leerde ik in Nederland jongens kennen en heb ik seks en dates gehad met verschillende jongens. Dat voelde voor mij heel erg verkeerd omdat mijn vriend mijn eerste vriend was, het leek alsof ik hem bedroog en het helemaal niet fijn was voor mij. Achteraf deed ik het omdat ik hem probeerde te vergeten en heel misschien ook wel om de experimenteren.

Mijn vriend zocht weer contact en wilde heel weer graag een relatie. Ik ook, dus nu zijn we weer samen. :) Ik was de eerste twee dagen niet open over wat ik had gedaan met andere jongens, maar snel daarna vond ik toch dat ik eerlijk moest zijn over wat ik had gedaan omdat ik niet kan en wil liegen tegen mijn vriend. Hij was zelf ook eerlijk over wat hij in de tussentijd had gedaan en hij heeft ook seks gehad met verschillende meiden. Hij vindt het vervelend en heel erg jammer dat ik seks heb gehad met anderen, want het geeft hem een vervelend/naar gevoel en dat moet ik tot nu toe iedere dag aanhoren, terwijl ik zelf ook baal van hoe beïnvloedbaar ik ben als ik veel verdriet heb.

Het gaat meestal heel fijn tussen ons, maar het blijft dagelijks een terugkerend onderwerp. Hij moet altijd laten weten dat hij het niet goed keurt dat ik seks heb gehad met andere jongens of het erover hebben. Hij heeft het zelf ook gedaan en ik vind het niet heel erg dat hij dat heeft gedaan, want we hadden geen relatie. Natuurlijk had ik het liever anders gezien, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen en het lijkt er soms op dat hij het mij wel kwalijk neemt.

Hij wil niet dat ik nog contact heb met die jongens en dat begrijp ik heel goed, maar zelf heeft hij nog wel contact met een meid waarmee hij vaker seks heeft gehad. Ik vertrouw hem, dus ik vind het niet heel erg. Maar ik vind het wel krom, want ik 'mag' dat absoluut niet van hem en als ik wel contact heb wordt hij boos. Maar ik zeg er niks van en misschien moet ik dat juist wel doen? Ik wil alleen geen ruzie omdat ik hoop en denk dat hij gaat bijdraaien. Het is nog best vers.

Verder is het dus wel heel gelijkwaardig tussen ons en ben ik echt heel erg gek op hem. Alleen het blijft hem dwars zitten en dat maakt onze relatie moeilijker. Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:54:43 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145421978
Nou, gelijk maar even wat je niet wilt horen: Maak het uit. Dit gaat helemaal nergens over. Meneer maakte het de vorige keer uit, is vervolgens met diverse dames in bed gedoken, houdt contact met één (voor zover jij weet), maar zeikt wel elke keer over die paar keer van jou?

Grow a backbone!

Vertel hem recht in zijn gezicht dat hij een eikel is en dat je hij als pot net zo zwart is als de kachel die hij dat verwijt, dat je wel beter kunt krijgen, pak je koffers en vertrek.

Er is geen andere oplossing.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145421988
:')_! Serieus?

Jij moet het dus maar goed vinden dat hij wel rondgeneukt heeft maar dat jij hetzelfde gedaan hebt is een probleem voor hem??

Laat het lekker zijn probleem zijn en maak hem dat ook duidelijk want zo zit er geen toekomst in je relatie
  Redactie Games zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:57:00 #4
181272 crew  Noppie2000
pi_145421994
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:47 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik wil alleen geen ruzie omdat ik hoop en denk dat hij gaat bijdraaien. Het is nog best vers.
Ik weet zeker dat dit niet het geval gaat zijn.

En wat de rest zegt inderdaad. Erg vreemde houding van je vriend.
pi_145422020
Damn, je vent is is zo'n sukkel van het kaliber "Man sleeps around = badass heroe" en "Woman sleeps around = what a fucking slut". Zo'n kerel wil je toch niet? Dumpen die faalhaas _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:00:55 #6
181272 crew  Noppie2000
pi_145422033
Ook het verbieden van contact zoeken met bepaalde mensen blijf ik een heel eng trekje vinden. Al helemaal aangezien dit voor hem kennelijk niet geldt.
pi_145422039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, gelijk maar even wat je niet wilt horen: Maak het uit. Dit gaat helemaal nergens over. Meneer maakte het de vorige keer uit, is vervolgens met diverse dames in bed gedoken, houdt contact met één (voor zover jij weet), maar zeikt wel elke keer over die paar keer van jou?

Grow a backbone!

Vertel hem recht in zijn gezicht dat hij een eikel is en dat je hij als pot net zo zwart is als de kachel die hij dat verwijt, dat je wel beter kunt krijgen, pak je koffers en vertrek.

Dat is het hele verhaal in het kort, haha. Alleen het probleem is hier dat ik het heus geen groot probleem vindt dat hij seks heeft gehad in de tussentijd, dus ik klaag er niet over. Maar hij vindt het wel een groot probleem als het op mij aankomt.

Ik wil het dus liever niet niet uitmaken op dit moment, want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen omdat het nog niet zo lang geleden is. Misschien is het ook wel normaal om er even van te balen.

Maar ja, mijn vraag is wat hier op dit moment tegen te doen is omdat het onze relatie minder leuk maakt.
pi_145422050
Tja.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145422051
:').
pi_145422064
Dus hij verbiedt jou iets, wat hij zelf ook doet?
En jij hebt er nog begrip voor ook?

De vraag moet niet zijn hoe je dit kan oplossen, je kan beter leren voor je zelf op te komen!!
pi_145422080
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Ook het verbieden van contact zoeken met bepaalde mensen blijf ik een heel eng trekje vinden. Al helemaal aangezien dit voor hem kennelijk niet geldt.
Ik heb het hem niet gevraagd, maar als ik hem vraag om geen contact te hebben met haar dan verbreekt hij het contact, denk ik. Maar ik vind het niet zó erg eigenlijk en ik vind dat hij zulke dingen zelf moet beslissen.
  Redactie Games zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:06:43 #12
181272 crew  Noppie2000
pi_145422086
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:05 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd, maar als ik hem vraag om geen contact te hebben met haar dan verbreekt hij het contact, denk ik. Maar ik vind het niet zó erg eigenlijk en ik vind dat hij zulke dingen zelf moet beslissen.
Waarom heb je er dan geen moeite mee dat hij jouw wel dit soort regeltjes oplegt? Ben ik dan benieuwd naar.
pi_145422108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Waarom heb je er dan geen moeite mee dat hij jouw wel dit soort regeltjes oplegt? Ben ik dan benieuwd naar.
Dat heb ik ergens wel, nou ja ik vind het vooral krom, maar ik hoef zelf ook geen contact dus vandaar dat ik er geen probleem van maak.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:11:44 #14
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_145422126
Wil hij misschien ook dat je een hoofddoekje gaat dragen en de hele dag thuis blijft?
pi_145422172
Volgens mij is Ts de toen 8 jarige dochter van die in probleemwijken..... van dat wijf en die rabobankschuldgever.
Hier staat niets.
pi_145422231
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens wel, nou ja ik vind het vooral krom, maar ik hoef zelf ook geen contact dus vandaar dat ik er geen probleem van maak.
Veel plezier met je bijzonder ongelijkwaardige relatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:24:29 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145422283
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat is het hele verhaal in het kort, haha. Alleen het probleem is hier dat ik het heus geen groot probleem vindt dat hij seks heeft gehad in de tussentijd, dus ik klaag er niet over. Maar hij vindt het wel een groot probleem als het op mij aankomt.
Ik wil het dus liever niet niet uitmaken op dit moment, want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen omdat het nog niet zo lang geleden is. Misschien is het ook wel normaal om er even van te balen.
Maar ja, mijn vraag is wat hier op dit moment tegen te doen is omdat het onze relatie minder leuk maakt.
Dan moet je niet om advies vragen. De enige manier om dit op te lossen is door een vriend te zoeken die je wel gelijkwaardig behandelt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145422300
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:47 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi!
Het gaat hem echt niet lukken om hier overheen te komen...

En ja, er gebeuren soms dingen in een relatie die dusdanig complex zijn dat je het ook niet meer uit kunt praten, zoals dit.

En luister naar Lord Ventinari

[ Bericht 6% gewijzigd door Mathemaat op 11-10-2014 10:32:30 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_145422335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 09:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Grow a backbone!

Eens. Zoals de waard is. Hypocriet en niet te vertrouwen. Kans is groot dat hij dat andere meisje nog neukt.

Zoek gewoon een leuke andere vent. Leer van deze relatie zodat je hier de volgende keer niet meer intrapt.
Whatever...
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:29:47 #20
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_145422355
Uitmaken, dit komt niet meer goed.

Hij maakt zich druk dat jij terwijl het uit was seks en dates hebt gehad met anderen en hij verbiedt jou om nog contact met die jongens te hebben terwijl hij zelf wel contact houdt met in ieder geval één van de meiden die hij geneukt heeft.

Hij heeft het al een keer uitgemaakt omdat je saai was en hij je niet meer leuk vond. Hij miste echter de vastigheid van een relatie en zal het weer uitmaken zodra hij een goede vervanger heeft gevonden. Die andere meid neukt hij nu nog steeds en zodra zij wat serieuzer wil maakt je vriend het uit met jou.
pi_145422386
Compleet geen gelijkwaardigheid dus, slaat nergens op, het was uit, en hij heeft zelf ook lekker rondgeneukt. En dan ook nog met een van die mokkels contact houden :')

Nee, dit gaat m niet worden. Ik zou eens een goed gesprek aangaan en zeggen dat er wat jouw betreft een streep onder gaat en het geen punt meer moet zijn, en je anders geen trek hebt in een relatie waar hij schijnbaar meer 'mag' dan jij.
pi_145422428
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen
Mensen veranderen niet over zulke fundamentele dingen, aangezien het blijkbaar zo diep zit dat hij er dagelijks over zeurt.

En doe het jezelf niet aan zo'n type te worden die doodongelukkig wordt en maar hoopt 'dat hij wel gaat veranderen'.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:54:42 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145422698
Hahaha, dit kan bijna niet echt zijn. Meid kom op zeg. Dit is toch totaal niet gelijkwaardig? Ik snap wel dat hij het niet prettig vind dat jij andere jongens hebt gehad, maar hij heeft zelf ook andere meiden gehad.

Vervolgens mag jij geen contact hebben met die gasten (Wat je zelf ook niet wil, maar daar gáát het helemaal niet om) maar hij mag wel contact onderhouden met een van van die meiden, maar tegelijkertijd zeurt hij hier elke dag tegen jou over?

Wat is er mis met je? Je vriend is helemaal niet lekker in zn bovenkamer. Je moet 'm even vertellen dat ie lekker de pleuris kan krijgen.

Maar even los daarvan, je schrijft dat je 2 maanden geleden een topic hebt geopend over je relatie. Ik neem dan even aan dat die relatie 2 maanden geleden nog bestond. Nu zijn jullie alweer samen, dus jullie zijn minder dan 2 maanden uit elkaar geweest en in die 2 maanden hebben zowel jij als hij met verschillende andere mensen seks gehad.

Ehh...dit gaat in mijn ogen zowiezo helemaal nergens over. 8)7 Beeindig je 'relatie' want los van of het ergens over gaat, je vriend is niet goed bij zn hoofd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145422817
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha, dit kan bijna niet echt zijn. Meid kom op zeg. Dit is toch totaal niet gelijkwaardig? Ik snap wel dat hij het niet prettig vind dat jij andere jongens hebt gehad, maar hij heeft zelf ook andere meiden gehad.

Vervolgens mag jij geen contact hebben met die gasten (Wat je zelf ook niet wil, maar daar gáát het helemaal niet om) maar hij mag wel contact onderhouden met een van van die meiden, maar tegelijkertijd zeurt hij hier elke dag tegen jou over?

Wat is er mis met je? Je vriend is helemaal niet lekker in zn bovenkamer. Je moet 'm even vertellen dat ie lekker de pleuris kan krijgen.

Maar even los daarvan, je schrijft dat je 2 maanden geleden een topic hebt geopend over je relatie. Ik neem dan even aan dat die relatie 2 maanden geleden nog bestond. Nu zijn jullie alweer samen, dus jullie zijn minder dan 2 maanden uit elkaar geweest en in die 2 maanden hebben zowel jij als hij met verschillende andere mensen seks gehad.

Ehh...dit gaat in mijn ogen zowiezo helemaal nergens over. 8)7 Beeindig je 'relatie' want los van of het ergens over gaat, je vriend is niet goed bij zn hoofd.
Nouja, een topic over mijn relatie. Maar toen hadden we nog geen relatie en maanden daarvoor had hij de relatie verbroken. Alleen hadden we voorzichtig weer contact, gingen we afspreken en kort daarna kregen we weer een relatie en dat is nu zo'n 2 maanden geleden.

Mijn vriend is wel goed bij z'n hoofd. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen op je reactie.
pi_145422889
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 10:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Eens. Zoals de waard is. Hypocriet en niet te vertrouwen. Kans is groot dat hij dat andere meisje nog neukt.

Zoek gewoon een leuke andere vent. Leer van deze relatie zodat je hier de volgende keer niet meer intrapt.
Ik weet echt zeker dat hij geen seks meer met haar heeft of dat hij graag een relatie met haar wil, want dat is juist andersom. En ik vertrouw hem wel echt, want ik weet hoe hij is.

Misschien hebben jullie inderdaad gelijk, heeft dit geen enkele zin meer en is het helemaal ongelijkwaardig. Maar ik ben toch zo eigenwijs dat ik het nog wil aankijken of hij toch misschien gaat veranderen hierin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')