Goede oude tijd met Ryan Air. Toen had je af en toe van de lokkertjes waarbij ze de belasting betaalden en jij 1 cent voor een enkeltje. Tegenwoordig is dat niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met wat voor aanbieding boek je voor 2 cent een retourtje naar Londen?
110 euro boete voor een sigaret? Helemaal de weg kwijt in dit land.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 06:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Was op het Centraal station in Adam aan het roken (ja ja i know.. ben nu al gestopt) maar er was een rokers paal en besloot even verder op te staan (lees meter of 15 verwijderd maar er stond niemand naast me die er last van zou kunnen hebben want iemand zat zowat in zijn telefoon te schreeuwen.
Ik dus rustig roken komt er ineens een agent en die zegt "ja weet jij waarom jij een boete krijgt?"
ik: umm nee? ik rokerspaal staat daar en het is luidruchtig.. verder ben ik niemand tot last.. maar als uw wilt ga ik daar wel staan.
agent: Nee helaas, hoop dat het een lekkere sigaret was *schrijft boete uit van 110 euro*
agent: Ik hoop dat het een lekkere sigaret was
ik: ja zeker..
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaatsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
110 euro boete voor een sigaret? Helemaal de weg kwijt in dit land.
Je kunt beter parkeren op de straat vóór de gehandicapten plaats, kost je 90 euroquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaats
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:06 schreef raptorix het volgende:
Vissen met illegale middelen, was jaar of 15 en was aan het karpervissen met een Masai speer, kennelijk is dat verboten in Nederland.
Ja dat dag ik achteraf ook jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter parkeren op de straat vóór de gehandicapten plaats, kost je 90 euro
Mijn enige boete ooit: te hard gereden in de polder, 137 euro aftikken. Was in de auto van m'n vriend, en we beseften anderhalf week nadat de boete binnen was pas dat ik 'm gereden had en niet hij
Ben je niet helemaal goed ofzo? Je weet toch wel waar je de boete voor krijgt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.
Heb wel eens gehad dat ik stomdronken op straat stond en agenten tegenkwam, enige wat ze vroegen was of we de blikken bier netjes in de prullenbak wilden gooien.
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Fietsen zonder licht op het platteland om middernacht. De politie kwam mij tegemoet en vroegen mij 'ga je lopen', ik 'nee, het is met de fiets al een half uur, met lopen kom ik morgenochtend pas aan', dus schreven ze gelijk een boete uit. Het ging om een bedrag van een paar tientjes.
Heb ik ook gehad van de zomer, 3 km/h te hard midden in de nacht op een verlaten snelwegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef Gehenna het volgende:
1km/h te hard rijden op de snelweg in Frankrijk afgelopen zomer -> ¤46
Van 1km/h t/m 20km/h te hard is blijkbaar dezelfde prijsklasse...
Inderdaad. Ik weet niet wat mij bezielde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.
Nein.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal goed ofzo? Je weet toch wel waar je de boete voor krijgt?
Dat dat überhaupt aan je gevraagd moet worden, geeft wel weer aan wat voor een jij d'r bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.
Heb wel eens gehad dat ik stomdronken op straat stond en agenten tegenkwam, enige wat ze vroegen was of we de blikken bier netjes in de prullenbak wilden gooien.
I don't care.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt aan je gevraagd moet worden, geeft wel weer aan wat voor een jij d'r bent.
Is mij een keer overkomen, ik fietsen toen ik 12 was ongeveer. Politie stopt naast me, "Doe je licht even aan". Ik stoppen, en even mijn dynamo op mijn band klikken en een fijne avond gewenst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maaktquote:
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:38 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maakt
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?
Maar als je het wil weten, ik ben nu een van de meest nette personen die je je kunt voorstellen. Enige wat ik nog wel doe is peuken op straat gooien maar dat is omdat ik ze moeilijk door kan slikken.
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.
Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
Ik bedoel dus de peuken van alle leden van de sportvereniging (paar honderd peuken per week).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet.
Uitdrukken tegen de prullenbak is ook absoluut geen optie...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.
Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaats
De boete ontbreekt in je verhaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:35 schreef Gewas het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar.
Toen ik 15 was stond ik met een paar klasgenoten in de pauze te schuilen voor de sneeuw in een portiek, komen er opeens 2 agenten binnenstormen met een of andere vage vent erbij die riep "het zijn allemaal drugsdealers". Ik zat godverdomme gewoon een boterham te eten, geen drugs of dat soort dingen. Die agenten gingen ook echt mijn boterhamzakje controleren op drugs.
Wat is de stomste boete die jij heb gehad?
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:41 schreef quinoahipster het volgende:
Op die gehandicaptenparkeerplaatsen staat nooit iemand
Een putdeksel die in stukken breekt? Was dat ding van plastic ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef toetsenbordridder het volgende:
Put laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 50 euro boete, putdeksel was 15 euro, de man die hem er in 1 minuut had ingelegd kostte 35 euro.
Waar ik wel heel veel geluk mee had was, dat op het moment dat die put ontplofte, er een auto net naast reed. Die had dus heel veel schade op kunnen lopen maar kreeg godzijdank alleen een golf rioolwater over zich heen. De putdeksel zelf vloog door een voortuin tegen een muur aan en brak in 7 stukken...
Daarna de buurman achter mij aangehad met een ijshockeystick
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.
Ik wil wel meer, maar sommige dingen zijn gewoon te aso om te doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |