Goede oude tijd met Ryan Air. Toen had je af en toe van de lokkertjes waarbij ze de belasting betaalden en jij 1 cent voor een enkeltje. Tegenwoordig is dat niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met wat voor aanbieding boek je voor 2 cent een retourtje naar Londen?
110 euro boete voor een sigaret? Helemaal de weg kwijt in dit land.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 06:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Was op het Centraal station in Adam aan het roken (ja ja i know.. ben nu al gestopt) maar er was een rokers paal en besloot even verder op te staan (lees meter of 15 verwijderd maar er stond niemand naast me die er last van zou kunnen hebben want iemand zat zowat in zijn telefoon te schreeuwen.
Ik dus rustig roken komt er ineens een agent en die zegt "ja weet jij waarom jij een boete krijgt?"
ik: umm nee? ik rokerspaal staat daar en het is luidruchtig.. verder ben ik niemand tot last.. maar als uw wilt ga ik daar wel staan.
agent: Nee helaas, hoop dat het een lekkere sigaret was *schrijft boete uit van 110 euro*
agent: Ik hoop dat het een lekkere sigaret was
ik: ja zeker..
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaatsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
110 euro boete voor een sigaret? Helemaal de weg kwijt in dit land.
Je kunt beter parkeren op de straat vóór de gehandicapten plaats, kost je 90 euroquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaats
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:06 schreef raptorix het volgende:
Vissen met illegale middelen, was jaar of 15 en was aan het karpervissen met een Masai speer, kennelijk is dat verboten in Nederland.
Ja dat dag ik achteraf ook jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter parkeren op de straat vóór de gehandicapten plaats, kost je 90 euro
Mijn enige boete ooit: te hard gereden in de polder, 137 euro aftikken. Was in de auto van m'n vriend, en we beseften anderhalf week nadat de boete binnen was pas dat ik 'm gereden had en niet hij
Ben je niet helemaal goed ofzo? Je weet toch wel waar je de boete voor krijgt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.
Heb wel eens gehad dat ik stomdronken op straat stond en agenten tegenkwam, enige wat ze vroegen was of we de blikken bier netjes in de prullenbak wilden gooien.
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Fietsen zonder licht op het platteland om middernacht. De politie kwam mij tegemoet en vroegen mij 'ga je lopen', ik 'nee, het is met de fiets al een half uur, met lopen kom ik morgenochtend pas aan', dus schreven ze gelijk een boete uit. Het ging om een bedrag van een paar tientjes.
Heb ik ook gehad van de zomer, 3 km/h te hard midden in de nacht op een verlaten snelwegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef Gehenna het volgende:
1km/h te hard rijden op de snelweg in Frankrijk afgelopen zomer -> ¤46
Van 1km/h t/m 20km/h te hard is blijkbaar dezelfde prijsklasse...
Inderdaad. Ik weet niet wat mij bezielde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.
Nein.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal goed ofzo? Je weet toch wel waar je de boete voor krijgt?
Dat dat überhaupt aan je gevraagd moet worden, geeft wel weer aan wat voor een jij d'r bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.
Heb wel eens gehad dat ik stomdronken op straat stond en agenten tegenkwam, enige wat ze vroegen was of we de blikken bier netjes in de prullenbak wilden gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |