Het ging er waarschijnlijk om dat we in een portiek stonden. Ik was me echt van geen kwaad bewust.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:36 schreef Dimens het volgende:
Dus je hebt een boete gekregen voor het eten van een boterham?
Waar heb je dan precies een boete voor gehad? In een portiek staan is niet strafbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het ging er waarschijnlijk om dat we in een portiek stonden. Ik was me echt van geen kwaad bewust.
Waarom zou je daar een boete voor krijgen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het ging er waarschijnlijk om dat we in een portiek stonden. Ik was me echt van geen kwaad bewust.
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je dan precies een boete voor gehad? In een portiek staan is niet strafbaar.
Gast, je hebt een boete thuisgestuurd gekregen en de agenten hebben je verteld waarvoor je beboet werd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die agenten waren sowieso in een hele slechte bui.
Het is nu al zo lang geleden en ik weet het echt niet meer. En ik zat gewoon een boterham te eten, of je het nou gelooft of niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, je hebt een boete thuisgestuurd gekregen en de agenten hebben je verteld waarvoor je beboet werd.Dat je het niet zegt doet mij vermoeden dat er iets meer aan de hand was dan "in een portiek een boterhammetje eten".
Echt geloofwaardig is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is nu al zo lang geleden en ik weet het echt niet meer. En ik zat gewoon een boterham te eten, of je het nou gelooft of niet.
Het is zo lang geleden dat je het niet meer weet, en daarom open je er een topic over?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het is nu al zo lang geleden en ik weet het echt niet meer. En ik zat gewoon een boterham te eten, of je het nou gelooft of niet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt geloofwaardig is het in ieder geval niet.
Ik zeg gewoon hoe het ging. Maar kan me idd niet herinneren wat de reden van de boete was. Het is niet alsof agenten heilig zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat je het niet meer weet, en daarom open je er een topic over?Ik open ook altijd topics over zaken die ik vergeten ben.
Je kreeg een boete, weet niet waarom en je ging je niet afvragen of de boete wel geldig was en hebt hem als 15-jarige gewoon betaald?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg gewoon hoe het ging. Maar kan me idd niet herinneren wat de reden van de boete was. Het is niet alsof agenten heilig zijn.
Vergeet het topic niet, jááren later.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kreeg een boete, weet niet waarom en je ging je niet afvragen of de boete wel geldig was en hebt hem als 15-jarige gewoon betaald?
Die agenten waren niet voor rede vatbaar. En ik geloof dat ik korting heb gekregen omdat ik 15 was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kreeg een boete, weet niet waarom en je ging je niet afvragen of de boete wel geldig was en hebt hem als 15-jarige gewoon betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel netjes het bedrag wat ik voor mijn parkeerkaartje betaald had afgetrokken van het boetebedrag
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
hoe doe je dat danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Voor 0,02 euro (geen typfout) een retourtje boeken naar Londen![]()
De trein naar het vliegveld nemen en er dan achter komen dat je kortingskaart pas om 9.00 uur in gaat.Conducteur wilde me nog op een tussenstation laten uitstappen om een goed kaartje te kopen maar daar had ik geen tijd meer voor, dus toen moest hij me wel een boete geven .
Manman, als ik thuis een taxi had gepakt was ik volgens mij nog goedkoper uit geweest.
Hoe bedoel je? Ik had een kaartje met 40% korting gekocht terwijl ik eigenlijk een kaartje voor de volle prijs had moeten kopen.quote:
Met wat voor aanbieding boek je voor 2 cent een retourtje naar Londen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Voor 0,02 euro (geen typfout) een retourtje boeken naar Londen![]()
In een menigte van 20 naar huis fietsen en we gingen door een stoplicht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef DjeDje het volgende:
Groep van 10 zonder licht fietsen en als enige bekeurt worden..
Een retour Londen boeken voor 2 cent?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik had een kaartje met 40% korting gekocht terwijl ik eigenlijk een kaartje voor de volle prijs had moeten kopen.
Dat is wel een hele lullige.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef DjeDje het volgende:
Groep van 10 zonder licht fietsen en als enige bekeurt worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |