abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145365812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt aan je gevraagd moet worden, geeft wel weer aan wat voor een jij d'r bent.
I don't care.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:36:11 #77
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_145365841
Put laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 50 euro boete, putdeksel was 15 euro, de man die hem er in 1 minuut had ingelegd kostte 35 euro.

Waar ik wel heel veel geluk mee had was, dat op het moment dat die put ontplofte, er een auto net naast reed. Die had dus heel veel schade op kunnen lopen maar kreeg godzijdank alleen een golf rioolwater over zich heen. De putdeksel zelf vloog door een voortuin tegen een muur aan en brak in 7 stukken...
Daarna de buurman achter mij aangehad met een ijshockeystick :@
pi_145365869
alleen 1x een verkeersboete (reed 5 kmh netto te snel). dus dat is mijn stomste.
pi_145365878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.
Is mij een keer overkomen, ik fietsen toen ik 12 was ongeveer. Politie stopt naast me, "Doe je licht even aan". Ik stoppen, en even mijn dynamo op mijn band klikken en een fijne avond gewenst.

Politie de straat uit en ik weer verder, mijn licht deed het geheel niet overigens :)
pi_145365894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
I don't care.
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maakt :')
  Redactie Frontpage donderdag 9 oktober 2014 @ 15:40:02 #81
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145365940
Titel past niet bij de openingspost. Er staat namelijk niets over een boete in de titel. Zaadtopic.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_145365985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:38 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maakt :')
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?

Maar als je het wil weten, ik ben nu een van de meest nette personen die je je kunt voorstellen. Enige wat ik nog wel doe is peuken op straat gooien maar dat is omdat ik ze moeilijk door kan slikken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:42:48 #83
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_145366010
Parkeerboete in Delft in een zijstraatje bij Bo-Rent

Er stonden geen borden dat het betaald parkeren was en de andere auto's die er stonden handen ook geen kaartje onder de voorruit, dus ik ging er vanuit dat het gratis parkeren was.
Nu blijkt er ergens een bord voor vergunninghouders gestaan te hebben als je de buurt inrijd, die ik in het donker kennelijk over het hoofd heb gezien.
En de vergunningen zitten in Delft onder de achteruit (!)
Tevens de laatste keer dat ik daar iets heb gehuurd.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:47:19 #84
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_145366138
Fietsen in de Leidsestraat, want dat is een "voetgangerszone" (Daar dendert elke 2 minuten een tram op en neer richting Leidseplein / C.S.)

Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_145366169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?
Maar als je het wil weten, ik ben nu een van de meest nette personen die je je kunt voorstellen. Enige wat ik nog wel doe is peuken op straat gooien maar dat is omdat ik ze moeilijk door kan slikken.
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.
pi_145366467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.

Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
pi_145366538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.
Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet. :')
pi_145366587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet. :')
Ik bedoel dus de peuken van alle leden van de sportvereniging (paar honderd peuken per week).

Maar het was leuk om met je te praten. Ik ga er nu vandoor en ben pas morgen weer online.
pi_145366933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Uitdrukken tegen de prullenbak is ook absoluut geen optie... }:|
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_145367331
Lang geleden werd ik aan de kant gezet door een politie auto die al een tijdje achter me reed op een provinciale weg. Die had ik al lang gezien, dus ik reed netjes 90km/u op de teller.

Dus die lui halen me in, stop politie en ik werd aan de kant gezet. Papieren meneer. Papieren agent. U krijgt een boete want u reed te hard meneer.

Pardon? Ik reed netjes 90km/u op mijn teller en elke teller wijkt af naar boven. Dus met correctie eraf zit ik mooi op de 80 echte km's agent.

Ja nee, boete dit boete dat.

Ik dacht nog wat gaan we godverdomme nou mee maken. Netjes de gordel om, papieren in orde, auto in orde, mooi aan de snelheid gehouden. Wilde die klootviolen mij serieus een boete geven? Voor wat?

Dus ineens roept een van die 2 agenten: 1 APRIL HAHAHA ALLES IN ORDE HOOR! RIJ MAAR DOOR PRETTIGE DAG NOG VERDER MENEER!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145367359
Daarop kreeg ik een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie en moest ik nog bijna mee naar het bureau.

En dat was geen 1 april grap meer. }:|

Kaffers :r
pi_145367373
Godsklere toen ging ik los tegen die kutwouten zeg :D :X _O-
pi_145367433
Vanaf dat moment praat ik niet meer met politieagenten.

Dat ze de tering krijgen. Allemaal. :r
pi_145367729
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaats :')
Dat is dan wel weer terecht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145367757
Op die gehandicaptenparkeerplaatsen staat nooit iemand :{w
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:42:51 #96
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145367791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:35 schreef Gewas het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar.
Toen ik 15 was stond ik met een paar klasgenoten in de pauze te schuilen voor de sneeuw in een portiek, komen er opeens 2 agenten binnenstormen met een of andere vage vent erbij die riep "het zijn allemaal drugsdealers". Ik zat godverdomme gewoon een boterham te eten, geen drugs of dat soort dingen. Die agenten gingen ook echt mijn boterhamzakje controleren op drugs. :')
Wat is de stomste boete die jij heb gehad?
De boete ontbreekt in je verhaal?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145367810
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:41 schreef quinoahipster het volgende:
Op die gehandicaptenparkeerplaatsen staat nooit iemand :{w
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:45:42 #98
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145367857
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef toetsenbordridder het volgende:
Put laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 50 euro boete, putdeksel was 15 euro, de man die hem er in 1 minuut had ingelegd kostte 35 euro.
Waar ik wel heel veel geluk mee had was, dat op het moment dat die put ontplofte, er een auto net naast reed. Die had dus heel veel schade op kunnen lopen maar kreeg godzijdank alleen een golf rioolwater over zich heen. De putdeksel zelf vloog door een voortuin tegen een muur aan en brak in 7 stukken...
Daarna de buurman achter mij aangehad met een ijshockeystick :@
Een putdeksel die in stukken breekt? Was dat ding van plastic ofzo?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145367860
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooit :@
pi_145368138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooit :@
Ik wil wel meer, maar sommige dingen zijn gewoon te aso om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')