I don't care.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt aan je gevraagd moet worden, geeft wel weer aan wat voor een jij d'r bent.
Is mij een keer overkomen, ik fietsen toen ik 12 was ongeveer. Politie stopt naast me, "Doe je licht even aan". Ik stoppen, en even mijn dynamo op mijn band klikken en een fijne avond gewenst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon ff lopen en fiets verder als ze weg zijn, domme sukkel.
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maaktquote:
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:38 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien je het zo nodig vind om mij duidelijk te maken dat het je niets uit maakt
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij reageert op een bericht van mij, dan is het toch logisch dat ik reageer?
Maar als je het wil weten, ik ben nu een van de meest nette personen die je je kunt voorstellen. Enige wat ik nog wel doe is peuken op straat gooien maar dat is omdat ik ze moeilijk door kan slikken.
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Moet je is googlen naar een "prullenbak" of "asbak", verklaard ook waarom je bierblikken op straat neer gooit.
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.
Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
Ik bedoel dus de peuken van alle leden van de sportvereniging (paar honderd peuken per week).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef inmylfe het volgende:
[..]
Zo je ruimt vrijwillig je eigen troep op, niet eens meer de politie nodig voordat je het doet.
Uitdrukken tegen de prullenbak is ook absoluut geen optie...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een brandende peuk in een prullenbak gooien lijkt me niet zo'n goed plan en asbakken ben ik op straat nog nooit tegengekomen.
Het grappige toeval wil juist dat ik een paar keer per week alle peuken opruim bij mijn sportvereniging (vrijwilligerswerk).
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vorig jaar, 347(!) voor 15 min staan op gehandicapten plaats
De boete ontbreekt in je verhaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:35 schreef Gewas het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar.
Toen ik 15 was stond ik met een paar klasgenoten in de pauze te schuilen voor de sneeuw in een portiek, komen er opeens 2 agenten binnenstormen met een of andere vage vent erbij die riep "het zijn allemaal drugsdealers". Ik zat godverdomme gewoon een boterham te eten, geen drugs of dat soort dingen. Die agenten gingen ook echt mijn boterhamzakje controleren op drugs.
Wat is de stomste boete die jij heb gehad?
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:41 schreef quinoahipster het volgende:
Op die gehandicaptenparkeerplaatsen staat nooit iemand
Een putdeksel die in stukken breekt? Was dat ding van plastic ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef toetsenbordridder het volgende:
Put laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 50 euro boete, putdeksel was 15 euro, de man die hem er in 1 minuut had ingelegd kostte 35 euro.
Waar ik wel heel veel geluk mee had was, dat op het moment dat die put ontplofte, er een auto net naast reed. Die had dus heel veel schade op kunnen lopen maar kreeg godzijdank alleen een golf rioolwater over zich heen. De putdeksel zelf vloog door een voortuin tegen een muur aan en brak in 7 stukken...
Daarna de buurman achter mij aangehad met een ijshockeystick
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Maar aso's die 'm daar parkeren zodat ze 2 minuten minder hoeven te lopen verdienen gewoon een boete.
Ik wil wel meer, maar sommige dingen zijn gewoon te aso om te doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als ik al die vrije gehandicaptenparkeerplekken zie wil ik daar ook best parkeren, maar dat durf ik nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |