Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef moussy het volgende:
een hele kudde Gerda's met gepimpte bh! Er was er nog 1 met het lef zich voort te planten ook
[ afbeelding ]
Echt zo'n typisch groepje Hollandse vrouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef moussy het volgende:
een hele kudde Gerda's met gepimpte bh! Er was er nog 1 met het lef zich voort te planten ook
[ afbeelding ]
Met img=450 wordt ie toch juist fucking groot? :0quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, inmiddels doet 't ie 't wel, maar hij was te groot in eerste instantie en laadde niet goed. Nu wel, dus never mind.
De 2e van links op de achterste rij heeft het vast bedacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel te zien aan het korte, pittige kapsel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De 2e van links op de achterste rij heeft het vast bedacht.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, kan nog wel toch? Komt qua lelijkheid in ieder geval niet in de buurt van sommige creaties hier.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is een holo vloer, dat is ècht baas
quote:De onthulling het is een glazen lege fles van mohito die ik heb ingesmeerd met houtplamuur. Daarna zout in een potje gedaan met wat schepjes pastelkrijt. Alles gemengd en als het bijna droog is mijn vinger nat maken en doppen in het zout en inwrijven. Eerst heb ik het ingewreven met bruin zout daarna met rood zout en alles is met de handen gedaan. Ik vind het alvast gelukt, wat vinden jullie?
afschuwelijk dit, echt afschuwelijk. Met je originele bunny oortjes en roze boa op de bierfiets. Flikker op.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker gek doen op je vrijgezellenfeestjeIngrids in spé dit.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
afschuwelijk dit, echt afschuwelijk. Met je originele bunny oortjes en roze boa op de bierfiets. Flikker op.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef rebel-angel het volgende:
godskolere jongens, jezus draait zich om aan z'n kruis als hij dit ziet
Dit kan je geloof ik voor 5 euro bij een random tuincentrum halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:37 schreef Woelwater het volgende:
Even lid geworden om die heibel daar te volgen, heb ik gelijk deze troep op mijn tijdlijn
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig, kan zo aan de muur in Huize Gerda.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
kon het niet laten
Damn, vroeger heel wat kunstwerken weggeschoten met een pvc blaaspijp.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk best tof
Er ontbreken twee handen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk best tof
Ja tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prachtig, kan zo aan de muur in Huize Gerda.
Misschien hebben ze deze uitvoering ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, die kandelaars zag ik vanmiddag nog bij de Action!![]()
![]()
Waar ging de heibel nou over?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:37 schreef Woelwater het volgende:
Even lid geworden om die heibel daar te volgen, heb ik gelijk deze troep op mijn tijdlijn
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat sommige leden zich negatief hadden uitgelaten over de "creaties" van andere leden, waardoor er verschillende zijn opgestapt. Anderen vonden dat kinderachtig en wenste daarom ook geen lid van de groep meer te zijn. Dacht zelfs gelezen te hebben dat een van de beheerders er ook al geen zin meer in had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar ging de heibel nou over?
Dat ontgaat mij ook volledig. Daarnaast is het allesbehalve creatief aangezien ze bijna allemaal hetzelfde doen. Een willekeurig voorwerp insmeren met gesso, troep er tegenaan plakken en 'HOME' 'LOVE' of 'DREAM' er op plakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef Klaploper het volgende:
Hebben die pitjes trouwens echt niet door dat bijna al die meuk eruit ziet alsof het door een kleuter gemaakt is? Het is al erg genoeg dat ze hun huis ermee 'opleuken', maar dan ook nog stoer doen op Facebook.. Tenminste, ik kan me geen andere reden bedenken om die foto's op Facebook te zetten andrrs dan dat je heel trots bent en wil dat iedereen ziet hoe creatief en handig je bent.
Ho!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker gek doen op je vrijgezellenfeestjeIngrids in spé dit.
kuddegedrag?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef Klaploper het volgende:
Hebben die pitjes trouwens echt niet door dat bijna al die meuk eruit ziet alsof het door een kleuter gemaakt is? Het is al erg genoeg dat ze hun huis ermee 'opleuken', maar dan ook nog stoer doen op Facebook.. Tenminste, ik kan me geen andere reden bedenken om die foto's op Facebook te zetten andrrs dan dat je heel trots bent en wil dat iedereen ziet hoe creatief en handig je bent.
Ik ken dus iemand in een heel erg statig herenhuis met de vetste retro meubels die zo een glittergietvloer heeft, dat is echt te awesome voor woorden hoorquote:
haha cool, maar wel moeilijk zeker om te makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand in een heel erg statig herenhuis met de vetste retro meubels die zo een glittergietvloer heeft, dat is echt te awesome voor woorden hoor
Dat denk ik wel vakerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat nog, denk ik. of ben ik al zo verpest?
Als er nou een paar mooie bloemen inzaten (dit is plastic toch?) zou het nog wel kunnen imo. Vind het tafeltje stiekem wel tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
En geen prullenbak blijkbaar, vast dicht gegessod of zo.quote:
nee dit is gruwelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:16 schreef Juup© het volgende:
OHJA, PAS HET PLAATJE VAN DE NAAIMACHINE NOU EENS AAN. HET IS GEEN SINGER
Hoofdletters, op de Gerda toer
Die wenkbrauwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Wtf, lijkt op een travestiet of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dit moet een grap zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ohnee! Een moeder die met haar kind een lampion maakt kan natuurlijk niet!!!111!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit, Sint Maarten is over een maand. Nu gaan al die Gerda's zelf lampionnen maken.
Nice. Alle kids uit de klas jaloers.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:27 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit, Sint Maarten is over een maand. Nu gaan al die Gerda's zelf lampionnen maken.
als het kind het maar zelf mag doen is het wel ok.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ohnee! Een moeder die met haar kind een lampion maakt kan natuurlijk niet!!!111!
Er was heibel omdat iemand als lolletje in die hergebruikgroep een paar foto's had geplaatst van haar auto die voor een ramkraak gebruikt was. Ze zei iets van 'hier valt misschien nog iets van te hergebruiken' of iets van die strekking. Gewoon als lolletje tussendoor. Maar al die knutseltroela's vielen hier op een gegeven moment over 'want het hoort niet in deze groep'. En toen was het hek van de dam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar ging de heibel nou over?
doodengquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:03 schreef Moira. het volgende:
Van die Be Creative with Action FB.
Ik scrollde rustig door m'n newsfeed..
[
afbeelding ]
Zoek maar eens op action + blogspot. Die zoekwoorden leveren ontzettend veel ellende opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef BlueMage het volgende:
Dit topic gaat ook maar door, verontrustend dat er zoveel Gerda's actief zijn.
Het enige ding wat juist al van gips is gemaakt moeten ze weer aankledenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Liever niet, ik zit al met 'n moeder die nogal 'n uhm aparte smaak heeft af en toe. Gelukkig is ze niet goed in knutselen, haat ze al die Engelse teksten aan de muur en beperkt ze haar verzameling action-meuk vooral tot de tuin. (denk dat m'n vader hier even met de vuist op tafel heeft geslagenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zoek maar eens op action + blogspot. Die zoekwoorden leveren ontzettend veel ellende op
Dat is zo'n schijfjespuzzel, die heb ik ook nog ooit gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik zie 2 familieleden die daar lid zijn![]()
![]()
![]()
ga wel even in een hoek liggen janken
Wat heb ik nu weer gekekenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef Probability het volgende:
Hee jongens zal ik m'n hele huis zo doen??
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
kon het niet laten
Heb je knap gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:52 schreef moussy het volgende:
Is ie leuk of is ie leuk?!
[ afbeelding ]
foto!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga maar FOK!ken met een zonnebril op denk ik
let ook ff op het detail, de naaimachine is ook gepimpt!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:56 schreef moussy het volgende:
[..]
let ook ff op het detail, de naaimachine is ook gepimpt!
Als ik in dit topic kijk, kan alles..quote:Laten we met z'n allen hopen dat dit fantastische twitteraccount niet fake is
Bron: Twitter.com
Het twitteraccount @ElsBerryenKids is heerlijk om te volgen.
Wow. Just ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Die mensen snappen niets van brandveiligheid...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:50 schreef moussy het volgende:
Verlengsnoer wordt krabding voor de kat, die wil graag kroeshaar.
[ afbeelding ]
Toch leuke dat blinde Downers af en toe aan het werk gezet wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:55 schreef moussy het volgende:
Gepimpt! let op, dit is de na foto!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |