Zoek maar eens op action + blogspot. Die zoekwoorden leveren ontzettend veel ellende opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef BlueMage het volgende:
Dit topic gaat ook maar door, verontrustend dat er zoveel Gerda's actief zijn.
Het enige ding wat juist al van gips is gemaakt moeten ze weer aankledenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Liever niet, ik zit al met 'n moeder die nogal 'n uhm aparte smaak heeft af en toe. Gelukkig is ze niet goed in knutselen, haat ze al die Engelse teksten aan de muur en beperkt ze haar verzameling action-meuk vooral tot de tuin. (denk dat m'n vader hier even met de vuist op tafel heeft geslagenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zoek maar eens op action + blogspot. Die zoekwoorden leveren ontzettend veel ellende op
Dat is zo'n schijfjespuzzel, die heb ik ook nog ooit gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik zie 2 familieleden die daar lid zijn![]()
![]()
![]()
ga wel even in een hoek liggen janken
Wat heb ik nu weer gekekenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef Probability het volgende:
Hee jongens zal ik m'n hele huis zo doen??
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
kon het niet laten
Heb je knap gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:52 schreef moussy het volgende:
Is ie leuk of is ie leuk?!
[ afbeelding ]
foto!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga maar FOK!ken met een zonnebril op denk ik
let ook ff op het detail, de naaimachine is ook gepimpt!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:56 schreef moussy het volgende:
[..]
let ook ff op het detail, de naaimachine is ook gepimpt!
Als ik in dit topic kijk, kan alles..quote:Laten we met z'n allen hopen dat dit fantastische twitteraccount niet fake is
Bron: Twitter.com
Het twitteraccount @ElsBerryenKids is heerlijk om te volgen.
Wow. Just ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef Crientj het volgende:
Wat.![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Die mensen snappen niets van brandveiligheid...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:50 schreef moussy het volgende:
Verlengsnoer wordt krabding voor de kat, die wil graag kroeshaar.
[ afbeelding ]
Toch leuke dat blinde Downers af en toe aan het werk gezet wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:55 schreef moussy het volgende:
Gepimpt! let op, dit is de na foto!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |