SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze puur ook niet lekker, maar als guacamole is het wel lekker. Maar nu ik weet hoeveel kcal ze hebben laat ik ze sowieso voortaan liggen. Dat zijn ze echt niet waard.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben die sale aan het doorbladeren en kom ik de volgende twee producten tegen:
- Pure Cacao Poeder;
- Cacao Nibs.
Nu lees ik ze hier vaak, maar waar gebruiken jullie ze voor? En wat zijn de voordelen?
Als ik de site zo lees is het veel belovend en kan ik zo gewoon door mn shake flikkeren. Maar heeft dit nog nut? Ik gooi er nu havermout en gebroken lijnzaad door.
En dan 1 vd producten, twee is denk ik overdreven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik blader nog verder en vindt nog veel meer superfoods, de kcal vind ik hoog genoeg voor het ontbijt.
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meerquote:
Ja inderdaad. Mochten eigenschappen van een bepaalde "superfood" je aanspreken kun je beter opzoeken welke producten die eigenschappen ook hebben zonder de naam superfood.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van
ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima![]()
quote:
Goed bezig, Isaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van
ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima![]()
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd.Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.
En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Qwea het volgende:
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
Ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen.
Je treft het wel hè met de helpdesken vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:
Echt he, V&D heeft prijzencircus en mijn sport bh's zijn o.a in de aanbieding. Online is mijn maat uitverkocht en als je naar de klantenservice belt zijn er nog 87 wachten!!! voor mij.
87, hoe dan
Nou echt, het is niet mijn week voor dit soort dingen, zeg maarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:47 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je treft het wel hè met de helpdesken vandaag
Opzich geen slecht lijstje, of vind jezelf van wel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef Karstman het volgende:
Zal ik ook nog een lijstje doen? Geen havermout vandaag had wat haast vanochtend... gek genoeg lijkt het alsof ik meer honger heb, zou het een relatie hebben...
O: sinaasappel, 2 boterham slankie, sandwichspread
L: karnemelk, uiensoep, 2 boterham bio ham en OA 35+, rauwkost
T: appel, komkommer, boterham OA35+
D: ga zo boodschappen doen en heb wat weinig tijd tussen twee afspraken dus of snel wat groenten in de wok of soep en een broodje...
T: koekje en banaan ofzo
Ik vind het te weinig, vooral beetje weinig eiwitten. Zeker als je avondeten een soepje of wokje wordt. Kwark als toetje?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich geen slecht lijstje, of vind jezelf van wel?
Ja, kachel is aan hier. Maar ik hen sowieso een zeikerd qua kou.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Ruby88 het volgende:
Klinkt goed! Even rijpe bananen sparen. Ik maakte een tijd terug ook wel eens banaanpannenkoekjes (met banaan, ei, beetje havermout en dan kaneel erover). Misschien morgenochtend maar weer eens doen, dan heb ik meteen dat kaneelvoornemen uitgevoerd.
Het is hier KOUD trouwens! Hebben jullie de verwarming al aan? Ik probeer nog even vol te houden met thee, een trui en pantoffels...
Yes! Die maak ik ook vaak! Goddelijk zijn die! Als je die havermout weglaat issie ook lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Ruby88 het volgende:
Klinkt goed! Even rijpe bananen sparen. Ik maakte een tijd terug ook wel eens banaanpannenkoekjes (met banaan, ei, beetje havermout en dan kaneel erover). Misschien morgenochtend maar weer eens doen, dan heb ik meteen dat kaneelvoornemen uitgevoerd.
Het is hier KOUD trouwens! Hebben jullie de verwarming al aan? Ik probeer nog even vol te houden met thee, een trui en pantoffels...
Eerst deed ik idd zonder, maar toen kreeg ik de tip om dat toe te voegen. Qua kcal ging dat best, en zo vulde het wat meer, dacht ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yes! Die maak ik ook vaak! Goddelijk zijn die! Als je die havermout weglaat issie ook lekker.
Nou, de vaart zit er nog flink in anders! Ik heb me ooit (bekentenis!) aan zo'n shakedieet gewaagd en na de eerste week ging het bij mij echt zo hard niet meer. In de maanden erna zat de helft er snel weer terug aan trouwens. Dat viel me eigenlijk nog mee, want ik zette mijn (over)matige eetgewoontes gewoon voort. Ik had dus een veel hoger getal verwacht toen ik ergens die zomer weer eens op een weegschaal stond. (Pas in de winter zat alles er weer aan, terwijl ik in het half jaar daar tussen was begonnen met sporten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef RoelerMF het volgende:
Net weer gewogen, vorige week was het 5,4, totaal nu 6.6 kilo. Ik ben tevreden nu het normaliseert!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:51 schreef Ruby88 het volgende:
Ik ben ook een kouzeikerd, maar ik heb enkel glas, dus in de winter is dit krot al helemaal nauwelijks warm te stoken. Ik probeer dus nu maar vast een beetje te "wennen". Misschien moet ik ook een labrador nemen.
Ja, dat heb je meestal met dat soort dieeten, dat jojo'en.quote:Nou, de vaart zit er nog flink in anders! Ik heb me ooit (bekentenis!) aan zo'n shakedieet gewaagd en na de eerste week ging het bij mij echt zo hard niet meer. In de maanden erna zat de helft er snel weer terug aan trouwens. Dat viel me eigenlijk nog mee, want ik zette mijn (over)matige eetgewoontes gewoon voort. Ik had dus een veel hoger getal verwacht toen ik ergens die zomer weer eens op een weegschaal stond. (Pas in de winter zat alles er weer aan, terwijl ik in het half jaar daar tussen was begonnen met sporten.)
En juist DAT is een gezonde levenstijl. Ik eet ook heus wel eens pepernoten. Of een zak krentenbollen. Of een ijsje. Of taart. Friet heb ik al keilang niet meer gehad trouwens bedenk ik net. Sowieso frituur niet. Al zeker een jaar ofzo niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef Ruby88 het volgende:
Klopt. Maar het jojo-effect viel me nog mee dus, aangezien ik écht niet mijn eetpatroon "gereset" had, zoals de bedoeling ervan was.
Anyway, inmiddels van 91 kg kalm aan naar 76, door anderhalf jaar wél fatsoenlijk te eten (ook heus wel eens bier, bbq's of pepernoten, maar afgewisseld met een hóóp verantwoorde eetlijstjes) en 4x per week sporten. Al ben ik dat laatste sinds twee weken pas weer voorzichtig aan het opbouwen (na twee maanden gehavend op de bank hangen).
Net wat je zegt, er is niks mis mee.. maar ik zie ook geen reden om het wel te gebruiken. En idd, er zijn vele goedkopere alternatievenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Superfoods is niks mis mee, maar ik denk dat er altijd wel goedkopere varianten zijn die bijna (of helemaal) net zo gezond zijn. Neem lijnzaad ipv chiazaad bijvoorbeeld.
O: 1 spelt pindakaas, 1 spelt kaas
T: appel, handje walnoten
L: notenbol geitenkaas en fruitsapje
T: 2 speculaasjes
D: vegetarisch en spinaziestamppot
Maar dan gewoon zonder de vanille bagger.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Qwea het volgende:
http://stoerevrouwensporten.nl/recepten-2/suikervrij-vanille-ijs/
die is goddelijk
Die vond ik ook overbodig. Bananen ijsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan gewoon zonder de vanille bagger.
Rijpe banaan en avocado pureren, cacaopoeder erdoor > chocolademousse. Ook zoiets geniaalsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Qwea het volgende:
http://stoerevrouwensporten.nl/recepten-2/suikervrij-vanille-ijs/
die is goddelijk
Die vond ik dan weer niet zo lekker om eerlijk te zijn. En is misschien gezonder, maar niet slank, dus dan eet ik liever gewoon echte chocolade mousse.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
Rijpe banaan en avocado pureren, cacaopoeder erdoor > chocolademousse. Ook zoiets geniaals
Ik lust niet advocado nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rijpe banaan en avocado pureren, cacaopoeder erdoor > chocolademousse. Ook zoiets geniaals
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: Banaan
L: 2 volkoren met kaas, 1 sandwichspread. Cherrytomaatjes, stuk komkommer, halve rode paprika
T: Appel
D: Andijviestamppot met een kaasburger
Denk dat ik geen T meer doe, heb net mn avondeten op. Ben ook een beetje gaar vandaag na de valpartij van gisteren en baal dat ik morgen niet kan sporten.
Hoevaak per week sport je anders?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lijstje:
T: Banaan
L: 2 volkoren met kaas, 1 sandwichspread. Cherrytomaatjes, stuk komkommer, halve rode paprika
T: Appel
D: Andijviestamppot met een kaasburger
Denk dat ik geen T meer doe, heb net mn avondeten op. Ben ook een beetje gaar vandaag na de valpartij van gisteren en baal dat ik morgen niet kan sporten.
Gaat wel ok. Jeukt inmiddels als een malle dus dat zal wel weer goed zijn. Schaafwonden zien er ook netjes uit, korstjes erop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lust niet advocado niet
Hoest met je enkelt?
Deze week 3x, andere week 4x. Als in, deze week di/do bootcamp, za hardlopen. Andere week di/do/zo bootcamp za hardlopen.quote:
Dik? Of valt wel mee?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Jeukt inmiddels als een malle dus dat zal wel weer goed zijn. Schaafwonden zien er ook netjes uit, korstjes erop.
Morgen maar even een nieuwe sportbroek kopen
Valt wel mee. Vandaag op werk nog wel met drukverband om gelopen om verdere zwelling te voorkomen maar het is deze keer niet eens blauw.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dik? Of valt wel mee?
Duur grapje die valpartijen van je
Ooh mooi dat het meevalt dan!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vandaag op werk nog wel met drukverband om gelopen om verdere zwelling te voorkomen maar het is deze keer niet eens blauw.
Ja, duur grapje. Heb deze broek in het voorjaar gekocht, denk dat ik hem nog geen 10x aan heb gehad. Doei 50 euro
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Meevalt. Ghehehe.
Kop vol snot hier, dus weinig trek.
Ja, meevaltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh mooi dat het meevalt dan!
Ooh lol, dat is wel sneu geld ja.
Snot overal.quote:
Ga je niet lekker feesten in de stad?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snot overal.
Vroeg slapen maar en hopen dat het snel oprot.
Ik mijd al die zooi als de pest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga je niet lekker feesten in de stad?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mijd al die zooi als de pest.
/Faalalkmaarder
Nee, dat is zeker geen strafquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, meevaltAch, het is maar een broek, t kan vervangen worden en zulks. Nu semi-gedwongen een paar avonden thuiszitten en mn reisje naar Indonesië een beetje voorbereiden is geen straf
Ja joh, en ik ben nog een eckte ook!quote:
Met draak kun je leuk biertjes drinkenquote:
Ja een echte falerd. Zeker ook geen zuurkool gegeten vandaag HE!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, en ik ben nog een eckte ook!
Ik voorzie een lunch in Alkmaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met draak kun je leuk biertjes drinken
[..]
Ja een echte falerd. Zeker ook geen zuurkool gegeten vandaag HE!
Ik niet. Maar als je al het ergelijke van meerdere feestdagen bij elkaar gooit en dat combineert met zuurkoolstamppot is het logisch dat je het mijdtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Biertjes.(Zo verbazingwekkend waarom de kilo's traag gaan.
)
En vroegah een overdosis 8 oktober gehad jonge!
Morgen uit het gips, ff kijken hoe het gaat, maar zal je morgen appen voor een date.quote:
Goed plan jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen uit het gips, ff kijken hoe het gaat, maar zal je morgen appen voor een date.
Bierquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Biertjes.(Zo verbazingwekkend waarom de kilo's traag gaan.
)
En vroegah een overdosis 8 oktober gehad jonge!
Zuurkool? Eten jullie zuurkoop met Alkmaars ontzet? In Leiden eten we gewoon hutspot en haring en wittebrood, en paling en banaan met slagroom.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met draak kun je leuk biertjes drinken
[..]
Ja een echte falerd. Zeker ook geen zuurkool gegeten vandaag HE!
Ik doe met je mee. Gisteren 2u geslapen en vannacht zal wel niet beter wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Karstman het volgende:
Afijn dat koekje werden er twee en nu net thuis en m'n banaan naar binnen gegooid. Ik doe maar eens mee met de rest van jullie en ga naar bed!
Ja zuurkoolstamp inderdaad hier. Maar 'wij' zijn dan ook een jaar eerder ontzet dan julliequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zuurkool? Eten jullie zuurkoop met Alkmaars ontzet? In Leiden eten we gewoon hutspot en haring en wittebrood, en paling en banaan met slagroom.
Ow ik sluit mij aan bij de slecht slapende club geloof ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Gisteren 2u geslapen en vannacht zal wel niet beter worden![]()
Slecht slapen is gewoon echt, echt, echt, echt kut.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zuurkoolstamp inderdaad hier. Maar 'wij' zijn dan ook een jaar eerder ontzet dan jullieAch, Alkmaars ontzet is ook zo 1573
[..]
Ow ik sluit mij aan bij de slecht slapende club geloof ikKon mn draai ook niet echt vinden, op buik liggen deed pijn aan enkel en knie vannacht en zo slaap ik het liefst. Nu mn bed maar eens opzoeken.
+1. Of wel genoeg "slaap" uren maken, maar als nog als een zombie op je werk zitten...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 05:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht slapen is gewoon echt, echt, echt, echt kut.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Gisteren 2u geslapen en vannacht zal wel niet beter worden![]()
Paling en banaan met slagroom???quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zuurkool? Eten jullie zuurkoop met Alkmaars ontzet? In Leiden eten we gewoon hutspot en haring en wittebrood, en paling en banaan met slagroom.
Banaan met slagroom lijkt mij erg vies .. maar ik heb het nog nooit gegeten!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Paling en banaan met slagroom???
Dat wist ik nog niet.
Ach ik heb niet eens hutspot gegeten, dat lust ik echt nietben dan ook geen echte Leidenaar.
Goed zo!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
En weeeer de weegschaal omlaag
Misschien heeft het hier typen niet eens meer zo veel zin maar je moet er iets mee(en invoeren in lilyslim
)
Ik post mijn gewicht hier niet maar ik zit nu op -18quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Goed zo!
Hoeveel ben je nu omlaag en wat is je gewicht nuHet heeft wel zin hoor! Ik zet het er ook steeds op (ben erg trots) en ik vind het leuk om ook van anderen te lezen wat ze nu afvallen of zijn afgevallen.., Vroeg er gister nog naar maar krijg niet echt reacties
wow !!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik post mijn gewicht hier niet maar ik zit nu op -18
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien heeft het hier typen niet eens meer zo veel zin maar je moet er iets mee(en invoeren in lilyslim
)
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
)
Ja de laatste tijd veel sporten (3/4x per week) en nee ik probeer gewoon geen domme dingen te eten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
wow !!Goed! doe je veel aan sporten of volg je een dieet ?
Ja ik zit er echt lekker inquote:
dan zit je al op je half uur beweging per dagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook weer beweging naar beneden.Vandaag alleen niet hardlopen, maar twee keer dertig a veertig minuten fietsen is ook iets.
Ja dee hutspot en de haring is traditioneel. De paling is er begin vorige eeuw bijgekomen, waarom weet eigenlijk niemand. Wie de banaan met slagroom er (vermoedelijk in de jaren 80) bij heeft verzonnen moet eigenlijk standrechtelijk worden geëxecuteerd... gadverdamme...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Paling en banaan met slagroom???
Dat wist ik nog niet.
Ach ik heb niet eens hutspot gegeten, dat lust ik echt nietben dan ook geen echte Leidenaar.
Ik weet niet of dat 'goed genoeg' is als je af wil vallen? Is dat niet voor onderhoud?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:51 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
dan zit je al op je half uur beweging per dag
Dat is beter toch! Dan hou je het in ieder geval vol! Ik ben nu bijna 14 kilo kwijt nu en ik eet in het weekend gewoon een patatje of een pizza (af en toe ook chips en chocoloa etc)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
enlijk tel ik overdag braaf calorieën maar voor het avondeten niet. Ik probeer gewoon maaltijden te maken die een beetje 'normaal zijn'. Zo eten we deze week noodles met gewokte groenten, couscous met gegrilde groenten en amandelen, vegetarische pizza's van naanbrood en wraps met vega vulling (paprika, ui, sla, zelfgemaakte guacamole, komkommer, knoflooksaus etc) Allemaal niet super mager en ik heb geen flauw idee hoeveel calorieën per stuk maar het is lekker, vult en er zitten geen heel rare dingen bij
Ik loop per dag met de hond 10 min, meer niet. Val nog steeds af.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat 'goed genoeg' is als je af wil vallen? Is dat niet voor onderhoud?
Ja maar dan zal dat niet echt het doorslaggevende element zijn zeg maarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik loop per dag met de hond 10 min, meer niet. Val nog steeds af.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je bewegen niet op die manier moet benaderenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Myraela het volgende:
Je hebt geen hoeveelheid die je moet sporten om af te vallen. Ik sport niet, ik val ook af.
Minder binnen krijgen dan je verbruikt = afvallen.
Je verbruik verhogen en/ of je inname verlagen.
Ahaaa. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja dee hutspot en de haring is traditioneel. De paling is er begin vorige eeuw bijgekomen, waarom weet eigenlijk niemand. Wie de banaan met slagroom er (vermoedelijk in de jaren 80) bij heeft verzonnen moet eigenlijk standrechtelijk worden geëxecuteerd... gadverdamme...
Vroegah, toen ik nog naar de sportschool ging zeiden ze altijd dit:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je bewegen niet op die manier moet benaderen
Maar never mind
Dat laatste idd en wat myraela zegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog naar de sportschool ging zeiden ze altijd dit:
1 x per week hiernaar toe is voor de fun
2 x per week voor onderhoud
3 x per week voor vooruitgang.
Dus zal zeker iets van zijn, maar misschien voor afvallen is alles welkom en is het voor conditieopbouw/spieropbouw wel anders.
Daarom wil ik er weer mee beginnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat laatste idd en wat myraela zegt.
Sporten kan wel het afvalproces versnellen natuurlijk (meer spier = sneller vet verbranden)
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik begin altijd vol enthousiasme aan sporten, met als gevolg na drie maanden er mee op te houden. Dus sporten is niet mijn ding of ik heb het juiste nog niet gevonden.
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
Ik heb een enorm haat liefde ding met sport. Als ik ga voel ik mij daarna kei goed, en ik zie mijn lichaam echt veranderen dus dat is ook goed
Maar echt leuk vind ik de acties zelf niet. Dus als ik door een vakantie of zo uit mijn ritme raak dan duurt het weken en soms maanden voor ik er weer terug in kom
Ik vind het superleukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
Ik heb een enorm haat liefde ding met sport. Als ik ga voel ik mij daarna kei goed, en ik zie mijn lichaam echt veranderen dus dat is ook goed
Maar echt leuk vind ik de acties zelf niet. Dus als ik door een vakantie of zo uit mijn ritme raak dan duurt het weken en soms maanden voor ik er weer terug in kom
ja denk dat daar het probleem vaak ligt! Het doen is leuk, maar erheen gaan...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het superleukalleen merk dat de laatste tijd de motivatie om ook echt te gaan echt 0,0 is. Terwjil ik het heel lekker vind als ik er ben.
Wat ook meehelpt is dat ik altijd samen met mn vriend ga. Alhoewel we nu redelijk close zijn met 1 van de instructeurs, superleuke vent, maar die staat elke keer als hij zich verveelt bij ons om een beetje te lullen en dan komt er van sporten ook weinig terechteigenlijk vind ik het superirritant en moet ik er iets van zeggen maar ik ben daar zo'n muts in.
Ik ben gisteren in de stromende regen gegaan, toen was ik wel trots op mezelfquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:20 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja denk dat daar het probleem vaak ligt! Het doen is leuk, maar erheen gaan...
Tof! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:27 schreef Karstman het volgende:
Herkenbaar, herkenbaar... nu ben ik ook al de hele week niet fit, ook niet ziek, maar gewoon lamlendig... Gelukkig volgende week de hele week sporten, 2-3 keer per dag een uur, duikvakantie here we come
Zuiden van Egypte. Rode zee is bekend terrein op zich alleen die kant van die plas nog niet gezien. En het voordeel van duiken is dat je vrij ongemerkt echt verdomd veel calorieën verbrand, geen schuldgevoel bij Beer o'Clock dusquote:
Ik heb het even in google gesmeten, maar dat is inderdaad best wel veel.tussen de 6-8 kcal/kg/per uur.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zuiden van Egypte. Rode zee is bekend terrein op zich alleen die kant van die plas nog niet gezien. En het voordeel van duiken is dat je vrij ongemerkt echt verdomd veel calorieën verbrand, geen schuldgevoel bij Beer o'Clock dus
gaaf! Zou ik ook nog weleens willen doenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zuiden van Egypte. Rode zee is bekend terrein op zich alleen die kant van die plas nog niet gezien. En het voordeel van duiken is dat je vrij ongemerkt echt verdomd veel calorieën verbrand, geen schuldgevoel bij Beer o'Clock dus
Oeh klinkt heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
vind ik ook, en slapen in een tent aan het strand lijkt me ook wel plezierigquote:
hardlopen vind ik wel ok.. maar inderdaad ik heb het niet zoals een vriendin van mij (die gaat 3/4 keer per week , gaat allemaal hardloopevenementen af en vind het geweldig) ik ben wel trots dat ik nu 6 km kan rennen zonder lopen maar verder.. nee mijn ambitie is niet om een marathon ofzo te rennen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar!
Ik ging bij het sportcentrum van de uni elke week naar een super leuke groepsles. Was een mix van cardio en wat spieroefeningen met gewichten en buikspieroefeningen etc. Dat aanvullen met 1 a 2x per week hardlopen en op mijn eten letten zorgde ervoor dat ik redelijk vlot wat kilo's en cm's kwijtraakte.
Maar het hardlopen zelf heb ik nooit als geweldig leuk ervaren. Ik was blij als ik weer een les Evy overleefd had, of een wat sneller gemiddelde had. En het voelde goed dat ik weer wat bewogen had. Maar de 'verslaving' zoals sommige mensen die hebben met hardlopen heb ik echt nooit gehad. En als ik dan een paar keer niet ging, dan voelde ik me soort van schuldig tov mijn lijf dat ik niet ging, maar tegelijkertijd vond ik het ook weer niet heel erg omdat het niet echt super mijn hobby was.
En nu ik niet meer op de uni werk, kan ik daar niet meer naar het sportcentrum, maar die lessen daar mis ik dus wel heel erg.
En in de tussentijd heb ik eigenlijk nooit meer echt iets gevonden om te gaan doen. Groepslessen op muziek lijken mij nog altijd het leukste, maar dat zou ik 1 of max 2x per week doen. En daarvoor vind ik de meeste sportscholen weer veel te duur, aangezien ik van de andere faciliteiten dan weer geen gebruik zou maken
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik weet dat er een soort pas is waar je op credits kunt sporten. Maar het moet maar net bij je in de buurt zijn (klik)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit klinkt zo herkenbaar!
Ik ging bij het sportcentrum van de uni elke week naar een super leuke groepsles. Was een mix van cardio en wat spieroefeningen met gewichten en buikspieroefeningen etc. Dat aanvullen met 1 a 2x per week hardlopen en op mijn eten letten zorgde ervoor dat ik redelijk vlot wat kilo's en cm's kwijtraakte.
Maar het hardlopen zelf heb ik nooit als geweldig leuk ervaren. Ik was blij als ik weer een les Evy overleefd had, of een wat sneller gemiddelde had. En het voelde goed dat ik weer wat bewogen had. Maar de 'verslaving' zoals sommige mensen die hebben met hardlopen heb ik echt nooit gehad. En als ik dan een paar keer niet ging, dan voelde ik me soort van schuldig tov mijn lijf dat ik niet ging, maar tegelijkertijd vond ik het ook weer niet heel erg omdat het niet echt super mijn hobby was.
En nu ik niet meer op de uni werk, kan ik daar niet meer naar het sportcentrum, maar die lessen daar mis ik dus wel heel erg.
En in de tussentijd heb ik eigenlijk nooit meer echt iets gevonden om te gaan doen. Groepslessen op muziek lijken mij nog altijd het leukste, maar dat zou ik 1 of max 2x per week doen. En daarvoor vind ik de meeste sportscholen weer veel te duur, aangezien ik van de andere faciliteiten dan weer geen gebruik zou maken
6 km door Evy?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
hardlopen vind ik wel ok.. maar inderdaad ik heb het niet zoals een vriendin van mij (die gaat 3/4 keer per week , gaat allemaal hardloopevenementen af en vind het geweldig) ik ben wel trots dat ik nu 6 km kan rennen zonder lopen maar verder.. nee mijn ambitie is niet om een marathon ofzo te rennen!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar zal er eens naar kijken, thnx! Er zitten wel een paar deelnemende sportscholen ongeveer in de buurt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik weet dat er een soort pas is waar je op credits kunt sporten. Maar het moet maar net bij je in de buurt zijn (klik)
Ik was ooit tot les 13 gekomen en daarna een tijd afgehaakt. Daarna weer opgepakt en toen tot les 14 gekomen tot ik een blessure kreeg en weer af moest haken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Ik probeer ook al weken het hardlopen weer op te pakken na een blessure, maar lukt me ook niet.
Het weer helpt ook niet bepaald mee. Vandaag is het wel mooi weer, dus wil het vandaag weer proberen.
Heb ook gewoon zo weinig energie de laatste dagen
Het is inderdaad rotweer de laatste dagen! ik denk dat ik in de winter meer ga zwemmenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Ik probeer ook al weken het hardlopen weer op te pakken na een blessure, maar lukt me ook niet.
Het weer helpt ook niet bepaald mee. Vandaag is het wel mooi weer, dus wil het vandaag weer proberen.
Heb ook gewoon zo weinig energie de laatste dagen
ik ben begonnen met Evy..nu ren ik zonder Evy (vind het op mijn eigen tempo toch net wat fijner)quote:
Ja snap ik! Ik hoop zelf uiteindelijk ook zonder Evy te lopen, lijkt me prettiger. Maar moet eerst toch wel opbouwen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:28 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik ben begonnen met Evy..nu ren ik zonder Evy (vind het op mijn eigen tempo toch net wat fijner)
Zwemmen lijkt me ook wel een goede workoutquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja snap ik! Ik hoop zelf uiteindelijk ook zonder Evy te lopen, lijkt me prettiger. Maar moet eerst toch wel opbouwen.
Ik wil ook graag zwemmen, maar vind m'n lichaam echt niet bikini-waardig. Helaas.
Jaaaa, marathonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
hardlopen vind ik wel ok.. maar inderdaad ik heb het niet zoals een vriendin van mij (die gaat 3/4 keer per week , gaat allemaal hardloopevenementen af en vind het geweldig) ik ben wel trots dat ik nu 6 km kan rennen zonder lopen maar verder.. nee mijn ambitie is niet om een marathon ofzo te rennen!
Whoop whoop!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef Qwea het volgende:
Uit het gips!
en dat heb ik gevierd met een gebakje
![]()
Omnomnom.
Ik ken hetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was ooit tot les 13 gekomen en daarna een tijd afgehaakt. Daarna weer opgepakt en toen tot les 14 gekomen tot ik een blessure kreeg en weer af moest haken.
Ben een beetje bang dat als ik weer opnieuw begin, er nu bij les 15 wel weer iets onplezierigs gaat gebeuren![]()
En heb inmiddels al maanden niet meer gelopen, dus verder gaan waar ik ooit gebleven was is geen optie helaas
Die 0% griekse yoghurt isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef Karstman het volgende:
Oh ja een lijstje voor vandaag.
O: havemout met vruchtjes en sinaasappel
L: groentesoep, karnemelk, 2 boterham kipfilet, grieksachtige salade
T: appel, komkommer, boterham panpan 20+ kaas
D: soort nasi achtige contraptie met veel groenten en visticks, ok het is geen combi maar ik zag vanochtend de vissticks in de vriezer liggen en heb er nu de hele dag al zin in. Die dingen kunnen toch gewoon in de oven dat scheelt weer vet.
T: 0% griekse yoghurt met banaan en een peer
hoe voelt het zonder gips???quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die 0% griekse yoghurt is
Lijstje :
O: 2 gekookte eieren Bak kwark, banaan. 4x spelt, oude kaas, pindakaas, pindakaas, ham
T: Appel, restje pasta, Latte machiatto
L: 4x spelt, oude kaas, ham, pindakaas, salami
T: Appel, gebakje, slagroomtruffel (godver die zijn awesome)
T: Bruine pistolet beenham, 2 krentenbollen
T: 4 mandarijnen
D: Wortelen, biefstuk, aardappels, jus, vla
T: Restje pasta
T: 5 handjes noten, 2 gekookte eieren, bak kwark.
Zwaar vreemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennu :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Haha ik zou dat idee dan ook wel hebben ja. Vervelend!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was ooit tot les 13 gekomen en daarna een tijd afgehaakt. Daarna weer opgepakt en toen tot les 14 gekomen tot ik een blessure kreeg en weer af moest haken.
Ben een beetje bang dat als ik weer opnieuw begin, er nu bij les 15 wel weer iets onplezierigs gaat gebeuren![]()
![]()
En heb inmiddels al maanden niet meer gelopen, dus verder gaan waar ik ooit gebleven was is geen optie helaas
Ik heb ook al maanden niet gelopen.. dus ben benieuwd hoe t nu gaat. Ik ga weer bij les 1 beginnen denk ik.![]()
Ja ik hoor van iedereen dat ze weinig energie hebben. Komt waarschijnlijk door de overgang naar herfstig weer. Ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Het is inderdaad rotweer de laatste dagen! ik denk dat ik in de winter meer ga zwemmen
Hier op werk heeft ook iedereen last van weinig energie .. Denk dat er iets in de lucht hangt!
Zwemmen is ook fijn.
Ik zoek voor mezelf liever een sport erbij die geen extra geld kost :p![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zwaar vreemd
De eerste 30 stappen waren echt ontzettend raar. Ik had helemaal tintelende tenen en een tintelende voet. En echt het idee dat ik die rare voorvoetontlastende schoen nog aan had. Inmiddels al stukje gelopen (moest ff sport BH's halen) en klein stukje auto gereden. Voelt goed alleen wel ontzettend stijf. Maar logisch want het heeft 5 weken niks gedaan en in 1 positie gezeten.
Zo zag het eruit :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennu :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wond:Het ziet er wel netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel een opluchting zijn zo!
Wel naar de dokter luisteren he![]()
![]()
Verstand op nul en hobbelen.En nu heb ik zin om naar buiten te gaan, maar het is gewoon niet slim nu.
Q gipsloos
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
oke, ja dan is zwemmen best een dure optiequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik hoor van iedereen dat ze weinig energie hebben. Komt waarschijnlijk door de overgang naar herfstig weer. Ofzo.
Zwemmen is ook fijn.
Ik zoek voor mezelf liever een sport erbij die geen extra geld kost :pWat doe je nu allemaal? en hoe is het verder met het afvallen , je was ook een tijdje weg zag ik (ik ook)
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zwaar vreemd
De eerste 30 stappen waren echt ontzettend raar. Ik had helemaal tintelende tenen en een tintelende voet. En echt het idee dat ik die rare voorvoetontlastende schoen nog aan had. Inmiddels al stukje gelopen (moest ff sport BH's halen) en klein stukje auto gereden. Voelt goed alleen wel ontzettend stijf. Maar logisch want het heeft 5 weken niks gedaan en in 1 positie gezeten.
Zo zag het eruit :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennu :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wond:Ziet t er nu mooi uit!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -xRoosjeX- op 09-10-2014 16:10:10 ]![]()
Nou ja, mooi, mooiquote:Er zit zoals je kan zien een joekel van een litteken. Maar ik kan iig normaal in mijn schoenen!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik luister braafquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het ziet er wel netjes uit
Zal wel een opluchting zijn zo!
Wel naar de dokter luisteren heWant ik moet in Maart de Mudmasters doen, dus ik moet wel luisteren
dat is belangrijk!!! En qua sporten wat heeft de dokter daarover gezegd?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, mooi, mooiEr zit zoals je kan zien een joekel van een litteken. Maar ik kan iig normaal in mijn schoenen!
![]()
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, tl suiker, 250 ml lv yoghurt. Handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: dubbele plak ontbijtkoek met nepboter. Stuk of drie minikoekjes (van die voorverpakte bij koffie)
L: 2 pistolets, ham, gekookt eitje, rauwkostsalade met een beetje olie en azijn. Glas vruchtensap.
T: nog vier van die koekjes.
T2: banaan.
D: opgebakken aardappels met broccoli of komkommer en een schnitzel of witvis.
En de thee was heel vies, dus vier klontjes suiker op.
Veel te veel suikers, te weinig eiwitten
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Thee uit een automaat zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, tl suiker, 250 ml lv yoghurt. Handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: dubbele plak ontbijtkoek met nepboter. Stuk of drie minikoekjes (van die voorverpakte bij koffie)
L: 2 pistolets, ham, gekookt eitje, rauwkostsalade met een beetje olie en azijn. Glas vruchtensap.
Veel te veel suikers, te weinig eiwitten![]()
Als ik het weer op zou gaan pakken, dan sowieso weer vanaf les 1 ja. Sowieso weet ik niet wat mijn knieën wel of niet kunnen hebben, dus misschien moet ik eerst maar eens een paar keer een langer stuk wandelen ipv meteen vol belasten met hardlopenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ik zou dat idee dan ook wel hebben ja. Vervelend!
Ik heb ook al maanden niet gelopen.. dus ben benieuwd hoe t nu gaat. Ik ga weer bij les 1 beginnen denk ik.![]()
![]()
Dat litteken vervaagt met de tijd vast nog wel wat? Wel fijn om weer normaal schoenen aan te kunnen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, mooi, mooiEr zit zoals je kan zien een joekel van een litteken. Maar ik kan iig normaal in mijn schoenen!
![]()
Mag gewoon naar de sportschool, alleen nog niet crosstrainen enzo. Wel gewoon wat ik nu ook al doe als cardio fietsen. Benen e.d mag ik ook gewoon doen, maar niet hardlopen enzo. Pas over 3 weken weer. Squatten en Lunges e.d doe ik ook pas over 3 weken weer. Legpress heb ik niet gevraagd, maar ik denk dat ik daar ook beter mee kan wachten. Maar ik zal zo mijn fysio eens whatsappen erover.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
dat is belangrijk!!! En qua sporten wat heeft de dokter daarover gezegd?
Over 3 weken ga ik met mijn fysio samen beginnen weer om het hardlopen op te bouwen. Sowieso 2x per week. Zal eens kijken of ze 3x p/w een goed idee vind. Leek me wat handiger om dat met mijn fysio te doen, omdat ik waarschijnlijk zelf teveel en te snel wil.
Ik moest me iig de eerste 3 weken rustig houdenDus dan doen we dat maar. Dus het wordt voorlopig fietsen en KT, same old same old.
Dat is geen heel fijn lijstje nee.. Dat is altijd de pest met trainingen op locatie, vooral als hun aanbod van gezond en lekker nogal beperkt isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
Veel te veel suikers, te weinig eiwitten![]()
![]()
Ga je echt niet dood aan voor een keer hoor. Mijn lijstje zuigt ook vandaag. I don't carequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
Veel te veel suikers, te weinig eiwitten
Af en toe moet je genieten van de suikers tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je echt niet dood aan voor een keer hoor. Mijn lijstje zuigt ook vandaag. I don't careZolang je het maar niet iedere dag doet!!
![]()
Daar heb ik een beetje een hard hoofd in. Heb er ook 1 op mijn enkel (andere voet) iets groter... die is ook geen steek minder geworden. Maar die is 7x opnieuw open geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat litteken vervaagt met de tijd vast nog wel wat? Wel fijn om weer normaal schoenen aan te kunnen!En ach, /care dat er een litteken zit.. zolang als ik mijn voet maar weer normaal kan gebruiken om te sporten en normaal mijn dingen te doen
Precies. Nou had ik Maandag ook 6 krentenbollen en vorige week een ijsje. /carequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Af en toe moet je genieten van de suikers tochZolang je het maar niet iedere dag doet!!
Ik had net voor mijn vriend mona pudding gehaald want dat vind hij lekker (), de tompouche versie. Godverdomme wat een gore troep
Ik kan me voorstellen dat een litteken dat zo vaak opnieuw open gemaakt wordt, niet echt meer zal vervagen nee.. Maar who knows!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik een beetje een hard hoofd in. Heb er ook 1 op mijn enkel (andere voet) iets groter... die is ook geen steek minder geworden. Maar die is 7x opnieuw open geweestEn ach, /care dat er een litteken zit.. zolang als ik mijn voet maar weer normaal kan gebruiken om te sporten en normaal mijn dingen te doen
Maar inderdaad: je voet normaal kunnen gebruiken is het belangrijkst![]()
![]()
Precies. Litteken maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben al kei blij dat ik in mijn schoenen kanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat een litteken dat zo vaak opnieuw open gemaakt wordt, niet echt meer zal vervagen nee.. Maar who knows!
Maar inderdaad: je voet normaal kunnen gebruiken is het belangrijkstWaar een mens wel niet blij van kan worden
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had net voor mijn vriend mona pudding gehaald want dat vind hij lekker (), de tompouche versie. Godverdomme wat een gore troep
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
roze koek !quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....![]()
Als vla-smaak lijkt dat me ook heel vies...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....
Maar een McFlurry met stukjes stroopwafel daarentegen![]()
![]()
Oh ja! Werkelijk als ik een roze koek wil dan eet ik wel een roze koek! Mag ik van mezelf na het bloedgevenquote:
Whiskyplankje![]()
Ik doe nu alleen sportschool (kracht, 3 tot 4 x per week) en in het weekend vaak wandelen. Maar wil dus ook weer gaan hardlopen, alleen regen enzo motiveert mij niet zoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
oke, ja dan is zwemmen best een dure optieWat doe je nu allemaal? en hoe is het verder met het afvallen , je was ook een tijdje weg zag ik (ik ook)
![]()
Afvallen gaat langzaam, maar ik word wel steeds strakker. Ben al een tijd niet op de weegschaal geweest eigenlijk. Morgen ff doen.
En qua voeding eet ik nu af en toe iets "slechts", maar dat zorgt er niet voor dat ik aankom dus ik blijf lekker af en toe chips of pizza etenen dat bevalt me wel. Ik at echt heel lang alleen maar gezond en ik sloeg alles af wat ongezond was, maar daar word je ook niet blij van.
![]()
ja inderdaad!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh ja! Werkelijk als ik een roze koek wil dan eet ik wel een roze koek! Mag ik van mezelf na het bloedgeven![]()
![]()
Ja haha. Die heeft een vriendin van mij moeten promoten in de AHquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....ik vond ze stiekem best lekker
![]()
![]()
Klopt, die heeft hij ook als eens gehad. Die gevulde koek is nog het beste te doen, maar je glazuur flikkert van je tandenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....Ik mis nog steeds de flurry Crunchquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als vla-smaak lijkt dat me ook heel vies...
Maar een McFlurry met stukjes stroopwafel daarentegen
jaaaaa dat was echt de lekkerste!!! M&M word ik misselijk van .. de kitkat white was ook ngo wel lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, die heeft hij ook als eens gehad. Die gevulde koek is nog het beste te doen, maar je glazuur flikkert van je tanden
[..]
Ik mis nog steeds de flurry Crunch![]()
Voor mn dieet een slechte dag vandaag, maar het was wel enorm gezellig. Dus ik geef er niets om.
Lijstje
O: cruesli met magere melk
L: kookworkshop: zalmtartaar met garnaal en venkel wonton. Zalmfilet met garnaalkorst, knoflook aardappel puree en groentenstoof.
T: proverij van veel te veel dingen. Leuke nieuwe merken ontdekt. Veel zoetigheid vooral.
D: uiensoep met tomatenbrood.![]()
Ik vind de rest echt "meh"quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
jaaaaa dat was echt de lekkerste!!! M&M word ik misselijk van .. de kitkat white was ook ngo wel lekker-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Rolo was de lekkerstequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
jaaaaa dat was echt de lekkerste!!! M&M word ik misselijk van .. de kitkat white was ook ngo wel lekker![]()
![]()
Mijn lijstje van vandaag was btw:
O/L: yoghurt
T: smartbar
D: tempeh, boontjes en biefstuk
T: creme brulee
En dat was natuurlijk veel te weinig.
Maar ik heb echt geen honger.
En ben weer niet gaan hardlopen ( te druk en nu is vriend weg, durf niet alleen in het donker)
Dus ik ga maar een ab workout doen thuis.![]()
Wat tof!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Voor mn dieet een slechte dag vandaag, maar het was wel enorm gezellig. Dus ik geef er niets om.![]()
![]()
Is ook te donker nu, heel eng.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef xuryah het volgende:
Mijn lijstje van vandaag was btw:
O/L: yoghurt
T: smartbar
D: tempeh, boontjes en biefstuk
T: creme brulee
En dat was natuurlijk veel te weinig.
Maar ik heb echt geen honger.
En ben weer niet gaan hardlopen ( te druk en nu is vriend weg, durf niet alleen in het donker)
Dus ik ga maar een ab workout doen thuis.En idd super weinig, heb ik ook wel eens. Soms niet erg denk ik, maar meestal eet ik toch wat mijn lichaam nodig heeft.
![]()
Ja, vanmorgen stond er een mooi getal op de weegschaal. -5,0 kg sinds we terug zijn van vakantie(half juli)![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, vanmorgen stond er een mooi getal op de weegschaal. -5,0 kg sinds we terug zijn van vakantie(half juli)![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ik ben net bij een wildvreemde man in de auto gestapt voor een lift, omdat onze trein niet reed. Zit inmiddels in de volgende trein op het volgende station, maar een beetje spannend was het wel...
Verder vannacht flink beroerd geweest (echt weer eens terug naar de dokter) en dus een bescheiden ontbijt. Vanavond Thais. Ben benieuwd!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
![]()
![]()
Ik heb birkcenstocks met sokken aanZiet er vet charmant uit, maar mijn voet weigert in mijn schoen te gaan
Nu eerst
eten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Je hebt in ieder geval een excuusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb birkcenstocks met sokken aanZiet er vet charmant uit, maar mijn voet weigert in mijn schoen te gaan
Nu eerst
eten
![]()
![]()
true story, maar ik zie eruit als een duitserquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:48 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een excuus
Mijn lijstje vandaag :
O: ontbijtkoek
T: yoghurt met bosbessen
L: 3 boterhammen 2 met filet americain 1 met pindakaas en een ei
T: ?
D: eten bij vrienden
S: zwemmen!![]()
Ben je aan het werk of moet je naar school ? Als het thuis is maakt het helemaal niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
true story, maar ik zie eruit als een duitser![]()
![]()
Vakantie, goddank. Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:53 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ben je aan het werk of moet je naar school ? Als het thuis is maakt het helemaal niet uit natuurlijk
Maar ik heb wel afspraken buiten de deurDus ik ga toch eens kijken of die schoenen echt niet willen
Kwam gisteren vanuit de sportschool, en voelde me slap, en hongerig, gelijk een omelet met ham gemaakt van drie eieren, en dat voelde heel goed aan, of het calorie technisch goed was, vast niet, maar ik MOEST gewoon eieren. Terwijl ik wel om half 6 een bordje spaghetti had gehad, en twee boterhammen chocopasta een half uur later. Maar ik voelde me zo leeg, en uitgehongerd...
Ik heb in het verleden een hele zware burnout gehad, sindsdien soms van die vreselijke cravings. Maar een omelte is beter dan een rol koekjes, dat is wat ik vroeger deed, dus dat is meegenomen
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 06:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb toch wel weer problemen om in het ritme te komen na de vakantie.
Ik heb al genoeg cheatmomenten gehad dus dit weekend maar eens beter doen.![]()
Dat. Eiwittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:
Omelet is een prima keuze hoor. Zeker na het sporten.
Wat zijn je zwakke momenten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik heb toch wel weer problemen om in het ritme te komen na de vakantie.
Ik heb al genoeg cheatmomenten gehad dus dit weekend maar eens beter doen.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
In de avond komt mijn innerlijke kleuter naar bovenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn je zwakke momenten?
Ik moet waarschijnlijk na het avond eten gewoon nog een (gezonde) T plannen zodat ik niet de kans krijg om te snaaien.![]()
Maar komt die snaaidrang naar boven omdat je te weinig gegeten hebt de rest van de dag of?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de avond komt mijn innerlijke kleuter naar boven
Ik moet waarschijnlijk na het avond eten gewoon nog een (gezonde) T plannen zodat ik niet de kans krijg om te snaaien.
Ik heb t de laatste tijd zo druk dat ik blij ben als ik tijd heb om m'n avondeten naar binnen te schuivenhelpt ook goed tegen snaaien
Pff, gisteren dus echt veel te veel op. Heb nu al de hele ochtend buikpijn en hij rommelt als een malle, maar ik hoop wel dat het zo wegtrekt.
Weet vandaag weer niet echt wat ik ga eten, want ik ga weer voor m'n vrijwilligerswerk koken. Heb in ieder geval lekker ontbeten en dan merk ik het voor de rest wel.Het is in ieder geval wat beweging want ik ben wel telkens gesloopt als ik zo'n dagje heb gewerkt.
Hopelijk valt de weegschaal morgen mee ondanks gisteren.![]()
Nee dat maakt bij mij niet uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar komt die snaaidrang naar boven omdat je te weinig gegeten hebt de rest van de dag of?
Helaas....![]()
Zo ben de laatste tijd iets minder fanatiek om alles in Fatsecret te kloppen. Er verandert niet zoveel op een dag, dus zal allemaal wel wat meevallen.
Lijstje vandaag:
- O: Smoothie; Aardbeien, Appel, Banaan, Havermout, Lijnzaad, Melk.
- T: Nootjes;
- L: Italiaanse bol (niks erop) + yoghurt bakje van AH met muesli
- T: Niks.
- D: agv waarschijnlijk
Ik had andere smaak nootjes gehaald, macadamia notenmix van de AH. Niet te eten. Dus maar weer aan de standaard
.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Haha dat heb ik ook: gewoon eten omdat je zin hebt in eten en omdat het lekker is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee dat maakt bij mij niet uit.
Helaas....![]()
![]()
Volgens mij maakt dat niks uit zolang je altijd maar dezelfde weegschaal gebruikt. Ik heb wel eens gehoord dat als je heel zwaar bent een ouderwetse weegschaal minder betrouwbaar wordt omdat de veer die daar in zit lam zou worden van het gewicht... Maar volgens mij moet je dan 150 kilo + denken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef Yaaar het volgende:
Wat is eigenlijk betrouwbaarder: een digitale weegschaal of een analoge weegschaal?"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ik hou zo van eten!!! hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook: gewoon eten omdat je zin hebt in eten en omdat het lekker is.![]()
Ik ben heel trouw aan het invullen van mijn lijstjes in Myfitnesspal omdat ik merk dat als ik dat niet doe ik langzaam afglijd. Het is een hoop gedoe maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als dat me helpt om de controle te houden dan het dan maar zo moet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo ben de laatste tijd iets minder fanatiek om alles in Fatsecret te kloppen. Er verandert niet zoveel op een dag, dus zal allemaal wel wat meevallen.
Lijstje vandaag:
- O: Smoothie; Aardbeien, Appel, Banaan, Havermout, Lijnzaad, Melk.
- T: Nootjes;
- L: Italiaanse bol (niks erop) + yoghurt bakje van AH met muesli
- T: Niks.
- D: agv waarschijnlijk
Ik had andere smaak nootjes gehaald, macadamia notenmix van de AH. Niet te eten. Dus maar weer aan de standaard
.
Whiskyplankje![]()
Gister was het een 'cheat day' dan maar, ter ere van krokettendag.
O: havermout, magere melk, banaan
T: mandarijn
L: 2 spelt pindakaas
T: 2 kleine krentenbollen
D: kroket
T: 2 glazen wijn
Vandaag wordt weer een gekke dag, veel onderweg etc. Dus ik hou de basis laag omdat ik op het station nog wel wat ga kopen denk ik.
O: 2 spelt pindakaas
T: handje walnoten
L: kwark met muesli en honing
D: snelle maaltijdsoep![]()
En vandaag in de Karstman maakt havermout soap: Eh we zijn de melk vergeten... Afijn maar weer aan de bammetjes dus
O: 2 boterham slankie en sandwichspread, kapje appelstroop, sinaasappel
T: paar dropjes omdat een of andere onverlaat ze naast het koffiezetapparaat op kantoor heeft gezet en ik er niet vanaf kan blijven...
L: lunchafspraak buiten de deur
T: appel
D: andijviestamp met bal gehakt
T: whiskyproeverij in huiselijke kring, proberen van de hapjes af te blijven."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Op zich zul je daar een punt hebben, wie weet is dat zo. Als ik merk dat ik afglij, begin ik wel weer aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben heel trouw aan het invullen van mijn lijstjes in Myfitnesspal omdat ik merk dat als ik dat niet doe ik langzaam afglijd. Het is een hoop gedoe maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als dat me helpt om de controle te houden dan het dan maar zo moet.
Plusplunt, ik plaats hier vaak genoeg lijstjes. Sociale controle.
Behoorlijk nette cheatday dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
T: 2 glazen wijn![]()
Kroket als diner is niets, dan kunnen die wijntjes er ook wel af.![]()
![]()
Het was een grote kroket met veel mayo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behoorlijk nette cheatday dan.
Kroket als diner is niets, dan kunnen die wijntjes er ook wel af.Maar het viel inderdaad wel mee.
![]()
Een kroket heeft maar de helft van de calorieen van een kaassouflee, dus dat is meegenomen
oehh daar heb ik nu dus trek in!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar een kaassoufle met pinda is wel lekkerder(vind ik).
![]()
Kaassouflee op een krentebol, dat is pas lekker!Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kaassouflee op een krentebol, dat is pas lekker!dat lijkt me nou echt helemaal niks
ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
oehh daar heb ik nu dus trek in!
Nee, krentenbol. Bah.
Als je van krentebol met aas houdt, is kaasouflee gewoon de overtreffende trap daarvan.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik vind het alsnog best weinig voor alleen avondeten. Maar ik ben dan de moeilijkste ook weer niet en eet er dan meteen een patatje bij ofzo. Maar dat kan ook een 'foute' instelling zijn van mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
T: 2 glazen wijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook: gewoon eten omdat je zin hebt in eten en omdat het lekker is.terwijl ik dat overdag helemaal niet heb.
Achja het gaat al steeds beter, het hoeft ook niet perfect.![]()
Ja, heb ik ook eens gehoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niks uit zolang je altijd maar dezelfde weegschaal gebruikt. Ik heb wel eens gehoord dat als je heel zwaar bent een ouderwetse weegschaal minder betrouwbaar wordt omdat de veer die daar in zit lam zou worden van het gewicht... Maar volgens mij moet je dan 150 kilo + denken.Ben benieuwd, op de weegschaal van mijn diëtist ben ik trouwens 2 kilo lichter dan thuis.
![]()
![]()
Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau'squote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben heel trouw aan het invullen van mijn lijstjes in Myfitnesspal omdat ik merk dat als ik dat niet doe ik langzaam afglijd. Het is een hoop gedoe maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als dat me helpt om de controle te houden dan het dan maar zo moet.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Kut! Ik ga NU je whey postenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau's-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Die weegschaal meejatten dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens gehoord.Ben benieuwd, op de weegschaal van mijn diëtist ben ik trouwens 2 kilo lichter dan thuis.
Whiskyplankje![]()
Netjes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau's"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Een diëtist heb ik niet, maar soms laat ik me wegen (plus vet- en spierpercentages en zo) op de sportschool. Die weegschaal is juist strenger dan thuis. Dat ik al een tijdje dacht:onder de tachtig! En dat het daar ineens nog niet zo was.
![]()
![]()
Ik houd trouwens van kaas en ook van krentenbollen, maar niet in één hap. Dus krentenbol met kaassoufflé sla ik over...![]()
Nice!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau's
Hier ook alles weer braaf aan het invoeren en het lijkt te helpen.
Plus mezelf 's avonds bezighouden, ik snaai vooral wanneer ik niets beters te doen heb. Puntje om in de gaten te houden dus.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Weegschalen zijn soms gemeen en soms vriendelijk, maar heel gevoelig. Ik ruim die van mij elke dag op, maar zet hem wel zo goed mogelijk terug op zn plekje.
Meestal heb ik het geduld niet, maar ik moet echt wachten tot deze zijn digitale eindstand heeft bereikt (komt een vinkje dat ie klaar). Heb het wel eens gehad dat ik er te vroeg afstapte, scheelde zo een paar 100 gram.
Ach ja, weegschaal is minder belangrijk. Ik ben al twee kledingmaten van mn broeken omlaag en ze blijven slapper zitten. Belangrijkste richtlijn.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Je weet niet wat je mist. Maar ja, ik schijn wel vaker gek te eten. Kroket met satesaus wil ook maar niet echt populair worden, terwijl het echt lekker is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:19 schreef Ruby88 het volgende:
Een diëtist heb ik niet, maar soms laat ik me wegen (plus vet- en spierpercentages en zo) op de sportschool. Die weegschaal is juist strenger dan thuis. Dat ik al een tijdje dacht:onder de tachtig! En dat het daar ineens nog niet zo was.
![]()
Ik houd trouwens van kaas en ook van krentenbollen, maar niet in één hap. Dus krentenbol met kaassoufflé sla ik over...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ja, maar ho eens. Je kunt ook gewoon een satekroket krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Maar ja, ik schijn wel vaker gek te eten. Kroket met satesaus wil ook maar niet echt populair worden, terwijl het echt lekker is.![]()
Ik dacht dat het verzetten alleen al er voor kon zorgen dat ie onbetrouwbaar is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschalen zijn soms gemeen en soms vriendelijk, maar heel gevoelig. Ik ruim die van mij elke dag op, maar zet hem wel zo goed mogelijk terug op zn plekje.
Meestal heb ik het geduld niet, maar ik moet echt wachten tot deze zijn digitale eindstand heeft bereikt (komt een vinkje dat ie klaar). Heb het wel eens gehad dat ik er te vroeg afstapte, scheelde zo een paar 100 gram.
Ach ja, weegschaal is minder belangrijk. Ik ben al twee kledingmaten van mn broeken omlaag en ze blijven slapper zitten. Belangrijkste richtlijn.
En kledingstukken zijn inderdaad een stuk belangrijker![]()
![]()
Dat zal vast kunnen, maar ik kan hem niet onder douche laten staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verzetten alleen al er voor kon zorgen dat ie onbetrouwbaar is?
En kledingstukken zijn inderdaad een stuk belangrijkeren ander plekje wil ik hem niet geven. Dus ik heb voor mezelf wat herkenningspunten hoe ik hem neerzet, misschien niet loepzuiver. Maar ach zal vast goedkomen.
Voordeel is dat ik nog heel veel kleding heb in die nieuwere/oudere maten, geeft voldoening als dat weer past en scheelt een hoop geld
dat is natuurlijk nog lekkerder. Damn, kunnen we ophouden met over vette snacks praten, ik moet nog m'n lunchwandeling doen, en ik werk vlakbij Station BijlmerArena, een buurt vol met eettentjes, snackbars, een McD en KFC, Doner...Pure helquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Je kunt ook gewoon een satekroket krijgen![]()
ik denk ook dat het belangrijker is om te meten hoe je kleding zit.. maar toch is het ook leuk om verschil in de cijfers te zien!!
Ik vind dat het afvallen vooral in iemand zijn gezicht is te zien (in het begin) Mensen zeiden in het begin vaak tegen mij dat mijn gezichtje smaller was geworden, pas na 5 kilo gingen mensen het zien bij mijn benen en buik ..
Hebben jullie dat ook gehad ?
Het krijgen van complimenten doet mij zo goed!![]()
Ik werk daar ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat is natuurlijk nog lekkerder. Damn, kunnen we ophouden met over vette snacks praten, ik moet nog m'n lunchwandeling doen, en ik werk vlakbij Station BijlmerArena, een buurt vol met eettentjes, snackbars, een McD en KFC, Doner...Pure hel
Bij mijn vriend is het ook meteen in zijn gezicht te zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef -xRoosjeX- het volgende:
ik denk ook dat het belangrijker is om te meten hoe je kleding zit.. maar toch is het ook leuk om verschil in de cijfers te zien!!
Ik vind dat het afvallen vooral in iemand zijn gezicht is te zien (in het begin) Mensen zeiden in het begin vaak tegen mij dat mijn gezichtje smaller was geworden, pas na 5 kilo gingen mensen het zien bij mijn benen en buik ..
Het krijgen van complimenten doet mij zo goed!
Bij mij eerder in mijn taille, blijf een rond gezicht hebben![]()
![]()
+1, ik zal je niet verder martelen. Succes met het weerstaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat is natuurlijk nog lekkerder. Damn, kunnen we ophouden met over vette snacks praten, ik moet nog m'n lunchwandeling doen, en ik werk vlakbij Station BijlmerArena, een buurt vol met eettentjes, snackbars, een McD en KFC, Doner...Pure helKrijg er zelf ook honger van...
Tuurlijk getalletjes zijn leuk en bevestigend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Het krijgen van complimenten doet mij zo goed!
Ja precies hetzelfde hier, gezicht eerst dan de rest. Meestal ook niet de plekken waar je het meteen weg wilt hebben
Ken je die chinees onder de Arena? Echt goed, en ook verantwoord eten vind ik, als je daar luncht ben je gewoon vol tot de avond. Geen enkele behoefte aan snacks. Alleen wel wat prijzig, dus doe het maar niet al te vaak.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
ik blijf vergeten te checken of ik ingelogd ben of hij.quote:
bij mij zie je het het eerst bij mn rug/nek
ik heb me gister misselijk gegeten aan snoepringen met zure appelsmaaken dat is ook gelijk mijn downfall, mijn vriend heeft wisseldiensten. De ene week eet ik alleen, de andere week samen. En als we samen eten ben ik zo veel sneller te overtuigen om iets lekkers te eten.
vandaag een vrije dag, dus ik heb uitgeslapen, ultra lang getut en me vier keer verkleed![]()
![]()
Klopt doe ik normaal ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog best weinig voor alleen avondeten. Maar ik ben dan de moeilijkste ook weer niet en eet er dan meteen een patatje bij ofzo. Maar dat kan ook een 'foute' instelling zijn van mij.Cheat zit hem meer in het ongezonde dan in aantal kcal, dat heb ik beperkt.
Wtf, kaassouffle op een krentenbol?
[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 10-10-2014 11:56:25 ]![]()
Nee nee, Captain had het over een kaassouflequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt doe ik normaal ook.Cheat zit hem meer in het ongezonde dan in aantal kcal, dat heb ik beperkt.
Wtf, kroket op een krentenbol?.
Was te laat met mijn edit. Maar dat is een combi waar ik nooit op zou komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee nee, Captain had het over een kaassoufle.
Al is een krentenbol met kaas ook super lekker, dus ergens geen gekke keuze.
![]()
Ik hou van kaas op een krentenbol. Vroeger haalde ik zo'n weekendzak krentebollen (10stuks) bij de albert heijn en die gingen met dik jonge kaas in het weekend met gemak op... (snap niet hoe ik zo dik ben geworden) Maar een kaassoufle op een krentebol heb ik echt nooit overwogen...
Whiskyplankje![]()
Bij mij is echt helemaal niets te zien qua afvallen.Ik zie het niet, hoor het ook niet. Alleen de mensen die weten dat ik afval, zeggen het. Volgens mij om aardig te zijn ofzo.
![]()
![]()
Wat is de stand tot nu toe? Had/heb je zwaar overgewicht?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Yaaar het volgende:
Bij mij is echt helemaal niets te zien qua afvallen.Ik zie het niet, hoor het ook niet. Alleen de mensen die weten dat ik afval, zeggen het. Volgens mij om aardig te zijn ofzo.
Dan wordt het tijd om een meetlint erbij te pakken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Yaaar het volgende:
![]()
Geen zwaar overgewicht. Eerst 69, nu 65. Maar niks te zien of te merken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is de stand tot nu toe? Had/heb je zwaar overgewicht?![]()
Dan moet je inderdaad doen wat Strawberry zegt.
Als je meer overgewicht hebt is er natuurlijk veel meer resultaat dan wanneer niet. Dus cm pakken en meten die hap
Ken m wel, maar nooit geweest. Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ken je die chinees onder de Arena? Echt goed, en ook verantwoord eten vind ik, als je daar luncht ben je gewoon vol tot de avond. Geen enkele behoefte aan snacks. Alleen wel wat prijzig, dus doe het maar niet al te vaak.
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Dan moet je inderdaad doen wat Strawberry zegt.
Als je meer overgewicht hebt is er natuurlijk veel meer resultaat dan wanneer niet. Dus cm pakken en meten die hapMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ja dat kan natuurlijk ook, is volgens mij ook juist hetgene wat overgewicht extra gevaarlijk maakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.
Dus Yaaar, doorzetten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.
Klopt. Ik heb amper/geen vet meer rond mijn organen. Zit op het minste wat je uberhaupt kan hebben. Maar dat is het gevaarlijkste vet idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook, is volgens mij ook juist hetgene wat overgewicht extra gevaarlijk maakt.
Dus Yaaar, doorzetten-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
4 kilo zie je echt wel, orgaanvet of niet. Juist op een wat lager gewicht vins ik het vaak meer opvallen (zonder kleding althans).![]()
Zo gezondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb amper/geen vet meer rond mijn organen. Zit op het minste wat je uberhaupt kan hebben. Maar dat is het gevaarlijkste vet idd.. Hoe heb jij dat gemeten?
Alles is lekker met saté-sausquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Maar ja, ik schijn wel vaker gek te eten. Kroket met satesaus wil ook maar niet echt populair worden, terwijl het echt lekker is.
quote:
Dietiste gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo gezond. Hoe heb jij dat gemeten?
Misschien is dat het inderdaad. Ik vind het wel jammer, maar het komt nog wel. Ik wil er wss nog 12 kilo (of iets meer) vanaf, dus lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.![]()
![]()
Nee echt niet. Of ik ben blind.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
4 kilo zie je echt wel, orgaanvet of niet. Juist op een wat lager gewicht vins ik het vaak meer opvallen (zonder kleding althans).Maar ik vind het langzaam gaan, ik wil gewoon dat het er meteen vanaf vliegt.
![]()
![]()
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee echt niet. Of ik ben blind.Maar ik vind het langzaam gaan, ik wil gewoon dat het er meteen vanaf vliegt.
Gister niet in mijn brievenbus gekekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die van mij is er al.. Of zou er toch al moeten zijn
Appel met kaneel uit de magnetron
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Gewoon stukjes appel, kaneel erover heen en dan in de magnetron zo simpel? Is dat lekker?quote:┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gewoon stukjes appel, kaneel erover heen en dan in de magnetron zo simpel? Is dat lekker?![]()
![]()
Sarabi, jij bent al JAREN bezig en je bent nog steeds leuk jezelf.
Jij bent tevreden met jezelf en daarom wil het afvallen niet echt lukken en dat siert je enorm!
Niet zo over nadenken dan meis, volgens mij hoort dit lichaam bij je.
Dat wou ik even zeggenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, jij bent al JAREN bezig en je bent nog steeds leuk jezelf.
Jij bent tevreden met jezelf en daarom wil het afvallen niet echt lukken en dat siert je enorm!
Niet zo over nadenken dan meis, volgens mij hoort dit lichaam bij je.
Dat wou ik even zeggen
Ik ben stiekem ook veelste tevredenanders zou ik niet in de kostuums optreden waarin ik optreed.
Het moet alleen wel gezond blijven dus als ik boven een bepaald gewicht schommel moet ik wel echt weer even opletten.![]()
Uitsloverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die van mij is er al.. Of zou er toch al moeten zijn
Aight!quote:"Beste Qwea,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de halve marathon!
Het startnummer voor de 21,1 km zal worden toegestuurd naar het opgegeven adres."-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ben je gek geworden of was je t al?quote:
De groenteboer had snijbiet en nu ben ik intens gelukkig want ik heb mn favoriete avondeten gegeten![]()
![]()
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen (1sandwichspread, 2met kaas). Halve rode paprika, cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Mango
D: Volkoren pasta met snijbiet/ui/rozijnen/pijnboompitten en halloumi
Net lijstje voor een vrije dag thuis![]()
![]()
Ik denk dat ik in een midlife crisis zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden of was je t al?
Quarterlife dan in jouw gevalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een midlife crisis zit![]()
![]()
Ninja editquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden of was je t al?
De groenteboer had snijbiet en nu ben ik intens gelukkig want ik heb mn favoriete avondeten gegeten![]()
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen (1sandwichspread, 2met kaas). Halve rode paprika, cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Mango
D: Volkoren pasta met snijbiet/ui/rozijnen/pijnboompitten en halloumi
Net lijstje voor een vrije dag thuis
Snijbiet?Ken ik niet. Hier ook thuis, gisteren ook al. Ik doe maar morgen even voorzichtig proberen of de sportschool wil. Morgen ook naar Amsterdam oid, ik MOET brede schoenen. Ik moet echt schoenen aan en die kutdingen die ik heb zijn veelste krap
True story!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Quarterlife dan in jouw geval
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ninja edit
Snijbiet?Ken ik niet. Hier ook thuis, gisteren ook al. Ik doe maar morgen even voorzichtig proberen of de sportschool wil. Morgen ook naar Amsterdam oid, ik MOET brede schoenen. Ik moet echt schoenen aan en die kutdingen die ik heb zijn veelste krap
Ja snijbiet. Lekker man![]()
En ik had vandaag gewoon vrij van werkT voelt alsof het maandag is maar er staat gewoon nog een weekend aan vrij te wachten
![]()
![]()
Vanmiddag is m'n hardloop horloge binnenkomen.Gewoon een simpele, 'goedkope' garmin forerunner 10. Helaas was hij leeg want ik was eigelijk van plan om gelijk te gaan rennen. Dan zondag maar (logistiek ivm haar wassen beter.
ja, dat moet ik serieus inplannen).
Gelukkig (hoop ik natuurlijk) worden nu m'n rondjes wel gelogd en gaat m'n gemiddelde niet meer omlaag. Volgens endomondo ren ik nu namelijk 6 km per uur.En zou ik laatst over 1 km meer dan 360 minuten moeten doen. Misschien dat ik die rondjes er maar uit haal want dit ziet er natuurlijk ook niet echt uit.
![]()
![]()
Koken ging weer prima! Mijn voeten zijn nu wel gesloopt.
Lijstje voor vandaag werd:
O: 2 volkoren boterhammen met filet american
L: vegan cheesecake
T: Stukje smartbar
D: Wortelsoep - Quiche met spinazie en blauwe kaas
En tussendoor proeven of dingen op smaak zijn etc. Dat is de reden waarom ik verdere tussendoortjes over sla op zulke dagen.![]()
wel weinigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
Koken ging weer prima! Mijn voeten zijn nu wel gesloopt.
Lijstje voor vandaag werd:
O: 2 volkoren boterhammen met filet american
L: vegan cheesecake
T: Stukje smartbar
D: Wortelsoep - Quiche met spinazie en blauwe kaas
En tussendoor proeven of dingen op smaak zijn etc. Dat is de reden waarom ik verdere tussendoortjes over sla op zulke dagen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Mijn avondeten is patat geworden met schnitzel, tijden niet gehad. Maar kwam ff zo uit, laat eten enzo.
Meteen spijt van, maag is overstuur.
En Patoshik, wat is er te plannen aan logistiek voor je haar?┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐![]()
Te vaak wassen is niet goed (word mijn haar heel pluizig en droog van).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn avondeten is patat geworden met schnitzel, tijden niet gehad. Maar kwam ff zo uit, laat eten enzo.
Meteen spijt van, maag is overstuur.
En Patoshik, wat is er te plannen aan logistiek voor je haar?
Dus ik 'kan' alleen sporten op de avonden dat ik m'n haar moet wassen.dus omdat ik gister niet kon hardlopen (mijn haar was dag) kan ik vandaag niet aangezien vandaag m'n haar niet gewassen wordt. + bij m'n schoonvader kan ik m'n haar niet wassen (douche wordt na 5 minuten koud en zo snel ben ik niet). Morgen wel weer.
Maar logistiek was geen goed woord.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patoshik op 11-10-2014 10:16:50 ]![]()
Goedemiddag jongens en meisjes!!
De proeverij gister was hilarisch maar wel teveel gedronken en teveel gesnaaid. Toch wel lastig als je wat meer drinkt om ook van de hapjes af te blijven![]()
O: cracker met panpan 20+
L: 2 boterham met kipfilet, ei, tomaat en komkommer, 1 boterham sandwichspread, sinaasappel
T: Appel, banaan en misschien een vietnameese loempia op de markt
D: moet nog iets verzinnen, iemand een idee?
T: een bokbiertje, wat olijfjes"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
O op die manier, klinkt op zich wel logisch. Ik zit er nooit zo meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:37 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Te vaak wassen is niet goed (word mijn haar heel pluizig en droog van).
Dus ik 'kan' alleen sporten op de avonden dat ik m'n haar moet wassen.dus omdat ik gister niet kon hardlopen (mijn haar was dag) kan ik vandaag niet aangezien vandaag m'n haar niet gewassen wordt. + bij m'n schoonvader kan ik m'n haar niet wassen (douche wordt na 5 minuten koud en zo snel ben ik niet). Morgen wel weer.
Maar logistiek was geen goed woord.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Forum Opties Forumhop: Hop naar: