abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145328893
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145328944
Laatste Posts:

quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind ze puur ook niet lekker, maar als guacamole is het wel lekker. Maar nu ik weet hoeveel kcal ze hebben laat ik ze sowieso voortaan liggen. Dat zijn ze echt niet waard. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben die sale aan het doorbladeren en kom ik de volgende twee producten tegen:
- Pure Cacao Poeder;
- Cacao Nibs.

Nu lees ik ze hier vaak, maar waar gebruiken jullie ze voor? En wat zijn de voordelen?

Als ik de site zo lees is het veel belovend en kan ik zo gewoon door mn shake flikkeren. Maar heeft dit nog nut? Ik gooi er nu havermout en gebroken lijnzaad door.

En dan 1 vd producten, twee is denk ik overdreven.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho niet
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik blader nog verder en vindt nog veel meer superfoods, de kcal vind ik hoog genoeg voor het ontbijt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:02:57 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145328965
Superfoods zijn imho zwaar overrated
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145328975
Ik vind superfoods sowieso bullshit. :@
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:05:53 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145329095
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
pi_145329178
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook. En die prijzen die ze er voor vragen nog meer
Ja inderdaad. Mochten eigenschappen van een bepaalde "superfood" je aanspreken kun je beter opzoeken welke producten die eigenschappen ook hebben zonder de naam superfood.
pi_145329224
Ik heb ze tot nu toe ook geneergd. Al vind ik dat lijnzaad in mijn smoothie best wel fijn, merkte het wel in de stoelgang. Is ook grotendeels vezels volgens mij.

Maar volgens mij is dit niet echt iets met de naam superfood. In ieder geval kost het ¤1,20 per weet ik hoeveel gram en een eetlepel per dag is genoeg, wordt er dus niet arm van.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329310
Oh lijnzaad heb ik ook gebruikt. Maar dat is er eentje die jaren geleden ook al geadviseerd werd, niet alleen van de laatste hype.

Maar gebruik ik nu ook niet meer eigenlijk. :') Na een paar weken merkte ik niet meer dat het werkte. Misschien wen je eraan ofzo.
pi_145329379
Ik kwam er pas in de hype achter ;).

Weet niet als je er aan went of niet, maar in ieder geval beïnvloed het de smaak niet dus heb ik er totaal geen problemen mee om het door te scheppen :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329425
Ik proefde het wel altijd, maar dat vond ik geen ramp. Alleen werkt het niet in warme gerechten en ik eet nu meestal warme havermout in plaats van muesli 's ochtends.
pi_145329506
Aha, dat verklaart ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145329632
Ik heb ooit appeltaart met lijnzaad gebakken, proefde je ook niks van :Y)

ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145330082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:

ik maakte de taart bij mijn ouders en sinds ik kind was zat de bruine basterdsuiker in een bepaalde bus, dus ik wilde bruine basterdsuiker door de appeltaart doen en het zag er bruin uit, dus ik strooi het ook zo over de appels: lijnzaad. Smaakte prima :+
_O- Wel een veel gezonder alternatief.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145330874
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:03 schreef Myraela het volgende:
:Y

Maar avocado door een lekkere guacamole :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145330892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Isabeau het volgende:

Goed bezig, Isa *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:15:02 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145331373
Waaaaaaaaaaaaaa *O* PR gepakt net.

Ooh en lijnzaad :9 goed spul
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:58:05 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145332951
Krijgen we geen nieuwe TT?

Ik twijfel of ik twee uur zou gaan paardrijden vanavond als goedmakertje voor vorige week. Moet dan wel enorm naar huis haasten en heb geen tijd voor de eigenlijke D. Ben er nog niet uit... Extra sporten is wel fijn, maar aan de andere kant heb ik niet zo veel zin om m'n hele planning ervoor overhoop te gooien.

Heb me vandaag wel helemaal aan m'n lijstje gehouden *O* Merk dat ik dan toch ook echt lekkerder in m'n vel zit dan wanneer ik zooi eet. Goede motivatie om weer normaal te doen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145332996
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd. :D Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.

En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:00:40 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333055
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op zo'n toffe vacature gereageerd. :D Ik hoop echt dat ik op z'n minst op gesprek mag komen. Het is een werkervaringsstage, maanden terug had ik gezegd dat ik dat niet zou willen doen. Maar nu ben ik allang blij als ik weer aan de slag kan.

En ik denk dat ik me ook veel beter kan presenteren nu ik mijn buik wat minder hoef te verstoppen :D
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
pi_145333176
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Qwea het volgende:
Wat voor vacature? Wat ga je doen zeg maar?
Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:10:14 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333363
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Google campagnes opzetten voor bedrijven. Wil volgend jaar een studie online marketing beginnen, dus als ik dit in mijn tussenjaar zou kunnen doen is dat helemaal geweldig.
Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
pi_145333528
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooooh awesome! Met google analytics enzo ook?
Ja. :Y

Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen. O+
pi_145333661
Succes Myr!
Zo ver ben ik nog niet om die stap te zetten.

Geitenkaasquiche staat in de oven voor straks :9
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:21:03 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145333710
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. :Y

Zou echt perfect zijn, dus ik ga even heel erg had hopen. O+
_O_ echt awesome. :D Wel tof dat je marketing gaat doen. Dus je zal ook gaan werken met SEO :D Nice, nice, nice.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:38:13 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145334233
Echt he, V&D heeft prijzencircus en mijn sport bh's zijn o.a in de aanbieding. Online is mijn maat uitverkocht en als je naar de klantenservice belt zijn er nog 87 wachten!!! voor mij.

87, hoe dan :D
pi_145334524
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:
Echt he, V&D heeft prijzencircus en mijn sport bh's zijn o.a in de aanbieding. Online is mijn maat uitverkocht en als je naar de klantenservice belt zijn er nog 87 wachten!!! voor mij.

87, hoe dan :D
Je treft het wel hè met de helpdesken vandaag :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:50:23 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145334621
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:47 schreef Karstman het volgende:

[..]

Je treft het wel hè met de helpdesken vandaag :)
Nou echt, het is niet mijn week voor dit soort dingen, zeg maar :') Gisteren 6x in de wacht geknald bij Ziggo. Ik zou serieus mijn helpdeskmedewerker slaan als hij dat bij klanten zou flikken :')
pi_145334885
Zal ik ook nog een lijstje doen? Geen havermout vandaag had wat haast vanochtend... gek genoeg lijkt het alsof ik meer honger heb, zou het een relatie hebben...

O: sinaasappel, 2 boterham slankie, sandwichspread
L: karnemelk, uiensoep, 2 boterham bio ham en OA 35+, rauwkost
T: appel, komkommer, boterham OA35+
D: ga zo boodschappen doen en heb wat weinig tijd tussen twee afspraken dus of snel wat groenten in de wok of soep en een broodje...
T: koekje en banaan ofzo
Whiskyplankje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:06:41 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145335182
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef Karstman het volgende:
Zal ik ook nog een lijstje doen? Geen havermout vandaag had wat haast vanochtend... gek genoeg lijkt het alsof ik meer honger heb, zou het een relatie hebben...

O: sinaasappel, 2 boterham slankie, sandwichspread
L: karnemelk, uiensoep, 2 boterham bio ham en OA 35+, rauwkost
T: appel, komkommer, boterham OA35+
D: ga zo boodschappen doen en heb wat weinig tijd tussen twee afspraken dus of snel wat groenten in de wok of soep en een broodje...
T: koekje en banaan ofzo
Opzich geen slecht lijstje, of vind jezelf van wel?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:15:26 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145335435
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Opzich geen slecht lijstje, of vind jezelf van wel?
Ik vind het te weinig, vooral beetje weinig eiwitten. Zeker als je avondeten een soepje of wokje wordt. Kwark als toetje?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145336320
Ik zou een bak kwark bij die banaan doen.
pi_145337625
Lijstje is redelijk standaard, dus wel prima. Eet chronisch te weinig eiwitten denk ik, daar moet ik eens over nadenken onder het genot van een bakje kwark. Alleen ik ben niet zo van de kwark... Heb volgens mij nog wel yoghurt, dat dan met die banaan als ik terugkom van vrijwilligerswerk. D: is salade met tonijn geworden met een van die AH aziatische soepen waar je zelf water bij moet.
Whiskyplankje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:32:05 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145337739
Kwark met honing :9
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:32:50 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145337766
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:44:18 #35
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145338053
Net weer gewogen, vorige week was het 5,4, totaal nu 6.6 kilo. Ik ben tevreden nu het normaliseert!
»» Democracy is so overrated »»
pi_145338056
Klinkt goed! Even rijpe bananen sparen. Ik maakte een tijd terug ook wel eens banaanpannenkoekjes (met banaan, ei, beetje havermout en dan kaneel erover). Misschien morgenochtend maar weer eens doen, dan heb ik meteen dat kaneelvoornemen uitgevoerd.

Het is hier KOUD trouwens! Hebben jullie de verwarming al aan? Ik probeer nog even vol te houden met thee, een trui en pantoffels...
pi_145338078
Ik wilde nog even zeggen tegen Roos: super goed dat je zoveel bent afgevallen! Hoop dat je dit nog leest :P

Ik woog vanochtend 65 kilo, maar ik zie zelf totaal (nog?) niet dat ik blijkbaar een beetje ben afgevallen.
pi_145338100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Ruby88 het volgende:
Klinkt goed! Even rijpe bananen sparen. Ik maakte een tijd terug ook wel eens banaanpannenkoekjes (met banaan, ei, beetje havermout en dan kaneel erover). Misschien morgenochtend maar weer eens doen, dan heb ik meteen dat kaneelvoornemen uitgevoerd.

Het is hier KOUD trouwens! Hebben jullie de verwarming al aan? Ik probeer nog even vol te houden met thee, een trui en pantoffels...
Ja, kachel is aan hier. Maar ik hen sowieso een zeikerd qua kou.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:48:56 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145338169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Ruby88 het volgende:

Yes! Die maak ik ook vaak! Goddelijk zijn die! Als je die havermout weglaat issie ook lekker.

Hier is het ook koud. Kachel nog niet aan. Ik heb een fleece dekentje O+ En een warme labrador op mijn schoot :D

Ooh en wat is curetape geniaal spul.
pi_145338252
Ik ben ook een kouzeikerd, maar ik heb enkel glas, dus in de winter is dit krot al helemaal nauwelijks warm te stoken. Ik probeer dus nu maar vast een beetje te "wennen". Misschien moet ik ook een labrador nemen. ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Yes! Die maak ik ook vaak! Goddelijk zijn die! Als je die havermout weglaat issie ook lekker.

Eerst deed ik idd zonder, maar toen kreeg ik de tip om dat toe te voegen. Qua kcal ging dat best, en zo vulde het wat meer, dacht ik. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef RoelerMF het volgende:
Net weer gewogen, vorige week was het 5,4, totaal nu 6.6 kilo. Ik ben tevreden nu het normaliseert!
Nou, de vaart zit er nog flink in anders! Ik heb me ooit (bekentenis!) aan zo'n shakedieet gewaagd en na de eerste week ging het bij mij echt zo hard niet meer. In de maanden erna zat de helft er snel weer terug aan trouwens. Dat viel me eigenlijk nog mee, want ik zette mijn (over)matige eetgewoontes gewoon voort. Ik had dus een veel hoger getal verwacht toen ik ergens die zomer weer eens op een weegschaal stond. (Pas in de winter zat alles er weer aan, terwijl ik in het half jaar daar tussen was begonnen met sporten. }:| )
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:58:49 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145338460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:51 schreef Ruby88 het volgende:
Ik ben ook een kouzeikerd, maar ik heb enkel glas, dus in de winter is dit krot al helemaal nauwelijks warm te stoken. Ik probeer dus nu maar vast een beetje te "wennen". Misschien moet ik ook een labrador nemen. ;)

Ideaal zo'n labje. Hij besloot net om op mijn voeten te gaan liggen O+ :P

[/Quote]

Eerst deed ik idd zonder, maar toen kreeg ik de tip om dat toe te voegen. Qua kcal ging dat best, en zo vulde het wat meer, dacht ik. :)[/Quote]
Klopt :Y Lekker veel kaneel erover :9

quote:
Nou, de vaart zit er nog flink in anders! Ik heb me ooit (bekentenis!) aan zo'n shakedieet gewaagd en na de eerste week ging het bij mij echt zo hard niet meer. In de maanden erna zat de helft er snel weer terug aan trouwens. Dat viel me eigenlijk nog mee, want ik zette mijn (over)matige eetgewoontes gewoon voort. Ik had dus een veel hoger getal verwacht toen ik ergens die zomer weer eens op een weegschaal stond. (Pas in de winter zat alles er weer aan, terwijl ik in het half jaar daar tussen was begonnen met sporten. }:| )
Ja, dat heb je meestal met dat soort dieeten, dat jojo'en.
pi_145338673
Klopt. Maar het jojo-effect viel me nog mee dus, aangezien ik écht niet mijn eetpatroon "gereset" had, zoals de bedoeling ervan was.

Anyway, inmiddels van 91 kg kalm aan naar 76, door anderhalf jaar wél fatsoenlijk te eten (ook heus wel eens bier, bbq's of pepernoten, maar afgewisseld met een hóóp verantwoorde eetlijstjes) en 4x per week sporten. Al ben ik dat laatste sinds twee weken pas weer voorzichtig aan het opbouwen (na twee maanden gehavend op de bank hangen).
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:11:08 #43
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145338938
Met een BMI van 40+ vind ik een kilo per week wel acceptabel, meer is mooi meegenomen.

Zelfs in slechte eetgewoontes zitten soms onbewust goede dingen. Stiekem meer bewegen bijvoorbeeld. Toen ik 2008 20 kilo was kwijtgeraakt kwam het jaar erna "maar" een kilo of 5 aan terwijl ik niet meer met m'n dieet bezig was, een relatie kreeg en dus veel ongezonder ging eten. Pas toen ik nieuwe baan kreeg in 2010 en daar in de bedrijfskantine elke dag witte bolletjes met snacks ging eten begon ik te ontploffen met ruim 20 kilo in een jaar. Daar ben ik toen wel extreem van geschrokken. Die 161 wil ik echt nooit meer wegen.
»» Democracy is so overrated »»
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:11:25 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145338947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef Ruby88 het volgende:
Klopt. Maar het jojo-effect viel me nog mee dus, aangezien ik écht niet mijn eetpatroon "gereset" had, zoals de bedoeling ervan was.

Anyway, inmiddels van 91 kg kalm aan naar 76, door anderhalf jaar wél fatsoenlijk te eten (ook heus wel eens bier, bbq's of pepernoten, maar afgewisseld met een hóóp verantwoorde eetlijstjes) en 4x per week sporten. Al ben ik dat laatste sinds twee weken pas weer voorzichtig aan het opbouwen (na twee maanden gehavend op de bank hangen).
En juist DAT is een gezonde levenstijl. Ik eet ook heus wel eens pepernoten. Of een zak krentenbollen. Of een ijsje. Of taart. Friet heb ik al keilang niet meer gehad trouwens bedenk ik net. Sowieso frituur niet. Al zeker een jaar ofzo niet.

Had je blessure? Wat voor sport doe je?
pi_145340137
Superfoods is niks mis mee, maar ik denk dat er altijd wel goedkopere varianten zijn die bijna (of helemaal) net zo gezond zijn. Neem lijnzaad ipv chiazaad bijvoorbeeld.

O: 1 spelt pindakaas, 1 spelt kaas
T: appel, handje walnoten
L: notenbol geitenkaas en fruitsapje
T: 2 speculaasjes
D: vegetarisch en spinaziestamppot
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:44:58 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145340361
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Superfoods is niks mis mee, maar ik denk dat er altijd wel goedkopere varianten zijn die bijna (of helemaal) net zo gezond zijn. Neem lijnzaad ipv chiazaad bijvoorbeeld.

O: 1 spelt pindakaas, 1 spelt kaas
T: appel, handje walnoten
L: notenbol geitenkaas en fruitsapje
T: 2 speculaasjes
D: vegetarisch en spinaziestamppot
Net wat je zegt, er is niks mis mee.. maar ik zie ook geen reden om het wel te gebruiken. En idd, er zijn vele goedkopere alternatieven :Y oh, notenbol :9
pi_145341260
quote:
Maar dan gewoon zonder de vanille bagger. :9
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:10:09 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145341448
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar dan gewoon zonder de vanille bagger. :9
Die vond ik ook overbodig. Bananen ijs :9
pi_145342567
Ik had het idee dat ik ook laag in eiwitten zat, dus ik ontbijt nu met kwark met fruit ipv twee boterhammen. Ik vind de kwark die ik nu heb niet echt lekker, maar misschien moet ik daar even mee gaan wisselen.

Verder heb ik gisteren een spier in mijn lies(instructeur had het over de een of andere heupspier) verrekt tijdens het doen van russian curls(buikspieren). Erg handig als je dan eigenlijk niet kan traplopen..
pi_145343706
quote:
Rijpe banaan en avocado pureren, cacaopoeder erdoor > chocolademousse. Ook zoiets geniaals :P

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: Banaan
L: 2 volkoren met kaas, 1 sandwichspread. Cherrytomaatjes, stuk komkommer, halve rode paprika
T: Appel
D: Andijviestamppot met een kaasburger

Denk dat ik geen T meer doe, heb net mn avondeten op. Ben ook een beetje gaar vandaag na de valpartij van gisteren en baal dat ik morgen niet kan sporten.
pi_145343802
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
Rijpe banaan en avocado pureren, cacaopoeder erdoor > chocolademousse. Ook zoiets geniaals :P
Die vond ik dan weer niet zo lekker om eerlijk te zijn. En is misschien gezonder, maar niet slank, dus dan eet ik liever gewoon echte chocolade mousse. :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:57:55 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145343804
quote:

[..]

Lijstje:
L: 2 volkoren met kaas, 1 sandwichspread. Cherrytomaatjes, stuk komkommer, halve rode paprika

Denk dat ik geen T meer doe, heb net mn avondeten op. Ben ook een beetje gaar vandaag na de valpartij van gisteren en baal dat ik morgen niet kan sporten.
Ik lust niet advocado niet :P

Hoest met je enkelt?
pi_145343968
quote:

[..]

Lijstje:

Hoevaak per week sport je anders?
pi_145343992
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik lust niet advocado niet :P

Hoest met je enkelt?
Gaat wel ok. Jeukt inmiddels als een malle dus dat zal wel weer goed zijn. Schaafwonden zien er ook netjes uit, korstjes erop.
Morgen maar even een nieuwe sportbroek kopen :')
pi_145344063
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hoevaak per week sport je anders?
Deze week 3x, andere week 4x. Als in, deze week di/do bootcamp, za hardlopen. Andere week di/do/zo bootcamp za hardlopen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:03:46 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145344090
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Gaat wel ok. Jeukt inmiddels als een malle dus dat zal wel weer goed zijn. Schaafwonden zien er ook netjes uit, korstjes erop.
Morgen maar even een nieuwe sportbroek kopen :')
Dik? Of valt wel mee?

Duur grapje die valpartijen van je :P
pi_145344140
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dik? Of valt wel mee?

Duur grapje die valpartijen van je :P
Valt wel mee. Vandaag op werk nog wel met drukverband om gelopen om verdere zwelling te voorkomen maar het is deze keer niet eens blauw.

Ja, duur grapje. Heb deze broek in het voorjaar gekocht, denk dat ik hem nog geen 10x aan heb gehad. Doei 50 euro :')
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:07:30 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145344286
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:04 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Valt wel mee. Vandaag op werk nog wel met drukverband om gelopen om verdere zwelling te voorkomen maar het is deze keer niet eens blauw.

Ja, duur grapje. Heb deze broek in het voorjaar gekocht, denk dat ik hem nog geen 10x aan heb gehad. Doei 50 euro :')
Ooh mooi dat het meevalt dan!

Ooh lol, dat is wel sneu geld ja.
pi_145344519
Meevalt. Ghehehe. :')

Kop vol snot hier, dus weinig trek. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:12:27 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145344577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Meevalt. Ghehehe. :')

Kop vol snot hier, dus weinig trek. :')
:D je zag hem O+

Ontsnotten :P
pi_145344600
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh mooi dat het meevalt dan!

Ooh lol, dat is wel sneu geld ja.
Ja, meevalt :') Ach, het is maar een broek, t kan vervangen worden en zulks. Nu semi-gedwongen een paar avonden thuiszitten en mn reisje naar Indonesië een beetje voorbereiden is geen straf :7
pi_145344771
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D je zag hem O+

Ontsnotten :P
Snot overal. :9

Vroeg slapen maar en hopen dat het snel oprot. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145344867
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Snot overal. :9

Vroeg slapen maar en hopen dat het snel oprot. :+
Ga je niet lekker feesten in de stad? :+
pi_145344949
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ga je niet lekker feesten in de stad? :+
Ik mijd al die zooi als de pest. :+

/Faalalkmaarder
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:22:06 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145345038
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik mijd al die zooi als de pest. :+

/Faalalkmaarder
:D woon jij ook in Alkmaar?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:22:34 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145345067
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, meevalt :') Ach, het is maar een broek, t kan vervangen worden en zulks. Nu semi-gedwongen een paar avonden thuiszitten en mn reisje naar Indonesië een beetje voorbereiden is geen straf :7
Nee, dat is zeker geen straf :D
pi_145345080
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja joh, en ik ben nog een eckte ook!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145345284
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Met draak kun je leuk biertjes drinken :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja joh, en ik ben nog een eckte ook!
Ja een echte falerd. Zeker ook geen zuurkool gegeten vandaag HE!
pi_145345455
Meh. Toch nog een stukje overgebleven gebak gehad. Kwarktaart, ach ja.

@Tink ik kwam er te laat achter met de TT :(, weet niet hoe/als ik die kan veranderen. + inspiratieloos
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:38:20 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145345914
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Ik voorzie een lunch in Alkmaar :+
pi_145346362
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik voorzie een lunch in Alkmaar :+
Het zal eens tijd worden ja :P
pi_145346633
Biertjes. :9 (Zo verbazingwekkend waarom de kilo's traag gaan. :+)

En vroegah een overdosis 8 oktober gehad jonge!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145347113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik niet. Maar als je al het ergelijke van meerdere feestdagen bij elkaar gooit en dat combineert met zuurkoolstamppot is het logisch dat je het mijdt :P
pi_145347722
Blugh wat een vervelende dag.. qua eten prima.. maar hardlopen met een zware blaasontsteking gaat dus niet.. lesson learned.. nu snel in bed!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:11:42 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145347816
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het zal eens tijd worden ja :P
Morgen uit het gips, ff kijken hoe het gaat, maar zal je morgen appen voor een date.
pi_145347850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Morgen uit het gips, ff kijken hoe het gaat, maar zal je morgen appen voor een date.
Goed plan ja
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:13:08 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145347885
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:

Bier :9 ik had een hele kast met speciaalbieren (177) die heb ik deels weggegeven en de rest drinkt mijn vriend op. Ik drink zelden nog. Maar bier :9 omnomnom
pi_145348864
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Zuurkool? Eten jullie zuurkoop met Alkmaars ontzet? In Leiden eten we gewoon hutspot en haring en wittebrood, en paling en banaan met slagroom.
Whiskyplankje
pi_145348957
Afijn dat koekje werden er twee en nu net thuis en m'n banaan naar binnen gegooid. Ik doe maar eens mee met de rest van jullie en ga naar bed!
Whiskyplankje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:36:00 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145349035
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Karstman het volgende:
Afijn dat koekje werden er twee en nu net thuis en m'n banaan naar binnen gegooid. Ik doe maar eens mee met de rest van jullie en ga naar bed!
Ik doe met je mee. Gisteren 2u geslapen en vannacht zal wel niet beter worden :') :W
pi_145349270
Oké, die occasionele pepernoten zijn er vanavond dus ook doorheen gegaan. :')

Maar goed, vanmorgen gesport, morgen weer, geen man overboord.
pi_145350553
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Karstman het volgende:

[..]

Zuurkool? Eten jullie zuurkoop met Alkmaars ontzet? In Leiden eten we gewoon hutspot en haring en wittebrood, en paling en banaan met slagroom.
Ja zuurkoolstamp inderdaad hier. Maar 'wij' zijn dan ook een jaar eerder ontzet dan jullie ;) Ach, Alkmaars ontzet is ook zo 1573 :+
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik doe met je mee. Gisteren 2u geslapen en vannacht zal wel niet beter worden :') :W
Ow ik sluit mij aan bij de slecht slapende club geloof ik :') Kon mn draai ook niet echt vinden, op buik liggen deed pijn aan enkel en knie vannacht en zo slaap ik het liefst. Nu mn bed maar eens opzoeken.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 05:22:30 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145353869
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja zuurkoolstamp inderdaad hier. Maar 'wij' zijn dan ook een jaar eerder ontzet dan jullie ;) Ach, Alkmaars ontzet is ook zo 1573 :+

[..]

Ow ik sluit mij aan bij de slecht slapende club geloof ik :') Kon mn draai ook niet echt vinden, op buik liggen deed pijn aan enkel en knie vannacht en zo slaap ik het liefst. Nu mn bed maar eens opzoeken.
Slecht slapen is gewoon echt, echt, echt, echt kut.
pi_145354242
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 05:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Slecht slapen is gewoon echt, echt, echt, echt kut.
+1. Of wel genoeg "slaap" uren maken, maar als nog als een zombie op je werk zitten... :(

Lijstje van vandaag wordt niet veel anders, maar geen gebak meer voorlopig :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145354305
Ik slaap prima, alleen een beetje jammer van die katten die 's ochtends veel te vroeg beginnen te janken.
pi_145354600
Goedemorgen

lijstje van vandaag:

O : ontbijtkoek
T: yoghurt met aardbeien
L: 3 boterhammen met kipfilet en een ei
T: handje noten
D: pastasalade
S: body combat
T:shake
pi_145355221
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
:(
Vannacht prima geslapen en redelijk uitgerust voor de wekker wakker. Maar gisternacht was bij mij ook ruk, tussen half 3 en 5 wakker gelegen...
Whiskyplankje
pi_145356161
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Karstman het volgende:

[..]

Paling en banaan met slagroom???
Dat wist ik nog niet.
Ach ik heb niet eens hutspot gegeten, dat lust ik echt niet :P ben dan ook geen echte Leidenaar.
pi_145358050
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet.
Ach ik heb niet eens hutspot gegeten, dat lust ik echt niet :P ben dan ook geen echte Leidenaar.
Banaan met slagroom lijkt mij erg vies .. maar ik heb het nog nooit gegeten!
pi_145358338
En weeeer de weegschaal omlaag *O*
Misschien heeft het hier typen niet eens meer zo veel zin maar je moet er iets mee :P (en invoeren in lilyslim :P )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145358457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien heeft het hier typen niet eens meer zo veel zin maar je moet er iets mee :P (en invoeren in lilyslim :P )
Goed zo!

Hoeveel ben je nu omlaag en wat is je gewicht nu :D Het heeft wel zin hoor! Ik zet het er ook steeds op (ben erg trots) en ik vind het leuk om ook van anderen te lezen wat ze nu afvallen of zijn afgevallen.., Vroeg er gister nog naar maar krijg niet echt reacties ;)
pi_145358590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Goed zo!
Hoeveel ben je nu omlaag en wat is je gewicht nu :D Het heeft wel zin hoor! Ik zet het er ook steeds op (ben erg trots) en ik vind het leuk om ook van anderen te lezen wat ze nu afvallen of zijn afgevallen.., Vroeg er gister nog naar maar krijg niet echt reacties ;)
Ik post mijn gewicht hier niet maar ik zit nu op -18
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145358671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik post mijn gewicht hier niet maar ik zit nu op -18
wow !! :) Goed! doe je veel aan sporten of volg je een dieet ?
pi_145358706
quote:
*O* Je gaat lekkerr
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_145358872
quote:
*O*

Hier ook weer beweging naar beneden. :9 Vandaag alleen niet hardlopen, maar twee keer dertig a veertig minuten fietsen is ook iets. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145358891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
wow !! :) Goed! doe je veel aan sporten of volg je een dieet ?
Ja de laatste tijd veel sporten (3/4x per week) en nee ik probeer gewoon geen domme dingen te eten.
Maar ik ben vrij gul met af en toe een snoepje of zo hoor
Verder probeer ik 5x per dag iets te eten maar dat is vaker 4 dan 5 :P

Eigenlijk tel ik overdag braaf calorieën maar voor het avondeten niet. Ik probeer gewoon maaltijden te maken die een beetje 'normaal zijn'. Zo eten we deze week noodles met gewokte groenten, couscous met gegrilde groenten en amandelen, vegetarische pizza's van naanbrood en wraps met vega vulling (paprika, ui, sla, zelfgemaakte guacamole, komkommer, knoflooksaus etc) Allemaal niet super mager en ik heb geen flauw idee hoeveel calorieën per stuk maar het is lekker, vult en er zitten geen heel rare dingen bij

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*O* Je gaat lekkerr
Ja ik zit er echt lekker in O+ Wat ik nu doe werkt echt prima. Soms gaat de weegschaal wel omhoog maar ik heb toch geen haast en ik weet dat hij eigenlijk altijd wel weer omlaag gaat

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 09-10-2014 11:45:28 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145359266
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*O*
Hier ook weer beweging naar beneden. :9 Vandaag alleen niet hardlopen, maar twee keer dertig a veertig minuten fietsen is ook iets. :P
dan zit je al op je half uur beweging per dag :)
pi_145359406
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet.
Ja dee hutspot en de haring is traditioneel. De paling is er begin vorige eeuw bijgekomen, waarom weet eigenlijk niemand. Wie de banaan met slagroom er (vermoedelijk in de jaren 80) bij heeft verzonnen moet eigenlijk standrechtelijk worden geëxecuteerd... gadverdamme...
Whiskyplankje
pi_145359435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:51 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
dan zit je al op je half uur beweging per dag :)
Ik weet niet of dat 'goed genoeg' is als je af wil vallen? Is dat niet voor onderhoud?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145359474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
enlijk tel ik overdag braaf calorieën maar voor het avondeten niet. Ik probeer gewoon maaltijden te maken die een beetje 'normaal zijn'. Zo eten we deze week noodles met gewokte groenten, couscous met gegrilde groenten en amandelen, vegetarische pizza's van naanbrood en wraps met vega vulling (paprika, ui, sla, zelfgemaakte guacamole, komkommer, knoflooksaus etc) Allemaal niet super mager en ik heb geen flauw idee hoeveel calorieën per stuk maar het is lekker, vult en er zitten geen heel rare dingen bij
Dat is beter toch! Dan hou je het in ieder geval vol! Ik ben nu bijna 14 kilo kwijt nu en ik eet in het weekend gewoon een patatje of een pizza (af en toe ook chips en chocoloa etc) :) maar sport nu wel 4 keer per week en ik merk dat dat zoveel helpt bij mijn lichaam..
pi_145359476
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat 'goed genoeg' is als je af wil vallen? Is dat niet voor onderhoud?
Ik loop per dag met de hond 10 min, meer niet. Val nog steeds af.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145359523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik loop per dag met de hond 10 min, meer niet. Val nog steeds af.
Ja maar dan zal dat niet echt het doorslaggevende element zijn zeg maar :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145359545
Dat ben ik wel met je eens :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145359563
Je hebt geen hoeveelheid die je moet sporten om af te vallen. Ik sport niet, ik val ook af.

Minder binnen krijgen dan je verbruikt = afvallen.

Je verbruik verhogen en/ of je inname verlagen.
pi_145359588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Myraela het volgende:
Je hebt geen hoeveelheid die je moet sporten om af te vallen. Ik sport niet, ik val ook af.
Minder binnen krijgen dan je verbruikt = afvallen.
Je verbruik verhogen en/ of je inname verlagen.
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je bewegen niet op die manier moet benaderen
Maar never mind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145359628
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:55 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ja dee hutspot en de haring is traditioneel. De paling is er begin vorige eeuw bijgekomen, waarom weet eigenlijk niemand. Wie de banaan met slagroom er (vermoedelijk in de jaren 80) bij heeft verzonnen moet eigenlijk standrechtelijk worden geëxecuteerd... gadverdamme...
Ahaaa. Weer wat geleerd :P
Banaan met slagroom (en hagelslag/nutella) is best lekker hoor trouwens :@
pi_145359664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je bewegen niet op die manier moet benaderen
Maar never mind
Vroegah, toen ik nog naar de sportschool ging zeiden ze altijd dit:
1 x per week hiernaar toe is voor de fun
2 x per week voor onderhoud
3 x per week voor vooruitgang.

Dus zal zeker iets van zijn, maar misschien voor afvallen is alles welkom en is het voor conditieopbouw/spieropbouw wel anders.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145359794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vroegah, toen ik nog naar de sportschool ging zeiden ze altijd dit:
1 x per week hiernaar toe is voor de fun
2 x per week voor onderhoud
3 x per week voor vooruitgang.

Dus zal zeker iets van zijn, maar misschien voor afvallen is alles welkom en is het voor conditieopbouw/spieropbouw wel anders.
Dat laatste idd en wat myraela zegt.
Sporten kan wel het afvalproces versnellen natuurlijk (meer spier = sneller vet verbranden)
pi_145359839
Ik heb mezelf vandaag zo'n goede schop onder mijn kont gegeven dat ik dat van mezelf nu elke dag moet herhalen in de ochtend :P

Het komt er op neer dat ik wel altijd zielig kan doen omdat ik een dikkie ben en dat altijd de schuld kan geven, maar dat ik nu wel even mooi het leukste uit mijn leven moet halen omdat ik anders altijd wel iets kan vinden waardoor ik iets laat.
En over een paar maanden ben ik geen dikkie meer :P
pi_145359871
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat laatste idd en wat myraela zegt.
Sporten kan wel het afvalproces versnellen natuurlijk (meer spier = sneller vet verbranden)
Daarom wil ik er weer mee beginnen.

Argh, jullie leiden me af. Weer mn yoghurt op zonder de muesli -O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:11:15 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145359952
Oh, niks mis met het fietsen, alleen vind ik hardlopen gewoon lekker als sport. :9

Maar dat komt er vandaag sowieso niet van, ik kan zo al amper ademhalen, laat staan als ik m'n hartslag flink omhoog jaag. *snottergnuifgnork* :')

Soberzo, sporten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145360048
Ik begin altijd vol enthousiasme aan sporten, met als gevolg na drie maanden er mee op te houden. Dus sporten is niet mijn ding of ik heb het juiste nog niet gevonden.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145360111
Sporten is ook zorgen voor conditie, meer spiermassa > strakker worden etc.
Ik vind het heerlijk om na een dag op het lab werken lekker pushups te doen in het gras.
pi_145360115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik begin altijd vol enthousiasme aan sporten, met als gevolg na drie maanden er mee op te houden. Dus sporten is niet mijn ding of ik heb het juiste nog niet gevonden.
Dat heb ik ook hoor

Ik heb een enorm haat liefde ding met sport. Als ik ga voel ik mij daarna kei goed, en ik zie mijn lichaam echt veranderen dus dat is ook goed
Maar echt leuk vind ik de acties zelf niet. Dus als ik door een vakantie of zo uit mijn ritme raak dan duurt het weken en soms maanden voor ik er weer terug in kom
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145360180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor
Ik heb een enorm haat liefde ding met sport. Als ik ga voel ik mij daarna kei goed, en ik zie mijn lichaam echt veranderen dus dat is ook goed
Maar echt leuk vind ik de acties zelf niet. Dus als ik door een vakantie of zo uit mijn ritme raak dan duurt het weken en soms maanden voor ik er weer terug in kom
Dat heb ik ook!

Ik vind het leuk zolang ik het op vaste dagen doe..
ik vind het leuk om de veranderingen te zien (2 maten verschil op dit moment en alles is weer te groot)
maar ik denk dat als ik een tijdje niet zal gaan zou ik ook weer de kracht moeten vinden om wel te gaan .
pi_145360259
Jup dat is het precies. In de tussenpozen ben ik dan ook meteen het slechtste.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145361521
quote:
[..]
Dat heb ik ook hoor
Ik vind het superleuk O+ alleen merk dat de laatste tijd de motivatie om ook echt te gaan echt 0,0 is. Terwjil ik het heel lekker vind als ik er ben.

Wat ook meehelpt is dat ik altijd samen met mn vriend ga. Alhoewel we nu redelijk close zijn met 1 van de instructeurs, superleuke vent, maar die staat elke keer als hij zich verveelt bij ons om een beetje te lullen en dan komt er van sporten ook weinig terecht :') eigenlijk vind ik het superirritant en moet ik er iets van zeggen maar ik ben daar zo'n muts in.
pi_145362116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het superleuk O+ alleen merk dat de laatste tijd de motivatie om ook echt te gaan echt 0,0 is. Terwjil ik het heel lekker vind als ik er ben.
Wat ook meehelpt is dat ik altijd samen met mn vriend ga. Alhoewel we nu redelijk close zijn met 1 van de instructeurs, superleuke vent, maar die staat elke keer als hij zich verveelt bij ons om een beetje te lullen en dan komt er van sporten ook weinig terecht :') eigenlijk vind ik het superirritant en moet ik er iets van zeggen maar ik ben daar zo'n muts in.
ja denk dat daar het probleem vaak ligt! Het doen is leuk, maar erheen gaan...
pi_145362261
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:20 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja denk dat daar het probleem vaak ligt! Het doen is leuk, maar erheen gaan...
Ik ben gisteren in de stromende regen gegaan, toen was ik wel trots op mezelf :') :D
pi_145362275
Herkenbaar, herkenbaar... nu ben ik ook al de hele week niet fit, ook niet ziek, maar gewoon lamlendig... Gelukkig volgende week de hele week sporten, 2-3 keer per dag een uur, duikvakantie here we come :)

Oh en mijn havermoutavontuur voortgezet vanochtend. Vandaag in een pannetje en inderdaad dat is een stuk lekkerder qua consistentie. Ik denk alleen dat ik iets eerder het fruit er nog bij moet gooien of het apart moet laten ontdooien want het was nog bevroren en dat is een gekke combie :)
Whiskyplankje
pi_145362492
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:27 schreef Karstman het volgende:
Herkenbaar, herkenbaar... nu ben ik ook al de hele week niet fit, ook niet ziek, maar gewoon lamlendig... Gelukkig volgende week de hele week sporten, 2-3 keer per dag een uur, duikvakantie here we come :)

Tof! Waar ga je heen?
pi_145363102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je heen?
Zuiden van Egypte. Rode zee is bekend terrein op zich alleen die kant van die plas nog niet gezien. En het voordeel van duiken is dat je vrij ongemerkt echt verdomd veel calorieën verbrand, geen schuldgevoel bij Beer o'Clock dus :)
Whiskyplankje
pi_145363228
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Zuiden van Egypte. Rode zee is bekend terrein op zich alleen die kant van die plas nog niet gezien. En het voordeel van duiken is dat je vrij ongemerkt echt verdomd veel calorieën verbrand, geen schuldgevoel bij Beer o'Clock dus :)
Ik heb het even in google gesmeten, maar dat is inderdaad best wel veel.tussen de 6-8 kcal/kg/per uur.

Nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het toffe manier is om te sporten.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145363295
quote:
[..]
gaaf! Zou ik ook nog weleens willen doen :)
pi_145363618
Ja het is verrassend veel, zeker als je bedenkt dat je niet echt veel beweegt onder water. Het is vooral je lichaam dat bezig is met je warmhouden en vooral vechten tegen de druk op 30 meter diepte :) Schijnt dat wij daar helemaal niet horen te komen als mensen, laat staan een uur ronddobberen :D
Daarnaast loop je ook nog eens voor en na een duik met 20 tot 30 kilo aan spullen te zeulen dus het is ook nog eens meteen krachttraining :)
Whiskyplankje
pi_145363620
quote:
[..]
Oeh klinkt heerlijk O+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:13:04 #127
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145363705
quote:
[..]
Dat heb ik ook hoor
Dit klinkt zo herkenbaar!

Ik ging bij het sportcentrum van de uni elke week naar een super leuke groepsles. Was een mix van cardio en wat spieroefeningen met gewichten en buikspieroefeningen etc. Dat aanvullen met 1 a 2x per week hardlopen en op mijn eten letten zorgde ervoor dat ik redelijk vlot wat kilo's en cm's kwijtraakte.
Maar het hardlopen zelf heb ik nooit als geweldig leuk ervaren. Ik was blij als ik weer een les Evy overleefd had, of een wat sneller gemiddelde had. En het voelde goed dat ik weer wat bewogen had. Maar de 'verslaving' zoals sommige mensen die hebben met hardlopen heb ik echt nooit gehad. En als ik dan een paar keer niet ging, dan voelde ik me soort van schuldig tov mijn lijf dat ik niet ging, maar tegelijkertijd vond ik het ook weer niet heel erg omdat het niet echt super mijn hobby was.
En nu ik niet meer op de uni werk, kan ik daar niet meer naar het sportcentrum, maar die lessen daar mis ik dus wel heel erg. -O-

En in de tussentijd heb ik eigenlijk nooit meer echt iets gevonden om te gaan doen. Groepslessen op muziek lijken mij nog altijd het leukste, maar dat zou ik 1 of max 2x per week doen. En daarvoor vind ik de meeste sportscholen weer veel te duur, aangezien ik van de andere faciliteiten dan weer geen gebruik zou maken :@
pi_145363709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh klinkt heerlijk O+
vind ik ook, en slapen in een tent aan het strand lijkt me ook wel plezierig :)
Whiskyplankje
pi_145363870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ging bij het sportcentrum van de uni elke week naar een super leuke groepsles. Was een mix van cardio en wat spieroefeningen met gewichten en buikspieroefeningen etc. Dat aanvullen met 1 a 2x per week hardlopen en op mijn eten letten zorgde ervoor dat ik redelijk vlot wat kilo's en cm's kwijtraakte.
Maar het hardlopen zelf heb ik nooit als geweldig leuk ervaren. Ik was blij als ik weer een les Evy overleefd had, of een wat sneller gemiddelde had. En het voelde goed dat ik weer wat bewogen had. Maar de 'verslaving' zoals sommige mensen die hebben met hardlopen heb ik echt nooit gehad. En als ik dan een paar keer niet ging, dan voelde ik me soort van schuldig tov mijn lijf dat ik niet ging, maar tegelijkertijd vond ik het ook weer niet heel erg omdat het niet echt super mijn hobby was.
En nu ik niet meer op de uni werk, kan ik daar niet meer naar het sportcentrum, maar die lessen daar mis ik dus wel heel erg. -O-
En in de tussentijd heb ik eigenlijk nooit meer echt iets gevonden om te gaan doen. Groepslessen op muziek lijken mij nog altijd het leukste, maar dat zou ik 1 of max 2x per week doen. En daarvoor vind ik de meeste sportscholen weer veel te duur, aangezien ik van de andere faciliteiten dan weer geen gebruik zou maken :@
hardlopen vind ik wel ok.. maar inderdaad ik heb het niet zoals een vriendin van mij (die gaat 3/4 keer per week , gaat allemaal hardloopevenementen af en vind het geweldig) ik ben wel trots dat ik nu 6 km kan rennen zonder lopen maar verder.. nee mijn ambitie is niet om een marathon ofzo te rennen!
pi_145363878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik weet dat er een soort pas is waar je op credits kunt sporten. Maar het moet maar net bij je in de buurt zijn (klik)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145365144
Ik probeer ook al weken het hardlopen weer op te pakken na een blessure, maar lukt me ook niet.
Het weer helpt ook niet bepaald mee. Vandaag is het wel mooi weer, dus wil het vandaag weer proberen.
Heb ook gewoon zo weinig energie de laatste dagen ;(
pi_145365179
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

hardlopen vind ik wel ok.. maar inderdaad ik heb het niet zoals een vriendin van mij (die gaat 3/4 keer per week , gaat allemaal hardloopevenementen af en vind het geweldig) ik ben wel trots dat ik nu 6 km kan rennen zonder lopen maar verder.. nee mijn ambitie is niet om een marathon ofzo te rennen!
6 km door Evy?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:24:55 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145365545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik weet dat er een soort pas is waar je op credits kunt sporten. Maar het moet maar net bij je in de buurt zijn (klik)
Ik had er nog nooit van gehoord, maar zal er eens naar kijken, thnx! Er zitten wel een paar deelnemende sportscholen ongeveer in de buurt.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:27:36 #134
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145365640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Ik probeer ook al weken het hardlopen weer op te pakken na een blessure, maar lukt me ook niet.
Het weer helpt ook niet bepaald mee. Vandaag is het wel mooi weer, dus wil het vandaag weer proberen.
Ik was ooit tot les 13 gekomen en daarna een tijd afgehaakt. Daarna weer opgepakt en toen tot les 14 gekomen tot ik een blessure kreeg en weer af moest haken.
Ben een beetje bang dat als ik weer opnieuw begin, er nu bij les 15 wel weer iets onplezierigs gaat gebeuren :P :')
En heb inmiddels al maanden niet meer gelopen, dus verder gaan waar ik ooit gebleven was is geen optie helaas :N
pi_145365645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Het is inderdaad rotweer de laatste dagen! ik denk dat ik in de winter meer ga zwemmen :)
Hier op werk heeft ook iedereen last van weinig energie .. Denk dat er iets in de lucht hangt!
pi_145365658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:11 schreef Yaaar het volgende:
[..]
6 km door Evy?
ik ben begonnen met Evy..nu ren ik zonder Evy (vind het op mijn eigen tempo toch net wat fijner)
pi_145365761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:28 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

ik ben begonnen met Evy..nu ren ik zonder Evy (vind het op mijn eigen tempo toch net wat fijner)
Ja snap ik! Ik hoop zelf uiteindelijk ook zonder Evy te lopen, lijkt me prettiger. Maar moet eerst toch wel opbouwen. :P

Ik wil ook graag zwemmen, maar vind m'n lichaam echt niet bikini-waardig. Helaas. :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:35:43 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145365826
*O* Uit het gips! :D en dat heb ik gevierd met een gebakje :D :9 Omnomnom.

Moet nog 3 weken rustig aan doen. Stevige schoen aan, geen grote stukken lopen, niet hardlopen, niet crosstrainen. Wel fietsen. Over 3 weken mag ik langzaam aan beginnen met hardlopen. Fysio gebeld, gaan we samen doen de 30ste :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:36:32 #139
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145365849
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja snap ik! Ik hoop zelf uiteindelijk ook zonder Evy te lopen, lijkt me prettiger. Maar moet eerst toch wel opbouwen. :P
Ik wil ook graag zwemmen, maar vind m'n lichaam echt niet bikini-waardig. Helaas. :')
Zwemmen lijkt me ook wel een goede workout :Y
Alleen met contactlenzen altijd wat onhandig.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:36:52 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145365856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Jaaaa, marathon O+
pi_145365893
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef Qwea het volgende:
*O* Uit het gips! :D en dat heb ik gevierd met een gebakje :D :9 Omnomnom.

Whoop whoop!!
Whiskyplankje
pi_145365976
Oh ja een lijstje voor vandaag.

O: havemout met vruchtjes en sinaasappel
L: groentesoep, karnemelk, 2 boterham kipfilet, grieksachtige salade
T: appel, komkommer, boterham panpan 20+ kaas
D: soort nasi achtige contraptie met veel groenten en visticks, ok het is geen combi maar ik zag vanochtend de vissticks in de vriezer liggen en heb er nu de hele dag al zin in. Die dingen kunnen toch gewoon in de oven dat scheelt weer vet.
T: 0% griekse yoghurt met banaan en een peer
Whiskyplankje
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:42:26 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145365996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was ooit tot les 13 gekomen en daarna een tijd afgehaakt. Daarna weer opgepakt en toen tot les 14 gekomen tot ik een blessure kreeg en weer af moest haken.
Ben een beetje bang dat als ik weer opnieuw begin, er nu bij les 15 wel weer iets onplezierigs gaat gebeuren :P :')
En heb inmiddels al maanden niet meer gelopen, dus verder gaan waar ik ooit gebleven was is geen optie helaas :N
Ik ken het :') Ik mag ook weer opnieuw beginnen :(
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:45:30 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145366088
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:41 schreef Karstman het volgende:
Oh ja een lijstje voor vandaag.
O: havemout met vruchtjes en sinaasappel
L: groentesoep, karnemelk, 2 boterham kipfilet, grieksachtige salade
T: appel, komkommer, boterham panpan 20+ kaas
D: soort nasi achtige contraptie met veel groenten en visticks, ok het is geen combi maar ik zag vanochtend de vissticks in de vriezer liggen en heb er nu de hele dag al zin in. Die dingen kunnen toch gewoon in de oven dat scheelt weer vet.
T: 0% griekse yoghurt met banaan en een peer
Die 0% griekse yoghurt is :9

Lijstje :

O: 2 gekookte eieren Bak kwark, banaan. 4x spelt, oude kaas, pindakaas, pindakaas, ham
T: Appel, restje pasta, Latte machiatto
L: 4x spelt, oude kaas, ham, pindakaas, salami
T: Appel, gebakje, slagroomtruffel (godver die zijn awesome)
T: Bruine pistolet beenham, 2 krentenbollen
T: 4 mandarijnen
D: Wortelen, biefstuk, aardappels, jus, vla
T: Restje pasta
T: 5 handjes noten, 2 gekookte eieren, bak kwark.
pi_145366180
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die 0% griekse yoghurt is :9
Lijstje :
O: 2 gekookte eieren Bak kwark, banaan. 4x spelt, oude kaas, pindakaas, pindakaas, ham
T: Appel, restje pasta, Latte machiatto
L: 4x spelt, oude kaas, ham, pindakaas, salami
T: Appel, gebakje, slagroomtruffel (godver die zijn awesome)
T: Bruine pistolet beenham, 2 krentenbollen
T: 4 mandarijnen
D: Wortelen, biefstuk, aardappels, jus, vla
T: Restje pasta
T: 5 handjes noten, 2 gekookte eieren, bak kwark.
hoe voelt het zonder gips??? :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:57:18 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145366408
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
hoe voelt het zonder gips??? :D
Zwaar vreemd :P

De eerste 30 stappen waren echt ontzettend raar. Ik had helemaal tintelende tenen en een tintelende voet. En echt het idee dat ik die rare voorvoetontlastende schoen nog aan had. Inmiddels al stukje gelopen (moest ff sport BH's halen) en klein stukje auto gereden. Voelt goed alleen wel ontzettend stijf. Maar logisch want het heeft 5 weken niks gedaan en in 1 positie gezeten.

Zo zag het eruit :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennu :
SPOILER
Wond:
SPOILER
pi_145366461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Haha ik zou dat idee dan ook wel hebben ja. Vervelend!
Ik heb ook al maanden niet gelopen.. dus ben benieuwd hoe t nu gaat. Ik ga weer bij les 1 beginnen denk ik.
pi_145366524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Het is inderdaad rotweer de laatste dagen! ik denk dat ik in de winter meer ga zwemmen :)
Hier op werk heeft ook iedereen last van weinig energie .. Denk dat er iets in de lucht hangt!
Ja ik hoor van iedereen dat ze weinig energie hebben. Komt waarschijnlijk door de overgang naar herfstig weer. Ofzo.
Zwemmen is ook fijn.
Ik zoek voor mezelf liever een sport erbij die geen extra geld kost :p
pi_145366569
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

De eerste 30 stappen waren echt ontzettend raar. Ik had helemaal tintelende tenen en een tintelende voet. En echt het idee dat ik die rare voorvoetontlastende schoen nog aan had. Inmiddels al stukje gelopen (moest ff sport BH's halen) en klein stukje auto gereden. Voelt goed alleen wel ontzettend stijf. Maar logisch want het heeft 5 weken niks gedaan en in 1 positie gezeten.

Zo zag het eruit :

SPOILER
Ennu :
SPOILER
Wond:
SPOILER
Het ziet er wel netjes uit :)
Zal wel een opluchting zijn zo!
Wel naar de dokter luisteren he :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:03:49 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145366580
Verstand op nul en hobbelen. O+ En nu heb ik zin om naar buiten te gaan, maar het is gewoon niet slim nu. :')

Q gipsloos *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145366608
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik hoor van iedereen dat ze weinig energie hebben. Komt waarschijnlijk door de overgang naar herfstig weer. Ofzo.
Zwemmen is ook fijn.
Ik zoek voor mezelf liever een sport erbij die geen extra geld kost :p
oke, ja dan is zwemmen best een dure optie :) Wat doe je nu allemaal? en hoe is het verder met het afvallen , je was ook een tijdje weg zag ik (ik ook) :) :Y
pi_145366616
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zag het eruit :
SPOILER
Ennu :
SPOILER
Wond:
SPOILER
Ziet t er nu mooi uit!?

[ Bericht 0% gewijzigd door -xRoosjeX- op 09-10-2014 16:10:10 ]
pi_145366758
Qwea, Goed resultaat!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:15:17 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145366881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ziet t er nu mooi uit!?
Nou ja, mooi, mooi :P Er zit zoals je kan zien een joekel van een litteken. Maar ik kan iig normaal in mijn schoenen! :Y
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:15:31 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145366887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea, Goed resultaat!
Vond ik ook!!!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:16:06 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145366911
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het ziet er wel netjes uit :)
Zal wel een opluchting zijn zo!
Wel naar de dokter luisteren he :P
Ik luister braaf :P Want ik moet in Maart de Mudmasters doen, dus ik moet wel luisteren :P
pi_145366957
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, mooi, mooi :P Er zit zoals je kan zien een joekel van een litteken. Maar ik kan iig normaal in mijn schoenen! :Y
dat is belangrijk!!! En qua sporten wat heeft de dokter daarover gezegd?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:42:37 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145367786
Hehe, studiedag voorbij!

Bizar lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, tl suiker, 250 ml lv yoghurt. Handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: dubbele plak ontbijtkoek met nepboter. Stuk of drie minikoekjes (van die voorverpakte bij koffie)
L: 2 pistolets, ham, gekookt eitje, rauwkostsalade met een beetje olie en azijn. Glas vruchtensap.
T: nog vier van die koekjes.
T2: banaan.
D: opgebakken aardappels met broccoli of komkommer en een schnitzel of witvis.

En de thee was heel vies, dus vier klontjes suiker op.

Veel te veel suikers, te weinig eiwitten :(
pi_145367818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, tl suiker, 250 ml lv yoghurt. Handje notencruesli, plak ontbijtkoek.
T: dubbele plak ontbijtkoek met nepboter. Stuk of drie minikoekjes (van die voorverpakte bij koffie)
L: 2 pistolets, ham, gekookt eitje, rauwkostsalade met een beetje olie en azijn. Glas vruchtensap.
Thee uit een automaat zeker?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 16:59:53 #160
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145368270
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ik zou dat idee dan ook wel hebben ja. Vervelend!
Ik heb ook al maanden niet gelopen.. dus ben benieuwd hoe t nu gaat. Ik ga weer bij les 1 beginnen denk ik.
Als ik het weer op zou gaan pakken, dan sowieso weer vanaf les 1 ja. Sowieso weet ik niet wat mijn knieën wel of niet kunnen hebben, dus misschien moet ik eerst maar eens een paar keer een langer stuk wandelen ipv meteen vol belasten met hardlopen :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:00:42 #161
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145368284
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat litteken vervaagt met de tijd vast nog wel wat? Wel fijn om weer normaal schoenen aan te kunnen!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:02:27 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
dat is belangrijk!!! En qua sporten wat heeft de dokter daarover gezegd?
Mag gewoon naar de sportschool, alleen nog niet crosstrainen enzo. Wel gewoon wat ik nu ook al doe als cardio fietsen. Benen e.d mag ik ook gewoon doen, maar niet hardlopen enzo. Pas over 3 weken weer. Squatten en Lunges e.d doe ik ook pas over 3 weken weer. Legpress heb ik niet gevraagd, maar ik denk dat ik daar ook beter mee kan wachten. Maar ik zal zo mijn fysio eens whatsappen erover.

Over 3 weken ga ik met mijn fysio samen beginnen weer om het hardlopen op te bouwen. Sowieso 2x per week. Zal eens kijken of ze 3x p/w een goed idee vind. Leek me wat handiger om dat met mijn fysio te doen, omdat ik waarschijnlijk zelf teveel en te snel wil.

Ik moest me iig de eerste 3 weken rustig houden :P Dus dan doen we dat maar. Dus het wordt voorlopig fietsen en KT, same old same old.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:02:54 #163
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145368343
quote:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
Dat is geen heel fijn lijstje nee.. Dat is altijd de pest met trainingen op locatie, vooral als hun aanbod van gezond en lekker nogal beperkt is -O-
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:03:29 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368366
quote:
Hehe, studiedag voorbij!
Bizar lijstje:
Ga je echt niet dood aan voor een keer hoor. Mijn lijstje zuigt ook vandaag. I don't care :P
pi_145368385
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je echt niet dood aan voor een keer hoor. Mijn lijstje zuigt ook vandaag. I don't care :P
Af en toe moet je genieten van de suikers toch :) Zolang je het maar niet iedere dag doet!!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:05:00 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat litteken vervaagt met de tijd vast nog wel wat? Wel fijn om weer normaal schoenen aan te kunnen!
Daar heb ik een beetje een hard hoofd in. Heb er ook 1 op mijn enkel (andere voet) iets groter... die is ook geen steek minder geworden. Maar die is 7x opnieuw open geweest :P En ach, /care dat er een litteken zit.. zolang als ik mijn voet maar weer normaal kan gebruiken om te sporten en normaal mijn dingen te doen :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:06:13 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Af en toe moet je genieten van de suikers toch :) Zolang je het maar niet iedere dag doet!!
Precies. Nou had ik Maandag ook 6 krentenbollen en vorige week een ijsje. /care :P

Ik had net voor mijn vriend mona pudding gehaald want dat vind hij lekker ( :') ), de tompouche versie. Godverdomme wat een gore troep :o
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:09:03 #168
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145368510
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik een beetje een hard hoofd in. Heb er ook 1 op mijn enkel (andere voet) iets groter... die is ook geen steek minder geworden. Maar die is 7x opnieuw open geweest :P En ach, /care dat er een litteken zit.. zolang als ik mijn voet maar weer normaal kan gebruiken om te sporten en normaal mijn dingen te doen :P
Ik kan me voorstellen dat een litteken dat zo vaak opnieuw open gemaakt wordt, niet echt meer zal vervagen nee.. Maar who knows!
Maar inderdaad: je voet normaal kunnen gebruiken is het belangrijkst :Y
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:11:21 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat een litteken dat zo vaak opnieuw open gemaakt wordt, niet echt meer zal vervagen nee.. Maar who knows!
Maar inderdaad: je voet normaal kunnen gebruiken is het belangrijkst :Y
Precies. Litteken maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben al kei blij dat ik in mijn schoenen kan :') Waar een mens wel niet blij van kan worden :')
pi_145368583
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]

Ik had net voor mijn vriend mona pudding gehaald want dat vind hij lekker ( :') ), de tompouche versie. Godverdomme wat een gore troep :o
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....
Whiskyplankje
pi_145368602
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zag dat er nu ook vla is met stroopwafel, gevulde koek en nog een koekjes smaak... brrrr....
roze koek !
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:13:10 #172
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145368629
quote:
[..]
Als vla-smaak lijkt dat me ook heel vies...
Maar een McFlurry met stukjes stroopwafel daarentegen :9
pi_145368641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
roze koek !
Oh ja! Werkelijk als ik een roze koek wil dan eet ik wel een roze koek! Mag ik van mezelf na het bloedgeven :)
Whiskyplankje
pi_145368682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

oke, ja dan is zwemmen best een dure optie :) Wat doe je nu allemaal? en hoe is het verder met het afvallen , je was ook een tijdje weg zag ik (ik ook) :) :Y
Ik doe nu alleen sportschool (kracht, 3 tot 4 x per week) en in het weekend vaak wandelen. Maar wil dus ook weer gaan hardlopen, alleen regen enzo motiveert mij niet zo :P
Afvallen gaat langzaam, maar ik word wel steeds strakker. Ben al een tijd niet op de weegschaal geweest eigenlijk. Morgen ff doen.
En qua voeding eet ik nu af en toe iets "slechts", maar dat zorgt er niet voor dat ik aankom dus ik blijf lekker af en toe chips of pizza eten :P en dat bevalt me wel. Ik at echt heel lang alleen maar gezond en ik sloeg alles af wat ongezond was, maar daar word je ook niet blij van.
pi_145368705
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh ja! Werkelijk als ik een roze koek wil dan eet ik wel een roze koek! Mag ik van mezelf na het bloedgeven :)
ja inderdaad! :)
pi_145368732
quote:

[..]

Ja haha. Die heeft een vriendin van mij moeten promoten in de AH :P ik vond ze stiekem best lekker :@
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:20:15 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145368906
quote:
[..]
Klopt, die heeft hij ook als eens gehad. Die gevulde koek is nog het beste te doen, maar je glazuur flikkert van je tanden :o

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als vla-smaak lijkt dat me ook heel vies...
Maar een McFlurry met stukjes stroopwafel daarentegen :9
Ik mis nog steeds de flurry Crunch :{
pi_145369048
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, die heeft hij ook als eens gehad. Die gevulde koek is nog het beste te doen, maar je glazuur flikkert van je tanden :o
[..]
Ik mis nog steeds de flurry Crunch :{
jaaaaa dat was echt de lekkerste!!! M&M word ik misselijk van .. de kitkat white was ook ngo wel lekker
pi_145369666
Voor mn dieet een slechte dag vandaag, maar het was wel enorm gezellig. Dus ik geef er niets om. :D

Lijstje

O: cruesli met magere melk
L: kookworkshop: zalmtartaar met garnaal en venkel wonton. Zalmfilet met garnaalkorst, knoflook aardappel puree en groentenstoof.
T: proverij van veel te veel dingen. Leuke nieuwe merken ontdekt. Veel zoetigheid vooral. :')
D: uiensoep met tomatenbrood.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:45:11 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145369687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
jaaaaa dat was echt de lekkerste!!! M&M word ik misselijk van .. de kitkat white was ook ngo wel lekker
Ik vind de rest echt "meh"
pi_145370413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Rolo was de lekkerste :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:28:28 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145370817
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Rolo was de lekkerste :P
\Neeeeeeeee :P
pi_145376179
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

\Neeeeeeeee :P
Dacht t wel! Caramel O+
pi_145376283
Mijn lijstje van vandaag was btw:

O/L: yoghurt
T: smartbar
D: tempeh, boontjes en biefstuk
T: creme brulee

En dat was natuurlijk veel te weinig.
Maar ik heb echt geen honger.
En ben weer niet gaan hardlopen ( te druk en nu is vriend weg, durf niet alleen in het donker :@ )
Dus ik ga maar een ab workout doen thuis.
  Manager PR/Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 21:38:49 #185
269689 crew  Viv
pi_145377538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Voor mn dieet een slechte dag vandaag, maar het was wel enorm gezellig. Dus ik geef er niets om. :D
Wat tof! *O*
pi_145377563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef xuryah het volgende:
Mijn lijstje van vandaag was btw:

O/L: yoghurt
T: smartbar
D: tempeh, boontjes en biefstuk
T: creme brulee

En dat was natuurlijk veel te weinig.
Maar ik heb echt geen honger.
En ben weer niet gaan hardlopen ( te druk en nu is vriend weg, durf niet alleen in het donker :@ )
Dus ik ga maar een ab workout doen thuis.
Is ook te donker nu, heel eng. :P En idd super weinig, heb ik ook wel eens. Soms niet erg denk ik, maar meestal eet ik toch wat mijn lichaam nodig heeft.
pi_145385219
Ja, vanmorgen stond er een mooi getal op de weegschaal. -5,0 kg sinds we terug zijn van vakantie(half juli) *O* *O*
pi_145385342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 06:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ja, vanmorgen stond er een mooi getal op de weegschaal. -5,0 kg sinds we terug zijn van vakantie(half juli) *O* *O*
Nice :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:07:10 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145385589
Ik ben net bij een wildvreemde man in de auto gestapt voor een lift, omdat onze trein niet reed. Zit inmiddels in de volgende trein op het volgende station, maar een beetje spannend was het wel...

Verder vannacht flink beroerd geweest (echt weer eens terug naar de dokter) en dus een bescheiden ontbijt. Vanavond Thais. Ben benieuwd!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:25:08 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145385738
quote:
*O* *O* *O*

Ik heb birkcenstocks met sokken aan :') Ziet er vet charmant uit, maar mijn voet weigert in mijn schoen te gaan :') Nu eerst :9 eten :9
pi_145385948
quote:
*O*
pi_145385967
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*O*
super!!!
pi_145385982
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
*O* *O* *O*
Ik heb birkcenstocks met sokken aan :') Ziet er vet charmant uit, maar mijn voet weigert in mijn schoen te gaan :') Nu eerst :9 eten :9
Je hebt in ieder geval een excuus ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:51:18 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145386022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:48 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een excuus ;)
true story, maar ik zie eruit als een duitser :')
pi_145386034
Mijn lijstje vandaag :

O: ontbijtkoek
T: yoghurt met bosbessen
L: 3 boterhammen 2 met filet americain 1 met pindakaas en een ei
T: ?
D: eten bij vrienden
S: zwemmen!
pi_145386050
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
true story, maar ik zie eruit als een duitser :')
Ben je aan het werk of moet je naar school ? Als het thuis is maakt het helemaal niet uit natuurlijk ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:54:58 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145386082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 08:53 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ben je aan het werk of moet je naar school ? Als het thuis is maakt het helemaal niet uit natuurlijk ;)
Vakantie, goddank. Nog 2 weken :D

Maar ik heb wel afspraken buiten de deur :') Dus ik ga toch eens kijken of die schoenen echt niet willen :')
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:56:33 #198
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145386107
Kwam gisteren vanuit de sportschool, en voelde me slap, en hongerig, gelijk een omelet met ham gemaakt van drie eieren, en dat voelde heel goed aan, of het calorie technisch goed was, vast niet, maar ik MOEST gewoon eieren. Terwijl ik wel om half 6 een bordje spaghetti had gehad, en twee boterhammen chocopasta een half uur later. Maar ik voelde me zo leeg, en uitgehongerd...
Ik heb in het verleden een hele zware burnout gehad, sindsdien soms van die vreselijke cravings. Maar een omelte is beter dan een rol koekjes, dat is wat ik vroeger deed, dus dat is meegenomen *)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_145386260
Omelet is een prima keuze hoor. Zeker na het sporten.
pi_145386491
quote:
Goed bezig *O*

Ik heb toch wel weer problemen om in het ritme te komen na de vakantie.
Ik heb al genoeg cheatmomenten gehad dus dit weekend maar eens beter doen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:28:54 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145386711
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:06 schreef Myraela het volgende:
Omelet is een prima keuze hoor. Zeker na het sporten.
Dat. Eiwitten :9
pi_145387023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig *O*
Ik heb toch wel weer problemen om in het ritme te komen na de vakantie.
Ik heb al genoeg cheatmomenten gehad dus dit weekend maar eens beter doen.
Wat zijn je zwakke momenten?
pi_145387071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn je zwakke momenten?
In de avond komt mijn innerlijke kleuter naar boven :Y
Ik moet waarschijnlijk na het avond eten gewoon nog een (gezonde) T plannen zodat ik niet de kans krijg om te snaaien.
pi_145387114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de avond komt mijn innerlijke kleuter naar boven :Y
Ik moet waarschijnlijk na het avond eten gewoon nog een (gezonde) T plannen zodat ik niet de kans krijg om te snaaien.
Maar komt die snaaidrang naar boven omdat je te weinig gegeten hebt de rest van de dag of?

Ik heb t de laatste tijd zo druk dat ik blij ben als ik tijd heb om m'n avondeten naar binnen te schuiven :') helpt ook goed tegen snaaien :')
pi_145387233
Pff, gisteren dus echt veel te veel op. Heb nu al de hele ochtend buikpijn en hij rommelt als een malle, maar ik hoop wel dat het zo wegtrekt.

Weet vandaag weer niet echt wat ik ga eten, want ik ga weer voor m'n vrijwilligerswerk koken. Heb in ieder geval lekker ontbeten en dan merk ik het voor de rest wel. :9 Het is in ieder geval wat beweging want ik ben wel telkens gesloopt als ik zo'n dagje heb gewerkt. :D

Hopelijk valt de weegschaal morgen mee ondanks gisteren.
pi_145387305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar komt die snaaidrang naar boven omdat je te weinig gegeten hebt de rest van de dag of?

Nee dat maakt bij mij niet uit.
Helaas....
pi_145387456
Zo ben de laatste tijd iets minder fanatiek om alles in Fatsecret te kloppen. Er verandert niet zoveel op een dag, dus zal allemaal wel wat meevallen.

Lijstje vandaag:
- O: Smoothie; Aardbeien, Appel, Banaan, Havermout, Lijnzaad, Melk.
- T: Nootjes;
- L: Italiaanse bol (niks erop) + yoghurt bakje van AH met muesli
- T: Niks.
- D: agv waarschijnlijk

Ik had andere smaak nootjes gehaald, macadamia notenmix van de AH. Niet te eten :r. Dus maar weer aan de standaard :P.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145387591
Wat is eigenlijk betrouwbaarder: een digitale weegschaal of een analoge weegschaal?
pi_145387604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee dat maakt bij mij niet uit.
Helaas....
Haha dat heb ik ook: gewoon eten omdat je zin hebt in eten en omdat het lekker is. O+
pi_145387729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:12 schreef Yaaar het volgende:
Wat is eigenlijk betrouwbaarder: een digitale weegschaal of een analoge weegschaal?
Volgens mij maakt dat niks uit zolang je altijd maar dezelfde weegschaal gebruikt. Ik heb wel eens gehoord dat als je heel zwaar bent een ouderwetse weegschaal minder betrouwbaar wordt omdat de veer die daar in zit lam zou worden van het gewicht... Maar volgens mij moet je dan 150 kilo + denken.
Whiskyplankje
pi_145387731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook: gewoon eten omdat je zin hebt in eten en omdat het lekker is. O+
Ik hou zo van eten!!! haha
pi_145387790
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo ben de laatste tijd iets minder fanatiek om alles in Fatsecret te kloppen. Er verandert niet zoveel op een dag, dus zal allemaal wel wat meevallen.
Lijstje vandaag:
- O: Smoothie; Aardbeien, Appel, Banaan, Havermout, Lijnzaad, Melk.
- T: Nootjes;
- L: Italiaanse bol (niks erop) + yoghurt bakje van AH met muesli
- T: Niks.
- D: agv waarschijnlijk
Ik had andere smaak nootjes gehaald, macadamia notenmix van de AH. Niet te eten :r. Dus maar weer aan de standaard :P.
Ik ben heel trouw aan het invullen van mijn lijstjes in Myfitnesspal omdat ik merk dat als ik dat niet doe ik langzaam afglijd. Het is een hoop gedoe maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als dat me helpt om de controle te houden dan het dan maar zo moet.
Whiskyplankje
pi_145387848
Gister was het een 'cheat day' dan maar, ter ere van krokettendag. :9

O: havermout, magere melk, banaan
T: mandarijn
L: 2 spelt pindakaas
T: 2 kleine krentenbollen
D: kroket
T: 2 glazen wijn

Vandaag wordt weer een gekke dag, veel onderweg etc. Dus ik hou de basis laag omdat ik op het station nog wel wat ga kopen denk ik.

O: 2 spelt pindakaas
T: handje walnoten
L: kwark met muesli en honing
D: snelle maaltijdsoep
pi_145387863
En vandaag in de Karstman maakt havermout soap: Eh we zijn de melk vergeten... Afijn maar weer aan de bammetjes dus :)

O: 2 boterham slankie en sandwichspread, kapje appelstroop, sinaasappel
T: paar dropjes omdat een of andere onverlaat ze naast het koffiezetapparaat op kantoor heeft gezet en ik er niet vanaf kan blijven...
L: lunchafspraak buiten de deur
T: appel
D: andijviestamp met bal gehakt
T: whiskyproeverij in huiselijke kring, proberen van de hapjes af te blijven.
Whiskyplankje
pi_145387983
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben heel trouw aan het invullen van mijn lijstjes in Myfitnesspal omdat ik merk dat als ik dat niet doe ik langzaam afglijd. Het is een hoop gedoe maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als dat me helpt om de controle te houden dan het dan maar zo moet.
Op zich zul je daar een punt hebben, wie weet is dat zo. Als ik merk dat ik afglij, begin ik wel weer aan.

Plusplunt, ik plaats hier vaak genoeg lijstjes. Sociale controle :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145388084
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

Behoorlijk nette cheatday dan. :')

Kroket als diner is niets, dan kunnen die wijntjes er ook wel af. :D
pi_145388164
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behoorlijk nette cheatday dan. :')
Kroket als diner is niets, dan kunnen die wijntjes er ook wel af. :D
Het was een grote kroket met veel mayo. :9 Maar het viel inderdaad wel mee.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:47:59 #218
153506 Captain_Fabulous
pi_145388338
Een kroket heeft maar de helft van de calorieen van een kaassouflee, dus dat is meegenomen O+
pi_145388365
Maar een kaassoufle met pinda is wel lekkerder :9 (vind ik).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145388399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar een kaassoufle met pinda is wel lekkerder :9 (vind ik).
oehh daar heb ik nu dus trek in!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:50:43 #221
153506 Captain_Fabulous
pi_145388404
Kaassouflee op een krentebol, dat is pas lekker!
pi_145388415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kaassouflee op een krentebol, dat is pas lekker!
Wat? :D dat lijkt me nou echt helemaal niks :')
pi_145388426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
oehh daar heb ik nu dus trek in!
ik ook :(

Nee, krentenbol. Bah. :6
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:51:54 #224
153506 Captain_Fabulous
pi_145388440
Als je van krentebol met aas houdt, is kaasouflee gewoon de overtreffende trap daarvan.
pi_145388556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het alsnog best weinig voor alleen avondeten. Maar ik ben dan de moeilijkste ook weer niet en eet er dan meteen een patatje bij ofzo. Maar dat kan ook een 'foute' instelling zijn van mij. :P
pi_145388574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
:Y terwijl ik dat overdag helemaal niet heb.
Achja het gaat al steeds beter, het hoeft ook niet perfect.
pi_145388609
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niks uit zolang je altijd maar dezelfde weegschaal gebruikt. Ik heb wel eens gehoord dat als je heel zwaar bent een ouderwetse weegschaal minder betrouwbaar wordt omdat de veer die daar in zit lam zou worden van het gewicht... Maar volgens mij moet je dan 150 kilo + denken.
Ja, heb ik ook eens gehoord. :) Ben benieuwd, op de weegschaal van mijn diëtist ben ik trouwens 2 kilo lichter dan thuis. :+
pi_145388667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:19 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ik hou zo van eten!!! haha
Ik ook echt, van lekker eten! Helaas :9
pi_145388685
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Karstman het volgende:

[..]

Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau's :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:03:23 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145388774
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check! Hier nog een. En het effect was vanmorgen duidelijk zichtbaar. Alle suikerwaardes onder de risico-niveau's. Ruim onder de risico-niveau's :D
Kut! Ik ga NU je whey posten
pi_145389043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut! Ik ga NU je whey posten
_O- _O-
pi_145389194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:58 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens gehoord. :) Ben benieuwd, op de weegschaal van mijn diëtist ben ik trouwens 2 kilo lichter dan thuis. :+
Die weegschaal meejatten dus :)
Whiskyplankje
pi_145389203
quote:
[..]
Netjes!
Whiskyplankje
pi_145389255
Een diëtist heb ik niet, maar soms laat ik me wegen (plus vet- en spierpercentages en zo) op de sportschool. Die weegschaal is juist strenger dan thuis. Dat ik al een tijdje dacht: *O* onder de tachtig! En dat het daar ineens nog niet zo was. -O- }:|

Ik houd trouwens van kaas en ook van krentenbollen, maar niet in één hap. Dus krentenbol met kaassoufflé sla ik over...
pi_145389263
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Die weegschaal meejatten dus :)
Whehe ja :+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:21:19 #236
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145389309
quote:

[..]

Nice!

Hier ook alles weer braaf aan het invoeren en het lijkt te helpen. :9

Plus mezelf 's avonds bezighouden, ik snaai vooral wanneer ik niets beters te doen heb. Puntje om in de gaten te houden dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145389391
Weegschalen zijn soms gemeen en soms vriendelijk, maar heel gevoelig. Ik ruim die van mij elke dag op, maar zet hem wel zo goed mogelijk terug op zn plekje.

Meestal heb ik het geduld niet, maar ik moet echt wachten tot deze zijn digitale eindstand heeft bereikt (komt een vinkje dat ie klaar). Heb het wel eens gehad dat ik er te vroeg afstapte, scheelde zo een paar 100 gram :(.

Ach ja, weegschaal is minder belangrijk. Ik ben al twee kledingmaten van mn broeken omlaag en ze blijven slapper zitten. Belangrijkste richtlijn.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:42 #238
153506 Captain_Fabulous
pi_145389406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:19 schreef Ruby88 het volgende:
Een diëtist heb ik niet, maar soms laat ik me wegen (plus vet- en spierpercentages en zo) op de sportschool. Die weegschaal is juist strenger dan thuis. Dat ik al een tijdje dacht: *O* onder de tachtig! En dat het daar ineens nog niet zo was. -O- }:|
Ik houd trouwens van kaas en ook van krentenbollen, maar niet in één hap. Dus krentenbol met kaassoufflé sla ik over...
Je weet niet wat je mist. Maar ja, ik schijn wel vaker gek te eten. Kroket met satesaus wil ook maar niet echt populair worden, terwijl het echt lekker is.
pi_145389458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Maar ja, ik schijn wel vaker gek te eten. Kroket met satesaus wil ook maar niet echt populair worden, terwijl het echt lekker is.
Ja, maar ho eens. Je kunt ook gewoon een satekroket krijgen :9 :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145389594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Weegschalen zijn soms gemeen en soms vriendelijk, maar heel gevoelig. Ik ruim die van mij elke dag op, maar zet hem wel zo goed mogelijk terug op zn plekje.
Meestal heb ik het geduld niet, maar ik moet echt wachten tot deze zijn digitale eindstand heeft bereikt (komt een vinkje dat ie klaar). Heb het wel eens gehad dat ik er te vroeg afstapte, scheelde zo een paar 100 gram :(.
Ach ja, weegschaal is minder belangrijk. Ik ben al twee kledingmaten van mn broeken omlaag en ze blijven slapper zitten. Belangrijkste richtlijn.
Ik dacht dat het verzetten alleen al er voor kon zorgen dat ie onbetrouwbaar is?
En kledingstukken zijn inderdaad een stuk belangrijker *O*
pi_145389758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verzetten alleen al er voor kon zorgen dat ie onbetrouwbaar is?
En kledingstukken zijn inderdaad een stuk belangrijker *O*
Dat zal vast kunnen, maar ik kan hem niet onder douche laten staan :P en ander plekje wil ik hem niet geven. Dus ik heb voor mezelf wat herkenningspunten hoe ik hem neerzet, misschien niet loepzuiver. Maar ach zal vast goedkomen.

Voordeel is dat ik nog heel veel kleding heb in die nieuwere/oudere maten, geeft voldoening als dat weer past en scheelt een hoop geld :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:40:43 #242
153506 Captain_Fabulous
pi_145389874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, maar ho eens. Je kunt ook gewoon een satekroket krijgen :9 :Y)
dat is natuurlijk nog lekkerder. Damn, kunnen we ophouden met over vette snacks praten, ik moet nog m'n lunchwandeling doen, en ik werk vlakbij Station BijlmerArena, een buurt vol met eettentjes, snackbars, een McD en KFC, Doner...Pure hel :+
pi_145389891
ik denk ook dat het belangrijker is om te meten hoe je kleding zit.. maar toch is het ook leuk om verschil in de cijfers te zien!!

Ik vind dat het afvallen vooral in iemand zijn gezicht is te zien (in het begin) Mensen zeiden in het begin vaak tegen mij dat mijn gezichtje smaller was geworden, pas na 5 kilo gingen mensen het zien bij mijn benen en buik ..

Hebben jullie dat ook gehad ?

Het krijgen van complimenten doet mij zo goed!
pi_145389924
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat is natuurlijk nog lekkerder. Damn, kunnen we ophouden met over vette snacks praten, ik moet nog m'n lunchwandeling doen, en ik werk vlakbij Station BijlmerArena, een buurt vol met eettentjes, snackbars, een McD en KFC, Doner...Pure hel :+
Ik werk daar ook :D
pi_145389951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef -xRoosjeX- het volgende:
ik denk ook dat het belangrijker is om te meten hoe je kleding zit.. maar toch is het ook leuk om verschil in de cijfers te zien!!
Ik vind dat het afvallen vooral in iemand zijn gezicht is te zien (in het begin) Mensen zeiden in het begin vaak tegen mij dat mijn gezichtje smaller was geworden, pas na 5 kilo gingen mensen het zien bij mijn benen en buik ..
Bij mijn vriend is het ook meteen in zijn gezicht te zien :Y
Bij mij eerder in mijn taille, blijf een rond gezicht hebben :D
pi_145389961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
+1, ik zal je niet verder martelen. Succes met het weerstaan ;) Krijg er zelf ook honger van...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:41 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Tuurlijk getalletjes zijn leuk en bevestigend.

Ja precies hetzelfde hier, gezicht eerst dan de rest. Meestal ook niet de plekken waar je het meteen weg wilt hebben ;)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:44:14 #247
153506 Captain_Fabulous
pi_145389999
Ken je die chinees onder de Arena? Echt goed, en ook verantwoord eten vind ik, als je daar luncht ben je gewoon vol tot de avond. Geen enkele behoefte aan snacks. Alleen wel wat prijzig, dus doe het maar niet al te vaak.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:45:49 #248
129836 withxhonor
straight edge
pi_145390039
pfft, vriendjes account.
high fives and stagedives
pi_145390141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:45 schreef withxhonor het volgende:
pfft, vriendjes account.
ik blijf vergeten te checken of ik ingelogd ben of hij.
bij mij zie je het het eerst bij mn rug/nek

ik heb me gister misselijk gegeten aan snoepringen met zure appelsmaak :( en dat is ook gelijk mijn downfall, mijn vriend heeft wisseldiensten. De ene week eet ik alleen, de andere week samen. En als we samen eten ben ik zo veel sneller te overtuigen om iets lekkers te eten.

vandaag een vrije dag, dus ik heb uitgeslapen, ultra lang getut en me vier keer verkleed :P
pi_145390228
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:56 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik vind het alsnog best weinig voor alleen avondeten. Maar ik ben dan de moeilijkste ook weer niet en eet er dan meteen een patatje bij ofzo. Maar dat kan ook een 'foute' instelling zijn van mij. :P
Klopt doe ik normaal ook. :) Cheat zit hem meer in het ongezonde dan in aantal kcal, dat heb ik beperkt.

Wtf, kaassouffle op een krentenbol? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 10-10-2014 11:56:25 ]
pi_145390286
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt doe ik normaal ook. :) Cheat zit hem meer in het ongezonde dan in aantal kcal, dat heb ik beperkt.
Wtf, kroket op een krentenbol? :D
Nee nee, Captain had het over een kaassoufle :P.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145390324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee nee, Captain had het over een kaassoufle :P.
Was te laat met mijn edit. Maar dat is een combi waar ik nooit op zou komen. :D Al is een krentenbol met kaas ook super lekker, dus ergens geen gekke keuze.
pi_145390357
Ik hou van kaas op een krentenbol. Vroeger haalde ik zo'n weekendzak krentebollen (10stuks) bij de albert heijn en die gingen met dik jonge kaas in het weekend met gemak op... (snap niet hoe ik zo dik ben geworden |:( ) Maar een kaassoufle op een krentebol heb ik echt nooit overwogen...
Whiskyplankje
pi_145390527
Bij mij is echt helemaal niets te zien qua afvallen. :') Ik zie het niet, hoor het ook niet. Alleen de mensen die weten dat ik afval, zeggen het. Volgens mij om aardig te zijn ofzo. :P
pi_145390538
Ik houd niet van krentenbollen, maar ik snap de logica achter de combi wel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145390548
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Yaaar het volgende:
Bij mij is echt helemaal niets te zien qua afvallen. :') Ik zie het niet, hoor het ook niet. Alleen de mensen die weten dat ik afval, zeggen het. Volgens mij om aardig te zijn ofzo. :P
Wat is de stand tot nu toe? Had/heb je zwaar overgewicht?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145390586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef Yaaar het volgende:
Dan wordt het tijd om een meetlint erbij te pakken.
pi_145390613
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat is de stand tot nu toe? Had/heb je zwaar overgewicht?
Geen zwaar overgewicht. Eerst 69, nu 65. Maar niks te zien of te merken.
pi_145390643
Dan moet je inderdaad doen wat Strawberry zegt.

Als je meer overgewicht hebt is er natuurlijk veel meer resultaat dan wanneer niet. Dus cm pakken en meten die hap :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145390924
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ken je die chinees onder de Arena? Echt goed, en ook verantwoord eten vind ik, als je daar luncht ben je gewoon vol tot de avond. Geen enkele behoefte aan snacks. Alleen wel wat prijzig, dus doe het maar niet al te vaak.
Ken m wel, maar nooit geweest. Klinkt goed :9
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:24:59 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145391486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
_O- _O-
Done B-)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:26:03 #262
153506 Captain_Fabulous
pi_145391518
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Dan moet je inderdaad doen wat Strawberry zegt.
Als je meer overgewicht hebt is er natuurlijk veel meer resultaat dan wanneer niet. Dus cm pakken en meten die hap :)
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.
pi_145391583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bij de BBC deden ze eens in een programma over overgewicht MRI scans van mensen, waarbij je ook kon zien hoeveel vet je rond je organen hebt zitten. Dus ook vet dat je nauwelijk ziet, maar wel heel ongezond is. Dat viel bij iedereen tegen. Dus misschien ben jij meer vet aan het wegwerken dat je niet zo goed ziet.
Ja dat kan natuurlijk ook, is volgens mij ook juist hetgene wat overgewicht extra gevaarlijk maakt.

Dus Yaaar, doorzetten :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:28:40 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145391611
quote:
[..]

:+
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:29:24 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145391625
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook, is volgens mij ook juist hetgene wat overgewicht extra gevaarlijk maakt.
Dus Yaaar, doorzetten :)
Klopt. Ik heb amper/geen vet meer rond mijn organen. Zit op het minste wat je uberhaupt kan hebben. Maar dat is het gevaarlijkste vet idd.
pi_145391720
4 kilo zie je echt wel, orgaanvet of niet. Juist op een wat lager gewicht vins ik het vaak meer opvallen (zonder kleding althans).
pi_145391970
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb amper/geen vet meer rond mijn organen. Zit op het minste wat je uberhaupt kan hebben. Maar dat is het gevaarlijkste vet idd.
Zo gezond :). Hoe heb jij dat gemeten?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145392308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 11:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Alles is lekker met saté-saus :Y)
pi_145392416
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Done B-)
^O^
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:04:15 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145392709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo gezond :). Hoe heb jij dat gemeten?
Dietiste gedaan B-)
pi_145392900
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dietiste gedaan B-)
Handig!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145392973
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Done B-)
Die van mij is er al :6.. Of zou er toch al moeten zijn :')
pi_145393668
quote:

[..]

Misschien is dat het inderdaad. Ik vind het wel jammer, maar het komt nog wel. Ik wil er wss nog 12 kilo (of iets meer) vanaf, dus lange weg te gaan. :P
pi_145393970
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
4 kilo zie je echt wel, orgaanvet of niet. Juist op een wat lager gewicht vins ik het vaak meer opvallen (zonder kleding althans).
Nee echt niet. Of ik ben blind. :P Maar ik vind het langzaam gaan, ik wil gewoon dat het er meteen vanaf vliegt. ;(
pi_145393994
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee echt niet. Of ik ben blind. :P Maar ik vind het langzaam gaan, ik wil gewoon dat het er meteen vanaf vliegt. ;(
Hoe lang ben jij eigenlijk?
pi_145394221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gister niet in mijn brievenbus gekeken :@
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:08:19 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145398932
Appel met kaneel uit de magnetron :Y)
pi_145399109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Tink89 het volgende:
Appel met kaneel uit de magnetron :Y)
Gewoon stukjes appel, kaneel erover heen en dan in de magnetron zo simpel? Is dat lekker?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145399280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gewoon stukjes appel, kaneel erover heen en dan in de magnetron zo simpel? Is dat lekker?
Heerlijk O+
pi_145399303
Toch eens proberen dan :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:04:11 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145400946
Sarabi, jij bent al JAREN bezig en je bent nog steeds leuk jezelf.
Jij bent tevreden met jezelf en daarom wil het afvallen niet echt lukken en dat siert je enorm!
Niet zo over nadenken dan meis, volgens mij hoort dit lichaam bij je.

Dat wou ik even zeggen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145401039
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Sarabi, jij bent al JAREN bezig en je bent nog steeds leuk jezelf.
Jij bent tevreden met jezelf en daarom wil het afvallen niet echt lukken en dat siert je enorm!
Niet zo over nadenken dan meis, volgens mij hoort dit lichaam bij je.
Dat wou ik even zeggen
Thanks O+

Ik ben stiekem ook veelste tevreden :Y anders zou ik niet in de kostuums optreden waarin ik optreed.
Het moet alleen wel gezond blijven dus als ik boven een bepaald gewicht schommel moet ik wel echt weer even opletten.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:41:03 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145401999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Uitslover :r
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:53:27 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145404096
quote:
"Beste Qwea,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de halve marathon!

Het startnummer voor de 21,1 km zal worden toegestuurd naar het opgegeven adres."
Aight!
pi_145404144
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight!
Ben je gek geworden of was je t al?

De groenteboer had snijbiet en nu ben ik intens gelukkig want ik heb mn favoriete avondeten gegeten O+ :P

T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen (1sandwichspread, 2met kaas). Halve rode paprika, cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Mango
D: Volkoren pasta met snijbiet/ui/rozijnen/pijnboompitten en halloumi :9

Net lijstje voor een vrije dag thuis ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:56:54 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145404215
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een midlife crisis zit :P
pi_145404244
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een midlife crisis zit :P
Quarterlife dan in jouw geval :P
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:58:17 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145404263
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De groenteboer had snijbiet en nu ben ik intens gelukkig want ik heb mn favoriete avondeten gegeten O+ :P
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen (1sandwichspread, 2met kaas). Halve rode paprika, cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: Mango
D: Volkoren pasta met snijbiet/ui/rozijnen/pijnboompitten en halloumi :9
Net lijstje voor een vrije dag thuis ;)
Ninja edit :(

Snijbiet? :? Ken ik niet. Hier ook thuis, gisteren ook al. Ik doe maar morgen even voorzichtig proberen of de sportschool wil. Morgen ook naar Amsterdam oid, ik MOET brede schoenen. Ik moet echt schoenen aan en die kutdingen die ik heb zijn veelste krap :X
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:58:43 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145404287
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Quarterlife dan in jouw geval :P
True story! :P
pi_145407182
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:21:46 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145407306
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:18 schreef Timmos het volgende:

[..]

B-)
pi_145407560
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ninja edit :(
Snijbiet? :? Ken ik niet. Hier ook thuis, gisteren ook al. Ik doe maar morgen even voorzichtig proberen of de sportschool wil. Morgen ook naar Amsterdam oid, ik MOET brede schoenen. Ik moet echt schoenen aan en die kutdingen die ik heb zijn veelste krap :X

Ja snijbiet. Lekker man :9

En ik had vandaag gewoon vrij van werk O+ T voelt alsof het maandag is maar er staat gewoon nog een weekend aan vrij te wachten :')
pi_145407670
Vanmiddag is m'n hardloop horloge binnenkomen. O+ Gewoon een simpele, 'goedkope' garmin forerunner 10. Helaas was hij leeg want ik was eigelijk van plan om gelijk te gaan rennen. Dan zondag maar (logistiek ivm haar wassen beter. :D ja, dat moet ik serieus inplannen).

Gelukkig (hoop ik natuurlijk) worden nu m'n rondjes wel gelogd en gaat m'n gemiddelde niet meer omlaag. Volgens endomondo ren ik nu namelijk 6 km per uur. :') En zou ik laatst over 1 km meer dan 360 minuten moeten doen. Misschien dat ik die rondjes er maar uit haal want dit ziet er natuurlijk ook niet echt uit. :P
pi_145410939
Koken ging weer prima! Mijn voeten zijn nu wel gesloopt. :D

Lijstje voor vandaag werd:

O: 2 volkoren boterhammen met filet american
L: vegan cheesecake
T: Stukje smartbar
D: Wortelsoep - Quiche met spinazie en blauwe kaas

En tussendoor proeven of dingen op smaak zijn etc. Dat is de reden waarom ik verdere tussendoortjes over sla op zulke dagen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:53:31 #295
22592 crew  Ole
pi_145411355
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
Koken ging weer prima! Mijn voeten zijn nu wel gesloopt. :D

Lijstje voor vandaag werd:

O: 2 volkoren boterhammen met filet american
L: vegan cheesecake
T: Stukje smartbar
D: Wortelsoep - Quiche met spinazie en blauwe kaas

En tussendoor proeven of dingen op smaak zijn etc. Dat is de reden waarom ik verdere tussendoortjes over sla op zulke dagen.
wel weinig
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_145411628
Mijn avondeten is patat geworden met schnitzel, tijden niet gehad. Maar kwam ff zo uit, laat eten enzo.

Meteen spijt van, maag is overstuur :(.

En Patoshik, wat is er te plannen aan logistiek voor je haar?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145420935
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn avondeten is patat geworden met schnitzel, tijden niet gehad. Maar kwam ff zo uit, laat eten enzo.

Meteen spijt van, maag is overstuur :(.

En Patoshik, wat is er te plannen aan logistiek voor je haar?
Te vaak wassen is niet goed (word mijn haar heel pluizig en droog van).

Dus ik 'kan' alleen sporten op de avonden dat ik m'n haar moet wassen. :P dus omdat ik gister niet kon hardlopen (mijn haar was dag) kan ik vandaag niet aangezien vandaag m'n haar niet gewassen wordt. + bij m'n schoonvader kan ik m'n haar niet wassen (douche wordt na 5 minuten koud en zo snel ben ik niet). Morgen wel weer. :P

Maar logistiek was geen goed woord.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patoshik op 11-10-2014 10:16:50 ]
pi_145426690
Goedemiddag jongens en meisjes!!

De proeverij gister was hilarisch maar wel teveel gedronken en teveel gesnaaid. Toch wel lastig als je wat meer drinkt om ook van de hapjes af te blijven -O-

O: cracker met panpan 20+
L: 2 boterham met kipfilet, ei, tomaat en komkommer, 1 boterham sandwichspread, sinaasappel
T: Appel, banaan en misschien een vietnameese loempia op de markt
D: moet nog iets verzinnen, iemand een idee?
T: een bokbiertje, wat olijfjes
Whiskyplankje
pi_145431093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 05:37 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Te vaak wassen is niet goed (word mijn haar heel pluizig en droog van).
Dus ik 'kan' alleen sporten op de avonden dat ik m'n haar moet wassen. :P dus omdat ik gister niet kon hardlopen (mijn haar was dag) kan ik vandaag niet aangezien vandaag m'n haar niet gewassen wordt. + bij m'n schoonvader kan ik m'n haar niet wassen (douche wordt na 5 minuten koud en zo snel ben ik niet). Morgen wel weer. :P
Maar logistiek was geen goed woord.
O op die manier, klinkt op zich wel logisch. Ik zit er nooit zo mee ;)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145432255
De weegschaal gaf vanochtend weer een goed resultaat, deze week op -1,2 kg :). Dat met wat meer eten, twee cheat momenten. Niet slecht :D.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145432262
vol
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')