Direct aan de voet van de Van Brienenoord. Perfect.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/O3M1R Op het rivium kwadrant kan je vrij parkeren
De wereld is zojuist weer een beetje slechter geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:54 schreef mosselmossel het volgende:
Maar een rondje oeververbindingen komt iets te vroeg, hoe leuk het me lijkt.
Ik wilde graag rond een uur of 10 starten. Arquero en ik zitten nog met een berg kinderen die we die dag ook nog tevreden willen houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Murmeli het volgende:
Swetsie hoe laat starten jullie zondag?
Pijll en ik willen rond km 10 aanhaken... Maar liefst niet te vroeg. Na 11 uur daar ofzo, of nog iets later. Of gaan jullie eerder?
Is te doen. Rond 11 u bij 10 km punt dan? Exacte punt laat ik dan nog weten. Pijll moet gewoon een keer op tijd uit bed en ik niet zoveel zuipen :pquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wilde graag rond een uur of 10 starten. Arquero en ik zitten nog met een berg kinderen die we die dag ook nog tevreden willen houden.
Is te regelen!! Gezellig!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef Quoi het volgende:
Jullie eindigen niet toevallig rond borreltijd op een terras?
We gaan geen 6 min/km lopen, dus dat zal wel later worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is te doen. Rond 11 u bij 10 km punt dan? Exacte punt laat ik dan nog weten. Pijll moet gewoon een keer op tijd uit bed en ik niet zoveel zuipen :p
Ik ben altijd overal te laat dus komt goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
We gaan geen 6 min/km lopen, dus dat zal wel later worden.
De Maaskantjesloop wacht op niemand.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben altijd overal te laat dus komt goed.
Ik kom dit keer niet, zelfs niet per ongelukquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er ook nog mensen die per ongeluk komen opdagen zondag?
Rond 11 uur bij de Erasmus zou moeten kunnenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is te doen. Rond 11 u bij 10 km punt dan? Exacte punt laat ik dan nog weten. Pijll moet gewoon een keer op tijd uit bed en ik niet zoveel zuipen :p
Altijd fijn dat SVV..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Swets, lief dat je het vraagt. Ging wel redelijk, ben voorzichtig positief. Nu lekker 6-8 weken wachten op de uitslag
| 1 2 | [b]19 April 2015 - [url=http://www.enschedemarathon.nl/]Enschede marathon (Enschede)[/url][/b] [*] Daywalk3r - Marathon |
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Jokkebrok would you be so kind please?![]()
[ code verwijderd ]
Tof, dat wordt je eerste marathon toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
5 is genoegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Altijd fijn dat SVV..We gaan weer voor de oude getrouwe 5,6?
(die nibe-svv dingen ging ik standaard voor de 5,6.. meer was bijna onmogelijk om te halen destijds)
Dit verdient zeker een jompel!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kom dit keer niet, zelfs niet per ongeluk
Het was vrijwel zeker niet je hart. Het is weer wat kouder, dus je zweet minder. Daardoor geleidt het minder bij de sensoren. Even aan de sensoren lebberen kan helpen, maar soms is het ook gewoon statistische elektriciteit van het T-shirt waardoor de waardes erg hoog zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Weer heerlijk gelopenAlleen in de eerste km was mijn hartslag raar aan het doen, boven de 155, maakte niet uit hoeveel ik vertraagde. Toen ben ik 20 seconden stil gaan staan en heb diep in en uit geademd en toen was hij wel weer normaal bij het tempo. Vraag me af of het mijn hart of de sensoren waren die raar deden.
http://app.endomondo.com/workouts/420677546/11367364
Nicequote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Fixed!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Thnx!quote:
Dat moet ik nog ff zien hoor. Denk wel dat ik inschrijf met de vraag aan Bertus of het evt de 25 mag worden. En dan zou die echt laaaaangzaaaaaaaaam gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:32 schreef Quoi het volgende:
Daywalk3r![]()
Je bent nog net op tijd. Halverwege volgend jaar heeft de marathon vast aan status verloren, omdat iedereen 'm al loopt of heeft gelopen
Of die 50 km een maand ervoor zo'n goed idee is....
Ergens rond de 4:15 of 4:20, hoop ik..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is je streeftijd voor zondag?
Gaat goedkomenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat wordt m'n eerste! Maar misschien dat ik de maand ervoor de 50 doe bij de sallandtrail op slakkentempo.. Maar daar kan ik nog even over nadenken, en ik denk in overleg met Bertus altijd anders nog om kan zetten eventueel.
Kleding al uitgezocht? Lucky orange of ink'n'burn?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ergens rond de 4:15 of 4:20, hoop ik..
Ik weet het serieus nog niet... ik neig naar Lucky shirt, die maakte zelfs mijn laatste LDL lucky. De Ink 'n Burn heeft mijn bijgeloof nog wat minder bevredigdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Kleding al uitgezocht? Lucky orange of ink'n'burn?
Zo lang in de trein moeten zitten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet het serieus nog niet... ik neig naar Lucky shirt, die maakte zelfs mijn laatste LDL lucky. De Ink 'n Burn heeft mijn bijgeloof nog wat minder bevredigd![]()
Van mijn marathon playlist genoot ik vandaag in de trein al
Viel mee, een uurtje ri Eindhoven lekker weggedoezeld met mijn playlistquote:
Die blauwequote:Ik had ook een bijgeloof shirt aan in Berlijn, waar ik zo heerlijk die net-niet HM tijdens Rondje Tilburg mee had gelopen
Ja, echt een gevoel van: Toen ging het ook goed, dus weer dat shirt aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Viel mee, een uurtje ri Eindhoven lekker weggedoezeld met mijn playlist
[..]
Die blauweBijgeloof is goed, als je je daar sterker door voelt, dan gaat het automatisch makkelijker als je eenmaal loopt, denk ik.
Die koop je helaas niet kant & klaar, die zul je zelf moeten creëren.quote:
Hmpfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Die koop je helaas niet kant & klaar, die zul je zelf moeten creëren.
4 uur lang naar opzwetende muziek luisteren en daar je tempo op aanpassen houdt niet iedereen volquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wegdoezelen bij een marathon playlist?![]()
Ik zou misschien iets opzwependere muziek kiezen.
Ligt eerder aan mijn nachtrust dan aan die playlist. Er zitten meerdere soorten muziek in. Hij begint met een lekker heftig startvak nummer, en heeft dan heel opbouwende nummers met goede herinneringen en ook een stukje rustig voor als ik nabij de 30+ loop, dan is het puur nog de spirit erin houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wegdoezelen bij een marathon playlist?![]()
Ik zou misschien iets opzwependere muziek kiezen.
Nee, helaas, ik loop (waarschijnlijk, als ik niet moet vliegen voor de zaak) ergens anders in Rotterdam in een haven over wat obstakels heen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er ook nog mensen die per ongeluk komen opdagen zondag?
Dit is wel herkenbaar, ik heb wel eens geprobeerd met een preek op te lopen, dat was wel beter, maar gewoon geen dopjes in mijn oren, dat werkt voor mij ook het best. Geniet ik ook meer van de omgeving trouwensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van 4 uur muziek lang lopen met muziek in mijn oren.
Vooral dat laatste, lekker genieten van wat je omgeving te bieden heeft.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar, ik heb wel eens geprobeerd met een preek op te lopen, dat was wel beter, maar gewoon geen dopjes in mijn oren, dat werkt voor mij ook het best. Geniet ik ook meer van de omgeving trouwens
Dat is ook altijd wel leuk ja, al ben ik dan vaak zo'n aso die nog een praatje met de medelopers maakt waardoor je die voetstappen niet meer hoortquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, lekker genieten van wat je omgeving te bieden heeft.
Alles horen, van drukke stadsgeluiden tot vogels e.d. in de natuur.
En wat altijd een glimlach op mijn gezicht tovert is als je aan een evenement meedoet, en loopt ergens in een stroom van een boel lopers waar weinig tot geen (of stil) publiek staat, en je niets anders hoort dan het geluid van de vele voetstappen om je heen en iedereen lekker in zichzelf met zijn / haar eigen race bezig is
Helemaal eens! Ik deed gisteren een klein rondje Brussel en ik vond t heel fijn om alle overstekende auto's aan te horen komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van 4 uur muziek lang lopen met muziek in mijn oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |