hoe doe je dat?? Wil graag beetje mee hebben..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel mij super! Ik ben de baas over mijn eigen leven
Gewoon niet zo zeiken en moeilijk doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?? Wil graag beetje mee hebben..
En veel lachenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en moeilijk doen.
Rustig opbouwen hé.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef DaMook het volgende:
Voor het eerst gaan hardlopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen.
Goed dus.
Hoop het voor je, zal je komen aanmoedigen. Spandoek enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja deels gewandeld en deels gejogd. Pace was 08:04 km/min , zegt mij nog niet veel, maar zal die de komende tijd wel zien veranderen
.
LIF / [Hardlopen] #878 - Het weer: Lang - lang, lang-kort, kort-lang of kortquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja deels gewandeld en deels gejogd. Pace was 08:04 min/km , zegt mij nog niet veel, maar zal die de komende tijd wel zien veranderen
.
Vervelend, sterkte..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Soms hé?! Snap ik het gewoon even niet meer. Waarom? Een vader die nooit meer beter zal worden en zojuist ook geen al te positief nieuws van mijn moeders lichamelijke klacht. Bah. Bah. Bah....
Thanks eens een beetje meelezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef S15 het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #878 - Het weer: Lang - lang, lang-kort, kort-lang of kort
Misschien een leuk topic voor je
OT: Gaat goed. Nog een half dagje werken, dan lekker thuis op het bankje televisie kijken met vriendinnetje
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk al dagen aan maar 1 ding: de Marathonvoorpretjes
Ahw *geeft een knuffel*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Helsinki het volgende:
Het wordt me allemaal een beetje teveel geloof ik.
Goed punt wel.quote:
Dit dus, zit met tegenstrijdigheid in mezelf..wil een (serieuse) relatie opbouwen met iemand, maar tegelijk niet vanwege toekomstplannen en weet dat het samen niet compatibel isquote:
Trouwdatum gepland?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef Pino112 het volgende:
Goed![]()
Wel jammer dat het soms nog zo lang duurt voordat toekomstige dingen gaan gebeuren. Is iets om naar uit te kijken
Alvast gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Blij,
Heb na vier á vijf maanden thuis gezeten te hebben eindelijk weer een (bij)baan
Eindelijk legaalquote:
Gefeliciteerd kleintje!quote:
quote:
Komt goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Kut.
Tering tyfus tentamens en mn motivatie om te leren is gedaald tot onder het nulpunt![]()
![]()
. Ik word wel lekker vuilnisman ofzo
Dit komt aardig in de buurtquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Kut.
Tering tyfus tentamens en mn motivatie om te leren is gedaald tot onder het nulpunt![]()
![]()
. Ik word wel lekker vuilnisman ofzo
En dan ook nog eens een uurtje langer slapen!quote:
Uurtje langer weekend inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef Wolken het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een uurtje langer slapen!
Whut?quote:
Damn. Kut voor je meis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien/hopelijk komt het nog goed maar denk het niet
Oh getsie. Sterktequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien/hopelijk komt het nog goed maar denk het niet
Precies dit.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Skies-are-Black-and-Blue het volgende:
Net zodra je denkt dat het weer goed gaat blijkt dat even niet zo te zijn en vraag je je af hoe je je zo hebt kunnen vergissen. Voel me stom.
Awwwquote:Op maandag 27 oktober 2014 05:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje eenzaam denk ikZou het anders ook niet weten
Nee, dat is hier om een of andere reden nogal een probleemquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:02 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
Awwwgeen leuk chickie aan je zijde?
Ander telefoontje. Zie de sc.quote:
Hoe dat zo?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Begin steeds meer mijn focus op bepaalde dingen kwijt te raken..
Jepquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
Verbazingwekkend dat sommige personen en muziek zulke diepe emoties bij je kunnen losmaken.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
Verbazingwekkend dat sommige personen en muziek zulke diepe emoties bij je kunnen losmaken.
da zal wel wat meevallen zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat is hier om een of andere reden nogal een probleem
Dat gelovenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
da zal wel wat meevallen zeker(iets met act en "uitwonen van foksters")
och waarom zo happen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloven![]()
Van wie ben jij een kloon?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
da zal wel wat meevallen zeker(iets met act en "uitwonen van foksters")
Ja nou ik woon niemand uit, en de alarmbellen gaan rinkelen hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
och waarom zo happen?k mag graag een beetje plagen
ah nie uitwonen. wa doe je dr dan mee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou ik woon niemand uit, en de alarmbellen gaan rinkelen hier.
Ik doe er niks mee. Ik ben braaf ende zedigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
ah nie uitwonen. wa doe je dr dan mee?![]()
alarm? nie alleen bij u zo te zien
complicate?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
ah nie uitwonen. wa doe je dr dan mee?![]()
alarm? nie alleen bij u zo te zien
quote:
She's alive?quote:
U bent van het subtiele ras?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
dating? gewoon snoeiharde pompseks! recht in de kut!
nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaaktquote:
Zou t kunnen zijn dat je gewoon lelijk bent en daarom die Tarzan hebt en dan vervolgens doet alsof t een keuze is dat je je Tarzan gebruikt terwijl je gewoon eenzaam bent omdat niemand je wil?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaakt
Ga anders dansen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaakt
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zou t kunnen zijn dat je gewoon lelijk bent en daarom die Tarzan hebt en dan vervolgens doet alsof t een keuze is dat je je Tarzan gebruikt terwijl je gewoon eenzaam bent omdat niemand je wil?
quote:
quote:
Poepen is altijd fijn! Mobieltje mee en beetje fok!ken. En op z'n Belgisch is poepen ook fijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?
Tuurlijk, ik zou je urenlang pompen, ookal ben je foeilelijk. Ik moet wel aan mn reputatie denken weetje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?
WZAWZDB VRINDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef S15 het volgende:
Kunnen jullie niet naar een SC of elkaar DM'en?
OT: Gaat lekker, avondje niks doen
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef S15 het volgende:
Kunnen jullie niet naar een SC of elkaar DM'en?
Waarom is ze gestopt met posten eigenlijk? Weggepest?quote:
Beterschap, mijn favo aziaatjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom is ze gestopt met posten eigenlijk? Weggepest?
OT: al 5 dagen ziek in bed, voel me slapjes
quote:
Ahh, daar hebben we de stalker.quote:
Is dat die engnek? IP doorsturen naar politiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, daar hebben we de stalker.
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Komt door het sporten he
Ik voel me ook goed, fit vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oohhquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef yats het volgende:
VerzopenNet ook al nat geregend ja. Ach, tot nog toe weinig te klagen over het weer dit jaar. Veel zon gehad ook, goed voor mijn zonnenpanelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ouch. Erg hoog, beterschap.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
40 graden koorts. Morgen jarig. Top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:02 schreef KaBuf het volgende:
Fuck fuck fuck soms haat ik mijn werk
Kan ik niet gewoon stoppen en rentenieren?Het is iig nog soms bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OT: mwah. komende week weer de ploegendienst in, ben benieuwd, maar ben er bang voor. Ondertussen maar kijken of ik iets anders/beters kan vinden, al word dat erg moeilijk.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik dacht even dat er iemand in jouw pocket zatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
Veryyyy gooddd. Weer een tien in tha pocket voor school!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helpt dat als je ziek bent, ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even snel tinderen dan.
OT: Ik voel me primaen ben moe, dus ga heerlijk naar bed.
Nee gaat alleen maar erger wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:31 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Helpt dat als je ziek bent, ja?
OT: moe.
Nee niet als je ziek bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:31 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Helpt dat als je ziek bent, ja?
OT: moe.
quote:
Dat komt goed gozer! Geloof me maar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
OT: zo, alle cijfers ingevoerd. Periode 1 is klaar. Sta op de drempel van het weekend. En tegelijkertijd ontzettend in spanning omdat ik iets niet zeker weet. We gaan er het beste van maken!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Het gaat al beter. Geen koorts meer. Hopen dat het zo blijft.
Hoop hetquote:
Nope, herkenbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:36 schreef WeirdlyWired het volgende:
Is het raar dat ik liever alleen ben op m'n verjaardag?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vriendin mis ik nu zo erg dat ik tranen in mijn ogen heb als ik naar foto's van ons samen kijk en denk aan hoe lief ze is en hoe ik het zo heb kunnen treffen met haar.
Dat ik heel erg moe ben helpt niet echt mee.
Dat denk ik niet hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:36 schreef WeirdlyWired het volgende:
Is het raar dat ik liever alleen ben op m'n verjaardag?
Goed om te lezen dat het goed gaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:46 schreef standbyme het volgende:
Ik mis m'n vriendhij is terug naar z'n moeder voor het weekend en na 4 maanden samengewoond te hebben is het ineens moeilijk om hem 3 dagen niet te zien. Ik hou zo veel van hem.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Het gaat al beter. Geen koorts meer. Hopen dat het zo blijft.
Komt goed, echtquote:
Hoe dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |