hoe doe je dat?? Wil graag beetje mee hebben..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel mij super! Ik ben de baas over mijn eigen leven
Gewoon niet zo zeiken en moeilijk doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?? Wil graag beetje mee hebben..
En veel lachenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en moeilijk doen.
Rustig opbouwen hé.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef DaMook het volgende:
Voor het eerst gaan hardlopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen.
Goed dus.
Hoop het voor je, zal je komen aanmoedigen. Spandoek enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja deels gewandeld en deels gejogd. Pace was 08:04 km/min , zegt mij nog niet veel, maar zal die de komende tijd wel zien veranderen
.
LIF / [Hardlopen] #878 - Het weer: Lang - lang, lang-kort, kort-lang of kortquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja deels gewandeld en deels gejogd. Pace was 08:04 min/km , zegt mij nog niet veel, maar zal die de komende tijd wel zien veranderen
.
Vervelend, sterkte..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Soms hé?! Snap ik het gewoon even niet meer. Waarom? Een vader die nooit meer beter zal worden en zojuist ook geen al te positief nieuws van mijn moeders lichamelijke klacht. Bah. Bah. Bah....
Thanks eens een beetje meelezen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef S15 het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #878 - Het weer: Lang - lang, lang-kort, kort-lang of kort
Misschien een leuk topic voor je
OT: Gaat goed. Nog een half dagje werken, dan lekker thuis op het bankje televisie kijken met vriendinnetje
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk al dagen aan maar 1 ding: de Marathonvoorpretjes
Ahw *geeft een knuffel*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Helsinki het volgende:
Het wordt me allemaal een beetje teveel geloof ik.
Goed punt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |