nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaaktquote:
Zou t kunnen zijn dat je gewoon lelijk bent en daarom die Tarzan hebt en dan vervolgens doet alsof t een keuze is dat je je Tarzan gebruikt terwijl je gewoon eenzaam bent omdat niemand je wil?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaakt
Ga anders dansen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
nee dank u, als ik de keuze heb tussen uw stijl en tarzan is de keuze snel gemaakt
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zou t kunnen zijn dat je gewoon lelijk bent en daarom die Tarzan hebt en dan vervolgens doet alsof t een keuze is dat je je Tarzan gebruikt terwijl je gewoon eenzaam bent omdat niemand je wil?
quote:
quote:
Poepen is altijd fijn! Mobieltje mee en beetje fok!ken. En op z'n Belgisch is poepen ook fijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?
Tuurlijk, ik zou je urenlang pompen, ookal ben je foeilelijk. Ik moet wel aan mn reputatie denken weetje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef Liefboefje25 het volgende:
[..]
Zou t kunne da jij zo wanhopig bent dat je ondanks da je da denkt van mij toch wil poepen?
WZAWZDB VRINDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef S15 het volgende:
Kunnen jullie niet naar een SC of elkaar DM'en?
OT: Gaat lekker, avondje niks doen
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:47 schreef S15 het volgende:
Kunnen jullie niet naar een SC of elkaar DM'en?
Waarom is ze gestopt met posten eigenlijk? Weggepest?quote:
Beterschap, mijn favo aziaatjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom is ze gestopt met posten eigenlijk? Weggepest?
OT: al 5 dagen ziek in bed, voel me slapjes
quote:
Ahh, daar hebben we de stalker.quote:
Is dat die engnek? IP doorsturen naar politiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, daar hebben we de stalker.
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Komt door het sporten he
Ik voel me ook goed, fit vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |