och jeetje spees, nog een fluxus ook! Maar wat is dat razend snel gegaan!! Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Vannacht om 3.27 is onze mooie kleine S.uze geboren. 3620 gram, niks reus. Ik lig bij te komen van OK na fluxus, dus later meer. Maar ze is er
Gefeliciteerd Spees!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Vannacht om 3.27 is onze mooie kleine S.uze geboren. 3620 gram, niks reus. Ik lig bij te komen van OK na fluxus, dus later meer. Maar ze is er
Hoera!! Daar is je dochterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Heftig! Maar gefeliciteerd!! Mooie naamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef Cholula het volgende:
Wij zitten bij mijn schoonouders om te vertellen of ze een kleinzoon of kleindochter krijgen. Loopt potjandorie het hele huis vol met buren en wij hebben ondertussen het nog steeds niet kunnen vertellen.
Misschien doen we dat zo wel. Ondertussen eten de buren lekker van onze meegebrachte versnapering waar we het mee willen vertellen. Ach het is wel gezellig!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]trek je schoonmoeder de keuken in! snel!
goed!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SQ is...
Ik dacht vanochtend even dat het misschien begonnen was. Ik verloor kleine beetjes vocht en had bij t opstaan behoorlijke buikpijn en hatde buiken. Maar t was gewoon slijm (tsunamiiii) en ik vermoed een ongecontroleerd blaasmomentje en mijn bekken+harde buik denk ik. Straks tegen tweeen controle sowieso, maar na een half uur douchen en me aankleden was t over.
beschuit met muisjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Cholula het volgende:
[..]
Misschien doen we dat zo wel. Ondertussen eten de buren lekker van onze meegebrachte versnapering waar we het mee willen vertellen. Ach het is wel gezellig!
piemelbroodjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.
Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)
knaks?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.
Neuh! Meer in verwonderde afwachting "of dit het nou zou zijn". Hij mag nog wel effe nlijven zittenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..
extreem moe: check.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan me er niet zo goed aan toegeven. Voel me niet zo prettig alleen thuis ofzo. En aan de andere kan wil ik graag 'alleen' zijnZucht
Is het bezoek dat nogal blijft plakken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef Cholula het volgende:
We weten pas sinds gisteren wat het wordt. Maar ik wil het eerst aan ouders vertellen.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is het bezoek dat nogal blijft plakken?
ja! Durf de tuin niet meer in, bang dat de planten op me gaan schieten (plants VS. Zombies)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)
quote:
Mannetje zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Weet je wie pas moe is? Onze kat! Oh oh wat is ze moe en zielig
nouja, zoals je ziet ben ik nu hard aan het werkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk verlof? Of heb ik dat gemist?
Sicilia
Hoe doe je dat in combi met de zorg voor je oudste? (je had al een kindje toch?)
Of is het juist een fijne afleiding?
Ik mis mijn meisje ook wel hoorze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag
Oh wat sneu voor je kat kwakzOr.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:42 schreef Radyhyn het volgende:
Zoë ik begin nu ook echt te merken dat ik sneller moe wordt nu. Maar kan me voorstellen dat het bij jou nog net ff een flink tikkie erger is met je mini, slechte nachten en 2 buikbaby's![]()
Kwak ga je ook al mee met de volle-maan-marathon!?
Ja dat is dus niet echt te combineren...Nu werk ik officieel nog, volgende week laatste week en vrijdag dan officieel verlof, maar ben deze week maar weer thuis gebleven, want en heeeel moe en veel te veel (pijnlijke) harde buiken, maar dochter gaat wel gewoon naar het kdv. De dagen dat ze thuis is zijn pittig, want ze slaapt ook niet meer 's middags dus heeft best wat vermaak nodig. Gelukkig ben ik alleen vrijdag een halve dag alleen met haar. Vriendlief doet nu gewoon even wat meer dingen met haar en dat is wel moeilijk. Heb haar uitgelegd dat mama nu veel moet uitrusten en dat als haar broertje straks geboren is, mama weer wat meer tijd voor haar gaat maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk verlof? Of heb ik dat gemist?
Sicilia
Hoe doe je dat in combi met de zorg voor je oudste? (je had al een kindje toch?)
Of is het juist een fijne afleiding?
Ik mis mijn meisje ook wel hoorze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag
Oh wat sneu voor je kat kwakzOr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |