veel sterkte bij je herstel en hopelijk mag je gauw naar huis.
  veel sterkte bij je herstel en hopelijk mag je gauw naar huis.

spees gefeliciteerd! Mooie naam nu even bijkomen en goed hard genieten!
 spees gefeliciteerd! Mooie naam nu even bijkomen en goed hard genieten!

Rust zoveel mogelijk uit en laat je goed verzorgen
 Rust zoveel mogelijk uit en laat je goed verzorgen  . Herstellen van fluxus duurt helaas. Mooie kennismaking met Silly?
. Herstellen van fluxus duurt helaas. Mooie kennismaking met Silly?

.
 . . Sterkte met je herstel, Hoop dat je je snel fitter voelt!
 . Sterkte met je herstel, Hoop dat je je snel fitter voelt!

dat is snel gegaan zeg!!
 dat is snel gegaan zeg!!  
  gefeliciteerd met je prachtige P50 kind
 gefeliciteerd met je prachtige P50 kind  <3
 <3  

was hier ook de naam voor een meisje
  was hier ook de naam voor een meisje  

Veel geluk en een voorspoedig herstel toegewenst!
 Veel geluk en een voorspoedig herstel toegewenst!

Hopelijk knap je snel op en kan je lekker van je meisje gaan genieten!
  Hopelijk knap je snel op en kan je lekker van je meisje gaan genieten!

goed gedaan, nu herstellen en genieten samen!
 goed gedaan, nu herstellen en genieten samen!

quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef Cholula het volgende:
Wij zitten bij mijn schoonouders om te vertellen of ze een kleinzoon of kleindochter krijgen. Loopt potjandorie het hele huis vol met buren en wij hebben ondertussen het nog steeds niet kunnen vertellen.
 trek je schoonmoeder de keuken in! snel!
  trek je schoonmoeder de keuken in! snel!

Misschien doen we dat zo wel. Ondertussen eten de buren lekker van onze meegebrachte versnapering waar we het mee willen vertellen. Ach het is wel gezellig!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]trek je schoonmoeder de keuken in! snel!

goed!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SQ is...
Ik dacht vanochtend even dat het misschien begonnen was. Ik verloor kleine beetjes vocht en had bij t opstaan behoorlijke buikpijn en hatde buiken. Maar t was gewoon slijm (tsunamiiii) en ik vermoed een ongecontroleerd blaasmomentje en mijn bekken+harde buik denk ik. Straks tegen tweeen controle sowieso, maar na een half uur douchen en me aankleden was t over.

beschuit met muisjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Cholula het volgende:
[..]
Misschien doen we dat zo wel. Ondertussen eten de buren lekker van onze meegebrachte versnapering waar we het mee willen vertellen. Ach het is wel gezellig!

dat is minder cholula
 dat is minder cholula dus dat helpt ook niet echt.
 dus dat helpt ook niet echt. )
 )

piemelbroodjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.

Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)

knaks?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.
 ik ben even vergeten wat je krijgt
 ik ben even vergeten wat je krijgt   

Neuh! Meer in verwonderde afwachting "of dit het nou zou zijn". Hij mag nog wel effe nlijven zittenquote:

Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..
 Zucht
 Zucht

extreem moe: check.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan me er niet zo goed aan toegeven. Voel me niet zo prettig alleen thuis ofzo. En aan de andere kan wil ik graag 'alleen' zijnZucht

Is het bezoek dat nogal blijft plakken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef Cholula het volgende:
We weten pas sinds gisteren wat het wordt. Maar ik wil het eerst aan ouders vertellen.

. Mooie naam bijna mijn eigen naam, wat worden er de laatste week leuke namen gegeven aan verse babies
 . Mooie naam bijna mijn eigen naam, wat worden er de laatste week leuke namen gegeven aan verse babies  . Fluxus klinkt heftig, hopelijk ben je snel weer iets hersteld. Doet je meisje het goed, en heeft S al kennisgemaakt met kleine zus?
. Fluxus klinkt heftig, hopelijk ben je snel weer iets hersteld. Doet je meisje het goed, en heeft S al kennisgemaakt met kleine zus?

Blijkbaar welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is het bezoek dat nogal blijft plakken?

ja! Durf de tuin niet meer in, bang dat de planten op me gaan schieten (plants VS. Zombies)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)
 ik slaap als een oud wiefje elke middag anderhalf uur op de bank
 ik slaap als een oud wiefje elke middag anderhalf uur op de bank  

quote:

ze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag
 ze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag 

).
 ). 

Mannetje zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
Weet je wie pas moe is? Onze kat! Oh oh wat is ze moe en zielig

nouja, zoals je ziet ben ik nu hard aan het werkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk verlof? Of heb ik dat gemist?
Sicilia
Hoe doe je dat in combi met de zorg voor je oudste? (je had al een kindje toch?)
Of is het juist een fijne afleiding?
Ik mis mijn meisje ook wel hoorze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag
Oh wat sneu voor je kat kwakzOr.
 . Ik heb nog 4 of 5 concerten staan voor ik met "verlof" ga, dat is dan in week 35 officieel. Week 34 moet ik nog 6 dagen werken, dat wordt wel redelijk hels. Maargoed, he, voordekunst.nl
. Ik heb nog 4 of 5 concerten staan voor ik met "verlof" ga, dat is dan in week 35 officieel. Week 34 moet ik nog 6 dagen werken, dat wordt wel redelijk hels. Maargoed, he, voordekunst.nl   ohja, en centen.
  ohja, en centen.  dus dat is goed te behapstukken! Moet wel studeren natuurlijk en zorgen dat ik lichtelijk in vorm blijf voor die laatste concerten.
  dus dat is goed te behapstukken! Moet wel studeren natuurlijk en zorgen dat ik lichtelijk in vorm blijf voor die laatste concerten.

quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:42 schreef Radyhyn het volgende:
Zoë ik begin nu ook echt te merken dat ik sneller moe wordt nu. Maar kan me voorstellen dat het bij jou nog net ff een flink tikkie erger is met je mini, slechte nachten en 2 buikbaby's
Kwak ga je ook al mee met de volle-maan-marathon!?
 ! Rady? Moe? *belt de krant*
! Rady? Moe? *belt de krant*   

en het bovenste schilderij (de 1e die je had gepost) past er heel erg mooi bij
 en het bovenste schilderij (de 1e die je had gepost) past er heel erg mooi bij 

Ja dat is dus niet echt te combineren...Nu werk ik officieel nog, volgende week laatste week en vrijdag dan officieel verlof, maar ben deze week maar weer thuis gebleven, want en heeeel moe en veel te veel (pijnlijke) harde buiken, maar dochter gaat wel gewoon naar het kdv. De dagen dat ze thuis is zijn pittig, want ze slaapt ook niet meer 's middags dus heeft best wat vermaak nodig. Gelukkig ben ik alleen vrijdag een halve dag alleen met haar. Vriendlief doet nu gewoon even wat meer dingen met haar en dat is wel moeilijk. Heb haar uitgelegd dat mama nu veel moet uitrusten en dat als haar broertje straks geboren is, mama weer wat meer tijd voor haar gaat maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk verlof? Of heb ik dat gemist?
Sicilia
Hoe doe je dat in combi met de zorg voor je oudste? (je had al een kindje toch?)
Of is het juist een fijne afleiding?
Ik mis mijn meisje ook wel hoorze maakt me vrolijk en geeft fijne afleiding..maar ik kan t helaas niet meer de hele dag
Oh wat sneu voor je kat kwakzOr.

quote:

Nee man! Ik ga morgen nog een keer op babyvisite bij de baby van mijn vriendinnetje van 5 weken oud, en dan komt vrijdag een vriend koffie drinken, en ik moet nog een tweede sok breien (mijn bevalsokkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:42 schreef Radyhyn het volgende:
Zoë ik begin nu ook echt te merken dat ik sneller moe wordt nu. Maar kan me voorstellen dat het bij jou nog net ff een flink tikkie erger is met je mini, slechte nachten en 2 buikbaby's
Kwak ga je ook al mee met de volle-maan-marathon!?
 ) en de draadjes van de babydeken afhechten en er een achterkant op naaien, en mijn sjaal afbreien, en een kussen afhaken en en en en...
 ) en de draadjes van de babydeken afhechten en er een achterkant op naaien, en mijn sjaal afbreien, en een kussen afhaken en en en en... 

hehehe hijze staat op standje '/ ignore'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee poes, maar wel een rode dus misschien transgender?
[ link | afbeelding ]

Gefeliciteerd Spees! En nu lekker bijkomen!
 Gefeliciteerd Spees! En nu lekker bijkomen!   
  Hoofd is p50 en beentjes en buik zijn wat kleiner, p23.
 Hoofd is p50 en beentjes en buik zijn wat kleiner, p23.  

insert DENIAL!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee man! Ik ga morgen nog een keer op babyvisite bij de baby van mijn vriendinnetje van 5 weken oud, en dan komt vrijdag een vriend koffie drinken, en ik moet nog een tweede sok breien (mijn bevalsokken) en de draadjes van de babydeken afhechten en er een achterkant op naaien, en mijn sjaal afbreien, en een kussen afhaken en en en en...

Hmmm.. dan kan je beter de volgende volle maan afwachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee man! Ik ga morgen nog een keer op babyvisite bij de baby van mijn vriendinnetje van 5 weken oud, en dan komt vrijdag een vriend koffie drinken, en ik moet nog een tweede sok breien (mijn bevalsokken) en de draadjes van de babydeken afhechten en er een achterkant op naaien, en mijn sjaal afbreien, en een kussen afhaken en en en en...

die doet je man op zijn oren en doet dan een dansje, toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:52 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hmmm.. dan kan je beter de volgende volle maan afwachten
Druk nog jij joh!
En wat zijn bevalsokken??

voor gewicht ja.. ik mag morgen ook weer voor een groeiecho
 voor gewicht ja.. ik mag morgen ook weer voor een groeiecho  

afhankelijk van hoe slecht hij danst. Als hij heel slecht danst, wel. Als hij nog slechter danst krijg je spontane lediging van je darmenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:55 schreef Radyhyn het volgende:
En dan breken je vliezen spontaan door de oncontroleerbare lachstuip die dan volgt?

Dat. Of ik doe ze lekker zelf aan in t ziekenhuis terwijl ik verder halfnakend ben zodat ik warme voeten heb (ik had gehoord dat vooral na de bevalling veel vrouwen t koud hebben, en lekkere eigen gebreide sokken leken me dan ideaal. Moet sowieso een nacjt blijven namelijk). Ik had er al heel lang 1 liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:55 schreef Radyhyn het volgende:
En dan breken je vliezen spontaan door de oncontroleerbare lachstuip die dan volgt?
 moet de tweede nog breien.
 moet de tweede nog breien.

een sticker!
 een sticker!

binnen nu en een weekquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Crumpette het volgende:
Phaidra
En SQ, wanneer wil de dokter henka eruittrekken?

Maar ik had koude voeten bij de eerste, uiteindelijk tijdens de bevalling sloffen aan gehad.
 Maar ik had koude voeten bij de eerste, uiteindelijk tijdens de bevalling sloffen aan gehad.   Dus ik zou hem nog gauw even afmaken inderdaad.
 Dus ik zou hem nog gauw even afmaken inderdaad.   

Dus ik ga zo ook.
  Dus ik ga zo ook.   

Klinkt wel een beetje zoals het bij mij begon Kwakquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SQ is...
Ik dacht vanochtend even dat het misschien begonnen was. Ik verloor kleine beetjes vocht en had bij t opstaan behoorlijke buikpijn en hatde buiken. Maar t was gewoon slijm (tsunamiiii) en ik vermoed een ongecontroleerd blaasmomentje en mijn bekken+harde buik denk ik. Straks tegen tweeen controle sowieso, maar na een half uur douchen en me aankleden was t over.

ja kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
raar. Het is ineens zo definitief allemaal

Ik ga niet opzoeken wat fluxus precies inhoudt (iets met bloedverlies dacht ik), ik wil het niet weten, maar ik hoop op snel herstel voor je!!
 Ik ga niet opzoeken wat fluxus precies inhoudt (iets met bloedverlies dacht ik), ik wil het niet weten, maar ik hoop op snel herstel voor je!!  

).
).

Ik maak me nu natuurlijk weer zorgen om die korte pootjes, maar alles valt binnen de curve dus het zal wel goed zijn... Kind moet zich er maar bij neer leggen dat het geen fotomodel kan worden, ik heb gewoon een kleine Wesley Sneijder in mijn buikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef Heliotrope het volgende:
SD weer een sticker en mooie stats, fijn! Opluchting?

Mag nu elke week!
  Mag nu elke week!

quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit dat nou met die volle maan? Is daar onderzoek naar gedaan? Trekken de magnetische velden je baby er uit?
quote:De maan houdt de gemoederen flink bezig aangezien er vele onderzoeken verricht zijn om de verhalen rondom de invloed van de maan op de bevalling te kunnen onderbouwen met cijfers. Maar uit de vele wetenschappelijke studies die zijn gedaan naar dit fenomeen, zijn nog geen bevestigende verklaringen gekomen. Statistieken van bevallingentijdstippen over een aantal jaar wijzen uit dat er geen verband kan worden gelegd tussen toename van het aantal bevallingen tijdens volle maan.

Vraag het even aan je gyn of vk!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit dat nou met die volle maan? Is daar onderzoek naar gedaan? Trekken de magnetische velden je baby er uit?

de verloskamers waar ik gewerkt heb was het soms drukker en soms niet. Net als sommige donderdagen drukker zijn dan anderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
 wel mijn eigen ervaring.
 wel mijn eigen ervaring.

dan toch maar kijken of over je kat heen plassen de bevalling wil opwekken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een mooie theorie

.
. !
 ! .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |