goed!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SQ is...
Ik dacht vanochtend even dat het misschien begonnen was. Ik verloor kleine beetjes vocht en had bij t opstaan behoorlijke buikpijn en hatde buiken. Maar t was gewoon slijm (tsunamiiii) en ik vermoed een ongecontroleerd blaasmomentje en mijn bekken+harde buik denk ik. Straks tegen tweeen controle sowieso, maar na een half uur douchen en me aankleden was t over.

beschuit met muisjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef Cholula het volgende:
[..]
Misschien doen we dat zo wel. Ondertussen eten de buren lekker van onze meegebrachte versnapering waar we het mee willen vertellen. Ach het is wel gezellig!

dat is minder cholula
 dat is minder cholula dus dat helpt ook niet echt.
 dus dat helpt ook niet echt. )
 )

piemelbroodjes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.

Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)

knaks?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef Cholula het volgende:
Geen beschuit met muisjes, iets geslacht specifieker.
 ik ben even vergeten wat je krijgt
 ik ben even vergeten wat je krijgt   

Neuh! Meer in verwonderde afwachting "of dit het nou zou zijn". Hij mag nog wel effe nlijven zittenquote:

Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hebt wel net een paar slechte nachten gehad, toch? Bij mij komt de terugslag dan ook pas na een nacht wél goed slapen. Vermoeidheid is sowieso wel herkenbaar, ook al ben ik nog niet 30+-weken..
 Zucht
 Zucht

extreem moe: check.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan me er niet zo goed aan toegeven. Voel me niet zo prettig alleen thuis ofzo. En aan de andere kan wil ik graag 'alleen' zijnZucht

Is het bezoek dat nogal blijft plakken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef Cholula het volgende:
We weten pas sinds gisteren wat het wordt. Maar ik wil het eerst aan ouders vertellen.

. Mooie naam bijna mijn eigen naam, wat worden er de laatste week leuke namen gegeven aan verse babies
 . Mooie naam bijna mijn eigen naam, wat worden er de laatste week leuke namen gegeven aan verse babies  . Fluxus klinkt heftig, hopelijk ben je snel weer iets hersteld. Doet je meisje het goed, en heeft S al kennisgemaakt met kleine zus?
. Fluxus klinkt heftig, hopelijk ben je snel weer iets hersteld. Doet je meisje het goed, en heeft S al kennisgemaakt met kleine zus?

Blijkbaar welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is het bezoek dat nogal blijft plakken?

ja! Durf de tuin niet meer in, bang dat de planten op me gaan schieten (plants VS. Zombies)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
Ohdat is minder cholula
Voor de dames die 30+ weken zijn.
Is erge vermoeidheid herkenbaar? Ik heb vannacht goed geslapen en S was pas 7:45 wakker dus daar ligt het ook niet aan. Neem voldoende rust, eet goed/gezond en neem alle vitamines etc
Ik wil op bed maar als ik dan lig krijg ik wiebelbenendus dat helpt ook niet echt.
(natuurlijk als ik me zorgen maak moet ik bellen etc. Maar ik maak me geen zorgen. Vind het alleen vervelend)
 ik slaap als een oud wiefje elke middag anderhalf uur op de bank
 ik slaap als een oud wiefje elke middag anderhalf uur op de bank  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |