Maar ik had koude voeten bij de eerste, uiteindelijk tijdens de bevalling sloffen aan gehad.
 Maar ik had koude voeten bij de eerste, uiteindelijk tijdens de bevalling sloffen aan gehad.   Dus ik zou hem nog gauw even afmaken inderdaad.
 Dus ik zou hem nog gauw even afmaken inderdaad.   

Dus ik ga zo ook.
  Dus ik ga zo ook.   

Klinkt wel een beetje zoals het bij mij begon Kwakquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
Ben benieuwd hoe het met SQ is...
Ik dacht vanochtend even dat het misschien begonnen was. Ik verloor kleine beetjes vocht en had bij t opstaan behoorlijke buikpijn en hatde buiken. Maar t was gewoon slijm (tsunamiiii) en ik vermoed een ongecontroleerd blaasmomentje en mijn bekken+harde buik denk ik. Straks tegen tweeen controle sowieso, maar na een half uur douchen en me aankleden was t over.

ja kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
raar. Het is ineens zo definitief allemaal

Ik ga niet opzoeken wat fluxus precies inhoudt (iets met bloedverlies dacht ik), ik wil het niet weten, maar ik hoop op snel herstel voor je!!
 Ik ga niet opzoeken wat fluxus precies inhoudt (iets met bloedverlies dacht ik), ik wil het niet weten, maar ik hoop op snel herstel voor je!!  

).
).

Ik maak me nu natuurlijk weer zorgen om die korte pootjes, maar alles valt binnen de curve dus het zal wel goed zijn... Kind moet zich er maar bij neer leggen dat het geen fotomodel kan worden, ik heb gewoon een kleine Wesley Sneijder in mijn buikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef Heliotrope het volgende:
SD weer een sticker en mooie stats, fijn! Opluchting?

Mag nu elke week!
  Mag nu elke week!

quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit dat nou met die volle maan? Is daar onderzoek naar gedaan? Trekken de magnetische velden je baby er uit?
quote:De maan houdt de gemoederen flink bezig aangezien er vele onderzoeken verricht zijn om de verhalen rondom de invloed van de maan op de bevalling te kunnen onderbouwen met cijfers. Maar uit de vele wetenschappelijke studies die zijn gedaan naar dit fenomeen, zijn nog geen bevestigende verklaringen gekomen. Statistieken van bevallingentijdstippen over een aantal jaar wijzen uit dat er geen verband kan worden gelegd tussen toename van het aantal bevallingen tijdens volle maan.

Vraag het even aan je gyn of vk!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit dat nou met die volle maan? Is daar onderzoek naar gedaan? Trekken de magnetische velden je baby er uit?

de verloskamers waar ik gewerkt heb was het soms drukker en soms niet. Net als sommige donderdagen drukker zijn dan anderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
 wel mijn eigen ervaring.
 wel mijn eigen ervaring.

dan toch maar kijken of over je kat heen plassen de bevalling wil opwekken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een mooie theorie

.
. !
 ! .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |