maar we hadden het over bevalbaden toch? /verwarringquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
daarom staat in mn post ook t gewone bad![]()
wordt afgeraden zolang er nog geen echte weeen zijn.
ik denk omdat je kind er dan echt aan komt en je niet evt nog een infectie kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:36 schreef Hilmo het volgende:
Ja gewoon badderen mag niet met gebroken vliezen, maar bevallen in het bevalbad met gebroken vliezen is wel weer de bedoeling, dus dat verschil snap ik ook niet helemaal eigenlijk, wat dan het verschil is.
Zo'n zeil voor in het bevalbad wordt steriel geleverd neem ik aan, dus dan is er geen infectiegevaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:36 schreef Hilmo het volgende:
Ja gewoon badderen mag niet met gebroken vliezen, maar bevallen in het bevalbad met gebroken vliezen is wel weer de bedoeling, dus dat verschil snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
Ja maar Hilmo gaat (als ikt goed heb) graag met manlief in bad dus daarom zei ik t er ff bij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar we hadden het over bevalbaden toch? /verwarring
Dan moet manlief maar even douche met dettol van te voren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar Hilmo gaat (als ikt goed heb) graag met manlief in bad dus daarom zei ik t er ff bij.![]()
anyways ik ga weer stil f5-en tot er nieuwr baby's zijn.
Hihi we hebben het luxe, twee baden. Een gewoon bad waar ik nu geregeld in ga voor de krampen, en dat is met man samen. Maar hij wil geloof ik niet in het bevalbad, wat ook nauwelijks zou passen trouwens (met persoonlijke hoes die nog nooit gebruikt is) dus daar zit ik dan alleen in. In het boekje van het bevalbad staat ook bij gebroken vliezen mag je er in stappen, maar alleen als er weeën zijn en regelmatig en krachtig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar Hilmo gaat (als ikt goed heb) graag met manlief in bad dus daarom zei ik t er ff bij.![]()
anyways ik ga weer stil f5-en tot er nieuwr baby's zijn.
Dat jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo'n zeil voor in het bevalbad wordt steriel geleverd neem ik aan, dus dan is er geen infectiegevaar.
Een baby?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:49 schreef Hilmo het volgende:
En succes straks SQ, ben benieuwd wat eruit komt!
die zitten toch in bloemkolen verstopt?quote:
nou lekker dan, krijg ik een tweelingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zitten toch in bloemkolen verstopt?
en een schuursponsje zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet manlief maar even douche met dettol van te voren.
staalborstelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
en een schuursponsje zeker?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nou lekker dan, krijg ik een tweeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |