Dat is idd wel een apart stemgeluid, maar vind het zelf echt prachtig bij momenten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef Eska het volgende:
Nee, die kan ik best hebben.
't is die van the Associates....
Er zijn van die namen dat als je die ziet dat ik meteen een negatieve associatie krijg, ongeacht de context en heel flexibel als ik ben is dan ook meteen alles daaraan verkeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef Eska het volgende:
Oh, en ik vind de combinatie van die 2 stemmen juist zo mooi.
Lekker melodramatisch, up-tempo en met een sax-riedeltje er in...quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een apart stemgeluid, maar vind het zelf echt prachtig bij momenten.
Sax, trompet, blazers zijn sowieso vaak wel een bonus wmb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Lekker melodramatisch, up-tempo en met een sax-riedeltje er in...
TR gemachtquote:
Dat verschijnsel herken ik op zich wel. Maar niet specifiek bij Kylie (al blief ik haar repertoire doorgaans nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn van die namen dat als je die ziet dat ik meteen een negatieve associatie krijg, ongeacht de context en heel flexibel als ik ben is dan ook meteen alles daaraan verkeerd.
Margaret Thatcher, Patty Brard, Eddy Murphy, Whoopie Goldberg, David Hasselhoff. In dat rijtje staat Kylie dus ook.
Nu krijg ik Nasi associaties in condoomsquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Ow ja, Patty Brard. Ik mag van chufi geen vieze verhaaltjes meer over haar platsen, dus dan maar naar een jonge Patty kijken.Geile badpakjes wel.
Ik heb altijd wat moeite om YT's van Big Country aan te klikken, maar dit was prima te doen.quote:
Dat zit bij mij idd net aan de goede kant van de zeurgrens, ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb altijd wat moeite om YT's van Big Country aan te klikken, maar dit was prima te doen.
Beetje het China Crisis syndroom, maar volgens mij was dat juist wél jouw afdeling als ik het me goed herinner.
Wat een feest deze week. Ook Miep laat weer een teken van leven zien!quote:
Editquote:
Leuk dat jullie het over the associates hadden. Heb nog het album the affectionate punch in de kast staan met dit nummer deeply concerned (janice). Echt een oudje maar nog altíjd mooi om naar luisteren.quote:Op zondag 23 november 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een feest deze week. Ook Miep laat weer een teken van leven zien!![]()
Eska is vast heel blij met je keuze voor The Associates.
Ik heb alleen "Perhaps" en draai het zelden. Moet er echt voor in de juiste mood zijn. De stem van Mackenzie vind ik prachtig, maar de muziek geeft me geregeld de kriebels. Vooral als het echt richting de slowsongs gaat.quote:Op zondag 23 november 2014 14:22 schreef miep63 het volgende:
Leuk dat jullie het over the associates hadden. Heb nog het album the affectionate punch in de kast staan met dit nummer deeply concerned (janice). Echt een oudje maar nog altíjd mooi om naar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |