SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 08-10-2014 18:03:26 ]
Iemand die dit weet?quote:Kan het zijn dat K en L hun telefoons uit hadden staan op 1 april en ze die pas aandeden bij de 1e noodoproep?
En maakt een zendmast ook netwerkverbinding als de telefoon uitstaat?
http://bit.ly/Ze03LTquote:
Mijn moeder weet ook niet precies welke schoenen ik allemaal heb, hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus net als ik denk jij dat het gewoon de schoen van Kris is? Zoals de ouders (die het kunnen weten) gezegd hebben? En dat die foto van de gevonden schoen een afwijkende kleur geeft door een enorm slechte belichting?
Originele post, Agter ;-) (lijkt ook echt niet voor de volle 100% op mijn post op WS ;-) )quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:57 schreef agter het volgende:
Er staan wel wat meer waarschuwingen op dat bord dan alleen dat je met een een officiele gids moet gaan lopen:
.....
Wat ik kan lezen als ik inzoom:
- It is not alowed to travel the path without a local certificate
Tour Guide
- You must calculate your route well, bring clothes, shoes,
first aid backpack and flashlight
- Follow the particular signals
- Please do not deviate from the marked route
- Please be careful wit the flora and fauna of the area, there
may be poisonous species
- Hydrate properly
- It is recommended to check weather conditions
- Walk with caution, do not take risks
Iemand een idee wat die afbeeldingen links onderin betekenen?
Overigens, dat noodnummer *335 wat zo pontificaal in beeld staat, is dat een nieuw nummer? Niet gebeld door K&L in elk geval.
Ik weet ook niet precies welke schoenen mijn volwassen kinderen allemaal hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Mijn moeder weet ook niet precies welke schoenen ik allemaal heb, hoor.
Ik vraag me alleen af waarom er staat 'do not deviate from the marked route', want volgensquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ze hebben dus eigenlijk een lijst gemaakt van alle dingen die K. en L. niet gedaan hebben.
Waarom zou je borden of 'particular signals' moeten plaatsen, het is toch één simpel te volgen pad? ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar zouden dat die "particular signals" kunnen zijn? Ik bedoel: borden die ze langs de route hebben geplaatst om aan te geven hoe je moet lopen?
Haha, ja en misschien waren die lui van Sinaproc zelf ook verdwaald en moesten ze daaromquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
En dat is dan ook een opmerkelijke tegenvaller voor de misdrijf-gelovigen: aan de ene kant beweren zij dat je daar (a) niet kúnt verdwalen en (b) dat verdwalen überhaupt niet dodelijk is, terwijl aan de andere kant alle hulpverleners 's nachts het bos niet in durfden. Pas na een week waren enkelen dapper genoeg om klappertandend een nachtje in de bergen door te brengen, toen het al te laat was natuurlijk.
Ik zorg voor de zijpaden zodat niemand het café kan vinden ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:31 schreef Poolbal het volgende:
Intussen zijn er nog wat ideeën:
Vrijdag 7 november is er een K&L-meeting in Utrecht.
Willen mensen vooraf eten? - Users: Agter, Poolbal (twijfel)
Om 19:00 rondleiding in Utrecht door Domnivoor. Kent alle hoeken en gaten van de stad waar Kris studeerde. - Users: Domnivoor, Poolbal
20:00 eindigen we bij Oudaen voor drankje en verhitte discussie (naast utrecht CS) - Users: Poolbal, Domnivoor
PM maar als je ergens aan mee wilt doen. Ik zal af en toe de lijst updaten met Users.
Tja, die Sudden. Soms moet er even gepraat worden. En gelukkig gebeurt dat:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef suddenintuition het volgende:
ik zou nog wat verder willen gaan...( heb je mij weeer, sorry )..
het zou helemaal mooi zijn, als we de ouders van Kris en die vlijtige oud-rechercheurs
ook uit konden nodigen...maar dit is waarschijnlijk niet haalbaar, d e n k i k ...
Ik vind dat het moet kunnen, maar ik begrijp ooook dat dit heeel gevoelig kan liggen
en zeker voor die ouders...
Misschien zeg ik nu weer iets verkeerd, is niet zo bedoeld...maar dat het heel veel nut
zou hebben, daar ben ik voor 100% van overtuigd ! Zowel voor ons als ook voor hun !
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:03 schreef Ouder1 het volgende:
Gezien de manier waarop hier met enige regelmaat over de ouders wordt gesproken, zou ik dit zeer stellig afraden. Ik neem tenminste aan dat ook jij niet mee wilt maken dat een doorgedraaide Fok-ker die ouders aan gaan vallen, hun ideeën/getuigenissen in twijfel gaan trekken en/of de meiden voor onnozel, dom en 'eigen schuld dikke bult' ?
Ik niet en ik zie dat bij enkelen hier wel gebeuren mochten de ouders bij zo'n meeting aanwezig zijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Marrije het volgende:
nah, dat zou wel los lopen denk ik, respect opbrengen face to face is toch ook weer wst anders als hier ff wat neerkalken. Niet voor iedereen, maar denk dat niemand hier de meiden onnozel zou noemen tegen de ouders.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef agter het volgende:
Ik zou het persoonlijk wel lastig vinden om allerlei theorieën met de ouders te bespreken, je kunt mensen (onbedoeld, en zelfs op een beleefde manier) zo kwetsen daarmee. Met die rechercheur zou ik daar minder moeite mee hebben.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef agter het volgende:
Ik denk ook niet dat dat tegen de ouders gezegd zal worden. Vind de opmerking van Ouder1 ook nogal overdreven. Alsof je dat wat je op een forum schrijft, ook allemaal in het echt zou gaan zeggen tegen die mensen. Kennelijk heeft ze en lage dunk van een aantal mensen hier?
O ja. Maar voor dit type gedachten moet de werkelijkheid toch echt even geen bereik hebben. Verdwaald zijn, of zelfs opgesloten in een donker hok. Zomaar mijn idee hoor, en soms ga ik best ver.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:32 schreef suddenintuition het volgende:
Zou kunnen...het kan ook andersom zijn ( voor mij persoonlijk zou dat wel een goed initiatief zijn, als ik in hun situatie zat )..maar ja, ik zit niet in die situatie, dat begrijp ik....
maar goed, was maar een idee, nog niet bekend of dat ook `vorm ` zou kunnen krijgen
en dat hoeft ook niet persee....
maar..``.daar waar de gedachte is ontstaan, is de werkelijkheid reeds begonnen ``
Nou, het zou dus allemaal reuze meevallen, iedereen houdt zijn fatsoen, en zal zeker niet "domme, onnozele meiden" zeggen En ook niet "eigen schuld, dikke bult. Hoogstens op een verpakte manier. Die ouders zouden dus rustig uitgenodigd kunnen worden. Voor de zekerheid wordt het toch afgeraden. Vat ik het zo goed samen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Marrije het volgende:
ja toch, je verpakt toch wat meer irl, tenminste, in zo'n gevoelige zaak als dit lijkt me dat inderdaad het geval.
Dat is inderdaad pas echt raar, en niet grappig meer. Maar nou noem je ook wel iemand.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Welk doel heeft dit? Het leek mij wel grappig tot die Justincase met van die rare ideeën kwam.
Hieruit maak ik op dat ze aanstonden op 1 april:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:40 schreef jackie12 het volgende:
Is het bekend of de telefoons op 1 april aan of uit stonden?
Jawel, en dan ook wel. Maar ik denk niet dat het zo'n goed idee is. Zou best eens van gedachten willen wisselen, maar ik kijk er op zo'n andere manier tegen aan. Iedereen ontmoet elkaar daar, en is vol van deze zaak, en deze actie. Voorbeeld: ik was echt even van slag, toen ik zag hoe er gereageerd werd. Dat niet één poster dit een compleet van de pot gerukte gedachte vindt. "Misschien niet verstandig"..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:42 schreef agter het volgende:
JustinCase, zou je op een andere datum wel kunnen?
n a t u u r l i j k niet ! achhh....ik twijfel geen enkele seconde, dat er maar iemand zo iets zou durven, halloooo zeg....we hebben toch wel iets fatsoen hier....heb trouwens nooit gelezen, dat er zo negatief over die ouders wordt gepraat hier....dat valt toch wel mee ?? Je kunt HUN toch niet verwijten, dat wat er nu is gebeurd, HUN schuld zou zijn ?? ...Nee hoor en ik ga ook echt niet beginnen over OHquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat tegen de ouders gezegd zal worden. Vind de opmerking van Ouder1 ook nogal overdreven. Alsof je dat wat je op een forum schrijft, ook allemaal in het echt zou gaan zeggen tegen die mensen. Kennelijk heeft ze en lage dunk van een aantal mensen hier?
dit is wel het geval !!! ....want ook de klok loopt door...( afijn ...)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
http://bit.ly/Ze03LT
Wanneer de mobiele telefoon uit staat zal deze niet af en toe verbinding met de zendmast leggen.
Sorry, in de eerste plaats attent, dat je zo snel vraagt wanneer ik kan. De rest moest ik even kwijt, en staat daar los van. Deze meeting is voor mij geen goed idee. Ik hoop dat het voor jullie een geslaagde avond wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:42 schreef agter het volgende:
JustinCase, zou je op een andere datum wel kunnen?
en waaar valt mijn kersenflap met slagroom tussen ??? ..ben niet van plan om met dat ding te zitten knoeien TIJDENS een verhitte discussie hahahaha LOLquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:31 schreef Poolbal het volgende:
Intussen zijn er nog wat ideeën:
Vrijdag 7 november is er een K&L-meeting in Utrecht.
Willen mensen vooraf eten? - Users: Agter, Poolbal (twijfel)
Om 19:00 rondleiding in Utrecht door Domnivoor. Kent alle hoeken en gaten van de stad waar Kris studeerde. - Users: Domnivoor, Poolbal
20:00 eindigen we bij Oudaen voor drankje en verhitte discussie (naast utrecht CS) - Users: Poolbal, Domnivoor
PM maar als je ergens aan mee wilt doen. Ik zal af en toe de lijst updaten met Users.
Mijn koekoeksklok loopt ook door en die heeft niet eens een provider.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dit is wel het geval !!! ....want ook de klok loopt door...( afijn ...)
Jewas me net voor!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mijn koekoeksklok loopt ook door en die heeft niet eens een provider.
dat zeg je nou wel ! ....maar JIJ bent er......dat is mijn `perfect ` afgestemde intuitie !!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Sorry, in de eerste plaats attent, dat je zo snel vraagt wanneer ik kan. De rest moest ik even kwijt, en staat daar los van. Deze meeting is voor mij geen goed idee. Ik hoop dat het voor jullie een geslaagde avond wordt.
Echtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
en waaar valt mijn kersenflap met slagroom tussen ??? ..ben niet van plan om met dat ding te zitten knoeien TIJDENS een verhitte discussie hahahaha LOL
nee hoor, geeen enkel punt....ik heb een trekhaak, en ik hang er de grootste aanhangwagen achter, we hebben die trein niet nodig ...ik rij heel nederland door, om de mensen thuis te krijgen....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef A_Fortiori het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n meeting. Vergeet niet dat mensen al rond 22:00 uur de trein terug moeten pakken, dus 20:00 starttijd is al aan de late kant.
Volgens mij is alles al gezegd hier in het forum en ik vraag me af of men elkaar rustig laat uit praten in een cafe of waar dan ook?
Heb je een ander voorstel? pm naar Poolbalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef A_Fortiori het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n meeting. Vergeet niet dat mensen al rond 22:00 uur de trein terug moeten pakken, dus 20:00 starttijd is al aan de late kant.
We hebben er een in Groningen en een in Limburg. Hoe wil je dat doen:)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
nee hoor, geeen enkel punt....ik heb een trekhaak, en ik hang er de grootste aanhangwagen achter, we hebben die trein niet nodig ...ik rij heel nederland door, om de mensen thuis te krijgen....
je had toch wel in de gaten, dat ik een grapje maakte ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
We maken er een gezellige avond van met een paar actieve users. Wie mee wil doen stuurt een pm naar Poolbal. Ik zie het nut er niet van in om iemand uit te nodigen die niet meedoet met dit topic, om het even wie. Ik heb trouwens ook geen zin in een verhitte discussie, en al helemaal niet over dit onderwerp. Ik hang liever aan de bar met een Oudaen Herfstbock, en die smaakt verrekte goed
[..]
Heb je een ander voorstel? pm naar Poolbal
Dit is geen SC he. Zou je het een beetje on topic willen houden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
je had toch wel in de gaten, dat ik een grapje maakte ?
is trouwens ook een idee....gewoon een gezellige avond ...en het niet hebben over dit onderwerp ( of maar een beetje ? ) ..ik heb het toch druk met mijn kersenflap met slagroom ( mag dat trouwens in een cafeee ??? )
zijn er zo weinig mensen met een auto dan ?? ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
We hebben er een in Groningen en een in Limburg. Hoe wil je dat doen:)
Hier dus BNW / [BNW SC] #158 Bijna volle maanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zijn er zo weinig mensen met een auto dan ?? ...
Wie komt met de auto ? Wie komt met de trein ? En welke steden zijn hier bij betrokken ?
regelen....
gaan we nu `onaardig ` doen ? het is morgenochtend Volle Maan om 03.39 Ned.Tijd.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dus BNW / [BNW SC] #158 Bijna volle maan
Bij jou is het al volle maan zo te lezen.
Begint te vervelen dit geklets over kerstflappen en biertjes! Is er nog nieuws over K&L?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
Aanmelden kan via pm bij Poolbal.
Wil je iets regelen met iemand in Groningen of Limburg?
→ Stuur een pm naar die persoon.
Dan kunnen we hier on topic blijven.
Interessant, dank!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
De Engelse versie van het artikel van Coriat was hier volgens mij nog niet geplaatst:
http://laestrella.com.pa/(...)/23811086/foto/58165
Was dat geen gevolg van die ernstige sportblessure die ze heeft gehad? En 28 botten zal makkelijk alle botten van de voet (26) kunnen zijn en beide andere gevonden botten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Interessant, dank!
"According to the report of the Panamanian Forensic Medicine Institute (IMELCF), a femur, a tibia and a foot belonging to Lisanne Froon -a total of 28 bones- were analysed.
Between the pathologies detected, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone."
Lisanne had beenvliesontsteking?
En wat is dat over 28 botten?
Ja. En dat zou wel eens heel pijnlijk geweest kunnen zijn na een lange wandeling.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Interessant, dank!
"According to the report of the Panamanian Forensic Medicine Institute (IMELCF), a femur, a tibia and a foot belonging to Lisanne Froon -a total of 28 bones- were analysed.
Between the pathologies detected, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone."
Lisanne had beenvliesontsteking?
Onderbeen + botjes in de voet.quote:En wat is dat over 28 botten?
Kom je in travestie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel ! ....maar JIJ bent er......dat is mijn `perfect ` afgestemde intuitie !!!
EN ik heb je zoooo gevonden, binnen 7 minuten......!
EN ik ben makkelijk herkenbaar, 10 zeeer lange nagels ( met appeltjesgroene nagellak ! )
hahahahahahahaha, kplasbijnainmebroekvantlache
Dat kan misschien de eerste noodoproep kunnen verklaren. Flink gewandeld, berg op en een stuk berg af en te laat merken dat het teveel is geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En dat zou wel eens heel pijnlijk geweest kunnen zijn na een lange wandeling.
[..]
Onderbeen + botjes in de voet.
Dus mss wel op de terugweg, maar steeds meer pijn, zodat ze de weg niet meer konden vervolgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat kan misschien de eerste noodoproep kunnen verklaren. Flink gewandeld, berg op en een stuk berg af en te laat merken dat het teveel is geweest.
Heel graag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
hahahaha...maar we moeten On Topic.....
Dit zou wel eens de doorslag gegeven kunnen hebben. Misschien was het zo pijnlijk dat ze nauwelijks nog kon lopen. En we weten 100% zeker dat het niet is genezen anders was het niet door de patholoog aangetroffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:33 schreef agter het volgende:
Ja, thanx! Een voet heeft 26 botjes.
Denk dat ze dan wel moeilijk gelopen heeft (of moeilijker is gaan lopen in de dagen dat ze daar in de bergen was).
Onderdeel voor een scenario dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |